Reikia pasverti naudą ir žalą. Žala - vyrų teisių suvaržymas, nauda - prievartavimų sumažėjimas (jei tai iš tikrųjų veiktų(?)). Jei tai būtų labiau naudinga, nei žalinga, tai tegul. Netikiu kvailomis dogmomis kad kažkas yra blogai ar draustina savaime.D3monas wrote:Remiantis tokia nuostata, vyrams derėtų nustatyti didesnius apribojimus rodytis viešose vietose, taip pat apriboti valandas, kuriomis jie gali vaikščioti lauke, mat beveik tik vyrai būna prievartautojais.
Bus statomas musulmonų centras prie Ground Zero?
Anglijoje uz islamo atsisakyma mirtimi bausti nelegalu.D3monas wrote: verta priminti, kad kai kuriuos žmones į tuos teismus nutempia pastvėrę už plaukų, o Islamo atsisakymas baudžiamas mirtimi.
Ir uz plauku tempti i shariato teisma nelegalu.
Taigi ar legalus shariatas Anglijoje egzistuoja ar ne, ta veikla nera netoleruojama
Reikalinga. Jei islamas lemia nusikalstamumą, tai sėkminga antiislamiška kampanija nusikalstamumą sumažins. Jei ir nusikalstamumą, ir relingingumą lemia skurdas, tai sėkminga antiislamiška kampanija sumažins musulmonų skaičių, tačiau skurdžių nusikaltėlių liks tiek pat.D3monas wrote:Šiuo atveju priežastinis ryšys nereikalingas, apie jį net nekalbame. Daugiau musulmonų = daugiau nusikaltimų.
Tai uždraudus statyti mečetę Niujorke pažeidžiamos Saudo Arabijos šeichų ar Niujorko musulmonų teisės?VYTS wrote:O ar tikrai tos valstybės kurios varžo religijos laisves (pvz Saudo Arabija) ir jų valdantysis sluoksnis neprisideda prie pvz mečečių statybos užsienyje? Nemanau.
Teisės yra susitarimo reikalas. Jei laikyti mečečių statymą teise, tai galima manyti kad pažeidžiamos Saudo Arabijos šeichų teisės draudžiant jiems statyti mečetes ten kur jie nori.RB wrote:Tai uždraudus statyti mečetę Niujorke pažeidžiamos Saudo Arabijos šeichų ar Niujorko musulmonų teisės?
Tartis gali ką tik nori, bet tai nekeičia fakto, kad bus apribota būtent vietinių musulmonų laisvė. Susitarimo klausimas yra tik tai, ar egzistuoja tokia teisė, kaip teisė statyti mečetę, ar ne. Tačiau joks susitarimas nepakeis fakto, kad mečetės nori vietiniai musulmonai, ir neleidžiant jos statyti yra baudžiami jie.VYTS wrote:Teisės yra susitarimo reikalas. Jei laikyti mečečių statymą teise, tai galima manyti kad pažeidžiamos Saudo Arabijos šeichų teisės draudžiant jiems statyti mečetes ten kur jie nori.
Baudžiami ir vieni, ir kiti.RB wrote:Tartis gali ką tik nori, bet tai nekeičia fakto, kad bus apribota būtent vietinių musulmonų laisvė. Susitarimo klausimas yra tik tai, ar egzistuoja tokia teisė, kaip teisė statyti mečetę, ar ne. Tačiau joks susitarimas nepakeis fakto, kad mečetės nori vietiniai musulmonai, ir neleidžiant jos statyti yra baudžiami jie.VYTS wrote:Teisės yra susitarimo reikalas. Jei laikyti mečečių statymą teise, tai galima manyti kad pažeidžiamos Saudo Arabijos šeichų teisės draudžiant jiems statyti mečetes ten kur jie nori.
Įdomus momentas - turim 2 skirtingas laisves:RB wrote: (...)Tartis gali ką tik nori, bet tai nekeičia fakto, kad bus apribota būtent vietinių musulmonų laisvė.
1. Musulmonų laisvė
2. Žmogaus (žmonių laisvė), kaip ji apibudinama Visuotinėje Žmogaus Teisių Deklaracijoje
Ir jos labai skiriasi:
Musulmonų "laisvė" yra prievolė griežtai laikytis Korane/šariatu (daugeliu atveju tai tik radikalių imanų bei kitų religinių vadovų Korano interpretacijos/nuosavi išmąstymai) užduodamų taisyklių, kuriose laisve nė nekvepia, o žmogaus teisės grubiai pažeidinėjamos.
(Jei vergvaldžiai būtų spėję užkelti ant pjedestalo kokį nors savo "pranašą", o šis būtų gerai praplovęs vergams smegenis ir vergiją būtų pavertęs religija, turėtumėm praktiškai analogišką atvejį. Nors... beveik taip ir yra, nes musulmonių teisės išties primena vergų teises.)
Formaliai - tai religija, praktiškai - religinių tekstų interpretuotojų sukurta sistema, apribojanti/atimanti žmogaus teises bei laisves.
Žinoma, Visuotinės Žmogaus Teisių Deklaracijos 18 punktas skelbia:
Bet, pvz, turime ir 16 straipsnį, bei kitus panašius:Kiekvienas turi teisę į minties, sąžinės ir religijos laisvę; ši teisė apima laisvę keisti savo religiją ar tikėjimą, taip pat laisvę išpažinti ir skelbti savo religiją ar tikėjimą tiek vienam, tiek kartu su kitais, viešai ar privačiai, mokant, praktikuojant tikėjimą, laikant pamaldas ir atliekant apeigas.
Kuriuos musulmonai pažeidinėja remdamiesi šariatu, kitaip sakant - "musulmonų laisve".1. Moterys ir vyrai, sulaukę pilnametystės, turi teisę be jokių apribojimų dėl rasės, pilietybės ar religijos tuoktis ir kurti šeimą. Sudarydami santuoką, gyvendami susituokę ir nutraukdami santuoką jie turi lygias teises
Manau, kad yra viena tikra laisvė - ta, kuri apibendrinta Visuotinėje Žmogaus Teisių Deklaracijoje, o "musulmonų laisvė" yra tik tuščias žodžių darinys.
P.S. Ech, visgi tą VŽTD sudarė svajotojai norintys ir vilką pašerti ir avį išsaugoti. Nieko iš to nesigauna: ES bijodami vilko leidžia suėsti jam avį, nes tokia jo religija
Kalbant apie mečečių statybą jokios žmonių laisvės nepažeidžiamos. Apie šariato teismus nekalbu, čia jau atskira tema, kur labai sunku apsispręsti, kaip derinti žmonių laisves – iš vienos pusės teisę savarankiškai spręsti smulkias problemas pagal norimą procedūrą, iš kitos pusės – potencialią tiesioginę ar netiesioginę prievartą taikyti šią procedūrą ir tiems, kurie gal labiau norėtų pasaulietinio teismo.Akela wrote:Įdomus momentas - turim 2 skirtingas laisves:
1. Musulmonų laisvė
2. Žmogaus (žmonių laisvė), kaip ji apibudinama Visuotinėje Žmogaus Teisių Deklaracijoje
O jei kalbėsime apie smegenų plovimą ir laisvę nuo jo – apskritai užbrėžti ribą tarp „smegenų plovimo“ ir laisvo ideologijos bei religijos pasirinkimo vargu ar įmanoma.
Atseit tai ka jega primeta valdininkai yra laisve, o ka zmogus pats pasirenka - ne laisve?Akela wrote:Manau, kad yra viena tikra laisvė - ta, kuri apibendrinta Visuotinėje Žmogaus Teisių Deklaracijoje, o "musulmonų laisvė" yra tik tuščias žodžių darinys.
Atseit, kai moterį užmėto akmenimis, tai čia jos laisvė, bet kai valdininkai mėgina ją išgelbėti, tai jau valstybės priespauda. Kartais nueini kiek per toli ir man net kyla klausimas ar pats tiki tuo, ką sakai... Tu taip įsitikinęs, jog 100% musulmonų nori būti musulmonais?Legionas wrote:Atseit tai ka jega primeta valdininkai yra laisve, o ka zmogus pats pasirenka - ne laisve?Akela wrote:Manau, kad yra viena tikra laisvė - ta, kuri apibendrinta Visuotinėje Žmogaus Teisių Deklaracijoje, o "musulmonų laisvė" yra tik tuščias žodžių darinys.
Mhm. Bet, kaip suprantu iš pačio pirmojo šaltinio, kuris buvo pateiktas, smurtą skatina vertybinės nuostatos, kurios yra Islamo dalis. Visgi, sutinku, jog reikia nuodugnų tyrimą atlikti tuo klausimu, prieš imantis konkrečių veiksmų. Varžyti žmonių teisių remiantis spėliojimais - negalima.RB wrote:Reikalinga. Jei islamas lemia nusikalstamumą, tai sėkminga antiislamiška kampanija nusikalstamumą sumažins. Jei ir nusikalstamumą, ir relingingumą lemia skurdas, tai sėkminga antiislamiška kampanija sumažins musulmonų skaičių, tačiau skurdžių nusikaltėlių liks tiek pat.
Matai, Akela, labai slidus reikalas... Kai žmogus savo noru pasirenka būti musulmonu - viskas gerai. Tačiau, kai žmogus yra verčiamas tokiu būti, nes gimė musulmonų šeimoje - štai čia yra varžymas. Jei moterys nori būti diskriminuojamos - leiskime joms. Tačiau ne visos, oi, tikrai ne visos moterys, laikomos savo musulmonų vyrų priespaudoje, nori tokio gyvenimo, tačiau jos neturi jokių sąlygų iš to ištrūkti, mat būtų nubaustos mirtimi ar mažų mažiausiai ritualiniu išprievartavimu (taip, Legionai, štai toks tas jų laisvas pasirinkimas). Taigi, reziumuojant galima teigti, jog būti musulmonu - teisė, tačiau tik tada, kai toks pasirinkimas priimamas laisva valia (čia kaip ritualinė BDSM versija, jei jiems nuo to stovi... ką gi...). Kai žmogus verčiamas būti musulmonu (o tokių yra daug), štai tada galime tai vadinti teisių pažeidimu.Akela wrote:Manau, kad yra viena tikra laisvė - ta, kuri apibendrinta Visuotinėje Žmogaus Teisių Deklaracijoje, o "musulmonų laisvė" yra tik tuščias žodžių darinys.
Anglijoje akmenimis neuzmeto. Shariatas yra laisvanoriskas arbitrazas. Tuo tarpu JT "teises" yra prievartinis dalykas (pvz. privalomas mokymas).D3monas wrote: Atseit, kai moterį užmėto akmenimis, tai čia jos laisvė, bet kai valdininkai mėgina ją išgelbėti, tai jau valstybės priespauda. Kartais nueini kiek per toli ir man net kyla klausimas ar pats tiki tuo, ką sakai... Tu taip įsitikinęs, jog 100% musulmonų nori būti musulmonais?
Pagrįsk tai.Legionas wrote:Shariatas yra laisvanoriskas arbitrazas.
O šariato bausmės, tavo supratimu, nėra prievartinis dalykas? Ir beje, man labai smalsu, kuo tau nepatinka privalomas mokymas? Vien tik dėl to, kad tai apibrėžei kaip prievartą?Legionas wrote:Tuo tarpu JT "teises" yra prievartinis dalykas (pvz. privalomas mokymas).
Jei visuomenė jėga riboja laisvą budulio pasirinkimą suspardyti Legioną, kad atimtų iš jo mob. telefoną, tai yra blogis, nes visuomenė taiko prievartą buduliui? Tačiau tai, kad budulis panaudojo prievartą prieš Legioną, yra dzin, nes budulis pats pasirinko suspardyti Legioną?Legionas wrote:Atseit tai ka jega primeta valdininkai yra laisve, o ka zmogus pats pasirenka - ne laisve?Akela wrote:Manau, kad yra viena tikra laisvė - ta, kuri apibendrinta Visuotinėje Žmogaus Teisių Deklaracijoje, o "musulmonų laisvė" yra tik tuščias žodžių darinys.
Vos mano vaikas praleidzia kelias mokyklos dienas sirguliuodamas, valdzia tuoj uzvercia grasinimais prokuratura. Jei vaikas nekarsciuoja (nepaisant kitu simptomu) - turi buti mokykloje, kitaip teismas. Zinoma, kad man nepatinka toks mano seimos prievartavimas.Svetimas wrote: Ir beje, man labai smalsu, kuo tau nepatinka privalomas mokymas?
Shariatai Britanijoje veikia pagal Arbitration Act, kaip ir kiti religiniai arba komerciniai arbitrazai. Yra privatus arbitrazas ir Lietuvoje, tai nera jokia egzotika:Svetimas wrote:Pagrįsk tai.Legionas wrote:Shariatas yra laisvanoriskas arbitrazas.
http://www.arbitrazas.lt
O kartais nėra tokios pažymos, kurią parašai ir tavo vaikas gali nelankyti mokyklos? Tada aišku tu pats jį turėsi visko išmokyti (arba samdyti mokytojus).Legionas wrote:
Vos mano vaikas praleidzia kelias mokyklos dienas sirguliuodamas, valdzia tuoj uzvercia grasinimais prokuratura. Jei vaikas nekarsciuoja (nepaisant kitu simptomu) - turi buti mokykloje, kitaip teismas. Zinoma, kad man nepatinka toks mano seimos prievartavimas.
Mokykla tam ir yra skirta - tėvams, kurie neturi laiko/noro/supratimo savo vaikams ugdyti. Jeigu tu nori, prašau tikrai žinau, kad galima tokią pažymą pasiimt. Bet egzus turės laikyti, kaip ir visi.
Aha. Praplausime tau smegenis, jog tu esi antrarūšis, o paskui nusivesime tave į laisvanorišką arbitražą, kuris tave pagal savo taisykles traktuoja kaip antrarūšį.Legionas wrote:Shariatai Britanijoje veikia pagal Arbitration Act, kaip ir kiti religiniai arba komerciniai arbitrazai. Yra privatus arbitrazas ir Lietuvoje, tai nera jokia egzotika:Svetimas wrote:Pagrįsk tai.Legionas wrote:Shariatas yra laisvanoriskas arbitrazas.
http://www.arbitrazas.lt
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... nding.htmlSiddiqi said that in a recent inheritance dispute handled by the court in Nuneaton, the estate of a Midlands man was divided between three daughters and two sons. The judges on the panel gave the sons twice as much as the daughters, in accordance with sharia. Had the family gone to a normal British court, the daughters would have got equal amounts.
http://www.timesonline.co.uk/tol/commen ... 749183.ece
http://www.telegraph.co.uk/news/newstop ... itain.html