Rated wrote:Bet tai pala, kuo blogas argumentas "Uoj, žiūrėkit, vargšas paršiukas!"
Kad net neaisku kas juo norima pasakyti, man pavyzdziui pries akis iskarto vaizdas parselio sedincio prie Onos baznycios su apdriskusiu svarku ir salia padeta kepure centams
Na ok, tarkim aisku man kas norima juo pasakyti: "kai man skauda man nepatinka, reiskia reikia, kad ir parsiukui neskaudetu". Tai, kad vartoji zodi "reiskia" ten kur logiskai sekantis teiginys savaime neseka, akivaizdu, kad darai tam tikra papildoma prielaida. Kad "reiskia" butu pavartotas teisingai ta prielaida greiciausiai yra: "reikia, kad visi kurie turi centrine nervine sistema nejaustu skausmo".
OK, panasu i normalia prielaida, kuria jeigu vadovausis visi, tai visiems bus gerai. Bet argi? Zinoma, kad ne. Tokia prielaida realybeje nesivadovauja niekas ir taip, manau, tai galima nesunkiai irodyti moksliskai. Is tiesu zmones vadovaujasi prielaida "reikia, kad zmones kurie yra man pakankamai artimi, kad rupetu arba siuo metu yra mano akivaizdoje, nejaustu skausmo". Va ta prielaida, kuria daro dabar jau 7 milijardai zmoniu kiekviena akimirka ir kas istorijoje leido atsirasti civilizacijoms, mokslui, menui, kas leido zmones nusileisti menulyje ir t.t., ir pan.
Jei, tuo tarpu, jos vieta uzimtu prielaida, kuria atseit darai ar kitiems siulai daryti tu:
a) butume isnyke kaip rusis jau gana seniai, kadangi butume sudoroti plesrunu
b) butume susinaikine patys is vidaus, kadangi negaletume bausti nusikalteliu.
c) butume mire is bado, na cia akivaizdu ir taip.
d) gaudytume vilkus, uzdarinetume juos i narvus ir maitintume koselem visokiom.
e) butu tokia nesamone, kad tu net neissivaizduoji.
Tad siulau nustoti skiesti nesamones ir eiti paragauti, kaip skanu yra bifsteksas
Tik aisku ne siandien, nes juk pasninkas.