D3monas wrote:
Pinigai iš valstybės darbuotojams, kurie dėl pertvarkos būtų atleisti, bet pakeitus statusą - palikti... Mokytojai, kurie neprarado darbų, tikrai džiaugiasi, o valstybė verkia, nes jos lėšos naudojamos neefektyviai. Be to, vaikų indoktrinavimas ilgainiui gali labai atsipirkti, kai tie vaikai patys pradės dirbti ir nešti pinigus religinėms organizacijoms.
mokytojų ir kitų darbuotojų darbo vietos išsaugomos ne valstybės lėšomis, o privačių rėmėjų (kaip minėjau vienuolių ordinai, tikintieji ir t.t.)
D3monas wrote:Noriu pasakyti, kad mokykla, kuriama po ateizmo vėliava, būtų visuomenės pasmerktas objektas, kad atsirastų koks nors P. Gražulis ar koks Uoka ir pradėtų rėkauti, kad ta mokykla griauna vertybes, kad yra neteisėta ar kažką panašaus. Įdėmiau įsiskaityk kitąkart.
aš labai įdėmiai įsiskaičiau, vėl rašei apie "privilegijas", bet mane prajuokino tas: "būtų pasmerkta"
. Kodėl taip iš karto kelti baltą vėliavą? Kas mus Gražulis su Uoka jei nebijom Dievo ir Vatikano
O jei rimtai, tai tu teisus, dėka įvairaus plauko populistų, pas mus, visuomenės nuomonė nesveikai išnarinta. Nežinau ar be KTU gimnazijos ar yra tokio aukšto lygio mokyklų, išskyrus katalikiškas, tačiau jos jokie populistai ar nusenę vyskupai nepresuoja nors ten tikyba neprivaloma "Teigiu – dorinio ugdymo pamokų mokykloje nereikia! Visai nereikia, jokių – nei etikos, nei tikybos! Jokios naudos iš tų pamokų – žmonės per dvidešimt metų netapo doresni…“ – KTU gimnazijos direktorius B.Burgis (su juo sutinku 100%), o ktu gimnazija užima pirmą vietą LT. Vadinasi prielaida jog gimnazijos klestėjimas priklauso nuo jos katalikiškumo yra, nesugebančio savo darbą atlikti, gimnazijos vadovo demagogija.
D3monas wrote:O jei arčiau žemės? Matau pasisakymus, kad katalikiškose mokyklose tikinčių nedaug, bet nemanau, kad kalbama apie reprezentatyvias imtis. Tai, kad tarp pažįstamų vien netikintys, dar nereiškia, kad tarp visų yra ta pati situacija.
Čia aš iš savo patyrimo, prieš kelis metus teko filmuoti vieną tokią katalikišką mokslo įstaigą (buvau operatorius), ten režisierius (netikintis) ėmė interviu (apie 4val video medžiagos) kuriuose mokiniai visiškai laisvai pasakojo apie mokyklą ir savo pažiūras. Dabar vėl susidūriau su panašiu atveju-problema: dukra stoja į VJ gimnaziją (anksčiau mokėsi užsienietiškame licejuje todėl reikia aukštos kokybės pedagogikos, kad nedegraduotų) tai dabar zubrina katekizmą, o dar užsuka lietuvių kalbos repetitorius.., tad šį tą apie mokslo įstaigas LT teko pasidomėti.