zhukaSS wrote:Visu pirma, budizmas nesako kad Dievo nera, jis tik teigia kad Dievas itakos shiame gyvenime(ir kituose pagal ju tikejima) mums nedaro. Visu antra, taip vadinama karma dazhnai prilyginima Dievui.
Induizmas, nors ir turintis galybe dievybiu ar pusdievybiu, turi viena ir vieninteli super being, vadinama ishvara(jei neklystu).
Budizmas apie jokius dievus nekalba. Bet tai netgi nėra svarbu, faktas, kad budizmas (dievo nėra, ar jis nesikiša į mūsų gyvenimą) ir krikščionybė (dievas yra ir be jo valios nė plaukas nuo galvos nenukrenta) tarpusavyje nesuderinami. Kaip ir tikėjimas gamtos dvasiomis, bet kuria pagoniška religija, brahmanizmu ir t. t. Taigi, kuris tikėjimas teisingas? Pagal tavo kliedesius teisingi visi, tačiau tarpusavyje jie nesuderinami. Ką dabar daryti?
Kaip gali žmogus po mirties tuo pat metu ir keliauti į pragarą/rojų, ir atgimti reinkarnacijoje? Kaip gali dievas tuo pat metu ir rūpintis viskuo kas vyksta, ir apskritai neegzistuoti?
Laukiu paaiškinimų. Taip pat laukiu paaiškinimų, kodėl krikščionybė geriau už budizmą, brahmanizmą ar šamanizmą, kurie visi yra gerokai senesni, taigi, pagal tavo pseudologiką, kur kas labiau teisingi.
Beje, o kaip su demonais, drakonais, raganomis ir vampyrais? Jie irgi egzistuoja, ar ne? Nes jais žmonės irgi tiki gerokai ilgiau nei Jėzumi.
zhukaSS wrote:Paskaityk virshuj =)
Beje sujungti kol kas praktishkai neimanoma del kulturiniu skirtumu arba gal geriau butu sakyti zhmogishkuju faktoriu
Tai dievas priklausomas nuo kulturinių skirtumų ir žmogiškųjų faktorių?
zhukaSS wrote:O tu pagauni minti, kad tikejimas / netikejimas kazkokiu reiskiniu dar niekaip neirodo to reiskinio egzistavimo / neegzistavimo ?
O ar irodo prieshingai?
Ne, neįrodo. Tačiau kodėl tu tada netiki smurfais, Kosminiais Klounais ir žaliais drakonais? Juk jų nebuvimas irgi neįrodytas.
zhukaSS wrote:Nieko nauja apart "Ko nematau - to nera" nepasakei.
Ne, aiškiai pasakė tai, kam sukurtas šitas forumas: Kosminių Klounų egzistavimui yra lygiai tiek pat įrodymų, kaip ir dievo egzistavimui. Vadinasi, mes turime arba netikėti nei vienu, nei kitu, arba tikėti abiems. Elementarus nuoseklumas.