Greičiausiai taip, bet pačią idėja sugalvojo tikrai ne krikščionys. Realybė 1 : Martynas 0martynas wrote:Antikine demokratija skiriasi, kaip diena nuo nakties, taip kaip dabar siprantame demokratija...
Ka gero galima izvelgti Krikscionybeje?
Lionginas wrote:Jis religijos iliuzija nelaikė, jis apie ją kalbėjo kaip apie socialinį reiškinį, suteikiantį žmonėms iliuzinę gerovę - "opiumą liaudžiai".
''Todėl religija ir t.t, yra tik žmonių ekonominių santykių atspindžiai.''Lionginas wrote:Pacituok.
''Marxas religiją traktuoja kaip žmogaus savimonės susvetimėjimą ir išaukština prometėjiškąjį iššūkį dievams. Tačiau iš K. Marxo ateizmo jau išsilukštena idėja,jog Dievas yra todėl, kad pasaulis blogai sutvarkytas. Ši idėja paskatino Marxą peržngti tą ribą, kuri religiją skiria nuo politikos.''
saltiniai:1. Aron R. The Century of Totai War. Boston, MA: Beacon Press, 1959.
2. Dumont L. Essays on Individualistu: Modern Ideologyin Anthropological Perspective. London & Chicago Press, 111.: University of Chicago Press, 1986.
3. Gellner E. Plough, Sword and Book: The Structure ofHuman History. London & Chicago, IL: University of Chicago Press, 1990.
4. R. Ozolas „Pasakojimai apie filosofus ir filosofiją“,
5. Marksas ir Engelsas: „Realų pasaulio protingumą kuria klasių kova“.
6. K. Marksas „Ankstyvieji filosofijos raštai“, Vilnius, 1986
7. http://lt.wikipedia.org/wiki/Karlas_Marksas
''Didžiausią išraišką demokratija pasiekė Atėnuose, kur visiems piliečiams vyrams buvo suteikta teisė dalyvauti valstybės valdyme.''Plikas wrote:O man atrodo, kad tu tik nenori to matyti...martynas wrote:Antikine demokratija skiriasi, kaip diena nuo nakties, taip kaip dabar siprantame demokratija... Rusija tada drasiai galime vadinti demokratiska valstybe.Plikas wrote: http://lt.wikipedia.org/wiki/Demokratija
Tai tikrai demokratija? cia, tik nedidele jos apraiska. O kur teoriniai pagrindai, kodel kiekvienas yra lygus ir turi teisiu?
Be Dievo si ideja tera sugalvota. Ji neturi pagrindo, ji gali tureti geras pasekmes, taciau pagrindo nera.Vilius wrote:Greičiausiai taip, bet pačią idėja sugalvojo tikrai ne krikščionys. Realybė 1 : Martynas 0martynas wrote:Antikine demokratija skiriasi, kaip diena nuo nakties, taip kaip dabar siprantame demokratija...
Be to tikriausiai panasiu ideju kildavo daugumai engiamuju, todel ja sugalvojo tikrai kazkas dar anksciau, o krikscuonybe dave atsakyma, kodel mes visi lygus.
Parodyk tuos pagrindus praškau krikščionybėje. Gali cituoti bet ką iš biblijos.martynas wrote:"Didžiausią išraišką demokratija pasiekė Atėnuose, kur visiems piliečiams vyrams buvo suteikta teisė dalyvauti valstybės valdyme.''
Tai tikrai demokratija? cia, tik nedidele jos apraiska. O kur teoriniai pagrindai, kodel kiekvienas yra lygus ir turi teisiu?
Prašau pacituok, kur konkrečiai Marksas sako, kad ateizmas yra teisnga pozicija, o teizmas - ne. Pirmoje tavo citatoje jis atsako visai ne į šį klausimą, o nagrinėja religiją kaip socialinį reiškinį. Antroji citata yra ne jo.martynas wrote:''Todėl religija ir t.t, yra tik žmonių ekonominių santykių atspindžiai.''
''Marxas religiją traktuoja kaip žmogaus savimonės susvetimėjimą ir išaukština prometėjiškąjį iššūkį dievams. Tačiau iš K. Marxo ateizmo jau išsilukštena idėja,jog Dievas yra todėl, kad pasaulis blogai sutvarkytas. Ši idėja paskatino Marxą peržngti tą ribą, kuri religiją skiria nuo politikos.''
saltiniai:1. Aron R. The Century of Totai War. Boston, MA: Beacon Press, 1959.
2. Dumont L. Essays on Individualistu: Modern Ideologyin Anthropological Perspective. London & Chicago Press, 111.: University of Chicago Press, 1986.
3. Gellner E. Plough, Sword and Book: The Structure ofHuman History. London & Chicago, IL: University of Chicago Press, 1990.
4. R. Ozolas „Pasakojimai apie filosofus ir filosofiją“,
5. Marksas ir Engelsas: „Realų pasaulio protingumą kuria klasių kova“.
6. K. Marksas „Ankstyvieji filosofijos raštai“, Vilnius, 1986
7. http://lt.wikipedia.org/wiki/Karlas_Marksas
Tu tvirtinai, kad Marksas labai aiškiai teigė, kad teizmas yra neteisingas, prašau atsakyti už savo žodžius. Pasirido, tu tik dabar pradėjai googlinti ir aiškintis, ką jis pasakė. Googlintis reikėtų prieį prasižiojant.
Dievas sukure visus pagal savo paveiksla.Lionginas wrote:Parodyk tuos pagrindus praškau krikščionybėje. Gali cituoti bet ką iš biblijos.martynas wrote:"Didžiausią išraišką demokratija pasiekė Atėnuose, kur visiems piliečiams vyrams buvo suteikta teisė dalyvauti valstybės valdyme.''
Tai tikrai demokratija? cia, tik nedidele jos apraiska. O kur teoriniai pagrindai, kodel kiekvienas yra lygus ir turi teisiu?
Prasau apsaugokit mane nuo ''Liongino'' isminties.Lionginas wrote:Prašau pacituok, kur konkrečiai Marksas sako, kad ateizmas yra teisnga pozicija, o teizmas - ne. Pirmoje tavo citatoje jis atsako visai ne į šį klausimą, o nagrinėja religiją kaip socialinį reiškinį. Antroji citata yra ne jo.martynas wrote:''Todėl religija ir t.t, yra tik žmonių ekonominių santykių atspindžiai.''
''Marxas religiją traktuoja kaip žmogaus savimonės susvetimėjimą ir išaukština prometėjiškąjį iššūkį dievams. Tačiau iš K. Marxo ateizmo jau išsilukštena idėja,jog Dievas yra todėl, kad pasaulis blogai sutvarkytas. Ši idėja paskatino Marxą peržngti tą ribą, kuri religiją skiria nuo politikos.''
saltiniai:1. Aron R. The Century of Totai War. Boston, MA: Beacon Press, 1959.
2. Dumont L. Essays on Individualistu: Modern Ideologyin Anthropological Perspective. London & Chicago Press, 111.: University of Chicago Press, 1986.
3. Gellner E. Plough, Sword and Book: The Structure ofHuman History. London & Chicago, IL: University of Chicago Press, 1990.
4. R. Ozolas „Pasakojimai apie filosofus ir filosofiją“,
5. Marksas ir Engelsas: „Realų pasaulio protingumą kuria klasių kova“.
6. K. Marksas „Ankstyvieji filosofijos raštai“, Vilnius, 1986
7. http://lt.wikipedia.org/wiki/Karlas_Marksas
Tu tvirtinai, kad Marksas labai aiškiai teigė, kad teizmas yra neteisingas, prašau atsakyti už savo žodžius. Pasirido, tu tik dabar pradėjai googlinti ir aiškintis, ką jis pasakė. Googlintis reikėtų prieį prasižiojant.
Marksas buvo ateistas ir jo filosofija yra ateistine. Faktas. Netiki? Ne mano kalte, paklausk ko nors kito kurio nuomone gerbi, gal pades susigaudyti, o as nezadu zaisti tavo zaidimu kur nori, kad surasciau citatu ir dar butent tokios formos kad tau itiktu.
Marksas religija laiko, kaip ''apgaulinga samone''. Pats susirask kur jis taip sako, jei netiki.
Čia iš tos operos, kaip ir "nežudyk" reiškia "rūpinkis savo vaikais"martynas wrote:Dievas sukure visus pagal savo paveiksla.Lionginas wrote:Parodyk tuos pagrindus praškau krikščionybėje. Gali cituoti bet ką iš biblijos.martynas wrote:"Didžiausią išraišką demokratija pasiekė Atėnuose, kur visiems piliečiams vyrams buvo suteikta teisė dalyvauti valstybės valdyme.''
Tai tikrai demokratija? cia, tik nedidele jos apraiska. O kur teoriniai pagrindai, kodel kiekvienas yra lygus ir turi teisiu?
Matai, aš šiek tiek suprantu reikalo esmę, o tu tik šiandien kažką ten pasigooglinai.martynas wrote:Prasau apsaugokit mane nuo ''Liongino'' isminties.
Marksas buvo ateistas ir jo filosofija yra ateistine. Faktas. Netiki? Ne mano kalte, paklausk ko nors kito kurio nuomone gerbi, gal pades susigaudyti, o as nezadu zaisti tavo zaidimu kur nori, kad surasciau citatu ir dar butent tokios formos kad tau itiktu.
Marksas religija laiko, kaip ''apgaulinga samone''. Pats susirask kur jis taip sako, jei netiki.
http://lt.wikipedia.org/wiki/AteizmasLionginas wrote:Matai, aš šiek tiek suprantu reikalo esmę, o tu tik šiandien kažką ten pasigooglinai.martynas wrote:Prasau apsaugokit mane nuo ''Liongino'' isminties.
Marksas buvo ateistas ir jo filosofija yra ateistine. Faktas. Netiki? Ne mano kalte, paklausk ko nors kito kurio nuomone gerbi, gal pades susigaudyti, o as nezadu zaisti tavo zaidimu kur nori, kad surasciau citatu ir dar butent tokios formos kad tau itiktu.
Marksas religija laiko, kaip ''apgaulinga samone''. Pats susirask kur jis taip sako, jei netiki.
Ar nera ten kazkur paminetas Marksas? Ar jis nepopuliarino ateizmo?
Ir kur tas tavo supratimas?
Markso filosofija buvo tokia, kad dievo egzistavimo klausimas yra visiškai nesvarbus, jis religiją nagrinėjo tik kaip socialinį reiškinį. O dievo egzistavimo/neegzistavimo klausimų paprasčiausiai nesprendė. Net jei būtų įrodyta, kad dievas egzistuoja, marksizmo filosofija nuo to visiškai nenukentėtų, nes joje netvirtinama priešingai. Tik teigiama, kad religija atneša žmonėms tik iliuzinę, bet ne realią laimę. Ar yra dievas, ar jo nėra - jokio skirtumo.martynas wrote:http://lt.wikipedia.org/wiki/Ateizmas
Ar nera ten kazkur paminetas Marksas? Ar jis nepopuliarino ateizmo?
Ir kur tas tavo supratimas?
''Labiausiai ateizmą XIX amžiaus pabaigoje išpopuliarino filosofai - laisvamaniai: Ludvikas Andreasas Feuerbachas, Artūras Šopenhaueris, Karlas Marksas ir Frydrichas Nyčė.''Lionginas wrote:Markso filosofija buvo tokia, kad dievo egzistavimo klausimas yra visiškai nesvarbus, jis religiją nagrinėjo tik kaip socialinį reiškinį. O dievo egzistavimo/neegzistavimo klausimų paprasčiausiai nesprendė. Net jei būtų įrodyta, kad dievas egzistuoja, marksizmo filosofija nuo to visiškai nenukentėtų, nes joje netvirtinama priešingai. Tik teigiama, kad religija atneša žmonėms tik iliuzinę, bet ne realią laimę. Ar yra dievas, ar jo nėra - jokio skirtumo.martynas wrote:http://lt.wikipedia.org/wiki/Ateizmas
Ar nera ten kazkur paminetas Marksas? Ar jis nepopuliarino ateizmo?
Ir kur tas tavo supratimas?
Kas tau neaisku? Jis nebuvo ateistas? jo filosofija ne ateistine? ar cia vikipedija bando mane apgauti?
Kartoju, jo filosofijoje dievo egzistavimo klausimas yra visiškai nesvarbus. Net jei aš žinočiau, kad dievas yra, laisvai galėčiau būti marksistu, ir tame nebūtų jokių prieštaravimų. O kad ten kažkas paskaitęs Markso nustojo tikėti - viso labo šalutinis efektas.martynas wrote:''Labiausiai ateizmą XIX amžiaus pabaigoje išpopuliarino filosofai - laisvamaniai: Ludvikas Andreasas Feuerbachas, Artūras Šopenhaueris, Karlas Marksas ir Frydrichas Nyčė.''
Kas tau neaisku? Jis nebuvo ateistas? jo filosofija ne ateistine? ar cia vikipedija bando mane apgauti?