http://video.google.com/videoplay?docid ... 2995115331
(šioj temoj aktualus pirmasis filmo pusvalandis)
Gal kas matė šį filmą? Patiko? Daug įdomių (ir žinomų) dalykų papasakota apie krikščionybę, bet gal pirmą kartą viskas taip gražiai į sudėta į vieną vietą.
Zeitgeist
Mačiau, nepatiko.medyje wrote:http://video.google.com/videoplay?docid ... 2995115331
(šioj temoj aktualus pirmasis filmo pusvalandis)
Gal kas matė šį filmą? Patiko? Daug įdomių (ir žinomų) dalykų papasakota apie krikščionybę, bet gal pirmą kartą viskas taip gražiai į sudėta į vieną vietą.
Kadangi tolesnės filmo dalys susijusios su visokiom konspiracinėm teorijom, tai aš abejoju, kad ir tie teiginiai apie religiją buvo surinkti objektyviai, juolab, kad labai jau abejotinai dalis tų dalykų sulipdyta į vieną.
Jeigu jau žiūrėti, tai labiau verta "The God Who Wasn't There"
Tai va. Pažiūrėjau ką tik. Esmė ta, kad nemažai abiejų filmų argumentų sutampa, tik „Zeitgeist“ kapsto žymiai giliau.
Jei tai, kas ten sakoma, yra tiesa, mūsų „pasaulio pabaiga“ turėtų pasirodyti po maždaug 142 m. Puikus akstinas Jehovos liudytojams.
Jei tai, kas ten sakoma, yra tiesa, mūsų „pasaulio pabaiga“ turėtų pasirodyti po maždaug 142 m. Puikus akstinas Jehovos liudytojams.
Kur jį gauti?bro1 wrote:medyje wrote:http://video.google.com/
Jeigu jau žiūrėti, tai labiau verta "The God Who Wasn't There"
eMule'je yramagnat wrote:bro1 wrote:Kur jį gauti?medyje wrote:http://video.google.com/
Jeigu jau žiūrėti, tai labiau verta "The God Who Wasn't There"
Gal kam bus įdomu:
http://kaunas.lksb.lt/?pg=news&num=6
http://kaunas.lksb.lt/?pg=news&num=6
2008.04.22 (antradienį), 18 val., adresu Studentų g. 50, 341 aud. (KTU) vyks filmo Zeitgeist - The Movie (Laiko dvasia) pirmos dalies peržiūra, analizė ir diskusija. Pats filmas yra anglų kalba. Analizė ir diskusija vyks lietuvių kalba.
Šis filmas tapo gana populiarus pastaruoju metu, žmonės pradėjo siūlyti jį pažiūrėti, todėl kilo mintis sukviesti daugiau žmonių ir visiems draugiškai jį panagrinėti.
Nepaaiškintų klausimų šiame filme yra daug. Pavyzdžiui vandenio eros pradžia.
http://www.vytautus.com/index.php?dir=articles1
Filmo autoriai daro prielaidą, kad Kristus gimė nuliniais žuvies eros metais, po to visą precesijos ratą padalina iš dvylikos ir taip paskaičiuoja vandenio eros pradžios datą. Iš kur jie ištraukė, kad pirmieji mūsų eros metai yra pirmieji žuvies eros metai visiškai neaišku. Be to, kodėl presesijos pilno rato laiką reikia dalinti į dvylika vienodų dalių kai žvaigždynų dydžiai skiriasi ir dėl tos pačios precesijos į ekliptikos žvaigždynus yra įsiterpęs dar vienas, tryliktas, gyvatnešio žvaigždynas?
Toliau, jeigu Kristaus gimimo metus laikysime žuvies eros pradžia, tai pagal filmo autorius Žydų išėjimas iš Egipto turintis sutapti su avino eros pradžia ir jaučio eros pabaiga turėjo įvykti apie 2000 metų prieš mūsų erą (šitokią datą gausime pagal filmo autorių logiką dalinant precesijos laiką į dvylika dalių). Tačiau tiek teologai, tiek mokslininkai sutinka, kad "Mozės monoteizmo idėja" atsirado maždaug apie 1250 metus.
Man nelabai aišku kurioje vietoje trys vidurinės Oriono žvaigždyno žvaigždės buvo vadinamos "trimis karaliais". Kad jos Egipte buvo vadinamos Oriono juosta tai girdėta, o dėl trijų karalių tai išgirdau tik šiame filme. Dar reikia atkreipti dėmesį, kad tos trys žvaigždės nėra vienoje tiesėje, nors kampas tarp jų ir nedidelis. Be to, jeigu tiksliai atsimenu (filmą senokai žiūrėjau) tai buvo teigiama, kad tos trys žvaigždės susideda į vieną tiesę su kažkuria ryškesne Oriono žvaigždyno žvaigžde, bet tai neįmanoma.
Kodėl kryžius sujungtas apskritimu yra vadinamas zodiako ženklu taip pat nesupratau. Filme parodyti kryžiai yra vadinami "keltiškais kryžiais". Tokie linijų susikirtimai sudarantys įvairius ornamentus būdingi visai keltų ornamentikai. Kaip keltų ornamentika galėjo įtakoti krikščioniškų simbolių, kurie atskleidžia visą krikščionybės esme, susiformavimą, filmo autoriai nepaaiškino.
Undinė rašo
http://www.vytautus.com/index.php?dir=articles1
Filmo autoriai daro prielaidą, kad Kristus gimė nuliniais žuvies eros metais, po to visą precesijos ratą padalina iš dvylikos ir taip paskaičiuoja vandenio eros pradžios datą. Iš kur jie ištraukė, kad pirmieji mūsų eros metai yra pirmieji žuvies eros metai visiškai neaišku. Be to, kodėl presesijos pilno rato laiką reikia dalinti į dvylika vienodų dalių kai žvaigždynų dydžiai skiriasi ir dėl tos pačios precesijos į ekliptikos žvaigždynus yra įsiterpęs dar vienas, tryliktas, gyvatnešio žvaigždynas?
Toliau, jeigu Kristaus gimimo metus laikysime žuvies eros pradžia, tai pagal filmo autorius Žydų išėjimas iš Egipto turintis sutapti su avino eros pradžia ir jaučio eros pabaiga turėjo įvykti apie 2000 metų prieš mūsų erą (šitokią datą gausime pagal filmo autorių logiką dalinant precesijos laiką į dvylika dalių). Tačiau tiek teologai, tiek mokslininkai sutinka, kad "Mozės monoteizmo idėja" atsirado maždaug apie 1250 metus.
Man nelabai aišku kurioje vietoje trys vidurinės Oriono žvaigždyno žvaigždės buvo vadinamos "trimis karaliais". Kad jos Egipte buvo vadinamos Oriono juosta tai girdėta, o dėl trijų karalių tai išgirdau tik šiame filme. Dar reikia atkreipti dėmesį, kad tos trys žvaigždės nėra vienoje tiesėje, nors kampas tarp jų ir nedidelis. Be to, jeigu tiksliai atsimenu (filmą senokai žiūrėjau) tai buvo teigiama, kad tos trys žvaigždės susideda į vieną tiesę su kažkuria ryškesne Oriono žvaigždyno žvaigžde, bet tai neįmanoma.
Kodėl kryžius sujungtas apskritimu yra vadinamas zodiako ženklu taip pat nesupratau. Filme parodyti kryžiai yra vadinami "keltiškais kryžiais". Tokie linijų susikirtimai sudarantys įvairius ornamentus būdingi visai keltų ornamentikai. Kaip keltų ornamentika galėjo įtakoti krikščioniškų simbolių, kurie atskleidžia visą krikščionybės esme, susiformavimą, filmo autoriai nepaaiškino.
Undinė rašo
Kitaip ir būti negali. LKSB išsišifruoja kaip Lietuvos krikščionių studentų bendrija. Nors šiaip kas esate kauniečiai galėtumėte užsukti ten, po to mums papasakotumėte.Kažkaip įtariu, kad ten aiškins kaip Zeitgeist mulkina žmones, skatina abejoti vieninteliu ir teisingu gyvenimo keliu, drįsta sumenkinti jų giliausius įsitikinimus iki plagiato ir grindžia kelią į pragarą.