Tai kad ir pastarųjų dienų skandalas Pensilvanijoje, kur 300 kunigų patraukta atsakomybėn už mažamečių tvirkinimą. Tik jaučiu, kad visi tiek priprato, kad anokia čia sensacija.Vilius wrote: ↑2018-08-17 10:21O gal geriau žiūrėkime ne į tai, ką Bažnyčia pamokslauja, o į tai, kaip realiai elgiasi jos tarnai.. Ir sprendžiant iš pastarųjų metų skandalų, jiems “normalu” yra slapti orgazmai patiriami su mažais vaikais arba vienuolėmis.
N-18. Kiek ir kokių orgazmų per savaitę yra normalu ir gerai?
Neskeptiška kažkuo tikėti vien todėl, kad vienuolė taip pasakėVilius wrote: ↑2018-08-17 10:21O gal geriau žiūrėkime ne į tai, ką Bažnyčia pamokslauja, o į tai, kaip realiai elgiasi jos tarnai.. Ir sprendžiant iš pastarųjų metų skandalų, jiems “normalu” yra slapti orgazmai patiriami su mažais vaikais arba vienuolėmis.
Aš tai manau neverta žiūrėti nei ką bažnyčia pamokslauja, nei kaip elgiasi jos tarnai (pastaruoju atveju tik reikia žiūrėti tiek kiek reikalauja įstatymai, t.y. aišku prievartavimo ir vaikų tvirkinimo atvejus tirti ir kaltus sodinti).
Su šituo sutinku 100 proc.Lionginas wrote: ↑2018-08-17 10:04Nes kartais (o gal gana dažnai) būna, kad žmogus netraukia ir viskas, tarkis nesitaręs. Žmogus be patirties, galbūt net nematęs savo partnerio nuogo, gali negebėti įvertinti, kiek svarbus jam gyvenime bus seksas. Nes matai, nebūna idealių partnerių, ir partnerio pasirinkimas visuomet yra kompromisų žaidimas. Vieni laidoja sekso malonumus, nes jiems pirmenybe - kitais atžvilgiais idealus, stabilus partneris. Kitiems prioritetas numeris vienas yra intymių santykių kokybė, ir dėl to jie sutinka gyventi nuolatinės krizės būsenoje su nestabiliu partneriu iš pragaro. Kad viskas idealiai atitiktų būna retai.
O čia jau prasideda utopija. Lyg išbandymas seksu prieš įsipareigojant ir/ar seksualinės patirties su kitom merginom turėjimas kažkaip lemtų sutuoktinių seksualinę laimę.Ir problema čia ta, kad RKB niekaip nenori, kad partneriai prieš santuoką galėtų kažkaip pažinti save ir vienas kitą visais aspektais, ypač srityse, kurias be jokios patirties tiesiog labai sudėtinga įvertinti, ir kurias sunku ištaisyti. Nes jei seksualinės traukos nėra, tai niekaip ji neatsiras, jokios terapijos čia nepadės. Galima gaivinti tai, kas kažkada buvo, bet prigeso, tačiau jeigu nebuvo niekada - nieko ir nebus.
Manęs irgi netraukia nemažai merginų. Bet klausimas čia yra tas, ar aš turiu išbandyti tai lovoje, kad įsitikinčiau, jog manęs jos netraukia. O gal aš galiu ir kitais būdais (t.y., nelipdamas pas merginą į lovą) sužinoti, ar mane traukia konkreti mergina, ar ne?Manęs asmeniškai netraukia labai daug žmonių, ir net neįsivaizudoju, ką man būtų galima prikalbėti, kad ta trauka atsirastų.
P.S.
Seksualinių maniakų yra visur. Ir nesuprantu, ko iš jų dar norėti.Vilius wrote: ↑2018-08-17 10:21O gal geriau žiūrėkime ne į tai, ką Bažnyčia pamokslauja, o į tai, kaip realiai elgiasi jos tarnai.. Ir sprendžiant iš pastarųjų metų skandalų, jiems “normalu” yra slapti orgazmai patiriami su mažais vaikais arba vienuolėmis.
Į tai, ką Bažnyčia pamokslauja, manau, reikėtų bent kažkiek pažiūrėti, nes Bažnyčia turi sukaupusi beveik 2000 metų gyvenimiškos patirties, ir tą patirtį (bent jau tam, kad iš naujo neišradinėtum dviračio) žinoti reikėtų. Kitas klausimas, ar į tą, ko moko Bažnyčia, reikia atsižvelgti savo asmeniniame gyvenime, ar nereikia. Į šį klausimą kiekvienas atsako pats sau savarankiškai. Mane asmeniškai Bažnyčios mokymo laikymasis ištraukė iš gilios krizės, į kurią buvau pakliuvęs per hedonistinę gyvenseną. Todėl asmeniškai aš labai gerbiu Bažnyčios mokymą šioje srityje ir agitpropinu jį visiems, o kas nori sužinoti apie jį daugiau, galiu ir pats plačiau išdėstyti, ir duoti literatūros sąrašą tolesniam pasiskaitymui.Sejanus wrote: ↑2018-08-17 12:42...Vilius wrote: ↑2018-08-17 10:21O gal geriau žiūrėkime ne į tai, ką Bažnyčia pamokslauja, o į tai, kaip realiai elgiasi jos tarnai.. Ir sprendžiant iš pastarųjų metų skandalų, jiems “normalu” yra slapti orgazmai patiriami su mažais vaikais arba vienuolėmis.
Aš tai manau neverta žiūrėti nei ką bažnyčia pamokslauja, nei kaip elgiasi jos tarnai (pastaruoju atveju tik reikia žiūrėti tiek kiek reikalauja įstatymai, t.y. aišku prievartavimo ir vaikų tvirkinimo atvejus tirti ir kaltus sodinti).
O dėl nusikaltimų, tai Sejanus teisus. Reikia nusikaltimus tirti ir kaltuosius sodinti, nesvarbu, kas tie kaltieji bebūtų.
Aš netikiu, kad skaistuolis šioje srityje galėtų priimti adekvatų sprendimą, nes jis dorai nepažįsta nei savęs, nei savo poreikių. Pavyzdžiui, jis gali nuoširdžiai manyti, kad seksas jam gyvenime nėra ir nebus labai svarbus, ir rinktis partnerį pirmiausia dėl kitų savybių. O po kelerių metų gali pasirodyti, kad yra priešingai, tuomet pradės rastis visokie tretieji.
Duok kokių bažnyčios pamokslų, kurie yra padiktuoti patirties. Nebūtina 2k metų, net geriau mažesnės, nes per tiek laiko bet kokia patirtis dažniausiai praranda reikšmę ir tampa nebeaktuali pasikeitusiame pasaulyje.Į tai, ką Bažnyčia pamokslauja, manau, reikėtų bent kažkiek pažiūrėti, nes Bažnyčia turi sukaupusi beveik 2000 metų gyvenimiškos patirties
T'sakant, yra atvirkščiai - skaistuolis kaip tik geriau save ir savo tikruosius poreikius pažįsta, nes jo proto netemdo endorfinai ir kiti svaigalai, pvz., alkoholis.
Jei skaistuolis nuoširdžiai mano, kad seksas jam gyvenime nesvarbus, tai velniam jam tuoktis iš viso. Tuokiamasi tik dėl to, kad seksas yra svarbus gyvenime. O tie tretieji atsiranda tik dėl nuobodaus seksualinio gyvenimo.Pavyzdžiui, jis gali nuoširdžiai manyti, kad seksas jam gyvenime nėra ir nebus labai svarbus, ir rinktis partnerį pirmiausia dėl kitų savybių. O po kelerių metų gali pasirodyti, kad yra priešingai, tuomet pradės rastis visokie tretieji.
O dėl ko seksualinis gyvenimas su vienu partneriu pasidaro nuobodus? Galiu pasufleruoti keletą atsakymų, bet norėčiau, kad ir kiti pasakytų savo nuomonę.
P.S.
Jokių problemų. Prašom:Duok kokių bažnyčios pamokslų, kurie yra padiktuoti patirties. Nebūtina 2k metų, net geriau mažesnės, nes per tiek laiko bet kokia patirtis dažniausiai praranda reikšmę ir tampa nebeaktuali pasikeitusiame pasaulyje.Į tai, ką Bažnyčia pamokslauja, manau, reikėtų bent kažkiek pažiūrėti, nes Bažnyčia turi sukaupusi beveik 2000 metų gyvenimiškos patirties
https://www.knygos.lt/lt/knygos/seksas- ... okiu-tabu/
Tik galbūt teks paieškoti bibliotekoje, nes knygynuose kažkaip jau nematau tos knygos.
Endorfinai gal ir netemdo, bet patirties trūkumas tai tikrai temdo. Kokį lėktuvą tau labiau patinka pilotuoti, Focke‑Wulf Ta 152 ar Grumman F4F Wildcat?Augustas wrote:T'sakant, yra atvirkščiai - skaistuolis kaip tik geriau save ir savo tikruosius poreikius pažįsta, nes jo proto netemdo endorfinai ir kiti svaigalai, pvz., alkoholis.Aš netikiu, kad skaistuolis šioje srityje galėtų priimti adekvatų sprendimą, nes jis dorai nepažįsta nei savęs, nei savo poreikių.
Ne, tuokiamasi dėl labai įvairių priežasčių, ir šiais laikais seksas yra priežasčių sąrašo gale, nes dauguma jį patiria dar prieš santuoką.Jei skaistuolis nuoširdžiai mano, kad seksas jam gyvenime nesvarbus, tai velniam jam tuoktis iš viso. Tuokiamasi tik dėl to, kad seksas yra svarbus gyvenime.
Jei partneris netraukia, tai rizika atsirasti tretiesiems gerokai padidėja. Ir mažink tą nuobodulį neažinęs, niekas nepadės, nebent užsidarysi celėje.O tie tretieji atsiranda tik dėl nuobodaus seksualinio gyvenimo.
Aš prašiau pamokslų pavyzdžių, o ne knygų. Ir dar tokių, kurių allegedly jau nebeįmanoma rasti. Jei manai, kad dėl abejotinos reikšmės diskusijos eisiu į bibliotekas ieškoti random knygos kurioje greičiausiai net nėra ko prašau, sprendžiant iš fakto kad nepavyko pacituoti, esi delusional.Augustas wrote: ↑2018-08-17 14:52Jokių problemų. Prašom:
https://www.knygos.lt/lt/knygos/seksas- ... okiu-tabu/
Tik galbūt teks paieškoti bibliotekoje, nes knygynuose kažkaip jau nematau tos knygos.
Ir taip pat, santuoka niekaip negarantuoja sekso.Lionginas wrote: Ne, tuokiamasi dėl labai įvairių priežasčių, ir šiais laikais seksas yra priežasčių sąrašo gale, nes dauguma jį patiria dar prieš santuoką.
Pala, tai tu teigi, kad autorius, kuris yra, cituojuAugustas wrote: ↑2018-08-17 14:52Jokių problemų. Prašom: https://www.knygos.lt/lt/knygos/seksas- ... okiu-tabu/Duok kokių bažnyčios pamokslų, kurie yra padiktuoti patirties.
turi tiek seksualinės patirties, kad dar ir kitus gali kažko išmokyti?Ksaverijus Knocas (Ksawery Knotz) yra Mažesniųjų brolių kapucinų ordino (OFM Cap.) kunigas, pastoralinės teologijos daktaras, rekolekcijų vadovas.
Man atrodo, aš tikrai nieko neišmanau apie šiuolaikinių vienuolių ordinų nuostatas...
O jei kazkoks daktaras sako nevartoti heroino, tai tu jo neklausysi, jei jis pats nebus turejes heroino patirties?RB wrote: ↑2018-08-17 15:29turi tiek seksualinės patirties, kad dar ir kitus gali kažko išmokyti?Ksaverijus Knocas (Ksawery Knotz) yra Mažesniųjų brolių kapucinų ordino (OFM Cap.) kunigas, pastoralinės teologijos daktaras, rekolekcijų vadovas.
Man atrodo, aš tikrai nieko neišmanau apie šiuolaikinių vienuolių ordinų nuostatas...
Sejanau, sorry, bet Tamsta nesuprato, kad ta knyga ir yra pamokslų, kurie iš pradžių buvo pasakyti žodžiu ir paskui užrašyti į minėtą knygą, rinkinys. Savaime aišku, tas pamokslų rinkinys susistemintas, pridėta papildomų nuorodų, citatų iš kitų šaltinių ir t.t., bet tai vis tiek pamokslų rinkinys seksualine tematika. Arba aš blogai supratau, ko Tamsta, Sejanau, prašo. Tada prašyčiau patikslinti.Sejanus wrote: ↑2018-08-17 15:12Aš prašiau pamokslų pavyzdžių, o ne knygų. Ir dar tokių, kurių allegedly jau nebeįmanoma rasti. Jei manai, kad dėl abejotinos reikšmės diskusijos eisiu į bibliotekas ieškoti random knygos kurioje greičiausiai net nėra ko prašau, sprendžiant iš fakto kad nepavyko pacituoti, esi delusional.Augustas wrote: ↑2018-08-17 14:52Jokių problemų. Prašom:
https://www.knygos.lt/lt/knygos/seksas- ... okiu-tabu/
Tik galbūt teks paieškoti bibliotekoje, nes knygynuose kažkaip jau nematau tos knygos.
Žiūrau, kad jūs visiškai atbukę nuo šiuolaikinės kultūros esat. Santuoka ir yra seksas, tik įformintas teisės aktų nustatyta tvarka, taigi "legalizuotas", o jei tiksliau, "legitimizuotas" seksas, iš visuomenės moralinių normų pozicijų žiūrint.Ir taip pat, santuoka niekaip negarantuoja sekso.Lionginas wrote: Ne, tuokiamasi dėl labai įvairių priežasčių, ir šiais laikais seksas yra priežasčių sąrašo gale, nes dauguma jį patiria dar prieš santuoką.
P.S.
Gera pastaba, Fizikane. Ačiū Tamstai. Jau norėjau kažką panašaus ir pats parašyti.
Jei neklystu, tai čia klausimas apie tai, kokios merginos man labiau patinka - brunetės ar šatenės, rudaakės ar mėlynakės?Lionginas wrote: ↑2018-08-17 15:04Endorfinai gal ir netemdo, bet patirties trūkumas tai tikrai temdo. Kokį lėktuvą tau labiau patinka pilotuoti, Focke‑Wulf Ta 152 ar Grumman F4F Wildcat?Augustas wrote:T'sakant, yra atvirkščiai - skaistuolis kaip tik geriau save ir savo tikruosius poreikius pažįsta, nes jo proto netemdo endorfinai ir kiti svaigalai, pvz., alkoholis.
Be jokios abejonės, Lionginai. Bet klausimas išlieka tas pats, ar man būtina lipti į lovą, kad sužinočiau, ar traukia mane konkreti mergina, ar netraukia.Jei partneris netraukia, tai rizika atsirasti tretiesiems gerokai padidėja. Ir mažink tą nuobodulį neažinęs, niekas nepadės, nebent užsidarysi celėje.O tie tretieji atsiranda tik dėl nuobodaus seksualinio gyvenimo.
Gerbiu tave už atkaklias pastangas trolinti absoliučiai kiekvienoje temoje, bet jos būtų kiek kokybiškesnės, jei (kaip neseniai man rekomendavai), perskaitytum diskusiją, į kurią bandai įsiterpti. Primenu, kad Augustas pateikė šį pavyzdį, atsakydamas į labai konkretų Sejanus reikalavimą:
(Paryškinta mano.)Duok kokių bažnyčios pamokslų, kurie yra padiktuoti patirties.
Ačiū, dabar supratau, kame problema. Tad paaiškinu. Sejanus neprašė asmeninės patirties (nors yra ir tokių kunigų, kurie buvo vedę pasauliečiai ir kurie, žmonai mirus, buvo įšventinti į kunigus), bet prašė patirties apskritai. O patirtis apskritai tai yra ir tokia patirtis, kuria pasidalino kiti žmonės su, pvz., kunigais, krikščionių psichologais ir pan. Tad ši Fizikano pastaba, mano manymu, yra laiku ir vietoje.RB wrote: ↑2018-08-19 21:58Gerbiu tave už atkaklias pastangas trolinti absoliučiai kiekvienoje temoje, bet jos būtų kiek kokybiškesnės, jei (kaip neseniai man rekomendavai), perskaitytum diskusiją, į kurią bandai įsiterpti. Primenu, kad Augustas pateikė šį pavyzdį, atsakydamas į labai konkretų Sejanus reikalavimą:(Paryškinta mano.)Duok kokių bažnyčios pamokslų, kurie yra padiktuoti patirties.
Ne, čia nėra klausimas, kurio lėktuvo išvaizda tau priimtinesnė, čia klausimas, kurį tau labiau patinka pilotuoti.
Jei netraukia be lipimo į lovą, tuomet nereikia. Kitais atvejais reikia.
Labadiena, iš moralinių normų pozicijų žiūrint jau seniai niekas nesmeikia sekso tarp nesusituokusių porų. Seksas už santuokos ribų šiais laikais yra įprastas dalykas.
Tai tada atsakymas yra toks - man labiau patinka pilotuoti tą lėktuvą, prie kurio esu įpratęs, kurį geriau pažįstu. Ar Tamstą, Lionginai, tenkina šis mano atsakymas?
Kitaip tariant, jei mergina mane pradeda traukti dar neįlipus į lovą, tai aš būtinai dar papildomai turiu lipti pas ją į lovą, kad tai sužinočiau?
P.S.
Tai čia paties žmogaus sąžinė (o jei tiksliau, tai savisaugos instinktas) skatina kažkaip įforminti lytinius santykius, ypač jei tie santykiai tęsiasi gan ilgai, ir žmogus prie jų jau yra pripratęs.