http://www2.omnitel.net/robertas/bsp/bib_at14.htm
Dekui, tau D.R. Pralinksminai.DIEVO ŽODIS NETIKINTIEMS. ŽODIS IŠGELBĖTIEMS
Autorius: D.R.
Kadangi pagal Biblija zhmones sukure Dievas tai bejegiu kudikiu gimimas "ishkart su nodeme", reishkia, jog tai yra Dievo darbo brokas Bugai kitaip sakant. Ir tiki jis del to kaltasVisi žmonės nusidėjo: "Nėra teisaus nė vieno" (Rom 3,10-12)
1. Iš prigimties gimę nuodėmėje (Ps 51,5) "rūstybės vaikai"(Ef 2,3).
Kaip zhinia, sukurdamas ishkart bugovus "kudikelius nusidejelius" Dievas pats inspiravo tai, kad kai kurie - bugu deka - patrauke i "tamsiaja puse"2. Pasirinkimu "pamilo labiau tamsą negu šviesą" (Jn 3,19, Iz 53,6).
3. Veiksmais "jie visi nusidėjo"(Rom 3,23).
O net ne kai kurie, o visi - nes visus sukure su polinkiu i nuodeme. Taigis, kaltinti juos nuodemingumu tas pats kaip barti anchiuka, kad jis lipa i vandeni.
Teisingai - Dievas turejo sugalvot, kas kaltas del jo klaidu ir kazhka nubausti. Negi save?Gyvenimo nuodėmėje pasekmės: "nuodėmės alga yra mirtis" (Rom 6,23)
Nuteistas katik gimes ar dar negimas - bo bugovai Dievas sukure ir del savo klaidu nutare apkaltint sukurta objekta.1. Jau esi nuteistas "kas netiki" (Jn 3,18; Gal 3,10).
Tai negi ant saves pyks, kad blogai sukure?2. Pasilieki Dievo pyktyje "Dievo rūstybė pasilieka ant jo" (Jn 3,36; Rom 2,5).
Be visa ko dar ir grasinimai tiems, kuriuos sukure "bugovus".3. Pasmerki save pražūčiai būti ten, "kur jų kirmėlė nemiršta ir ugnis neužgęsta" (Mk 9,48; Jok 1,15; 2 Tes 1,9).
Linksmoji dalis - kam visagaliui Dievui taip nerimauti, kad kazhkas juo netikes, nes pasaulyje nera jo buvimo irodymu? Juk tik kvailys ir dumai megsta aukshtumas (garbinima, shlovinima maldomis ir kitus blizguchius). Beje, prigimtine nuodeme nera vienintele savotishka logikos klaida (kaltu padaryti bejegi uzh save neatsakanti asmeni), o dar viena - tikejimo skleidima patiketi sistemoms, kurios ji ishkraipo, naudoja savo reikmems... Tiesa, prisiminus "prigimtine nuodeme" , shis sprendimas jau nestebinaNeįmanoma išsigelbėti savo pastangomis: "kas įtikės ir bus pakrikštytas, bus išgelbėtas; bet kas neįtikės, bus pasmerktas" (Mk 16,16)
Taigi "teisingojo" dievulio deka "bus ishgelbetas" koks nors smulkus ir apykvailis - bei linkes apsivogti - bet tikintis parazitelis, o netikintis bet daug naudos savo shaliai atneshes ar net gyvybe del kitu paaukojes shviesuolis nebus ishgelbetas. Labai derinasi prie "prigimtines nuodemes"1. Nei darbais "juk iš malonės jūs esate išgelbėti tikėjimu, ne darbais"(Ef 2,8-9).
Dar ir skatinimas smurtauti. Ne tik Korane, pasirodo ju yra...2. Nei krikštu "viskas apvaloma krauju" (Žyd 9,22.)
Taigi, smulkus parazitelis-vagilelis gali ramiai atsidusti - istatymas, kuris ji prichiupo, neteisus, jis gi tiki - reishkia geras yra. Dievulis atleis uzh ta pinigine ish stalchiaus - jis gi mylintis ir dovanojantis.3. Nei geru elgesiu "nes jei teisumas įgyjamas įstatymu, tai Kristus numirė veltui" (Gal 2,16-21; Apd 13,39).
Ir nesvarbu, kad voge ir zhude - uzhtenka pasimesti ir tiketiKiekvienas gali būti išgelbėtas: "kiekvienas, kuris Jį tiki"(Apd 10,43)
Nes jam svarbiau buti garbinimu (kad juo tiketu, jam melstusi, kristu ant keliu priesh altorius..) nei realios asmenines zhmoniu savybes ar ju darbai - jam nesvarbu, ar jie geri ar blogi - svarbu kad juo tiketu, ji garbintu Keista - visatos sukurejas negali apseiti be liaupsiu ish kazhkokiu "gyvu pelesiu" nuo trechios planetos mazhytes geltonosios nykshtukes sistemoje? Kaip koks senovinis karaliukas?1. Nes Dievas to nori "nenorėdamas, kad kurie nors pražūtų"( 2 Pt 3,9).
Jo - ish tos meiles ishkart ipitlino "prigimtine nuodeme" taip visus padarydamas kaltais del nepadarytu nuodemiu. Kristu ir galejo ishgelbeti - ale leido ji be gaileschio ishkilint vien del sportinio intereso. Vienas nereikshmingas pasirodymas/stebuklas - ir Kristus butu gyvas. bet ne - reikejo show, reikejo kazhko, kuo paskui galetu visus kaltinti Nors gi vien prigimtines nuodemes kaip ir uzhtenka. Chia Dievas eilini karta parode neitiketina zhiauruma ir negailestinguma. Jei dievas mus myli, tai jis sadistas kaip reta2. Nes Dievas mus myli "atsiuntė savo sūnų" ir "Kristus už mus numirė" (1 Jn 4,10; Rom 5:8).
Musu atveju shi plana galime vadinti "eksperimentiniai gyvuneliai planetoje Zheme". Buguoti.3. Nes toks Dievo planas "nėra duoto kito vardo" (Apd 4,12).
Taigi, nusiplauk rankas nuo gentainiu kraujo - ir pirmyn - tuos, kuriuos ishkilinai Dievulis "nurashys" ir jausies ramus . Juk jie vistiek bugovi, kaip ir visiAteikite tokie, kokie esate: "jei jūsų nuodėmės būtų kaip skarlatas, bus padarytos baltos kaip sniegas" (Jer 1,18)
Jo, alternatyvi "teisingumo sistems", kuri siulo amnestija uzh bet ka - tik pirk firmos produkta1. Jėzus gelbsti nusidėjėlius "kurių pirmutinis aš esu" (1 Tim 1,15).
Gerieji ganytojai dar ir gydytojai? Galetu nepiktnaudzhiaut fraze "gydytojai", nes gydytojams teko operuot popiezhiui vezhi. Tikejimas negydo2. Bedievius "sveikiesiems nereikia gydytojo, tik ligoniams" (Mt 9,12).
Nuo ko ishgelbeti? Nuo mylinchiojo dievulio kershto? Tai negi jis taip trokshta buti garbinamu, kad baisiame pyktyje puls tuos, kurie jo negarbina? Tokia galinga asoba ir su tokiu zhmogishku kompleksu - niekingu garbinimo/noro kad tavim tiketu troshkimu?3. Gelbsti pilnai "todėl jis ir gali visiems laikams išgelbėti" (Žyd 7,25; Jud 24).
Nes, kaip rodo ankstesnes citatos, Dievas turi rimta psichologione problema - jo dvasinei pusiausvyrai butina, kad jo bugovai sukurti niekingi padareliai juo tiketu ir ji garbintu. Kitaip jis siaubingai inirshta ir juos baudzhiaSąlygos paprasčiausios: "atsivertimas į Dievą ir tikėjimas mūsų Viešpačiu Jėzumi" (Apd 20,21)
Koks gi skirtumas, nes gi ne darbai lemia, o tikejimas. Taigi, bele kokia nuodeme bus atleista, jei pashlovisni vieshpati, kuris be pagyrimu/pashlovinimu ipuola i rustybe1. Gręžkis nuo nuodėmės "jei neatgailausite, visi panašiu būdu žūsite" (Lk 13,3).
I vargsha jezu, kuri tychai nukankino del show2. Atsigręžk į Jėzų "kurie tik Jį priėmė" (Jn 1,12).
Jis net saves neishsergejo - mire ant kryzhiaus.3. Visiškai Juo pasitikėk "Jis gali išsergėti" (2 Tim 1,12; Jn 6,47).
Nu O tu nebusi atidaves Dievuliui priklausomos shlovinimo dozes, o, kaip zhinia, jis be shlovinimo - niekaip. Siust ima.Atidėlioti pavojinga: "kvaily, šią naktį tavo sielos pareikalaus iš tavęs" (Lk 12,20)
Uzheikite i musu firma apsipirkti shiandien - naujiems klientams siulome nuolaidas.1. Ateik šiandien "štai dabar yra malonaus priėmimo metas" (2 Kor 6,2).
Nesvarbu ka darei - svarbu, kad uzhsiimsi "be galo svarbia ir prasminga veikla" - shlovinimu bei maldomis. 50 "sveika marija" svarbesni uzh kazhkokius ten vaistus nuo vezhio...2. Nukirsk savo buvusį gyvenimą "kam jis dar žemę alina" (Lk 13,7).
Skubekite, paskutinis ishpardavimas!!!3. Niekas nebepadės "jei niekais būsime praleidę tokį didelį išgelbėjimą" (Žyd 2,3; Pat 9,1).
Garbinkite mane, garbinkite, melskites man... jei ne - oj isiusiu, ragai jums busKaip būti išgelbėtam: "jei mane mylite, laikykite mano įsakymus" (Jn 14,15)
Nu, ishpazhink Jezu - juk as tam leidau ji nukankint ant kryzhiaus, kad dabar turetum i ka melstis.1. Išpažink Jėzų "kiekvieną, kuris mane išpažins žmonių akivaizdoje, ir aš išpažinsiu akivaizdoje savo Tėvo"(Mt 10,32; Rom 10,9).
"Laisva valia" matyt buvo kitoje reklamineje akcijoje2. Paklusk Jėzui "jei darote, ką aš jums įsakau"(Jn 15,14; 1 Jn 2,4).
Jo, sek Jezumi - taves laukia kryzhius ir vinys3. Sek Jėzumi "teseka mane" (Mt 16,24; Lk 6,46).
Jo, atgailaudamas del nepadarytu nuodemiu (prigimtine nuodeme), turi priimti i shirdi asmeni, kuri visagalis dievulis "ish meiles" del banalaus show leido zhiauriai ishkilinti. Ir dar tiketis, kad dievulis parems, nors faktai rodo, kad neremia jis ir niekuo jo veikla shiam pasauly nepasireishkia (kartais killinamos ishtisos tikinchiuju tautos - nepadeda jis niekam). Ir dar klausyti jo paliepimu, nezhinant, ar tai jo paliepimai ar savanaudishkos interpretacijos ar elementarios haliunkes ish suinteresuotu ar ligotu asmenu puses.Atgailaudamas aš priimu Jėzų Kristų į savo širdį kaip Gelbėtoją ir Viešpatį ir, tikėdamasis Dievo paramos, aš pažadu stengtis Juo sekti bei vykdyti Jo paliepimus.
Taigis. Dar galiu pridurti tai, kad jeigu Dievas butu ir jis butu toks, koks aprashytas Biblijoje, ash priesh ji sukilchiau