vovocka wrote:Laikas būtų skirti tikėjimą nuo žinojimo.
Kai žmogus susirenka sau krūvelę argumentų ir "įrodymų" - a'la biblija ar panašiai - tai jau žinojimas.
Nu, kad ne! Kalbant apie Biblija kaip "ziniu" saltini reikia pasakyti, kad tu "ziniu" patikimuma reikia irodyti. Taip sakant tikros zinios negali buti paaremtos spejamais/isgalvotais/nepatikrintais duomenimis. Taip, kad biblijiniai "argumentai" - tikejimo dalykas. Kalbant apie zinojima, galima pasakyti - "zinau" tik tada, kai turiu objektyviai akivaizdu tu zniu pagrindima.
vovocka wrote:Manau, kad tikėjimas yra iš pasaulėjautos sferos.
Va cia - sutinku!
vovocka wrote:Kristus aiškino, kad tikinčiam nėra nieko negalimo... ir rodė konkrečius stebuklus. Apaštalams nelabai pavyko... Na o Bažnyčia tikėjimą išvis pavertė tik žinojimu... Va tau boba ir devintinės.
nu kad Jezaus rodyti stebuklai yra gincytini ne tik skeptiku/mokslininku poziuru, bet ir teologiniu! Niekas konkreciai negali irodyti, kad jis tuos stebuklus dare... Vaiksciojo vandeniu? Nu ir kas mate? patikimi ir objektyvus (nesaliski, ispruse) liudytojai? - Ne!
Pamaitino minia? Kokio dydzio zmoniu grupe tais laikais buvo galima pavadinti minia?.... ir t.t.