"Tu Ir aš esame viena"

Kuklūs bandymai atsakyti į amžinus klausimus laikiname pasaulyje.
VYTS
senbuvis

2008-11-08 23:45

O šiaip tai niekas į jokį vieną kol kas nesusiveda - na, nebent kad viskas sudaryta iš energijos (jei teisingai išsireiškiau).
Marius Urbelis
pradedantis

2008-11-09 00:16

VYTS wrote:
MaikUniversum wrote:
Marius Urbelis wrote:Čia pamastymudėl šios temos:

Kuo toliau tuo labiau aiškėja, kad jokių ribų tarp visų dalykų nėra. Panašu, kad artėjama prie suvokimo, kad viskas susiveda į viena (vieną formulę, dievą...). Tos ribos galbūt tik iliuzija, todėl iš tiesų esame viena.
:) yra tos ribos. Ir jas puikiai nustato fizikiniai dėsniai. Jų peržengti NEĮMANOMA. Visagalio dievo sąvoka yra žmonių sukurtas mitas. Palikm mitus kvailiams ir filosofams. Faktai nustatomi stebint realius įvykius, o ne fantazuojant apie fėjas. Visatoje VISKAS turi ribas. Ir tas ribas nusakanti formulė (teorija) tikrai neįtrauks dievo sąvokos, kad ir kaip tu to norėtum.
Kas keisčiausia, kad Marius lygtai teigė esąs ateistas. O gal jau atsivertė?
Asmeniškai aš neįžvelgiu dievo egzistavimo, tačiau įžvelgia tokie mokslininkai kaip A.Einšteinas ar Stephen Hawking ir daugelis kitų. Aš nekalbu apie religiją.
VYTS wrote:O šiaip tai niekas į jokį vieną kol kas nesusiveda - na, nebent kad viskas sudaryta iš energijos (jei teisingai išsireiškiau).
mes nematom, kad susiveda, bet panašu, kad susiveda. Nors aišku labai ginčityna tai.
VYTS
senbuvis

2008-11-09 00:28

mes nematom, kad susiveda, bet panašu, kad susiveda.
O man nepanašu...
MaikUniversum
senbuvis

2008-11-09 00:30

Marius Urbelis wrote:
Asmeniškai aš neįžvelgiu dievo egzistavimo, tačiau įžvelgia tokie mokslininkai kaip A.Einšteinas ar Stephen Hawking ir daugelis kitų. Aš nekalbu apie religiją.

skamba kaip pasiteisinimas. Beje, pateik šaltinius, prieš teikdamas tokius dalykus. O gal tu iš tų, kurie tiki, kad Darwinas mirties patale "atsivertė į dievą" irgi ? Kartoju - šaltiniai, tada diskutuosim. Ir šiaip, apeliuot į autoritetą negerai. :happy: Ir vienas dalykas yra ĮŽVELGTI, visai kitas tą įžvalgą PAGRĮSTI. :wink:
Marius Urbelis
pradedantis

2008-11-09 00:36

MaikUniversum wrote:
Marius Urbelis wrote:

skamba kaip pasiteisinimas. Beje, pateik šaltinius, prieš teikdamas tokius dalykus. O gal tu iš tų, kurie tiki, kad Darwinas mirties patale "atsivertė į dievą" irgi ? Kartoju - šaltiniai, tada diskutuosim. Ir šiaip, apeliuot į autoritetą negerai. :happy: Ir vienas dalykas yra ĮŽVELGTI, visai kitas tą įžvalgą PAGRĮSTI. :wink:
pažėk į Singuliaras parašą
VYTS
senbuvis

2008-11-09 00:43

Na, aš irgi naudoju žodį dievas, tai matyt esu tikintis? Ypač sudominai dėl Hawking'o. Faktus ant stalo?
Marius Urbelis
pradedantis

2008-11-09 00:49

VYTS wrote:Na, aš irgi naudoju žodį dievas, tai matyt esu tikintis? Ypač sudominai dėl Hawking'o. Faktus ant stalo?
Einstein once asked the question: "How much choice did God have in constructing the universe?"

if we do discover a complete theory, it should in time be understandable in broad principle by everyone, not just a few scientists. Then we shall all, philosophers, scientists, and just ordinary people, be able to take part in the discussion of the question of why it is that we and the universe exist. If we find the answer to that, it would be the ultimate triumph of human reason - for then we would know the mind of God.
A BRIEF HISTORY OF TIME
Stephen W. Hawking

Daugiau patys ieškokitės
VYTS
senbuvis

2008-11-09 01:02

Einstein once asked the question: "How much choice did God have in constructing the universe?"
O tau nekyla klausimo, ką Einšteinas turėjo galvoje? Be to, jau klausiau, ar jei aš vartoju žodį dievas, ar nuo to tampu tikintis.
Singuliaras
senbuvis

2008-11-09 01:33

Marius Urbelis wrote:Asmeniškai aš neįžvelgiu dievo egzistavimo, tačiau įžvelgia tokie mokslininkai kaip A.Einšteinas ar Stephen Hawking ir daugelis kitų. Aš nekalbu apie religiją.
Staigiai rodai, kur Einšteinas ir Hawkingas įžvelgia Dievo egzistavimą. (Į mano parašą nekreipk dėmesio).
MaikUniversum
senbuvis

2008-11-09 01:58

Singuliaras wrote:
Marius Urbelis wrote:Asmeniškai aš neįžvelgiu dievo egzistavimo, tačiau įžvelgia tokie mokslininkai kaip A.Einšteinas ar Stephen Hawking ir daugelis kitų. Aš nekalbu apie religiją.
Staigiai rodai, kur Einšteinas ir Hawkingas įžvelgia Dievo egzistavimą. (Į mano parašą nekreipk dėmesio).
jam matyt atrodo, kad jeigu jau PATS EINŠTEINAS kalba apie dievą, tai jis juo tiki !!! haha :D Ne, ne paslaptis, yra LABAI GERŲ mokslininkų, kurie yra katalikai ir priima realybę tokią, kokia yra (ta prasme, neneigia evoliucijos, big bang'o ir t.t.). Tiesiog jų tikėjimas neįtakoja jų darbų/stebėjimų ir jeigu jie kažko nesupranta, jie to nepriskiria dievui ar dar kokiai būtybei. Tas yra labai gerai. Bet jie labai gabūs racionalizuoti savo tikėjimą. Na ir tegul :) su tuo dar galima taikstytis :) jeigu ši iliuzija jiems padeda dirbti žmonijos labui - viskas puiku.
Undine
skeptikas

2008-11-09 04:31

Kuo toliau tuo labiau aiškėja, kad jokių ribų tarp visų dalykų nėra. Panašu, kad artėjama prie suvokimo, kad viskas susiveda į viena (vieną formulę, dievą...). Tos ribos galbūt tik iliuzija, todėl iš tiesų esame viena.
Na ir kodėl viską reikia sugadint iki tokio baisaus neįdomumo :/ Čia gi apie seksą tema
Marius Urbelis
pradedantis

2008-11-09 12:34

Undine wrote:

Na ir kodėl viską reikia sugadint iki tokio baisaus neįdomumo :/ Čia gi apie seksą tema
Na pradėdamas temą (tikriausiai kitu niku) omeny turėjau ne seksą, bet jei domina visada galiu padėti
Singuliaras wrote:
Paimta iš čia: http://en.wikipedia.org/wiki/Albert_Einstein

The question of scientific determinism gave rise to questions about Einstein's position on theological determinism, and whether or not he believed in a God. In 1929, Einstein told Rabbi Herbert S. Goldstein "I believe in Spinoza's God, who reveals Himself in the lawful harmony of the world, not in a God Who concerns Himself with the fate and the doings of mankind."[54] In a 1950 letter to M. Berkowitz, Einstein stated that "My position concerning God is that of an agnostic. I am convinced that a vivid consciousness of the primary importance of moral principles for the betterment and ennoblement of life does not need the idea of a law-giver, especially a law-giver who works on the basis of reward and punishment."[55] Einstein also stated: "I have repeatedly said that in my opinion the idea of a personal God is a childlike one. You may call me an agnostic, but I do not share the crusading spirit of the professional atheist whose fervor is mostly due to a painful act of liberation from the fetters of religious indoctrination received in youth." He is reported to have said in a conversation with Hubertus, Prince of Löwenstein-Wertheim-Freudenberg, "In view of such harmony in the cosmos which I, with my limited human mind, am able to recognize, there are yet people who say there is no God. But what really makes me angry is that they quote me for the support of such views."[56] Einstein clarified his religious views in a letter he wrote in response to those who claimed that he worshipped a Judeo-Christian god: "It was, of course, a lie what you read about my religious convictions, a lie which is being systematically repeated. I do not believe in a personal god and I have never denied this but have expressed it clearly. If something is in me which can be called religious then it is the unbounded admiration for the structure of the world so far as our science can reveal it."[57] In his book The World as I See It, he wrote: "A knowledge of the existence of something we cannot penetrate, of the manifestations of the profoundest reason and the most radiant beauty, which are only accessible to our reason in their most elementary forms—it is this knowledge and this emotion that constitute the truly religious attitude; in this sense, and in this alone, I am a deeply religious man."[58]

apie hawking'ą: http://www.pbs.org/faithandreason/intro ... frame.html
VYTS wrote:
O tau nekyla klausimo, ką Einšteinas turėjo galvoje?
Kyla
VYTS wrote: Be to, jau klausiau, ar jei aš vartoju žodį dievas, ar nuo to tampu tikintis.
ne
senis
senbuvis

2008-11-18 13:33

Marius Urbelis wrote: The question of scientific determinism gave rise to questions about Einstein's position on theological determinism, and whether or not he believed in a God. In 1929, Einstein told Rabbi Herbert S. Goldstein "I believe in Spinoza's God, who reveals Himself in the lawful harmony of the world, not in a God Who concerns Himself with the fate and the doings of mankind."[54] In a 1950 letter to M. Berkowitz, Einstein stated that "My position concerning God is that of an agnostic. I am convinced that a vivid consciousness of the primary importance of moral principles for the betterment and ennoblement of life does not need the idea of a law-giver, especially a law-giver who works on the basis of reward and punishment."[55] Einstein also stated: "I have repeatedly said that in my opinion the idea of a personal God is a childlike one. You may call me an agnostic, but I do not share the crusading spirit of the professional atheist whose fervor is mostly due to a painful act of liberation from the fetters of religious indoctrination received in youth." He is reported to have said in a conversation with Hubertus, Prince of Löwenstein-Wertheim-Freudenberg, "In view of such harmony in the cosmos which I, with my limited human mind, am able to recognize, there are yet people who say there is no God. But what really makes me angry is that they quote me for the support of such views."[56] Einstein clarified his religious views in a letter he wrote in response to those who claimed that he worshipped a Judeo-Christian god: "It was, of course, a lie what you read about my religious convictions, a lie which is being systematically repeated. I do not believe in a personal god and I have never denied this but have expressed it clearly. If something is in me which can be called religious then it is the unbounded admiration for the structure of the world so far as our science can reveal it."[57] In his book The World as I See It, he wrote: "A knowledge of the existence of something we cannot penetrate, of the manifestations of the profoundest reason and the most radiant beauty, which are only accessible to our reason in their most elementary forms—it is this knowledge and this emotion that constitute the truly religious attitude; in this sense, and in this alone, I am a deeply religious man."[58]
Taigi Eisteinas buvo agnostikas. Ziurim per musu drauga google, kas yra agnostikas ->
http://www.google.lt/search?hl=lt&q=def ... A1ka&meta=
Someone who claims that they do not know or are unable to know whether God exists
Taigi agnostikai teigia, kad nezino ar dievas yra. Tai viena.

Antra - is sios tavo pateiktos iskarpos matosi, kad Eisteinas tiesiog sudievino gamta, t.y. Einsteinui -> gamta == dievas.
Taigi Einsteino dievas NERA auksciau gamtos. (Katalikai Einsteina apsauktu stabmeldziu). Na va. Visi taskai ant "i".
Niekur nepateikei jokiu irodymu, kad Einsteinas tikejo dievo, kaip nepriklausomos/antgamtines butybes, egzistencija...

1:0 skeptiku naudai :ax:
Marius Urbelis
pradedantis

2008-11-18 14:15

senis wrote:
Marius Urbelis wrote: The question of scientific determinism gave rise to questions about Einstein's position on theological determinism, and whether or not he believed in a God. In 1929, Einstein told Rabbi Herbert S. Goldstein "I believe in Spinoza's God, who reveals Himself in the lawful harmony of the world, not in a God Who concerns Himself with the fate and the doings of mankind."[54] In a 1950 letter to M. Berkowitz, Einstein stated that "My position concerning God is that of an agnostic. I am convinced that a vivid consciousness of the primary importance of moral principles for the betterment and ennoblement of life does not need the idea of a law-giver, especially a law-giver who works on the basis of reward and punishment."[55] Einstein also stated: "I have repeatedly said that in my opinion the idea of a personal God is a childlike one. You may call me an agnostic, but I do not share the crusading spirit of the professional atheist whose fervor is mostly due to a painful act of liberation from the fetters of religious indoctrination received in youth." He is reported to have said in a conversation with Hubertus, Prince of Löwenstein-Wertheim-Freudenberg, "In view of such harmony in the cosmos which I, with my limited human mind, am able to recognize, there are yet people who say there is no God. But what really makes me angry is that they quote me for the support of such views."[56] Einstein clarified his religious views in a letter he wrote in response to those who claimed that he worshipped a Judeo-Christian god: "It was, of course, a lie what you read about my religious convictions, a lie which is being systematically repeated. I do not believe in a personal god and I have never denied this but have expressed it clearly. If something is in me which can be called religious then it is the unbounded admiration for the structure of the world so far as our science can reveal it."[57] In his book The World as I See It, he wrote: "A knowledge of the existence of something we cannot penetrate, of the manifestations of the profoundest reason and the most radiant beauty, which are only accessible to our reason in their most elementary forms—it is this knowledge and this emotion that constitute the truly religious attitude; in this sense, and in this alone, I am a deeply religious man."[58]
Taigi Eisteinas buvo agnostikas. Ziurim per musu drauga google, kas yra agnostikas ->
http://www.google.lt/search?hl=lt&q=def ... A1ka&meta=
Someone who claims that they do not know or are unable to know whether God exists
Taigi agnostikai teigia, kad nezino ar dievas yra. Tai viena.
paziurim i wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Agnostic
Agnosticism (Greek: α- a-, without + γνώσις gnōsis, knowledge; after Gnosticism) is the philosophical view that the truth value of certain claims — particularly metaphysical claims regarding theology, afterlife or the existence of deities, ghosts, or even ultimate reality — is unknown or, depending on the form of agnosticism, inherently impossible to prove or disprove. It is often put forth as a middle ground between theism and atheism[1].

Demographic research services normally list agnostics in the same category as atheists and non-religious people[2], using 'agnostic' in the sense of 'noncommittal'[3]. However, this can be misleading given the existence of agnostic theists, who identify themselves as both agnostics in the original sense and followers of a particular religion. While some authors assert that it is possible to be both an atheist and an agnostic[4] and some nontheists self-identify as agnostic atheists, agnosticism is distinct from any form of atheism which asserts certainty that deities do not exist.

Philosophers and thinkers who have written about agnosticism include Thomas Henry Huxley, Robert G. Ingersoll, and Bertrand Russell. Religious scholars who wrote about agnosticism are Peter Kreeft, Blaise Pascal and Joseph Ratzinger, later elected as Pope Benedict XVI.
Tai siek tiek skiriasi. 2) as sakiau, kad yzvelgia - galima kartu ir abejoti, kaip ir atrasti E=mc2 ir nebuti iki galo isitikinusiam, kad ji visada ir visur veiks ir ar iš vis bus absoliučiai teisinga
Antra - is sios tavo pateiktos iskarpos matosi, kad Eisteinas tiesiog sudievino gamta, t.y. Einsteinui -> gamta == dievas.
Taigi Einsteino dievas NERA auksciau gamtos. (Katalikai Einsteina apsauktu stabmeldziu). Na va. Visi taskai ant "i".
Niekur nepateikei jokiu irodymu, kad Einsteinas tikejo dievo, kaip nepriklausomos/antgamtines butybes, egzistencija...

1:0 skeptiku naudai :ax:
Viskas teisingai, taip ir sakiau:Einstein told Rabbi Herbert S. Goldstein "I believe in Spinoza's God, who reveals Himself in the lawful harmony of the world, not in a God Who concerns Himself with the fate and the doings of mankind."

Gamta=dievas arba dievas=gamta
Last edited by Marius Urbelis on 2008-11-18 14:33, edited 1 time in total.
senis
senbuvis

2008-11-18 14:27

Marius Urbelis wrote: Viskas teisingai, taip ir sakiau
Deja sakei ne taip, tu sakei kitaip ->
Marius Urbelis wrote:Asmeniškai aš neįžvelgiu dievo egzistavimo, tačiau įžvelgia tokie mokslininkai kaip A.Einšteinas ar Stephen Hawking ir daugelis kitų.
Eisteinas to visiskai neizvelge. Jis nekalbejo nieko apie dievo kaip atskiros butybes egzistavima. Taigi tu apsimelavai.
sovijus
skeptikas

2008-11-18 14:33

Na, gal ir neapsimelavo, tiesiog nežino skirtumo tarp teizmo ir panteizmo... o tada semantika gali ir klaidinti.
Marius Urbelis
pradedantis

2008-11-18 14:37

senis wrote:
Marius Urbelis wrote: Viskas teisingai, taip ir sakiau
Deja sakei ne taip, tu sakei kitaip ->
Marius Urbelis wrote:Asmeniškai aš neįžvelgiu dievo egzistavimo, tačiau įžvelgia tokie mokslininkai kaip A.Einšteinas ar Stephen Hawking ir daugelis kitų.
Eisteinas to visiskai neizvelge. Jis nekalbejo nieko apie dievo kaip atskiros butybes egzistavima. Taigi tu apsimelavai.
Nesakiau atskiros. Man atrodo, kad tau gamta = dievas, bet dievas nelygu gamta, taip, kaip gamta atskirai neagzistuoja nuo dievo.
senis
senbuvis

2008-11-18 15:02

Marius Urbelis wrote: Nesakiau atskiros.
Sakei, oi sakei. Kalbejai kad Einsteinas izvelge dievo egzistavima. O egzistuoti zinia, gali tik paskiri/atskiri objektai.
Juk jei pvz. as sakysiu, kad debesyje as iziuriu kiaule, karve, jauti, avi,- tai tikriausiai tiksliau butu teigti kad egzistuoja tik debesis, o
visa kita- tik mano fantaziju sugretinimai, Aa ? Gi pagal tave iseitu, kad tame debesyje egzistuoja ir kiaule ir karve ir jautis ir avis :D
Marius Urbelis wrote: Man atrodo, kad tau gamta = dievas
Blogai tau atrodo. Man is vis dievo savoka gyvenime nera reikalinga.