Subjektyvizmas Vs. Objektyvizmas
- Marius Urbelis
- pradedantis
- Posts: 180
- Joined: 2008-10-14 17:01
Jei sutariam del savoku,tai 'yra' kaip savoka jau yra visiem. Kai tu sakai:
aiskiai cia tu turi omeny kazka kita, nes jei butu 'yra' visiem tai kartu 'yra' ir man. Tada "yra" + "man yra" yra sakyti beprasmiska, nes tai jau ir taip yra ir man. Tai savo savokoj kuriems subjektams tu taikai''yra' ir kuriems 'man ya'?kol nesutinki kaimyno iš trečios laiptinės, jis tiesiog "yra", kai sutinki - jau "yra" + "man yra"
Naudojau - turėjau omeny - tavo "žaidimo taisykles":Marius Urbelis wrote:Jei sutariam del savoku,tai 'yra' kaip savoka jau yra visiem. Kai tu sakai:aiskiai cia tu turi omeny kazka kita, nes jei butu 'yra' visiem tai kartu 'yra' ir man. Tada "yra" + "man yra" yra sakyti beprasmiska, nes tai jau ir taip yra ir man. Tai savo savokoj kuriems subjektams tu taikai''yra' ir kuriems 'man ya'?kol nesutinki kaimyno iš trečios laiptinės, jis tiesiog "yra", kai sutinki - jau "yra" + "man yra"
Jei keiti "taisykles", kurias buvai sudaręs pirmam poste, tai dabar... game over?Marius Urbelis wrote:Koks skirtumas tarp "yra" ir "man yra". Mokslininkai lygtai vartoja šiuo atžvilgiu abu dalykus. Teisingiau būtų sakyti "yra" ar "man yra". Šie dalykai yra suderinami?
- Marius Urbelis
- pradedantis
- Posts: 180
- Joined: 2008-10-14 17:01
čia ne mano žaidimo taisyklės, o mokslininkų. Kaip jau sakiau aš jų nesuprantu. Tą ir noriu išsiaiškinti, bet panašu tu pats jų nesupranti, bet stoji į jų pusę.
- Marius Urbelis
- pradedantis
- Posts: 180
- Joined: 2008-10-14 17:01
gaila katėsD3monas wrote:Kas nors išvarykit Šriodingerio katę iš mano spintos...
Akela man atrodo teisingą medžiagą nurodau (galima parsisiūsti iš emule's):
Ttc - Modern Physics For Non-Scientists Quantum Uncertainty-Farewell To Determinism.avi
ir
Modern Physics For Non-Scientists - 11 - Faster Than Light, Past- Future & Elsewhere-
Subjektyvus egzistuoja subjektyviam arba objektyviam individui.
Objektyvus egzistuoja nepaisant subjektyvaus individui.
Taigi teigti jog jeigu neturime irodymu ar duomenu, todel tas neegzistuoja yra ''kazkas ne to''.
Teigti, kad neapsimoka aptarineti jei neturime irodymu ar duomenu yra racionalu.
Objektyvus egzistuoja nepaisant subjektyvaus individui.
Taigi teigti jog jeigu neturime irodymu ar duomenu, todel tas neegzistuoja yra ''kazkas ne to''.
Teigti, kad neapsimoka aptarineti jei neturime irodymu ar duomenu yra racionalu.