Stabmeldžiai katalikai :)

Kas yra dievas? Kokie yra argumentai už ar prieš dievo egzistavimą? Kuri religija teisinga?
Srovė
skeptikas
Posts: 897
Joined: 2005-09-08 12:45

2005-12-19 15:57

Snukis wrote:
Srovė wrote:...
Dabar gi gaunasi, kad "nežinantys" tiesos gali pateikti savo suvokimą sistemiškai, o "žinantys" tą tiesą, apie ją neturi ko pasakyti. Vien tik šaipymasis iš nesuprasto, nelabai derinasi su moksliškumu. Pabandykit tai"susimuliuoti'. Žinoma, jei turite ką pasakyti...
Jei tas "nezinantysis" tikrai pateiktu kazka "sistemisko", tai is jo pasisaipyti neiseitu.

Matai, brolau, kai vienas iš besišnekančių kitą pradeda vadinti kvailiu ar šaiposi iš jo kaip iš neišmanėlio, tai kaip taisyklė - pašaipūnas pasirodo besąs silpnesnio intelekto. Nors, jam tai ir lieka paslaptyje. Išmintingi išvis nesišaipo. Juk kaip gi jį būtų galima laikyti išmintingu, jei jis ir taip žemesnį dar labiau pažeminti norėtų. Tokio tikslo negali būti, nes natūraliai tai neaktualu. O dėl sistemiškumo, tai turbut neimsi teigti, kad religinės sistemos nėra sistemos? Aš ir dar keletas kolegų šiek tiek perpratę vieną kitą tokią religinę sistemą ir bandome kažkaip pateisinti žmonijos istorinę praktiką, vietoj to, kad iš jos tik šaipytis.
Snukis wrote:Dabar gi jis issako savo nuomone, o kiti kritikuoja.
Tai ar kritikuoja, ar vis tik šaiposi? Mes jau aptarinėjom (ir ne kartą) kuo skiriasi kritiškas požiūris nuo... šaipymosi. Tai kas gi dabar iš mūsų siekia suvokimo, o kas gyvena nuostatomis?
User avatar
Snukis
senbuvis
Posts: 3214
Joined: 2004-06-03 18:27
Location: Kaunas
Contact:

2005-12-19 16:22

Srovė wrote:...
Matai, brolau, kai vienas iš besišnekančių kitą pradeda vadinti kvailiu ar šaiposi iš jo kaip iš neišmanėlio, tai kaip taisyklė - pašaipūnas pasirodo besąs silpnesnio intelekto. Nors, jam tai ir lieka paslaptyje. Išmintingi išvis nesišaipo. Juk kaip gi jį būtų galima laikyti išmintingu, jei jis ir taip žemesnį dar labiau pažeminti norėtų. Tokio tikslo negali būti, nes natūraliai tai neaktualu.
Matai, negiminaiti, kai tas is kurio veliau pasisaipoma bando destyti savo ne nuomone, o - tikejima, tai argumentavimas jo nepaveikia taip kaip pasisaipymas is neismanymo. Galu gale - nuolatinis tu paciu nesamoniu skleidimas pavercia pasisaipyma aktualija ir tavo taisykle pasirodo esa niekam tikusi, nes tai velgi - tik pasiepiamojo nuomone ir vel - klaidinga.
Tada is pirminio tikslo pataisyti klystantiji, atsiranda poreikis, tikslas bent nutildyti pasaipos pagalba.
Srovė wrote: O dėl sistemiškumo, tai turbut neimsi teigti, kad religinės sistemos nėra sistemos?
Kad religijos yra sistemingas zmoniu mulkinimas - pripazistu :)
Srovė wrote: Aš ir dar keletas kolegų šiek tiek perpratę vieną kitą tokią religinę sistemą ir bandome kažkaip pateisinti žmonijos istorinę praktiką, vietoj to, kad iš jos tik šaipytis.
Mes darom ta beveik pati - perprate zmonijos istorine patirti, bandome pateisinti, surasti priezastis religiju atsiradimo, bet kaip tik religiju perpratimas leidzia saipytis is tu, kurie atkakliai laikosi bereikalingu prietaru.
Srovė wrote:
Snukis wrote:Dabar gi jis issako savo nuomone, o kiti kritikuoja.
Tai ar kritikuoja, ar vis tik šaiposi? Mes jau aptarinėjom (ir ne kartą) kuo skiriasi kritiškas požiūris nuo... šaipymosi.
Taigi jau sakiau - vienas is kritikos budu (beje - labai senas) yra pasaipa.
Srovė wrote:Tai kas gi dabar iš mūsų siekia suvokimo, o kas gyvena nuostatomis?
Tai spek is triju kartu! :)
Srovė
skeptikas
Posts: 897
Joined: 2005-09-08 12:45

2005-12-19 16:33

Nomad wrote:
Dabar gi gaunasi, kad "nežinantys" tiesos gali pateikti savo suvokimą sistemiškai, o "žinantys" tą tiesą, apie ją neturi ko pasakyti. Vien tik šaipymasis iš nesuprasto, nelabai derinasi su moksliškumu. Pabandykit tai"susimuliuoti'. Žinoma, jei turite ką pasakyti...
Tam, kad tiek vargintis, reikia turėti bent minimalią viltį, kad oponentas teistas pajėgus bent kažką suprasti.
Išanalizuokim šį tavo tekstą.
Pats pateiki informaciją, kad nesi rimtai įsigilinęs į paties neigiamą (atmetamą) dalyką - tau tektų dar vargintis. Vargintis tu nenori. Bet tu nesi tikras, kad esi teisus, tam sugalvoji pasiteisinimą, neva, teistas visvien nieko nesupras, kam tuščias darbas? Tuo teisto neįgalumu esi tiek tikras, kad net užmiršti, kad tas "vargas" buvo tau būtinas, jau tam, kad turėtum teisę paskelbti savo nuomonę: dievo nėra. Išvada: tu dar negali to tvirtinti. Gaunasi, kad turi viltį, jog teistas neįstengs atskleisti tavo motivacinio mechanizmo... Tą ir išreiški tvirtinimu, neva, (joks) teistas negali nieko suprasti. Deja, teistai tai ne davatkos...
Nomad wrote: Kol kas nematau tokiai vilčiai pagrindo.
Jei ir toliau nematai pagrindo - pakartok tvirtinimą.
User avatar
Nomad
senbuvis
Posts: 5460
Joined: 2004-04-18 09:50
Location: Kaunas
Contact:

2005-12-19 17:03

Jei ir toliau nematai pagrindo - pakartok tvirtinimą.
Kaip tau galiu pakartoti ir tris kartus ;) Ne visi supranta iš pirmo, deja.
User avatar
son
senbuvis
Posts: 2630
Joined: 2005-04-05 08:31
Location: Kaunas/London

2005-12-19 20:42

Srovė wrote: Deja, teistai tai ne davatkos...
butu malonu isgirsti desimt skirtumu :roll: nesnekant apie pacia "davatka" savoka
Srovė
skeptikas
Posts: 897
Joined: 2005-09-08 12:45

2005-12-19 22:10

son wrote:
Srovė wrote: Kam gi dabar varginaties kritikuodami to "nežinančių" atskirus teiginius. Ar ne geriau būtų, kad jūs pateiktumėte trumpą, išsamų (mokslinį) psichologinių-dvasinių dalykų aprašymą, susiedami tai su žmonijos istorine problematika, - kur ir įvardintumėte, kas ir kokia prasme skirtingų religinių doktrinų yra sudievinta.
tokiu darbu yra prirasyta gan nemazi kiekiai keleta knygu buvau nusiuntes ir i "ramzajaus knygu lentyna" (kuri vel kazkodel neveikia). esme kad tokiu straipsniu ar knygu teistai neskaito nes ju nesupranta. dazniausiai perskaito tik pavadinima ir is jo daro isvadas :crazy: arba vienas kitas sugebejes perskaityti net visa teksta/knyga suvokia tik kai kuriuos atskirus zodzius kitu taip ir nesuvirskindamas. kad ir kaip negrazu ivardinti dauguma tesitu yra paprasciausi ligoniai. nenoriu izeisti bet tokia nuomone teko susidaryti pabendravus su sekmininkais ar kitomis protestantiskomis sektomis kaip "tikejimo zodis" arba "novaja pakalienija". baptistai kur kas ramesni ir nuosirdesni taciau su jais sneketi kaip su siena nes jie girdi tik ta ko jiems reikia. su dauguma kataliku ar staciatikiu jau geresne situacija nes tie zmones labiau buna pavirsutinisko tikejimo kuris vadinas "del tradicijos". paklasui ar tiki isgirsi atsakyma tikiu. o kada buvai baznycioj atsakys pora kart per metus. kada skaitei biblija niekada (del to ir tiki kad nezino kuo tiki).
Ačiū už nuoširdumą. Tikrai galiu sutikti, kad yra panašiai.
Bet pabandykim tai paanalizuoti ir pažiūrėti, kokią papildomą informaciją čia tu pateiki, ir kokias išvadas iš to galime daryti. Pirma: tu bendravai su, taip vadinamomis, šv. avelėmis. Juk sutiksi, kad ne be pagrindo toks pavadinimas jiems priskirtas. Tai ko norėti iš tų, kuriems "ganyti" ir reikalingi "piemenys". Kadangi "piemenų" procentaliai yra palyginamai mažai, todėl manantys, kad tiesa nustatinėjama balsų dauguma - neišvengiamai turi daryti išvadą, kad ką teigia mažuma - yra nesąmonė. Natūraliai, taip nėra, nes visuomeninio proceso kontrole ir dvasiniu "avelių" švietimu (gydimu)- užsiimti visiems (ar bent daugumai) nėra galimybių, - yra begalo daug kitų būtinų reikalų, kuriuos apleidus, visuomenė negalėtų normaliai funkcionuoti. Sakys kažkas, kad religija tai tamsa, o mokslas - tikroji šviesa... Kaip čia pasakius?... Palyginimui prisiminkime Pauliko Morozovo "žygdarbį" prieš alkoholiką tėvą. Jei tau nesukelia ta scena šiurpo, tai tu tikras ateistas.., jei apart šiurpo, vistik tau nepraeina noras, kaip nors pribaigti tą "alkoholiką"- tu sorososas...

Antra - dėl tos daugybės "tokių darbų". Įvairių jų yra. Nepamirškim, kad dabar juos masiškai ėmėsi leisti užsienio šalių nevyriasybiniai fondai. O gal iš tiesų, tai dvasinė labdara? Tiki?.. Man atrodo, kad Nomad gali tuo tikėti...
Matai, man labai gėda dėl šito spėjimo, bet Snukis sakė, kad spėlioti galima, kai kažkas tyčiojasi...
Be to, aš prašiau, kad kažkas imtųsi ir išdėstytų, ką tuose "darbuose" išskaitė ir suprato. Deja...



son wrote:religiju yra daug o ju visu pagrindas isdurti zmogu ir susisemti kuo daugiau pinigu. jei kuris cia skaitantis esat protestantas tai pasiimkit popieriaus lapa ir skaiciuokit kiek per menesi yra suaukojama (apytiksliai) ir tikrai pamatysit kad jusu pastoriai skundziasi be jokio reikalo kad mirsta is bado nes net nedideles baznyteles pastorius surenka daugiau pinigu negu teismo pirmininkas gauna atlyginimo.. deja bet neonoras daug ko matyti priveda pries zmoniu aklo pasitikejimo tais kurie juos isnaudoja. jie nesa viska ka turi sventikam ir uz tai kad jie is ju paima jiem dar rankas kojas buciuoja..


Matai, jokios čia naujienos nepasakai. Man dar teko uoliai studijuoti Marksizmą-Leninizmą - dialektinį ir istorinį materializmą, mokslinį ateizmą,.. t.y. partinę filosofiją. Tai va - pagrindinė linija ten buvo, kad religija tėra išmislas - opium dlia naroda - reiškia, priemonė laikyti liaudį tamsoje ir išnaudoti... Tokia įdeologija skelbiama visais propagandos ruporais gan efektyviai veikė liaudį nuteikiant prieš nedorus buržujus...
Šiais "nepriklausomybės" laikais ta pačia partine filosofija žaidžiama jau į kitus vartus. Tik štai panašumas: vėl ja naudojasi "vaduotojai". Šį kartą nuo tų pačių bolševikų (rusų), kurie ir sugalvojo tą metodą. Tik štai, vėl eilinį kartą siūloma ta pati demokratija tik kitame įpakavime. Kai kas tokią "demokratiją" daug anksčiau yra pavadinę demonizmu, t. y. - manipuliacija liaudies vardu.
son wrote: gal ir ilgas bet stai jum dalele to atsakymo kodel mes (forumo dalyviai) nerasom straipsnio ta tema. tikintieji akli kad ir ka jiem rodysi jie matys tik savo iliuzijas ir tai kas jiem ikalta i galvas nuo mazumes.
Tame yra tiesos, kad dauguma tikinčiųjų akli. Bet argi galėtum prisiekti, kad netikintieji visi iki vieno - yra visuomeninių ir gamtos mokslų profesoriai? Bukim biedni, bet teisingi. Tarp netikinčiųjų - asocialių ne mažesnis procentas... O suvokti dauguma iš jų - sugeba tik tai, kad galima su niekuo nesiskaityti. O kodėl nerašot tokio straipsnio, tai aš žinau - tai ne tas pats, kas semkas lukštenti.

son wrote: saipymasis skirtas "tik tarp musu". nes kad suprasti anekdota reikia iki jo daaugti (tarkim mazam vaikui nepsakoja anekdotu apie teva su "ragais" nes jis tokio nesupras).
Su teiginiu, kaip abstrakcija, sutinku. Tik man nevisiškai aišku, kaip jis orientuotas mūsų konkrečioje situacijoje.

son wrote:
srovė wrote:Dabar gi gaunasi, kad "nežinantys" tiesos gali pateikti savo suvokimą sistemiškai, o "žinantys" tą tiesą, apie ją neturi ko pasakyti
apie ja labai daug prisneketa bet elementariai ar kada nors zvilgtelejote tarkim i http://skepticsannotatedbible.com/ arba kita nuoroda kur yra gan normaliai isnagrineti visokie sventi darbai?
teistai akli antraip jie nebebutu teistais..
Daug kur žiūrėjau, bet ten - ne. Angliškai nesuprantu. Be to, aš juk norėjau išgirsti, ką gi išskaitė ir kaip gaudosi tuose "darbuose" patys atejistai. Kai kažkas man užduos klausymą, aš arba į jį atsakysiu, arba pasakysiu, kad į jį neturiu atsakymo.
Srovė
skeptikas
Posts: 897
Joined: 2005-09-08 12:45

2005-12-19 22:12

Nomad wrote:
Jei ir toliau nematai pagrindo - pakartok tvirtinimą.
Kaip tau galiu pakartoti ir tris kartus ;) Ne visi supranta iš pirmo, deja.
Koks tu šaunuolis. A ne?
User avatar
Nomad
senbuvis
Posts: 5460
Joined: 2004-04-18 09:50
Location: Kaunas
Contact:

2005-12-20 02:01

Galbūt, nežinau.
Srovė
skeptikas
Posts: 897
Joined: 2005-09-08 12:45

2005-12-20 18:59

Nomad wrote:Galbūt, nežinau.
O jei rimtai, tai taip ir yra.
User avatar
son
senbuvis
Posts: 2630
Joined: 2005-04-05 08:31
Location: Kaunas/London

2006-01-02 20:10

Srovė wrote: Daug kur žiūrėjau, bet ten - ne. Angliškai nesuprantu.
http://skepticsannotatedbible.com/

komentaram (visam puslapiui) issiversti i zinoma kalba: http://www.google.com/language_tools?hl=en

palyginimas pagal lietuviu k. parasyta biblija:
http://donelaitis.vdu.lt/Sv_Rastas/
Post Reply