Akela wrote:vovocka wrote:... Sorry, kad kišuosi šion temon su kinietiškais požiūriais, bet šiai dienai
vakarietiška medicina žmogaus fiziologinių būsenų dar netyrinėja, tad tenka remtis rytų patirtimi...
...
Ka tamsta laikote "fiziologine busena", kuri taip ir liko uz mokslo robu ?
Tavo klausimas tik patvirtina mano nuomonę, kad vakarų medicinai fiziologinės būsenos (galima įvardinti ir fazėmis) dar nežinomos
. O jei rimtai, tai pasak kiniečių medicinos (kiek man žinoma, ši sistema yra veiksminga ir naudojama jau dug šimtmečių, tad tuo ir patvirtinta) žmogus gali patirti 12 bazinių būsenų. Kiekvienos jos metu vidaus organai veikia tam tikru rėžimu, t.y. vienas ir tas pats organais gali funkcionuoti keliais rėžimais, priklausomai nuo žmogaus būsenos.
Akela wrote:vovocka wrote: Beje, teoriškai paros metu žmogaus fiziologija po dvi valandas skiria kiekvienai būsenai. Teoriškai. Praktikoje, deja, daugumą būsenų mes praradę dėl savo gyvenimo būdo.
Kokiai busenai? Apie ka kalba? Kur tyrimu duomenys ir irodymai? Ir kox shiu informacijos nuotrupu rysis su tema?
(Be to tamstos zhodzhiai tik baltos kumeles sapnas)
Tai gi rašiau, kad vakarų medicina to netyrinėja. Jei reikia įrodymų - tuo bus žmonės, pagiję po rytų medicinos procedūrų, nes būtent rytų medicina remiasi minėtomis žiniomis apie būsenas ir perėjimus tarp jų. Ši medicina egzistuoje daug šimtmečių, tad jei ją neigi - įrodyk, kad ji neveiksminga. Kitas įrodymas - tai tu pats. Pats elementariausias būsenų egzistavimo įrodymas: tai tavo būdravimas ir miegas. Tai dvi skirtingos būsenos. O ryšį su tema aš nurodžiau. Skaityk įdėmiau.
Akela wrote:vovocka wrote:
Taigi, turime dvylika žmogiškų būsenų, jas grubiai galima suskirstyti į keturis trejetukus:
Aktyvus JAN
Pasyvus JAN
Aktyvus IN
Pasyvus IN
T.y. kiekviena grupė savyje turi tris būsenų atmainas.
Tyrimu duomenis prashom
Kitaip - briedas ir fantazijos
Kolega, pasidomėkit U-SIN koncepcija - ji išdėstyta labai elementariai, manau pavyks ją suvokti. Jei to nepakaks, ryte nueikite į dušą, ir apsiliekite šaltu vandeniu. Jei pajusite palaimą - tai aktyvaus JAN būsenos fragmentai. Po to paprašykite, kad kas nors vožteltų į saulės rezginį - tai ką pajusite iki netenkant sąmonės (jei gerai vožtels) galima priskirti aktyviam IN. Jam galima priskirti ir jūsų patiriamą juoką, ir verkimą, ir susimąstymą. kai miegate - tai pasyvus IN. Kai širdį suspaudžia širdgėla ar gailestis - tai pasyvus IN. Pasyvaus JAN, deja, jums neteks patirti visą gyvenimą. Tiesiog neduota. Jei tokio tyrimo nepakanka (kaip jau minėjau, vakarų medicina to netyrinėjo, tad būsite tam tikra prasme atradėjas), sorry - nebegaliu pagelbėti.
Akela wrote:vovocka wrote:
Taigi, grįžtant prie mokslo, reiktų pažymėti, kad žmogus mąsto tik Aktyvaus IN ir Pasyvaus IN būsenose. Likusios - JAN - būsenos mąstymo "neįjungia". Jei patyrinėsit religijų praktikas, aptiksit, kad jos orientuoja būtent į JAN būsenas. O mokslui vietos ten nėra... Ba nėra kuom...
Ir vel tas pats klausimas - kur realus tyrimu duomenys? Pafantazuot ar nusirasyt nuo kokiu religiniu knyguchiu visi mokam
Ale kokia is to nauda ishskyrus realios vertes neturinchiu niekines-religines informacijos prikimshta galva? Juk susirges pulsi pas realius gydytojus ir jokie In Jan tau nepades. Ir dabar sedi prie realiu mokslininku israsto pc, o ne bendrauji per kokia IN Jan "dvasine linija"...
Manau, kai išbandysite tai, ką patariau kiek aukščiau, klausimų nebekils. Jei išbandysite. O į klausimą kur tyrimų duomenys, pasikartosiu: jau minėjau, kad vakarų medicina to netyrinėjo, tad jusm kolega, belieka studijuoti rytų mediciną, ir pasikliauti asmenine patirtimi. Deja, kitiems labai daug apie tai nepasakokit, ba galite būti apšauktas šizofreniku. Pas mus tai populiaru, tiesa?
Akela wrote:vovocka wrote:O jos egzistuoja tik dėka keleto asmenų, kurie savu laiku sugebėjo "atsiversti", t.y. perjungti visą savo fiziologiją į kitokį funkcionavimą...
Prasom pagristi shia fantazija kokiais tai irodymais
Jei kolega pastudijuosite šventraščius, tai aptiksite ten savo turimam protui nesuvokiamų dalykų. Šioje vietoje pabrėšiu: perskaityt perskaitysite, t.y. informaciją priiimsite, bet suvokti jos, t.y. susieti su turima pasaulėžiūra nesugebėsite. Be abejo, kad savę apkaltinti nesupratingumu ne jūsų jėgoms, tad teks priskirti tai išsakiusius žmones šizofreinkų kategorijai. Jei visdėlto, nežmoniškomis pastangomis pasiseks suvokti, kad
tai išsakyti gali tik ir tik netipiškai mąstantis žmogus (vienas iš proašomų įrodymų), gali kilti pagunda išsiaiškinti, kas ir kaip pakeitė jo mąstymo būdą... Bet jei tai pavyks, atmink, kad šios patirties neturi milijonai iš tavo aplinkos, tad tau gręsia šizofreniko etiketė.
Akela wrote:vovocka wrote: Tai nereiškia, kad jie sudebilėjo. Tiesiog tai kitoks egzistavimo būdas. Čia ir dabar... Pasekėjai gi tame įžvelgia vertybę - tai jau proto veiklos rezultatas. Va ir siekia tos vertybės... bet, deja, kitais metodais. Taip protu sukuriamos dogmos, įsakymai ir t.t. ir t.t.... Ir toliau liūliuoja save žinių (proto veiklos rezultatų) liūne...
Tai tik zodziai, kurie nieko nereiskai be irodymu
Įrodų kam? Kad katalikams rojus yra vertybė? Paklausk bet kurio iš jų, ką jie rinktųsi: pragarą ar rojų, dievą ar velnią, melą ar tiesą ir t.t. ir t.t. Atsakymai bus vienareikšmiai. Va tau ir įrodymai apie vertybes. Įsakymus ir dogmas atrasi bažnyčios raštuose. O dėl šventųjų gyvenimo būdo - įrodymu gali būti tik tavo paties asmeninė patirtis. Bet jei pavyks tai patirti, įrodymų nebereikės.
Akela wrote:vovocka wrote:Va tai toks lyrinis nukrypimas...
Butent lyrinis ir visishkai, nes be aliuziju i rytietisku tikejimu praktikas bei fantazavimo jame daugiau nieko nera
Na, kaip žiūrėsi... Lygiai taip pat galiu paprašyti įrodyti, kad egzistuoja elektronas. Sugebėsi parodyti jį man? Lygiai taip pat galiu paklausti, kas yra šviesa. Manai, kad žinai, kas tai yra? Būsi toks pirmas pasaulyje. Šiandieninis mokslas daugelį gamtos reiškinių aiškina kurdamas modelius. Taip šviesą bandė aiškinti fluidų, vėliau - korpuskulų, bangų ir fotonų teorijomis. O kuo teorija skiriasi nuo fantazijos? Iki to momento, kol atrandami kiti dėsniai, paneigiantys egzistuojančią teoriją, ši atrodo tvirta ir įtikinama. O vėliau - tik eilinė fantazija...