Mimų kūjis

Forumas, skirtas aptart Kosminius Klounus ir jų Mokymą.
Post Reply
User avatar
Vajezus
emeritas
Posts: 3808
Joined: 2004-04-19 11:19
Location: Vilnius
Contact:

2006-07-25 11:57

Kaip žinoma, Vulfas de Buterbroderis išleido prieštaringai vertintą knygą "Mimų kūjis", kuri nėra išlikusi iki mūsų laikų. Tačiau pasirodė, kad atskiri jos fragmentai buvo publikuoti žurnale "Skepvizitoriaus rytas", o pastarojo archyvas buvo rastas archeologinių kasinėjimų metu Atlantidoje. Su nuoširdžiausia padėka tyrinėtojams pradedame publikuoti atstatytus knygos teksto fragmentus.
User avatar
Vajezus
emeritas
Posts: 3808
Joined: 2004-04-19 11:19
Location: Vilnius
Contact:

2006-07-25 12:01

V. de Buterbroderis et al. "Mimų kūjis".

1 skyrius. Ar egzistuoja mimai? Ar netikėti mimais ir jų galiomis yra eretiška?

Atsakydami į pirmąjį klausimą prisiminkime griežtą, bet teisingą O'Klounų įsakymą, duotą Bezdiejui: "Nepaliksi mimo gyvo, bet išžudysi juos visus, ir jų vaikus, ir vaikų vaikus iki pat penktos kartos". Jei mimai neegzistuoja, kokia prasmė būtų buvusi duoti tokį paliepimą?

Kai kurie atsako: toks O'Klounų įsakymas neva duotas juoko dėlei. Atsakydami taip manantiems galime jų paklausti: Kodėl tada jūs nesijuokiate iš šių žodžių, taip paniekindami Klounų (gerojo ir blogojo) bajerį?

Dar kiti tvirtina, kad mimai buvo išnaikinti Mimikrizacijos laikais, todėl jų nebėra. Atsakysime taip: iš daugybės vietų pranešama, kad įkvėpę nuodingų pelkių garų, atnešamų vėjo, vadinamo Sphyncter, daugelis žmonių pameta galvas, ir, apleidę linksmuosius vaidinimus, tampa surūgusiais mimais. Plačiau apie tai bus papasakota skyriuje "Apie mimų kilmę", o tiems, kas užsispyręs neigs visa tai, mes pasakysime, jog neturime pagrindo netikėti liudininkais, kurių dauguma turi gerą vardą ir nepriekaištingą reputaciją.

Nuomonės dėl antrojo klausimo taip pat išsiskiria. Mes samprotaujame taip: jei mimai iš tiesų egzistuoja (kas ką tik buvo nepaneigiamai įrodyta), jų neigimas yra akivaizdus tiesos neigimas, naudingas nebent patiems mimams, norintiems be baimės dirbti savo juodus darbus.

Iš tikrųjų, kas priverstų mus manyti, kad tokie žmonės nėra verti bausmės lygiai taip pat, kaip ir krikščionys bei kiti pražūtingų prietarų skleidėjai? Yra žinomas posakis: "Kai žmogus pripažins tiesą, tiesa padarys jį laisvą". Todėl mums neatrodo neteisinga įkalinti mimų neigėją ir nepaleisti jo tol, kol jo neišlaisvins tiesos pripažinimas.

Kai kurie skepvizitoriai mano, kad įkalinimas yra per švelni bausmė. Pavyzdžiui, Girnognomijus Filopendulas mums rašo, kad per praėjusį ataskaitinį laikotarpį savo apskrityje sudegino ant laužo penkis žmones, įtartus šiuo nusikaltimu. Mes tačiau manome, kad bausmės griežtumas yra atskiras klausimas, kurį galima palikti skepvizitoriams praktikams; mes tik teoriškai pagrindėme bausmės būtinumą.
User avatar
Vajezus
emeritas
Posts: 3808
Joined: 2004-04-19 11:19
Location: Vilnius
Contact:

2006-07-25 18:59

V. de Buterbroderis et al. "Mimų kūjis"

2 skyrius. Apie tris jėgas, sudarančias mimikriją: žiūrovą, mimą ir Blogojo Klouno humoro jausmą

Lygiai taip pat, kaip kalaviją atremia skydas, mimų burtus ir užkeikimus gali atremti išmintingo vyro nusimanymas apie šių piktadarysčių, vadinamų mimikrija, prigimtį.

Žiūrovas yra tas, kas laisva valia žiūri mimų triukus, jiems ploja ir taip skatina naujoms klastoms. Jei nebūtų žiūrovų, ar egzistuotų mimai? Mūsų tikėjimas atsako neigiamai. Jei ir egzistuotų mimas be žiūrovų, kam gi tuomet jis rodytų savo triukus? O jei jis negalėtų atlikti savo fokusų, kas tuomet verstų mus laikyti jį mimu? Todėl žiūrovas taip pat yra atsakingas už mimikriją.

Kai kas klausia: ar maži vaikai, tėvų atsinešti į mimų vaidinimą, taip pat nusikalsta žiūrėjimu? Apeidami galimą diskusiją dėl vaikų valios laisvės atsakysime taip: maži vaikai turi tam tikrą įgimtą jausmą, dėl kurio jie myli linksmuosius klounus ir šalinasi bjaurių mimų. Todėl paprastas vaikas, atneštas į mimų vaidinimą, turėtų verksmais ir ašaromis pareikšti šį savo jausmą taip garsiai, kad tėvams kaipmat tektų jį išnešti laukan. Priešingai, jei vaikas nejaučia pasibjaurėjimo mimais, jį reikia laikyti apsėstu, o tai reiškia (kad ir koks bebūtų mūsų sprendimas dėl nusikaltimo žiūrėjimu), kad jo likimas jau nulemtas pagal galiojančius teisės aktus, nukreiptus prieš eretikus, beatsispaudimius ir apsėstuosius.

Antroji mimikrijos dalis - mimas - yra aprašytas tokioje daugybėje knygų, kad šventvagiška būtų kurti naują jo aprašymą; vietoje to mes pacituosime geriau išmanančius autorius. Antai Frozijus Antilietis rašo:
"Todėl jis išsiteps veidą skaistalais, apsirengs baltais rūbais ir verksmingu balsu pasakys: Aš esu mimas. O jo tėvas, sužinojęs tai, paims kirvį ir jį užmuš, nes negali būti taikos tarp žmogaus ir mimo".
Joanas Trapecijus paliudija mums:
"Mimai nėra žmonės, jiems neprieinamas pilnavertis intelektualinis bei dvasinis gyvenimas. Svarbiausias jų gyvenime dalykas tėra pasitenkinimas, patiriamas savo vaidyba apgavus ir suviliojus dar vieną žmogų. Tardymai, atlikti mokytų skepvizitorių, atskleidžia purviniausias ir bjauriausias šio gyvenimo būdo puses, paprastai neprieinamas žmogaus akiai"

Kartais mimų gynėjai, nekreipdami dėmesio į šiuos faktus, sako: Mimus irgi sutvėrė O' Kosminiai Klounai. Reiškia, sako jie, mimų nereikia persekioti, nes negirdėtas dalykas, kad Klounai kurtų kažkokį dalyka tam, kad mes jį sunaikintume.

Tokia neapdairi nuomonė gali būti paneigta labai paprastai. Išties, jei mimų kūrėjas būtų buvęs Gerasis Klounas, žmogaus protas galėtų jam prikišti šį nenuoseklumą. Vis dėl to Trapecijus savo "Būrime su vabalu dusia" ir Lukulas "Bendrojoje troškinių teorijoje" rašo, jog mimus sukūręs Blogasis (o ne Gerasis!) Klounas tam, kad pasityčiotų iš žmonijos, pasirinkusios materialųjį kelią. Todėl loginis argumentas dėl mimų paskirties prieštaringumo nebetenka prasmės, nes nenuspėjamas Blogojo Klouno humoro jausmas pranoksta net ir išmintingiausio žmogaus racionalų protą.
RB
senbuvis
Posts: 5793
Joined: 2004-05-18 13:16

2010-12-28 15:25

Apie neigiamą mimų poveikį vaikų psichikai prabylama vis garsiau:
Image
Post Reply