Publicistinis stilius vs sveiką protą
Hm įtariu ne šiaip sau kaip tik dabar sukūrei šią temą. Ką tokio perskaitei?
Kiek aš pamenu, publicistinis stilius tai nebūtinai yra pekrovimas terminais ir pilstymas iš tuščio į kiaurą. Gal net atvirkščiai, jame reiktų kiek įmanoma vengti specialių terminų (priešingai moksliniam stiliui), o sakinius formuluoti aiškiai, išbaigtai (priešingai šnekamajai kalbai, kur tai nėra būtina). Tad problema čia greičiau ne pačiame stiliuje, o nemokėjime juo naudotis. Tiesiog kai kurie žmonės jaučiasi protingesni, rašydami kuo įmantriau, o kai kuriems skaitantiems tai taip pat daro įspūdį
Kai kuriose srityse argumentai yra paprasčiausiai neįmanomi, kaip neįmanomas ir įrodinėjimas - yra tik įtikinėjimo galimybė.Ramzajus wrote:Šiaip tu teisus, čia daugiau žmonių neišmanymas arba bandymas taip maskuoti argumentų trūkumą, ne konkretaus stiliaus kaltė.
Bet pabandyk pateikti nors vieną argumentą, kodėl įtikinėjimas, naudojant vaizdingą, i emocijas apeliuojančią kalbą, yra blogas dalykas Jokio argumento čia nepateiksi, ir nieko neįrodysi - teks pačiam, apeliuojant į emocijas, kitus įtikinėti, kad to nedarytų.
Tai aš ir nesiskundžiuLiucipher wrote:Taip jau nutiko, kad esam labai emocingi primatai ir būtent emocijomis ir vadovaujamės dažniausiai.Ateonas wrote:r nieko neįrodysi - teks pačiam, apeliuojant į emocijas, kitus įtikinėti, kad to nedarytų.