Čia šiaip įdomu. O šaltinyje - tai truputis nesąmonių, truputis tiesos.Keistuolis wrote:...Augustas wrote:O kokia gi ta esmė esanti iš tikrųjų, jei ne paslaptis?Keistuolis wrote: Nemanau, kad esmė tokia. Tokia tradicinė nuomonė, toks krikščioniškas mokymas. Bet esmė – visai kita!
Bet tada, jei imsime sielų nemirtingumo prielaidą, yra visiškai neaišku kam meldžiasi krikščionys iki šiol. Suprantama, krikščionys turi teisę ir gali melstis kam tik nori. Bet vargu, ar tokios krikščionių maldos, kai meldžiamasi Kristui, iš vis pasiekia Dievą. Ir klausimo esmė išlieka: Ką bendro turi tokios maldos su Jėzumi iš Nazareto, kuris pagal Evangeliją yra Mesijas, pateptasis Išganytojas?“ (Šaltinis: „Krikščionybės kilmė“ PDF-Formatas!)
Aš linkes manyti, kad taip ir yra, kad melstis prieš Kristų, toli gražu nereiškia melstis Dievui.
Kunigai katalikai jums metą iššūkį.
-
- naujokas
- Posts: 108
- Joined: 2016-02-21 16:08
Šaltinyje tikrai yra nesąmonių? Labiai įdomu, kokios ten nesąmoningos mintys? Maniau, kad ta „Krikščionybės kilmė“ vadovaujasi Naujojo Testamento tekstais, argi ne taip? Bet jeigu tikrai nesamonės ten surašytos, bus įdomu apie jas sužinoti, kad nereiktų klausti kunigų, kurie nieko neatsako ir tik nutrina mano klausimus.Augustas wrote:Čia šiaip įdomu. O šaltinyje - tai truputis nesąmonių, truputis tiesos.Keistuolis wrote:...Augustas wrote: O kokia gi ta esmė esanti iš tikrųjų, jei ne paslaptis?
Bet tada, jei imsime sielų nemirtingumo prielaidą, yra visiškai neaišku kam meldžiasi krikščionys iki šiol. Suprantama, krikščionys turi teisę ir gali melstis kam tik nori. Bet vargu, ar tokios krikščionių maldos, kai meldžiamasi Kristui, iš vis pasiekia Dievą. Ir klausimo esmė išlieka: Ką bendro turi tokios maldos su Jėzumi iš Nazareto, kuris pagal Evangeliją yra Mesijas, pateptasis Išganytojas?“ (Šaltinis: „Krikščionybės kilmė“ PDF-Formatas!)
Aš linkes manyti, kad taip ir yra, kad melstis prieš Kristų, toli gražu nereiškia melstis Dievui.
Man dažnai atrodo, kad krikščionys lyg užhipnotizuoti, lyg zombiai, kurie bijo gyvenimo džiaugsmų. O hipnozės raktinis žodis jiems yra Kristus. Pažinojau vieną vaikina iš „Kultūros barų“, kuris visuose evangelijose išbraukė žodį Kristus, bet neįrašė „Mesijas“. Po to atsidūrė pas tuos, kurie turi koreaguoti dvasinį stovį. Na, ne pas kunigus...
Na, manyčiau, galima klausimą suformuluoti ir gudriau, ir iš kito IP adreso. Tada, tikėtina, ir sulauksite geresnio atsakymo.Keistuolis wrote:Šaltinyje tikrai yra nesąmonių? Labiai įdomu, kokios ten nesąmoningos mintys? Maniau, kad ta „Krikščionybės kilmė“ vadovaujasi Naujojo Testamento tekstais, argi ne taip? Bet jeigu tikrai nesamonės ten surašytos, bus įdomu apie jas sužinoti, kad nereiktų klausti kunigų, kurie nieko neatsako ir tik nutrina mano klausimus.Augustas wrote:Čia šiaip įdomu. O šaltinyje - tai truputis nesąmonių, truputis tiesos.Keistuolis wrote: ...
Bet tada, jei imsime sielų nemirtingumo prielaidą, yra visiškai neaišku kam meldžiasi krikščionys iki šiol. Suprantama, krikščionys turi teisę ir gali melstis kam tik nori. Bet vargu, ar tokios krikščionių maldos, kai meldžiamasi Kristui, iš vis pasiekia Dievą. Ir klausimo esmė išlieka: Ką bendro turi tokios maldos su Jėzumi iš Nazareto, kuris pagal Evangeliją yra Mesijas, pateptasis Išganytojas?“ (Šaltinis: „Krikščionybės kilmė“ PDF-Formatas!)
Aš linkes manyti, kad taip ir yra, kad melstis prieš Kristų, toli gražu nereiškia melstis Dievui.
Nors, jeigu ir tada nepavyks, tai man į PM parašykit. Duosiu Jums literatūros sąrašėlį, ir pats atsirinksite, kas tame Jūsų šaltinyje nesąmonė, o kas ne.
O dėl nesąmonių, esančių tame Jūsų šaltinyje, tai ne viskas ten nesąmonės, nors jų ten irgi yra.
Čia jau reikia žiūrėti, kaip suprantat gyvenimo džiaugsmus. Jei tai, sakykim, alkoholis, pašėlę vakarėliai, striptizo barai ir pan., tai savaime suprantama, kad krikščionis yra ar bent jau turėtų būti tas, kuris tokiose linksmybėse nedalyvauja. O jei, tarkim, turite minty, kad krikščionis dažnai užvaldo prasta nuotaika, ypač paminėjus raktinį žodį "Kristus", tai taip tikrai neturėtų būti.Man dažnai atrodo, kad krikščionys lyg užhipnotizuoti, lyg zombiai, kurie bijo gyvenimo džiaugsmų. O hipnozės raktinis žodis jiems yra Kristus.
Aš taip supratau, kad tas vargšas Jūsų pažįstamas atsidūrė pas psichiatrus.Pažinojau vieną vaikina iš „Kultūros barų“, kuris visuose evangelijose išbraukė žodį Kristus, bet neįrašė „Mesijas“. Po to atsidūrė pas tuos, kurie turi koreaguoti dvasinį stovį. Na, ne pas kunigus...
-
- naujokas
- Posts: 108
- Joined: 2016-02-21 16:08
Čia dabar kas..? Maniau esu skeptikų forume. Maniau diskutuojame... Nesuprantu, kodėl reiktų ką gudrauti ar klausimą kitaip formuluoti? Ir kodėl iš kito IP ? Mano IP yra Vodafon'ės IP, kuri aprėpia milijonus klijentų vienoje IP grupėje. Man nereikia jokio sąrašo ir aš ne koks atsilikėlis, kad mane kas auklėtų, siūlidamas savus kanonus (knygų sąrašus). O kas dėl visokių šaltinių, skaitau laisvai vokiškai ir jokios pagalbos man nereikia.Augustas wrote:Na, manyčiau, galima klausimą suformuluoti ir gudriau, ir iš kito IP adreso. Tada, tikėtina, ir sulauksite geresnio atsakymo.Keistuolis wrote:Šaltinyje tikrai yra nesąmonių? Labiai įdomu, kokios ten nesąmoningos mintys? Maniau, kad ta „Krikščionybės kilmė“ vadovaujasi Naujojo Testamento tekstais, argi ne taip? Bet jeigu tikrai nesamonės ten surašytos, bus įdomu apie jas sužinoti, kad nereiktų klausti kunigų, kurie nieko neatsako ir tik nutrina mano klausimus.Augustas wrote:
Čia šiaip įdomu. O šaltinyje - tai truputis nesąmonių, truputis tiesos.
Nors, jeigu ir tada nepavyks, tai man į PM parašykit. Duosiu Jums literatūros sąrašėlį, ir pats atsirinksite, kas tame Jūsų šaltinyje nesąmonė, o kas ne.
Tamsta parašei:
Tad ir paklausiau, ką tamsta tuo manai. Tikrai įdomu, jei tamstai atrodo kas negerai, ar kai kas nesąmoninga tame darbe, kaip tamsta sakei – tiesiog įdomu apie tai padiskutuoti.Augustas wrote:Čia šiaip įdomu. O šaltinyje - tai truputis nesąmonių, truputis tiesos.
Na abet tiek jau to, žmonės vargu ar kada susišnekės. Babilono „problema“ matyt neišsprendžiama...
O kas dėl alhogolio, ar Jėzus negėrė vyno? Manyčiau viskas naudinga, tik ne viskas ūgdo, kaip sakė Paulius, pasisavines svetimą mintį... Taigi kas saikinga ir teikia džiaugsmą, vargu ar turėtų būti draudžiama.
Čia dabar kas..?Šaltinyje tikrai yra nesąmonių? Labiai įdomu, kokios ten nesąmoningos mintys? Maniau, kad ta „Krikščionybės kilmė“ vadovaujasi Naujojo Testamento tekstais, argi ne taip? Bet jeigu tikrai nesamonės ten surašytos, bus įdomu apie jas sužinoti, kad nereiktų klausti kunigų, kurie nieko neatsako ir tik nutrina mano klausimus.
Na, manyčiau, galima klausimą suformuluoti ir gudriau, ir iš kito IP adreso. Tada, tikėtina, ir sulauksite geresnio atsakymo.
Nors, jeigu ir tada nepavyks, tai man į PM parašykit. Duosiu Jums literatūros sąrašėlį, ir pats atsirinksite, kas tame Jūsų šaltinyje nesąmonė, o kas ne.
Atsiprašau. Čia aš tuos kunigus turėjau minty, katrie neatsakinėja į Jūsų klausimus ir juos vis nutrina.
Pateikiau keletą pasiūlymų, kurie turėtų padėti gauti atsakymą iš tų kunigų.
Teisinga pastaba. Priimu.O kas dėl alhogolio, ar Jėzus negėrė vyno? Manyčiau viskas naudinga, tik ne viskas ūgdo, kaip sakė Paulius, pasisavines svetimą mintį... Taigi kas saikinga ir teikia džiaugsmą, vargu ar turėtų būti draudžiama.
-
- naujokas
- Posts: 108
- Joined: 2016-02-21 16:08
Kaip supratau iš tamstos porinimų, esi krikščionis, katalikas. Tad mano klausmas: ar ne laikais mesti iššūkį kunigams, kurie taip ižuliai nutirna klausimus ir mėgina visuomenę traktuoti lyg kokią tai iliuzorinę bendriją, pruivalačią paklusti religinei diktatūrai?
Taip, supratai teisingai.Keistuolis wrote:Kaip supratau iš tamstos porinimų, esi krikščionis, katalikas.
Taigi, visuomenė neprivalo paklusti religinėms taisyklėms. Jeigu visuomenė nori nueiti į vieną negerą vietą, tai jai niekas netrukdo to daryt, tik draugiškai pasako, kad vieta, į kurią eina ar nori nueiti ta visuomenė ar jos dalis, yra bloga. O ką nors diktatoriškai varžyti ar drausti - tai ne kunigų stilius ir neturėtų būti kunigų stilius.Tad mano klausmas: ar ne laikais mesti iššūkį kunigams, kurie taip ižuliai nutirna klausimus ir mėgina visuomenę traktuoti lyg kokią tai iliuzorinę bendriją, pruivalačią paklusti religinei diktatūrai?
O kokiai sektai tamsta priklausote, jeigu ne paslaptis?Keistuolis wrote:Kaip supratau iš tamstos porinimų, esi krikščionis, katalikas.
-
- naujokas
- Posts: 108
- Joined: 2016-02-21 16:08
Net sudrebėjau iš baimės, kai perskaičiau šitas eilutes. Gasdina, gasdina, šimtmečias gasdina, patys nesuprasdami ką šneka. Tai pats ryškiausias Krikščionybės požymis. O kai kas tų gasdinimų nepabijo, tai tą ant laužo, kad tik proga pasitaikytų.Augustas wrote:Taigi, visuomenė neprivalo paklusti religinėms taisyklėms. Jeigu visuomenė nori nueiti į vieną negerą vietą, tai jai niekas netrukdo to daryt, tik draugiškai pasako, kad vieta, į kurią eina ar nori nueiti ta visuomenė ar jos dalis, yra bloga. O ką nors diktatoriškai varžyti ar drausti - tai ne kunigų stilius ir neturėtų būti kunigų stilius.
Va ir pavizdys:
Noriu ar nenoriu tenka konstatuoti: krikščionys niekaip nesugeba apsieiti be bandos jausmo. Ta pati problema kankino ir komunistus, dėl tų pačių prižasčių. Nes gaujoje ramiau, nors ir iš vidaus gali būti suėstas, ar ne..? Ką pridirba tokie gaujos jausmai, galite čia pasiskaityti : Kas pasmerkė ir kas nužudė Jėzų..? Labai tinka pasiskaityti, laukiant velykų...Pico wrote:O kokiai sektai tamsta priklausote, jeigu ne paslaptis?Keistuolis wrote:Kaip supratau iš tamstos porinimų, esi krikščionis, katalikas.
Mano pažiūros 100% sutinka su apie „Krikščionybės kilmę“ išdėstytomis pažiūromis. Galėčiau dar 10% pridėti prie tų pažiūrų ir gautūsi visi 110% mano pažiūrų į Krikščionybę!
O kai paklausiau Augusto apie jo pažiūras, norėjau įsitikinti ar jis tikras krikščionis ir paprašyti, kad jis mano pažiūras įvertintų kaip krikščionis. Deja, deja nuomonės nespėjau paklausti, nes buvau siaubingai išgasdintas basia mano atietimi, jei nepriklausysiu kuriai sektai!
Savotiškai juokinga, kai tikintys bando išsiaiškinti, kuris iš jų tikresnis tikintisKeistuolis wrote:O kai paklausiau Augusto apie jo pažiūras, norėjau įsitikinti ar jis tikras krikščionis ir paprašyti, kad jis mano pažiūras įvertintų kaip krikščionis. Deja, deja nuomonės nespėjau paklausti, nes buvau siaubingai išgasdintas basia mano atietimi, jei nepriklausysiu kuriai sektai!
Keistuoli, jei tikrai nori padiskutuoti apie savo pažiūras skeptikų forume, turėsi jas trumpai išdėstyti savais žodžiais.
-
- naujokas
- Posts: 108
- Joined: 2016-02-21 16:08
Keistas požiūris. Kas sakė, kad žinantis (nor ir vien kai ką), tuo pačiu yra tikintis. Manau tai atskiros temos reikalas, kas kaip tiki.Vilius wrote:Savotiškai juokinga, kai tikintys bando išsiaiškinti, kuris iš jų tikresnis tikintisKeistuolis wrote:O kai paklausiau Augusto apie jo pažiūras, norėjau įsitikinti ar jis tikras krikščionis ir paprašyti, kad jis mano pažiūras įvertintų kaip krikščionis. Deja, deja nuomonės nespėjau paklausti, nes buvau siaubingai išgasdintas basia mano atietimi, jei nepriklausysiu kuriai sektai!
Nenoriu spekuliuoti tuo ką jau rašiau anksčiau. Trumpai pasakius, žinau tik tiek, kad Krikščionybė yra grynas suokalbis prieš Jėzaus Nazariečio mokymą. Ar toks požiūris yra tikėjimas ar ne, paliksiu spręsti tikintiesiems (ir ateistams). Ir nesiruošiu įrodinėti, kad Dievo nėra. Nes jei nėra, tai kam čia ką įrodinėti? O jei Dievas yra, tai kam tai įrodinėti? Jei jis yra, tai bus mant taip, kaip tai sesutei, kuri mėgino Dievą priversti įtikėti Dievu. Taip kaip aprašyta mano signatūroje…Vilius wrote:Keistuoli, jei tikrai nori padiskutuoti apie savo pažiūras skeptikų forume, turėsi jas trumpai išdėstyti savais žodžiais.
-
- naujokas
- Posts: 108
- Joined: 2016-02-21 16:08
Na gerai. Bet taip ir nesuprantu kodėl reikėtų įrodinėti Dievo buvimą, kai visos Dievo žmogiškos harakteristikos sako, kad Dievas tiesiog neapibrėžiamas (nepažinus)? Ir kaip galima įrodyti tai, ko tikrai nėra? Kai to tariamai įrodomo dalyko iš vis nėra?Vilius wrote:Įdomus protinės akrobatikos numerisKeistuolis wrote:Ir nesiruošiu įrodinėti, kad Dievo nėra. Nes jei nėra, tai kam čia ką įrodinėti? O jei Dievas yra, tai kam tai įrodinėti?
Tikrai nesuprantu!
-
- naujokas
- Posts: 108
- Joined: 2016-02-21 16:08
Pagal tai, ką aš žinau apie Krikščionybės kilmę ir šimtmetinę žudikišką raidą, man būtų gėda save vadinti krikščionimi. O islamas dar ir dabar pergyvena tokius pat „viduramžius“, kokius pergyveno krikščionybė. Ir Budizmo ar kokio kito „...izmo“, man tikrai nereikia.Pico wrote:Tai aš taip ir nesupratau, jūs save identifikuojate kaip krikščionį, ar ne?
Forumas su jumis pilnai sutinka. Tris-kart valio.Keistuolis wrote:Pagal tai, ką aš žinau apie Krikščionybės kilmę ir šimtmetinę žudikišką raidą, man būtų gėda save vadinti krikščionimi.
Jei tikrai manote, kad Dievas yra nepažinus, ir jums net nelabai rūpi, ar jis egzistuoja, tai kam iš viso apie jį kalbate?Keistuolis wrote:Bet taip ir nesuprantu kodėl reikėtų įrodinėti Dievo buvimą, kai visos Dievo žmogiškos harakteristikos sako, kad Dievas tiesiog neapibrėžiamas (nepažinus)? Ir kaip galima įrodyti tai, ko tikrai nėra? Kai to tariamai įrodomo dalyko iš vis nėra?
-
- naujokas
- Posts: 108
- Joined: 2016-02-21 16:08
Prie ko čia aš?Vilius wrote:Jei tikrai manote, kad Dievas yra nepažinus, ir jums net nelabai rūpi, ar jis egzistuoja, tai kam iš viso apie jį kalbate?Keistuolis wrote:Bet taip ir nesuprantu kodėl reikėtų įrodinėti Dievo buvimą, kai visos Dievo žmogiškos harakteristikos sako, kad Dievas tiesiog neapibrėžiamas (nepažinus)? Ir kaip galima įrodyti tai, ko tikrai nėra? Kai to tariamai įrodomo dalyko iš vis nėra?
Kunigai gi metė iššūkį, o Augustas mėgina jiems pasitarnauti, jei teisingai supratau...
WOW. Sakyčiau, ne visas forumas su jumis abiem pilnai sutinka. Nors man irgi gėda dėl savo bendratikių padarytų nuodėmių, tačiau dėl to išsižadėti tiesos, kurią teikia krikščionybė, aš nesiruošiu. Ir aš čia elgiuosi lygiai taip pat, kaip ir Jūs, Viliau, nes ir Jūs tikriausiai nesiruošiate išsižadėti Alberto Einšteino teorijų vien dėl to, kad kažkas, remdamasis jo teorijomis, pagamino (ir panaudojo) atominę bombą.Vilius wrote:Forumas su jumis pilnai sutinka. Tris-kart valio.Keistuolis wrote:Pagal tai, ką aš žinau apie Krikščionybės kilmę ir šimtmetinę žudikišką raidą, man būtų gėda save vadinti krikščionimi.
Keistuolis wrote:Prie ko čia aš?Vilius wrote:Jei tikrai manote, kad Dievas yra nepažinus, ir jums net nelabai rūpi, ar jis egzistuoja, tai kam iš viso apie jį kalbate?Keistuolis wrote:Bet taip ir nesuprantu kodėl reikėtų įrodinėti Dievo buvimą, kai visos Dievo žmogiškos harakteristikos sako, kad Dievas tiesiog neapibrėžiamas (nepažinus)? Ir kaip galima įrodyti tai, ko tikrai nėra? Kai to tariamai įrodomo dalyko iš vis nėra?
Kunigai gi metė iššūkį, o Augustas mėgina jiems pasitarnauti, jei teisingai supratau...
Augustas, tiesą sakant, nemėgina kunigams pasitarnauti. Augustas mėgina pasitarnauti sau. Tai reiškia, kad jei Augustas atrastų kitokį būdą pasitarnauti sau, tai jis tą kitą būdą ir naudotų.