Tarkim, aš patikėčiau, kad mano garaže gyvena nematomas drakonas (taip, žinau, kad tai nuvalkiotas pavyzdys, bet vis vien). Papasakoju apie tai savo draugui ir paklausiu, ar jis tuo tiki. Draugas atsako, kad netiki. Ar tikrai mūsų abiejų "tikėjimai" yra lygiaverčiai?
Susidaro įspūdis, jog ateizmas, labai naudingas atmesti tikėjimams, vienaragiais, fėjomis, drakonais, tačiau gerbiamieji, daugelis jais ir taip netikėjo:)
Kitaip tariant, pakeičiant žodį Dievas į nematomą drakoną, tu bandai šituos dalykus sugretinti. Ateistiniu požiūrių, tai parodytų, jog Dievas, tėra mitas ir fantazija, tačiau teistiniu požiūriu žiūrint, tamstos argumentas visiškai atkrenta.
Panagrinėkime nematomą drakoną, pro krikščionybės prizmę. Krikščionybės esmė, jog Dievas, atsiskleidė žmonėms, per Jėzų Kristų. Jeigu drakonas padėtų kiaušinį ir iš jo išsiristų drakoniukai, kurie begiotų po bronzos amžiaus Palestiną, tada galėtum Dievą ir drakoną sugrętinti. Šiuo atvėju, tai atkrenta.
Krikščionybė teigia, kad mes sukurti pagal Dievo atvaizdą, turim moralinį jausmą, sielą (sąmonę), sugebame mylėti.
Jeigu tu skraidytum, galėtum leisti ugnį iš burnos, plasnoti sparnais, galbūt ir tavo drakonas realistiškiau atrodytų. Tai viena medalio pusė.
Galime tai panagrinėti ir kitaip.
Dievas, arba metafizinė jėga, kuria aš tikiu, yra - supernatural t.y egzistuoja - už laiko ir gamtos/visatos ribų.
Manau, kad jeigu tu turėtum savo garaže nematomą drakoną, jis turėtų būti sukurtas Dievo, nes manau, kad visata turėjo priežastį ir jeigu visata turėjo priežastį, manau, kad tai yra Dievas, jeigu tavo nematomas drakonas buvo patalpintas tavo garaže, jis turi būti normalus, ta prasme, jis turėtų būti visatos dalis, todėl jį kaip ir žmogų turėtų veikti naturalūs dėsniai, nes jis yra žemėje, tavo garaže, todėl tikėtina, kad nematomą drakoną, veiktų tie patys dėsniai kaip ir kitus daiktus, todėl atsirastų jo buvimo įrodymų, net ir tada, jeigu jis būtų nematomas.
Dėkoju dannui už nuomonę.
Čia atsiprašysiu, nes matomai, buvau ne taip suprastas. Duodamas linkus, norėjau plačiau įliustruoti savo mintį, jog lhc nepavyko atkartoti visatos sukūrimo, (nes šiam projektui prasidėjus, buvo nemažai žmonių, teigiančių, kad tai įmanoma) ir kad visi didieji bandymai failino, bei padiskutuoti šia tema, nes pačiam trūksta žinių apie tai ir klausiau, galbūt kažkas yra daugiau girdėjąs. Kalbant apie grįžimą prie teologijos, po eilinio lhc failo, teko skaityti interviu, jog mokslui ir vėl nepavyko paneigti teologijos esklauojamų tiesų, bet šie pateikti linkai, visiškai nebuvo su tuom susije, tačiau pasistengsiu pagooglinti ir informatyvumu dėlei, tai surasti.Pirmajame straipsnyje fizmato profesorius ir anglikonų kunigas viename asmenyje John Polkinghorne dėsto, kad LHC teologiškai neįdomus, ibo jis, kaip ir fizika apskritai, neįrodys Visatos sukūrimo/nesukūrimo, bet nesako, kad mokslininkams "belieka grįžti prie teologijos".
Antrajame straipsnyje taip pat nieko nekalbama, jog "belieka grįžti prie teologijos".
Jei tamsta nesi melagis - gal kažką praleidau? - būtų gerai, kad pacituotum konkretų sakinį, o ne siuntinėtum diskusijos dalyvius ant http.