Argumentai už dievo egzistenciją ir jų atmetimas
Dave laisva valia ir isakymus kaip elgtis cia mazdaug gali rinktis 1 is 10 arba isplauni indus arba 9 kartus gauni i snuki. As kaskada buvau AA (anonim alcoh) tai jie ten labai jau ta dieva garbina, o kai pasakiau, kad nera jokiu irodymu, kad jis egzistuoja, atsake: mes zinom, kad jis egzistuoja ir sita zinojima mes laikom pagrindiniu irodymu
Tame ir esmė, kad geresnių už Jėzų Kristų nebuvo ir nebus. Jis objektyviai yra visos likusios žmonijos idealas. Kai tai suprasite, Lionginai, bus galima apie Jus pasakyti, kad Jūs būsite išganytas.Lionginas wrote:Tik jau nereikia, buvo ir yra tūkstančiai ir milijonai kur kas geresnių.Augustas wrote:Išskyrus, žinoma, tą teiginį apie Jėzų, kuris, mano kuklia nuomone, buvo geriausias žmogus iš visų žmonių.
Na, tokiu atveju, t.y. jei Dievas pasirodytų mums ir pasakytų "Aš Dievas, ir darykit viską kaip reikia", mes visi paprasčiausiai patektume Pragaran. Toks atsakymas yra teisingiausias į klausimą, kodėl Dievas nesirodo ir nepasako "Aš Dievas, ir darykite viską kaip reikia".Plikas wrote:Bet čia prieina Augustas ir sako:Ozito wrote:Na čia dar priklauso kąip mes suprantam blogį ir gėrį. Pagal tikinčius, mires žmogus patenka į gėrio karalystę kur jis amžinai laimingas, tad iš esmęs galim sakyt, kad mirtina liga, tai lyg laimingas bilietas i anksčiau laiko i tą karalystę Bet aplamai tai ar nebūtų paprasčiau, kad jis pasirodytu žmonėms ir iškišęs veidą per visą dangų pasakytų: "Aš Dievas darykit viską kaip reikia..." efektas ir psichologinė pagalba būtų didesnis nei, kad tris Jėzus pasiūst.
-Tokiu atveju būtų pažeista laisva valia, nes tada žmonės negalėtų netikėti, kad rojus egzistuoja, o laisva valia dievuliui yra labai svarbu.
P.S.
Spręskit patys, ar mano atsakymas į klausimą (žiūr. aukščiau šiame post'e), kodėl Dievas nesirodo mums, labai atitinka gerb. Pliko pasiūlytą atsakymo variantą.P.S. Na kaip, Augustai? Teisingai tavo ankstesnius "argumantus" interpretavau?
Jėzus tikrai nebuvo geriausias, buvo ir yra daugybė ženkliai geresnių. Beje, ir ženkliai silpnesnių už Jėzų. Jėzus savo gerumu, lyginant su jo turėtais resursais ir galimybėmis, neprilygsta net vidutiniam žmogeliui. Viena, kai dievas dalina saldaines skurstantiems, ir visai kas kita, kai saldaines dalina tas, kuris pats badauja. Turint tai omeny, labai varguoliškas tas Jėzaus gerumas. Lengva padaryti vieną kitą gerą darbelį, kai esi dievas.Augustas wrote:Tame ir esmė, kad geresnių už Jėzų Kristų nebuvo ir nebus. Jis objektyviai yra visos likusios žmonijos idealas. Kai tai suprasite, Lionginai, bus galima apie Jus pasakyti, kad Jūs būsite išganytas.
"Na, tokiu atveju, t.y. jei Dievas pasirodytų mums ir pasakytų "Aš Dievas, ir darykit viską kaip reikia", mes visi paprasčiausiai patektume Pragaran. Toks atsakymas yra teisingiausias į klausimą, kodėl Dievas nesirodo ir nepasako "Aš Dievas, ir darykite viską kaip reikia"."
Augustai, kodėl rašote tokius įdomius teiginius be jokio paaiškinimo? Gi vistiek jo kas nors paklaus, sutaupytumėte kitiems rašymo. Man atrodo kad čia atvirai piktžodžiaujate prieš savo dievą, teigiate kad jis kažkoks išprotėjęs kraugerys.
Augustai, kodėl rašote tokius įdomius teiginius be jokio paaiškinimo? Gi vistiek jo kas nors paklaus, sutaupytumėte kitiems rašymo. Man atrodo kad čia atvirai piktžodžiaujate prieš savo dievą, teigiate kad jis kažkoks išprotėjęs kraugerys.
Be jokios abejonės, toks aborigenas pateks tiesiai į Dangų.Ozito wrote:Bet visa ta Dievo geru ir blogu zmoniu sistema, turi skyliu. Pvz.: kur pateks koks nors aborigenas, kuris gime dziunglese ir apie kristu ar dieva net girdet negirdejo, bet ramiai gyveno sau nieko nenusikalsdamas ?
Man kur kas sunkesnis klausimas būtų, kaip Dievas pasieks tokį aborigeną, kuris blogai darė, kad anas blogietis aborigenas atsiverstų ir daugiau blogai nesielgtų. Va, į šį klausimą aš kol kas dar nesumąsčiau mane patenkinančio atsakymo, nors ir suku galvą nemažai laiko. RKB atsakymas, t.y., kad Dievas kiekvieną žmogų (nesvarbu, ar tai aborigenas, ar ne, tikintis ar netikintis) pasiekia per paties žmogaus įgimtą moralę, man atrodo neišsamus.
Sorry, vis dar laiko stoka reiškiasi.OMG!WTF? wrote: "Na, tokiu atveju, t.y. jei Dievas pasirodytų mums ir pasakytų "Aš Dievas, ir darykit viską kaip reikia", mes visi paprasčiausiai patektume Pragaran. Toks atsakymas yra teisingiausias į klausimą, kodėl Dievas nesirodo ir nepasako "Aš Dievas, ir darykite viską kaip reikia"."
Augustai, kodėl rašote tokius įdomius teiginius be jokio paaiškinimo? Gi vistiek jo kas nors paklaus, sutaupytumėte kitiems rašymo. Man atrodo kad čia atvirai piktžodžiaujate prieš savo dievą, teigiate kad jis kažkoks išprotėjęs kraugerys.
O dėl tariamo piktžodžiavimo, tai nė kiek nepiktžodžiauju. Kad būtų aiškiau, paimkim, pvz., mūsų Lionginą. Jis visą laiką rašo prieš Jėzų Kristų. Akivaizdu, kad Jėzaus Kristaus skelbto Dievo toks žmogus (t.y. mūsų Lionginas) labai nemėgsta. Kas atsitiks, jei Dievas (t.y., jei Dievas iš tikrųjų yra toks, kaip skelbė Jėzus Kristus) tokiam žmogui pasirodytų ir lieptų daryti, kaip reikia? Kaip jis pasijustų, jei Liongino nemėgstamas asmuo (bet koks asmuo, net nebūtinai Dievas) lieptų Lionginui padaryti tą ar aną, pvz., lieptų atleisti kažkokias praeities nuoskaudas? Man kyla toks įtarimas, kad mūsų Lionginas pasijustų labai ir labai blogai. O juk tai ir yra Pragaras, kai žmogus jaučiasi labai labai blogai, ir tokia jo būsena tęsiasi amžinai. Taip ir nutiktų, jei Dievas pasirodytų mums visiems ir lieptų daryti taip, kaip reikia. O taip nutiktų todėl, kad mes visi turime vienokių ar kitokių neišspęstų problemų su savo artimaisiais ir tolimaisiais - pažįstamais, bendradarbiais, draugais, giminaičiais, kurių šiuo metu išspręsti jaučiamės neturį jėgų. Todėl mes visi ir atsidurtume Pragare, jei Dievas mums pasirodytų ir lieptų daryti taip, kaip reikia.
P.S. Beje, tai, kad Tamstai atrodo, jog aš piktžodžiauju, liudija, kad Tamsta labai labai mažai susipažinęs ne tik su apskritai krikščionybe, bet ir su katalikybe konkrečiai.
Seniai tokių kliedesių neskaičiau. Tai tiek.Augustas wrote:Sorry, vis dar laiko stoka reiškiasi.OMG!WTF? wrote: "Na, tokiu atveju, t.y. jei Dievas pasirodytų mums ir pasakytų "Aš Dievas, ir darykit viską kaip reikia", mes visi paprasčiausiai patektume Pragaran. Toks atsakymas yra teisingiausias į klausimą, kodėl Dievas nesirodo ir nepasako "Aš Dievas, ir darykite viską kaip reikia"."
Augustai, kodėl rašote tokius įdomius teiginius be jokio paaiškinimo? Gi vistiek jo kas nors paklaus, sutaupytumėte kitiems rašymo. Man atrodo kad čia atvirai piktžodžiaujate prieš savo dievą, teigiate kad jis kažkoks išprotėjęs kraugerys.
O dėl tariamo piktžodžiavimo, tai nė kiek nepiktžodžiauju. Kad būtų aiškiau, paimkim, pvz., mūsų Lionginą. Jis visą laiką rašo prieš Jėzų Kristų. Akivaizdu, kad Jėzaus Kristaus skelbto Dievo toks žmogus (t.y. mūsų Lionginas) labai nemėgsta. Kas atsitiks, jei Dievas (t.y., jei Dievas iš tikrųjų yra toks, kaip skelbė Jėzus Kristus) tokiam žmogui pasirodytų ir lieptų daryti, kaip reikia? Kaip jis pasijustų, jei Liongino nemėgstamas asmuo (bet koks asmuo, net nebūtinai Dievas) lieptų Lionginui padaryti tą ar aną, pvz., lieptų atleisti kažkokias praeities nuoskaudas? Man kyla toks įtarimas, kad mūsų Lionginas pasijustų labai ir labai blogai. O juk tai ir yra Pragaras, kai žmogus jaučiasi labai labai blogai, ir tokia jo būsena tęsiasi amžinai. Taip ir nutiktų, jei Dievas pasirodytų mums visiems ir lieptų daryti taip, kaip reikia. O taip nutiktų todėl, kad mes visi turime vienokių ar kitokių neišspęstų problemų su savo artimaisiais ir tolimaisiais - pažįstamais, bendradarbiais, draugais, giminaičiais, kurių šiuo metu išspręsti jaučiamės neturį jėgų. Todėl mes visi ir atsidurtume Pragare, jei Dievas mums pasirodytų ir lieptų daryti taip, kaip reikia.
P.S. Beje, tai, kad Tamstai atrodo, jog aš piktžodžiauju, liudija, kad Tamsta labai labai mažai susipažinęs ne tik su apskritai krikščionybe, bet ir su katalikybe konkrečiai.
Tai dievas, kuris yra ir pats savo sunus (wtf ???) nusiunte save i zeme tam, kad zmones ji prikaltu prie kryziaus, ir tokiu budu, jis atpirko zmoniu nuodemes pries pati save, nors dar pries kurdamas pasauli zinojo, kas bus. Ir is vis, jeigu jis nenorejo, kad ieva vogtu jo obuolius, tai kam is vis ta medi kurt reikejo ? Kaip sake G.Carlin jei koks direktorius valdytu imone taip kaip dievas valdo zeme, seniai butu isspirtas is darbo.
Kodėl manai, kad aš pasijausčiau blogai? Už dievą aš jaučiuosi moraliai kur kas pranašesnis, todėl bet kokie jo paliepimai man būtų giliai dzin. Ar tu jaustumeisi blogai, jei tau kokia Stalino šmėkla, o galbūt ir pats Koščėjus Nemirtingasis lieptų elgtis vienaip ar kitaip? Nesijaustum, nes tu esi A moralinėje lygoje, o tie veikėjai - geriausiu atveju F lygos žaidėjai. Tai ir čia tas pats.Augustas wrote:O dėl tariamo piktžodžiavimo, tai nė kiek nepiktžodžiauju. Kad būtų aiškiau, paimkim, pvz., mūsų Lionginą. Jis visą laiką rašo prieš Jėzų Kristų. Akivaizdu, kad Jėzaus Kristaus skelbto Dievo toks žmogus (t.y. mūsų Lionginas) labai nemėgsta. Kas atsitiks, jei Dievas (t.y., jei Dievas iš tikrųjų yra toks, kaip skelbė Jėzus Kristus) tokiam žmogui pasirodytų ir lieptų daryti, kaip reikia? Kaip jis pasijustų, jei Liongino nemėgstamas asmuo (bet koks asmuo, net nebūtinai Dievas) lieptų Lionginui padaryti tą ar aną, pvz., lieptų atleisti kažkokias praeities nuoskaudas? Man kyla toks įtarimas, kad mūsų Lionginas pasijustų labai ir labai blogai.
Tame ir esmė, kad Jūs negalėtumėt atsisakyti vykdyti tai, ką Jums liepia Dievas. T.y. formaliai dzin Jums nebūtų - Jūs arba noriai ir su džiaugsmu vykdytumėte tai, ką liepia Dievas, nes tai teiktų Jums laimę, arba darytumėte tai, bet kankindamasis ir grieždamas dantimis iš pykčio, kad kažkoks maita Dievas, už kurį Jūs morališkai daugybę kartų pranašesnis, įsakinėja Jums, ką daryti, ir Jūs tą esate priverstas daryti be jokių galimybių pasipriešinti.Lionginas wrote:Kodėl manai, kad aš pasijausčiau blogai? Už dievą aš jaučiuosi moraliai kur kas pranašesnis, todėl bet kokie jo paliepimai man būtų giliai dzin. Ar tu jaustumeisi blogai, jei tau kokia Stalino šmėkla, o galbūt ir pats Koščėjus Nemirtingasis lieptų elgtis vienaip ar kitaip? Nesijaustum, nes tu esi A moralinėje lygoje, o tie veikėjai - geriausiu atveju F lygos žaidėjai. Tai ir čia tas pats.Augustas wrote:O dėl tariamo piktžodžiavimo, tai nė kiek nepiktžodžiauju. Kad būtų aiškiau, paimkim, pvz., mūsų Lionginą. Jis visą laiką rašo prieš Jėzų Kristų. Akivaizdu, kad Jėzaus Kristaus skelbto Dievo toks žmogus (t.y. mūsų Lionginas) labai nemėgsta. Kas atsitiks, jei Dievas (t.y., jei Dievas iš tikrųjų yra toks, kaip skelbė Jėzus Kristus) tokiam žmogui pasirodytų ir lieptų daryti, kaip reikia? Kaip jis pasijustų, jei Liongino nemėgstamas asmuo (bet koks asmuo, net nebūtinai Dievas) lieptų Lionginui padaryti tą ar aną, pvz., lieptų atleisti kažkokias praeities nuoskaudas? Man kyla toks įtarimas, kad mūsų Lionginas pasijustų labai ir labai blogai.
Tai Dievas yra savo paties priežastis. Ir kas gi čia nesuprantamo?Ozito wrote:Tai dievas, kuris yra ir pats savo sunus (wtf ???)
Medis buvo sukurtas tam, kad būtų laisvas pasirinkimas - daryti gerą arba daryti blogą. Tad jei mes vis dėl to pasirenkame blogį, tai jau pirmiausia mūsų problema, o ne Dievo. Žinoma, Dievas norėjo ir dabar tebenori, kad mes laisvai pasirinktume gėrį, o ne blogį. Tačiau jei mes renkamės blogį, tai tikrai nėra Dievo kaltė, o tik mūsų pačių laisvas pasirinkimas nedaryti gerų darbų, t.y. nebūti gerais žmonėmis.Tai dievas, kuris yra ir pats savo sunus (wtf ???) nusiunte save i zeme tam, kad zmones ji prikaltu prie kryziaus, ir tokiu budu, jis atpirko zmoniu nuodemes pries pati save, nors dar pries kurdamas pasauli zinojo, kas bus. Ir is vis, jeigu jis nenorejo, kad ieva vogtu jo obuolius, tai kam is vis ta medi kurt reikejo ?
Tas G.Carlin'as yra labai labai blogas vadybos specialistas (tiesiog visiškas analfabetas vadyboje), jei taip iš tikrųjų sakė. Tačiau galimas daiktas, kad jis kažko nesuprato judaizme bei krikščionybėje ir dėl to taip pasisakė, tarsi būtų visiškas analfabetas vadybos srityje. Bet kokiu atveju reiktų patikslinti aplinkybes, kuriomis ponas G.Carlin'as taip pasakė.Kaip sake G.Carlin jei koks direktorius valdytu imone taip kaip dievas valdo zeme, seniai butu isspirtas is darbo.
Tai dievas yra toks neįtikinantis, kad jo nemėgstančius galėtų pajungti savo valiai tik per prievartą? Jei būtų įtikinantis, tai niekas negriežtų dantimis...Augustas wrote:Tame ir esmė, kad Jūs negalėtumėt atsisakyti vykdyti tai, ką Jums liepia Dievas. T.y. formaliai dzin Jums nebūtų - Jūs arba noriai ir su džiaugsmu vykdytumėte tai, ką liepia Dievas, nes tai teiktų Jums laimę, arba darytumėte tai, bet kankindamasis ir grieždamas dantimis iš pykčio, kad kažkoks maita Dievas, už kurį Jūs morališkai daugybę kartų pranašesnis, įsakinėja Jums, ką daryti, ir Jūs tą esate priverstas daryti be jokių galimybių pasipriešinti.
Ieva nezinojo, kad elgiasi blogai nepaklusdama dievui, na bent jau kol neatsikando. Kazkaip nelogiska liepti zmonems, nedaryti kazko, kas negerai, siuo atveju nevalgyti, kai tie zmones net nezino kas negerai.Medis buvo sukurtas tam, kad būtų laisvas pasirinkimas - daryti gerą arba daryti blogą.
Tai dievo verciamas kazka daryti danguje, gali keiksnoti dieva ? ar net budamas danguje gali prisidaryt nuodemiu ?Jūs arba noriai ir su džiaugsmu vykdytumėte tai, ką liepia Dievas, nes tai teiktų Jums laimę, arba darytumėte tai, bet kankindamasis ir grieždamas dantimis iš pykčio, kad kažkoks maita Dievas, už kurį Jūs morališkai daugybę kartų pranašesnis, įsakinėja Jums, ką daryti, ir Jūs tą esate priverstas daryti be jokių galimybių pasipriešinti.
Man tai cia tobulumu net nekviapia, kam tas blogio ir gerio zaidimas, kam tas rusiavimas i pragara ar i dangu (idomu tas medis dar yra ir ar nuo jo gali valgyt kas nori ? ) taigi jei esi tobulas, tai sukurti tobula pasauli su tobulais zmonem, kurie elgiasi tik gerai ir viskas, nebereikia klausyti bobuciu zyzimo, zmones laimingi, nereikia niekur eit o ir prie kryziaus nieks nekala
Na, čia yra pasitikėjimo klausimas. T.y. ar aš pasitikiu tuo (pvz., savo tėvais), kas man sako, jog kažkoks dalykas yra blogas, ir to dalyko nedarau, ar nepasitikiu ir tą, anot mano tėvų, blogą dalyką mėginu padaryti. Aišku, su visomis iš to išplaukiančiomis (teigiamomis ar neigiamomis) pasekmėmis sau ir kitiems.Ozito wrote:Ieva nezinojo, kad elgiasi blogai nepaklusdama dievui, na bent jau kol neatsikando. Kazkaip nelogiska liepti zmonems, nedaryti kazko, kas negerai, siuo atveju nevalgyti, kai tie zmones net nezino kas negerai.Medis buvo sukurtas tam, kad būtų laisvas pasirinkimas - daryti gerą arba daryti blogą.
Na, Danguje nuodėmių neprisidarysi. Paprasčiausiai, koks buvai šiame pasaulyje, toks būsi ir pas Dievą. T.y., jei šiame pasaulyje su malonumu darei gerus darbus, tai ir anapily būsi toks pats geras, ir Tamstai nebereikės kentėti. O jei šiame pasaulyje darei blogus darbus, tai savaime aišku, kad kentėsi amžinas kančias, kai nė vieno blogo darbo negalėsi niekam padaryti.Tai dievo verciamas kazka daryti danguje, gali keiksnoti dieva ? ar net budamas danguje gali prisidaryt nuodemiu ?Jūs arba noriai ir su džiaugsmu vykdytumėte tai, ką liepia Dievas, nes tai teiktų Jums laimę, arba darytumėte tai, bet kankindamasis ir grieždamas dantimis iš pykčio, kad kažkoks maita Dievas, už kurį Jūs morališkai daugybę kartų pranašesnis, įsakinėja Jums, ką daryti, ir Jūs tą esate priverstas daryti be jokių galimybių pasipriešinti.
Gėrio ir blogio žaidimas reikalingas tam, kad būtų laisvas pasirinkimas už ar prieš Dievą. Tai reiškia, kad Dievas nenori savęs primetinėti žmonėms ir palieka juos laisvai apsispręsti, kas jiems labiau patinka - Dievas ar kažkas kitas, bet ne Dievas. O tas medis tikrai dar tebėra, ir mes visi, kurie vis dar gyvename šiame pasaulyje, karts nuo karto jo karčias pasekmes turinčių vaisių vis užvalgom, t.y. vis padarom kokią nors šunybę vienas kitam.Man tai cia tobulumu net nekviapia, kam tas blogio ir gerio zaidimas, kam tas rusiavimas i pragara ar i dangu (idomu tas medis dar yra ir ar nuo jo gali valgyt kas nori ? )
Tik vienas toks mažytis niuansas, kad toks pasaulis būtų robotų, kurie suprogramuoti veikti tik pagal programą, o ne laisvų žmonių, galinčių laisvai kurti gerus dalykus kartu su Dievu (jei tik jie to nori, aišku), pasaulis. Aš tokio robotų pasaulio nesirinkčiau.taigi jei esi tobulas, tai sukurti tobula pasauli su tobulais zmonem, kurie elgiasi tik gerai ir viskas, nebereikia klausyti bobuciu zyzimo, zmones laimingi, nereikia niekur eit o ir prie kryziaus nieks nekala
Tobulas pasaulis nebūtinai implikuoja, kad nebus iš ko rinktis. Gali gi būti pasirinkimas tarp vienų gerų dalykų ir kitų gerų dalykų. Paimkim tokią analogiją. Tarkim pasaulis yra restoranas, kuriame mes atėję gauname meniu. Vieni gauna rinktis iš rafinuotų, skanių patiekalų, kiti iš picų ar dešrainių, o kai kuriems nepasiseka ir gauna kuistis konteineryje, kad rastų maisto. Kodėl dievas, būdamas visagalis ir mylintis, nepasirūpino savo žaisliniams žmogeliukams sukurti restorano, kuriame visi gautų rinktis tik iš gerų (bet nebūtinai vienodų, ir nebūtinai deterministinių) patiekalų? Tai niekaip nesuvaržytų pavaldinių laisvos valios - jie vis vien galėtų rinktis tarp triufelių, ikrų ir dar ten ko.Augustas wrote:Tik vienas toks mažytis niuansas, kad toks pasaulis būtų robotų, kurie suprogramuoti veikti tik pagal programą, o ne laisvų žmonių, galinčių laisvai kurti gerus dalykus kartu su Dievu (jei tik jie to nori, aišku), pasaulis. Aš tokio robotų pasaulio nesirinkčiau.taigi jei esi tobulas, tai sukurti tobula pasauli su tobulais zmonem, kurie elgiasi tik gerai ir viskas, nebereikia klausyti bobuciu zyzimo, zmones laimingi, nereikia niekur eit o ir prie kryziaus nieks nekala
O tai iš kur Ieva žinojo, kad pasitikėti dievu yra gerai? Ar jai nieko nereikia žinoti, nereikia turėti jokio moralinio supratimo, svarbu tik paklusti kaip kokiam trečiojo reicho kareiviui?Augustas wrote:Na, čia yra pasitikėjimo klausimas. T.y. ar aš pasitikiu tuo (pvz., savo tėvais), kas man sako, jog kažkoks dalykas yra blogas, ir to dalyko nedarau, ar nepasitikiu ir tą, anot mano tėvų, blogą dalyką mėginu padaryti. Aišku, su visomis iš to išplaukiančiomis (teigiamomis ar neigiamomis) pasekmėmis sau ir kitiems.Ozito wrote:Ieva nezinojo, kad elgiasi blogai nepaklusdama dievui, na bent jau kol neatsikando. Kazkaip nelogiska liepti zmonems, nedaryti kazko, kas negerai, siuo atveju nevalgyti, kai tie zmones net nezino kas negerai.