Pabandžiau suabejoti žmogaus gebėjimo vaikščioti puikumu panašiu būdu, kaip kad tu bandei suabejoti tiesos puikumu.7x wrote:Tiesą sakant nelabai supratau, ką tokiu palyginimu norėjai pasakyti .Svetimas wrote:O kodėl pvz. vaikščiojimas yra toks jau puikus dalykas? Ar kas galėtų pagrįsti tą puikumą?
Akivaizdu, kad utilitaristinis argumentas čia netinka, nes galima sugalvoti krūvą situacijų, kuomet kai kuriems žmonėms vaikščiojimas neįšeina į naudą. Pvz. ant žmogaus gali užvažiuoti automobilis ar nutikti panaši nelaimė, ko būtų išvengta, jei jis būtų gulėjęs lovoje ar pan. Ir kodėl reikėtų įtikinėti kokį žmogų, kad vaikščiojimas yra gerai, jeigu jis to paprasčiausiai nelaiko vertybe?
Galima sakyti, tai buvo savotiškas mano kerštas tau už mano dvasines kančias, kurias patyriau skaitydamas ir virškindamas šią, tavo sukurtą, temą. Pasiklydęs tavo minčių vingiuose, norėjau, kad ir tu pasijustum panašiai.
Sorry, kad nesusilaikiau. Mane pastaruoju metu pavasaris kažkaip keistai veikia. O ir darbe smarkiai pervargstu.
Pagal http://www.autoinfa.lt/webdic/ išeitų, kad "optimaliai sąveikauti" reiškia "geriausiai, tinkamiausiai sąveikauti". Nors, spėju, kad iš rankraščio astrale tęsinio daugiau paaiškėtų, ką tai reiškia. Tačiau man vienam connectintis prie astralo ir gaudyti rankraščio likučius kažkaip nesmagu. Gal, sakau, kas palaikys kompaniją?7x wrote:Ką reiškia optimaliai sąveikauti?Svetimas wrote:1. Visi žmonės siekia gėrio, tik kiekvienas savaip tą gėrį ir būdus jam pasiekti supranta.
2. Žmonės nėra izoliuoti vienas nuo kito ir visaip kaip sąveikauja tarpusavyje.
3. Jeigu žmonėms pavyktų suvienodinti gėrio supratimą iki tokio, kuris verstų juos optimaliai sąveikauti, tas sąveikavimas atspindėtų optimalų visuomenės modelį.