Dėl homoseksualizmo, pedofilijos bei sadizmo plitimo

Visos temos, susijusios su socialiniais mokslais.
aivaras
skeptikas
Posts: 517
Joined: 2006-11-03 14:39
Location: Vilnius

2006-11-27 17:19

Nomad wrote:
Neseniai tarprasinės sąjungos, ką jau tarprasinės - tarpluominės atrodė lygiai taip pat šokiruojančiai.
"Neseniai" tinka kalbant tik apie civilizuotas šalis, Lietuvoje reikėtų vartoti esamąjį laiką, kalbant apie tarprasines santuokas :D :P
Gah o iš kur problemai atsirasti jei tų kitų rasių atstovų buvo mažai :). O bent jau dabar nemaži kiekiai Lietuvaičių teka sau laisvai už visų įmanomų rasių vyrukų. Dėl vyrukų vedančių kitų rasių merginas žinau mažiau bo žiniasklaida nesiardo :)
Khan
pradedantis
Posts: 334
Joined: 2006-09-04 15:42

2006-11-27 17:37

homoseksualizmas štuo atveju yra unikalus savo užkrečiamumu.
- cia psichologiskai uzkreciama manai?
Ir po to man ramiu veidu aiškinama, kad ne homoseksualizmo propagavimas nepadidina jų skaičiaus... Kalba eina apie milijoną žmonių jau sukūrusių šeimas ir spėjusių pasigimdyti vaikus (visi kiti čia net neįtraukiami). Ir tik po to nusprendę, kad jie yra homoseksualųs...
Hm vidutinio amziaus krize(edit: gal cia labiau tiktu povedybinio gyvenimo nesutarimai) gali ishprovokuoti netgi orientacijos pakeitima? Jei irodysi, jog visa tai yra tiesa, mano paziuros gali keistis...
Last edited by Khan on 2006-11-27 17:40, edited 1 time in total.
FooBar
naujokas
Posts: 118
Joined: 2004-12-08 19:06

2006-11-27 17:38

aivaras wrote:Tesines santuokos problemas nevelkite. Spręsti turtinius sąntykius pakanka sugyventinio statuso. Be to gali sudaryti bendro turto valdymo sutarti su kuo nori. Tai nėra santuoka.
Taip turtinius santykius galima reglamentuoti su bet kuo, o santuoka norisi tureti su mylimu zmogum (atitinkamai ir supaprastintas procesas viens kita bemylintiems.
aivaras wrote: Dėl įvaikinimo: jei žiūrima į vaiko gerbuvį tai leisti įsivaikinti vienišiems žmonėms (nesant santuokai) apskritai negalima. ir dar be to turi būti daug patikrinimų ar gali šeima įsivaikinti vaiką (Nes konkrečiai Lietuvoje buvo laikas kai su tuo buvo didelė bėda. Įsivaikindavo tik tam, kad gauti išmoką globai). Atvejus kai žmonės "atranda" savo homoseksualumą jau subrendęs (jei jau spėja išsiskirti kai yra vaikai) aš apskritai įpatingai neigiamai vertinu. (Tai yra davimasis į nukrypimus kai ištinka vidutinio amžiaus krizė ar šiaip rutina prispaudžia).
Jei neleisti isivaikinti vienisiems, kokios alternatyvos? Ar yra perteklius norinciu isivaikinti ir vaikai bet kuriuo atveju bus ivaikinti? Akivaizdu, kad ne. Vadinasi Jus teigiat, kad vaikams geriau likti vaiku namuose nei buti ivaikintiems vienisu ar homoseksualiu tevu.
aivaras wrote: Vaikų gimdymas ir auginimas homoseksualiose šeimose yra "gegučių" (pagimdžiau ir pamiršau) propagavimas. Dirbtinis apvaisinimas, kai yra įkeliama išnešiotojai, yra totaliai kitas atvejis, nes biologiniai tėvai ir yra tikrieji tėvai. Homosekualų atveju vienas sandėryje neišvengiamai "gegutė".
Tas pat taikoma ir vienisoms motinoms ir vienisiems tevams? Jiems jau uzdraudeme ar greit drausime?
aivaras wrote: Tiesa skaičiai juk realus ar ne? Ir po to man ramiu veidu aiškinama, kad ne homoseksualizmo propagavimas nepadidina jų skaičiaus... Kalba eina apie milijoną žmonių jau sukūrusių šeimas ir spėjusių pasigimdyti vaikus (visi kiti čia net neįtraukiami). Ir tik po to nusprendę, kad jie yra homoseksualųs...
Zmones buna biseksualus. Bunu zmones, kurie visuomenes spaudziami (juk homoseksualumas - iskrypimas, ar ne?), budami homoseksualiais vis tiek veda priesingos ligos atstova - juk galbut isgis, o ir taip bus 'pilnaverciu' visuomenes nariu. Kazkaip keistai skamba 'nusprendzia', kad jie homoseksualus. Homoseksualumas nera pasirinkimas, veikiau duotybe.
aivaras wrote: Santuoka buvo apibrėžiama, kaip dviejų žmonių sutartis gyventi kartu su galimybe susilaukti palikuonių (jau čia yra nuolaida anksčiau čia buvo tiklsas susilaukti palikuonių).
Kas apibreze ir kas kam taiko nuolaida. Ivardinkime, gal paaiskes ir priezastys.
aivaras wrote: Jei graiuname apibrėžimą ir šaliname apribojimus kuo šitie apribojimai skirtingi nuo kitų? Kodėl vis dar bus apribojimas amžiumi, dalyviu rūšimis ir statusu (gyvas negyvas), kiekiu dalyvių?
Pateiksiu analogija. Suteikus moterims balsavimo teise (juk sugrioveme apibrezima, kad balsuoti verti tik vyrai), netrukus i balsavimo apylinkes pradejo verztis arkliai, kopustai ir komodos.

aivaras wrote: Nesakykite, kad nebuvo eksperimentų šitose srityse, bet dėl kažkokios priežasties klaidų ir mėginimų metodu buvo atrinktas būtent vyro ir moters modelis? Gal todėl, kad tai yra pagrindas? "Šeima yra visuomenės lastelė" ar kaip ten? Dėl kažkokios priežasties dabar visi yra labai įsitikinę, kad gali keisti pagrindus ir kad jie tikrai numatys visus neigiamus poveikius.
O gal teisingas variantas yra vienas vyras + n moteru. Gal cia mes Europoje iskrypusiai gyvename, neleisdami vyrams tureti kiek nori zmonu?
aivaras wrote: Dar vienas man rodos nelabai nagrinėtas šito klausimo aspektas: politika. Diskrimuojamos grupės išlindusios išpo priespaudos yra labai gera terpė išlysti labai ambicingiems žmonėms be užnugario ir pasinaudoti "nuskriaustojo" diplomatine neliečianybe. Įskaitant, kad tai jau buvo stebėta ne karta ir ne du galima matyti tokių exdiskriminuojamų grupių elgesio dėsningumus. Ambicingos asmenybės stumiančios grupių veiklą sąmoningai arba ne nepasiekia jokio kompromiso savo pozicijose. Tiesiog su infiormacija nes tai pasirodė gerokai geresniu metodu gauti palaikyma negu kažkokie kitokie veiksmai. Jei daugybė žmonių tave palaiko tai tu esi teisus (reali teisybė yra antraplanis reiškinys).
homoseksualizmas štuo atveju yra unikalus savo užkrečiamumu. Žmogus, be įpatingo užsispyrimo, nekeičia lyties, rasės arba nacionalybės. O orientacija gali keisti, kad ir kas antra diena. Kad tai vyksta jūs patys ir parodėte.
Hm, kazkaip nepastebejau kur buvo irodyta apie galimybe keisti orientacija kas antra diena.
RB
senbuvis
Posts: 5793
Joined: 2004-05-18 13:16

2006-11-27 19:33

aivaras wrote:Dėl bevaikių diskriminavimo: Diskriminacija šiuo klausimu buvo (kaip ir vedybų propagavimas) ir pastaraisiais laikais buvo "atlaisvinta" ir ką turime? Ogi demografinę problemą...
Tu neatsakei. Ar pritari tam, kad būtų diskriminuojami (pvz., papildomais mokesčiais) bevaikiai asmenys?
aivaras wrote:Psichinė: Ne norma. Tai ne liga, o sutrikimas.
Tamsta psichiatras? Ne? Tai kaip tada nusprendėte. Va didžiausios medicinos organizacijos teigia, kad tai nėra sutrikimas.
aivaras wrote:Moralinė: Čia išsiskiria į du dalykus. Pripažinimas jog tai dar viena grupė žmonių su savo unikaliu požymiu prašome. Pakėlimas grupės iki sąntvarką keičiančios svarbos (vedybos įvaikinimas) ne. Programuotojai, alpinistai, kairiarankiai nereikalauja iš visuomenės radikalių pakitimų savo atžvilgiu.
Jie visi turi lygias teises. Bet va, moterys pareikalavo labai radikalių pakeitimų (teisės balsuoti, lygių teisių į darbą ir išsilavinimą). Vadinasi, nereikėjo jų suteikti, ar taip?
aivaras wrote:Dėl įvaikinimo: jei žiūrima į vaiko gerbuvį tai leisti įsivaikinti vienišiems žmonėms (nesant santuokai) apskritai negalima.
Žinoma, vaikui daug geriau vaikų namuose, kur jam skirtas lėšas vagia mylintys auklėtojai, daužo draugiški vyresni vaikai ir t. t. Koks jaudinantis rūpestis :)
aivaras wrote:Vaikų gimdymas ir auginimas homoseksualiose šeimose yra "gegučių" (pagimdžiau ir pamiršau) propagavimas. Dirbtinis apvaisinimas, kai yra įkeliama išnešiotojai, yra totaliai kitas atvejis, nes biologiniai tėvai ir yra tikrieji tėvai. Homosekualų atveju vienas sandėryje neišvengiamai "gegutė".
Tiesa skaičiai juk realus ar ne? Ir po to man ramiu veidu aiškinama, kad ne homoseksualizmo propagavimas nepadidina jų skaičiaus...
O kokie duomenys leidžia teigti priešingai? Tu apskritai jokių skaičių nepateikei.
aivaras wrote:Santuoka buvo apibrėžiama, kaip dviejų žmonių sutartis gyventi kartu su galimybe susilaukti palikuonių (jau čia yra nuolaida anksčiau čia buvo tiklsas susilaukti palikuonių).
Tai vadinasi, reikia uždrausti tuoktis nevaisingoms poroms ir anuliuoti santuokas, kuriose per kelis metus neatsirado vaikų? Juk akivaizdu, kad tokių santuokų tikslas nėra susilaukti palikuonių.
aivaras wrote:O orientacija gali keisti, kad ir kas antra diena. Kad tai vyksta jūs patys ir parodėte.
Kas ir kur čia tą orientaciją pakeitė? Ar staiga pats pajudai, kad nuo šitos „homoseksualizmo propagandos“ orientaciją pakeitei? :D
User avatar
insurrectum
pradedantis
Posts: 493
Joined: 2006-09-28 15:01

2006-11-28 00:16

Tiesa skaičiai juk realus ar ne?
Skaičiai tik spėjami, šaltinis, JAV pediatrų asociacija. Tik prisimink, jog JAV ne 3, o 300mln gyventojų.
http://aappolicy.aappublications.org/cg ... ;109/2/341

aivaras wrote: Tesines santuokos problemas nevelkite. Spręsti turtinius sąntykius pakanka sugyventinio statuso. Be to gali sudaryti bendro turto valdymo sutarti su kuo nori. Tai nėra santuoka.
Nesvarbu kokią simbolinę prasmę tu suteiki santuokai, visų pirma tai yra teisinis aktas, sutartis. Tiek civiline, tiek Bažnytine prasme, ir nieko kito. Sudarinėti alternatyvias sutartis aišku galima, bet tai pilnai neatsveria teisių ir privalumų kuriuos suteikia įteisinta santuoka.
Santuokos simbolizmas jau antroje vietoje, nors daugeliui gali atrodyti ir kitaip.

Toliau pili kaip iš kibiro, bet apie utopinę pasakų karalystę, priedo remiesi niekuo nepagrįstomis ir klaidingomis prielaidomis. Tavo oponentai jau atkreipė dėmesį į elementarias klaidas, man nelabai ką lieka pridurt, nebent pakartot.

Pirma, homoseksualizmas ne virusas, jis nei oru nei internetu neplinta.

Jei eilė homoseksualų bando gyvent kaip heteroseksualūs ir sukuria heteroseksualią šeimą - tai tos pat diskriminacijos pasekmė. Laimės tai nei vaikams, nei antrai pusei, nei tam pačiam asmeniui neatneša. Prieš šimtą metų gal ir nugyvendavo iki grabo lentos, tačiau kokybiško gyvenimo tokioje santuokoje, nemanau kad labai daug.

Toliau pamokslauji apie vaikų gerbūvį, "gegutes" ir kitus paukščius. Tavo idealizmas suprantamas, bet realybė yra visai kita. Net konservatyvioje Lietuvoje išyra 50 proc. santuokų, ir tikrai ne "homoseksualumo epidemija" čia priežastis, o vaikai čia nukenčia.
Reikai galvot kaip tą žalą visais įmanomais būdais sumažint, o ne kovot su vėjo malūnais. Tas pat liečia ir našlaičių įvaikinimą.

Toliau, pataisyk, jei klystu, kalbi apie surogatines motinas (?). Tai būtų eilinė ir visiškai tradicinė klaida. Homoseksualūs būna ne tik vyrai. O moters apvaisinimas in vitro, ar natūraliu būdu, vyrui to nežinant, su "gegutėmis" nieko bendra neturi. Ir šios moters teisės niekaip tu neatimsi.

Kas dėl politinio "rankų šildymo" virš gėjų problemų - gal yra, gal nėra. Pvz. man panašiau, jog šildomąsi virš visuomeninės homofobijos. Bet kuriuo atveju, tai nukrypimas nuo temos.

P.S.>Šiaip, prieš pratesiant polemiką, siūlau ramiai atsisėst ir pagalvot: ką iš ties tu turi svaraus prieš homoseksualų santuokas ir įvaikinimą. Po to kai sugalvosi, pasinaudok google ir pasitikrink, kiek realaus pagrindo turi savo argumentams.

Esu augęs Lietuvai tradicinėje homofobiškoje aplinkoje, kur iš kalėjmo pabėgęs kanibalas būtų geresnis kaimynas, nei gėjų porelė. Argumentai kuriais svaidaisi, man pačiam, prieš keletą metų buvo visai nesvetimi. Tiesiog mėgindamas pagrįsti šiuos savo argumentus kažkurioje diskusijoje, padariau tai, ką tau patariu: ėmiau ir visus kruopščiai perrinkau: lyginau straipsnius, jų kritiką ir kontrkritika. Išvada padariau vienareikšmišką: be gatvinių "gejai - būūūūū!", o "lezbiečių porno visai nieko" mano galvoje nebuvo nieko.
RB
senbuvis
Posts: 5793
Joined: 2004-05-18 13:16

2006-11-28 00:36

insurrectum wrote:Išvada padariau vienareikšmišką: be gatvinių "gejai - būūūūū!", o "lezbiečių porno visai nieko" mano galvoje nebuvo nieko.
Hei, bet juk lesbiečių porno tikrai visai nieko ;)
aivaras
skeptikas
Posts: 517
Joined: 2006-11-03 14:39
Location: Vilnius

2006-11-28 11:50

Pirma dėl homoseksualizmo duotybės. Jau buvau išsakęs savo pozicija. Nei vienas iš jūsų (ir jūsų nurodytų šaltinių for that matter) nepasakė priežasties kodėl atsiranda homoseksualistai. Ar tai yra duotybė? buvo lygtais tyrimas kuris parodė jog tai tikėtina bet nustatyti kas tai sąlygoja nepavyksta. Ir paskiau apsisukę jūs pateikiate apytikslius skaičius (tiesa tekste paskaoma kitaip :) nuo 1 iki 9 milijonų vaikų turi nors viena homoseksualų tėvą). Plius argumentas, kad tai yra iš 300 milijonų yra irgi neteisingas. Išties skaičiai pritaikytini tik daliai žmonių (tik turintiems vaikų).
Taigi išvados: arba homoseksualizmas yra gerokai labiau paplites. Tokiu atveju jie nustos būti nereikšminga mažuma ir diskriminacija pasibaigs (gali ir nesibaigti gražiai bet vienaip ar kitaip kai jie pasidarys svarbūs judinti juos bus ir sunkiau ir pavojingiau. Atitinkamai daug mažiau žmonių to imsis ir tai tams norma)
Arba antra išvada jog homoseksualizmo propagavimas turi įtaka homoseksualistų skaičiui. Kol nėra keliami reikalavimai ir nėra visais kanalais skalambijama apie homoseksualistų teises jų skaičius nekyla (Ir tai yra teisinga ir tose kultūrose kuriose homoseksualizmas nėra agresyviai persekiojamas).

Dėl problemos su bevaikėmis šeimomis, skirybomis ir, mano giliai konservatyviu nusistaymu, šeimos vertybių nuopoliu (nors tiesos vardan reikia pripažinti kad tai skalambijama visa laika be atvangos :)). Argumentas jog tai vistiek vyksta ir dėl to riekia toleruoti ir homoseksualistus man yra sunkiai suvokiamas. Tarkime pasidarai skarifikacija (figūrinis žalojimasis) ant dešinės rankos, tau smarkiai užpūliuoja. Tada pagal jūsų logika reikia darytis skarifikacija ant kairės rankos nes visvien pūliuoja? Jei egzistuoja problemos ar tikrai reikia užsiimti propagavimu potencialiai problemas užaštrinančio reiškinio.
User avatar
Vajezus
emeritas
Posts: 3808
Joined: 2004-04-19 11:19
Location: Vilnius
Contact:

2006-11-28 13:13

aivaras wrote:Arba antra išvada jog homoseksualizmo propagavimas turi įtaka homoseksualistų skaičiui. Kol nėra keliami reikalavimai ir nėra visais kanalais skalambijama apie homoseksualistų teises jų skaičius nekyla
Man vėlgi neaišku, ką tu vadini propagavimu. Ar, pvz, pilietinių teisių suteikimas žydams yra judaizmo propagavimas?
Toliau. Norint daryti išvadas apie gėjų skaičiaus didėjimą, reikia palyginti istorinius duomenis, tai yra du ar daugiau skaičių iš skirtingų periodų. Juo labiau kad homoseksualių tėvų skaičius šiam tikslui visiškai netinka.
User avatar
insurrectum
pradedantis
Posts: 493
Joined: 2006-09-28 15:01

2006-11-28 13:52

aivaras wrote:Ir paskiau apsisukę jūs pateikiate apytikslius skaičius (tiesa tekste paskaoma kitaip :) nuo 1 iki 9 milijonų vaikų turi nors viena homoseksualų tėvą).
:( Tam ir reikalingos nuorodos. Skaičius citavau iš atminties, o straipsnį skaičiau seniai, bet nemanau, jog labai suklaidinau.
aivaras wrote:Pirma dėl homoseksualizmo duotybės. Jau buvau išsakęs savo pozicija. Nei vienas iš jūsų (ir jūsų nurodytų šaltinių for that matter) nepasakė priežasties kodėl atsiranda homoseksualistai.
Nėra žinomos konkrečios reiškinio priežastys: ar tai nulemta genetikos, fiziologijos, psichologijos ar dar ko. Labai tikėtina, jog kažkada tai turėjo paskirtį gamtoje, ir tai yra rudimentinis instinktas, pasireiškiantis daliai populiacijos. Bet jog tai duotybė neabejojama.

Elemantarus pavyzdys iš homoseksualizmo propagavimo: yra bendruomenių, kur homoseksualūs lytiniai santykiai yra ar dar neseniai buvo tradicija. Tai yra karo laivynai, įkalinimo įstaigos. Bet nei tarp atlikusių bausmę kalinių, nei tarp buvusių jureivių išplitusią homoseksualizmo epidemiją nieko negirdėjau.

Beje, jei tą straipsnį skeitei atidžiai, tai turėjai pastebėt keletą dalykų: nėra jokių duomenų, jog vaikas augantis homoseksualioje šeimoje kaip nors pasiduoda "propagandai", o atlikti lesbiečių motinų auginamų vaikų stebėjimai rodo, jog jie visiškai "vidutiniai statistiniai" visomis prasmėmis, tame tarpe lytinės oreantacijos.
Didesnio būdo propaguoti homoseksualizmą, nei būti auginamam laimingų homoseksualų, sutik, sugalvoti sunkiai beįmanoma.
aivaras wrote:Argumentas jog tai vistiek vyksta ir dėl to riekia toleruoti ir homoseksualistus man yra sunkiai suvokiamas.
Kuo čia dėta gėjų tolerancija, jei kalbame visų pirma apie vaikus, ir įvaikinimo teises.
Visuose teisniuose ginčuose dėl vaikų, visada laikomasi principo: tėvų, įtėvių, patėvių ar dar kokio globėjo norai ir poreikiai yra antroje vietoje, po naudos vaikui.
Štai kalbame apie tuos įspūdingus vaikų skaičius, didelė jų dalis jau yra ar atsidurs situacijoje, kuomet bus globojami dviejų homoseksualų, ir nuo šio fakto nepabėgsi, o draudimas įvaikinti tiesiogiai kenkia vaikams, ne įtėviams.

Sekantis dalykas: tradicinės šeimos vertybės. Kaip homoseksualų diskriminacija jas apsaugos? Matau tik visiškai vienareikšmiai priešingą poveikį: homosekualus kurie bando apsimetinėti, "išsigyditi" ir tuokiasi.
User avatar
insurrectum
pradedantis
Posts: 493
Joined: 2006-09-28 15:01

2006-11-28 15:19

Vajezus wrote:
aivaras wrote:Arba antra išvada jog homoseksualizmo propagavimas turi įtaka homoseksualistų skaičiui. Kol nėra keliami reikalavimai ir nėra visais kanalais skalambijama apie homoseksualistų teises jų skaičius nekyla
Norint daryti išvadas apie gėjų skaičiaus didėjimą, reikia palyginti istorinius duomenis, tai yra du ar daugiau skaičių iš skirtingų periodų. Juo labiau kad homoseksualių tėvų skaičius šiam tikslui visiškai netinka.
Betgi panašus registras, dėl suprantamų priežasčių, neegzistuoja, todėl ir palygint didesniame laiko skirtume neįmanoma.
Pasiūlymas būtų kitoks: lyginti ne laike, o vietoje, skirtungose kultūrose, su skirtingu pakantumo homoseksualams lygiu.
Štai ką nesunkiai atkapsčiau (dėja, pats straipsnis kainuoja 30$), bet preleminarios išvados:
Abstract While the behavior of homosexuals in some aspects is subject to cultural variability, this analysis explores the equally important question of cultural invariability. Based on several years of field work in homosexual communities in the United States, Guatemala, Brazil, and the Philippines, six tentative conclusions about cultural invariability are offered: (1) homosexual persons appear in all societies; (2) the percentage of homosexuals in all societies seems to be about the same and remains stable over time; (3) social norms do not impede or facilitate the emergence of homosexual orientation; (4) homosexual subcultures appear in all societies, given sufficient aggregates of people; (5) homosexuals in different societies tend to resemble each other with respect to certain behavioral interests and occupational choices; and (6) all societies produce similar continua from overtly masculine to overtly feminine homosexuals. Implications for this interpretation of homosexuality include the notion that homosexuality is not created by social structural arrangements but is rather a fundamental form of human sexuality acted out in different cultural settings.
*Culturally invariable properties of male homosexuality: Tentative conclusions from cross-cultural research, Frederick L. Whitam, Arizona State University, 85281 Tempe, Arizona, USA, 1983
aivaras
skeptikas
Posts: 517
Joined: 2006-11-03 14:39
Location: Vilnius

2006-11-28 15:38

Pirma kritika kuri atėjo man į galvą tyrimamas dėl vaikų augimo homoseksualiose šeimose: nematau to tyrimo kaip objektyvaus. Homoseksualios šeimos turėjo dėti daug daugiau pastangų į vaikų auginimą vien dėl to fakto jog visa homoseksualistų bendruomenė buvo po padidinamuoju stiklu.

Tokiu atveju tai tarytum egzaminavimas studento kuris ilgai ruošėsi ir studento kurį pagavo koridoriuje. ir po egzamino teigiama kad tas kuris mokėsi yra toks pats geras kaip ir tas apie kuri nežinia ar jis specialiai mokėsi ar ne.
User avatar
insurrectum
pradedantis
Posts: 493
Joined: 2006-09-28 15:01

2006-11-28 16:11

aivaras wrote:Pirma kritika kuri atėjo man į galvą tyrimamas dėl vaikų augimo homoseksualiose šeimose: nematau to tyrimo kaip objektyvaus. Homoseksualios šeimos turėjo dėti daug daugiau pastangų į vaikų auginimą vien dėl to fakto jog visa homoseksualistų bendruomenė buvo po padidinamuoju stiklu.

Tokiu atveju tai tarytum egzaminavimas studento kuris ilgai ruošėsi ir studento kurį pagavo koridoriuje. ir po egzamino teigiama kad tas kuris mokėsi yra toks pats geras kaip ir tas apie kuri nežinia ar jis specialiai mokėsi ar ne.

Tam kad kritikuoti tyrimo objektyvumą, reikia žinoti jo metodiką. Antra, AAP ne gėjų tyrimo intitutas, tai pediatrų asociacija, kuriems homoseksualų bėdos iki lemputės, tad priimti nepatikimus duomenis gautus nepatikimais metodais vargu ar galėjo.
Trečia, šis pranešimas buvo puolamas ir kritikuojamas, tyrimų revizorių tikrai atsirado ir ne vienas, tik va akademinių paneigimų, ne.

Vienintelė racionalesnė kritika: nėra pakankamai duomenų apie globėjus homoseksualius vyrus.
Savaime suprantama, jų yra daug mažiau: teismas visada labiau linkęs vaikus atiduoti motinai, išskyrus kai vaikas yra sulaukęs pakankamo amžiaus, kad galėtų rinktis pats, o antra, in vitro būdu susilaukti teisėtų palikuonių ne santuokoje gėjai negali. Bet iš čia automatu daroma prielaida: būtinai bus blogai. Kodėl?

Aišku, tyrimai dar galejo būti suklastoti, viskas nupirkta ir t.t. :D Bet tai jau klasikinis argumentas "iš noro", vedantis tiesiai į sąmokslo teorijų kūrimą.
Panašiais metodais vieni įrodo, jog Čingizchanas buvo rusas, kiti, kad egiptiečiai buvo lietuviai ir pan. Tai visiškai nerimta.
aivaras
skeptikas
Posts: 517
Joined: 2006-11-03 14:39
Location: Vilnius

2006-11-28 16:45

insurrectum wrote:
Vajezus wrote:
aivaras wrote:Arba antra išvada jog homoseksualizmo propagavimas turi įtaka homoseksualistų skaičiui. Kol nėra keliami reikalavimai ir nėra visais kanalais skalambijama apie homoseksualistų teises jų skaičius nekyla
Norint daryti išvadas apie gėjų skaičiaus didėjimą, reikia palyginti istorinius duomenis, tai yra du ar daugiau skaičių iš skirtingų periodų. Juo labiau kad homoseksualių tėvų skaičius šiam tikslui visiškai netinka.
Betgi panašus registras, dėl suprantamų priežasčių, neegzistuoja, todėl ir palygint didesniame laiko skirtume neįmanoma.
Pasiūlymas būtų kitoks: lyginti ne laike, o vietoje, skirtungose kultūrose, su skirtingu pakantumo homoseksualams lygiu.
Štai ką nesunkiai atkapsčiau (dėja, pats straipsnis kainuoja 30$), bet preleminarios išvados:
Abstract While the behavior of homosexuals in some aspects is subject to cultural variability, this analysis explores the equally important question of cultural invariability. Based on several years of field work in homosexual communities in the United States, Guatemala, Brazil, and the Philippines, six tentative conclusions about cultural invariability are offered: (1) homosexual persons appear in all societies; (2) the percentage of homosexuals in all societies seems to be about the same and remains stable over time; (3) social norms do not impede or facilitate the emergence of homosexual orientation; (4) homosexual subcultures appear in all societies, given sufficient aggregates of people; (5) homosexuals in different societies tend to resemble each other with respect to certain behavioral interests and occupational choices; and (6) all societies produce similar continua from overtly masculine to overtly feminine homosexuals. Implications for this interpretation of homosexuality include the notion that homosexuality is not created by social structural arrangements but is rather a fundamental form of human sexuality acted out in different cultural settings.
*Culturally invariable properties of male homosexuality: Tentative conclusions from cross-cultural research, Frederick L. Whitam, Arizona State University, 85281 Tempe, Arizona, USA, 1983
Jei tai yra tiesa tai mano nuogastavimai neturi pagrindo. Problema yra tame, kad ganėtinai skeptiškai žiūriu į tokius tyrimus ir jų teikiamas išvadas. Taip jau išeina, kad tokie tyrimai niekada nebūna nenuginčyjami nes labai jau ant slidžios linijos sėdima. (Teko domėtis tyrimai kaip veikia agresyvūs video žaidimai vaikus. Ir nieko konkretau nesugebėjo įrodyti. Pats esu geimeris su stažu ir tikrai galiu pasakyti jog poveikis yra bet, vat neglima įrodyti).

Galų gale jūs skubate su problemos sprendimu. dabar jau išsikovota jog homoseksualistai nemažame kiekyje šalių turi tas teises kurių jie nori. Jei tai neturės neigiamų pasekmių tai visokie "homofobai" kaip aš ir taip išmirs :).
FooBar
naujokas
Posts: 118
Joined: 2004-12-08 19:06

2006-11-28 17:01

Linkciau abejoti. Kadangi "homofobija" yra ko gero daugeliu atveju iracionali, kitu saliu patirtis ne tokia ir svarbi. Moterys kazin kada jau gali balsuoti ar pacios dalyvauti rinkimuose, taciau yra kruva saliu, kur joms ta teise nesuteikiama. Antra vertus, pora simtu metu - ko gero per ilgas laiko tarpas laukti :)
User avatar
Nomad
senbuvis
Posts: 5460
Joined: 2004-04-18 09:50
Location: Kaunas
Contact:

2006-11-28 17:13

Pats esu geimeris su stažu ir tikrai galiu pasakyti jog poveikis yra bet, vat neglima įrodyti).
Tai matyt ne toks ir didelis tas poveikis, jei net įrodyti neįmanoma ;)
RB
senbuvis
Posts: 5793
Joined: 2004-05-18 13:16

2006-11-28 17:51

Taigi, tyrimai tau pateikti, bet tu į juos „skeptiškai žiūri“ (tik nieko skeptiško tame nėra, nes objektyvių priekaištų tyrimų metodologijai pateikti nesugebėjai). Pats jokių tyrimų ar faktų pateikti nesugebėjai.
Atsakyti apie vaikų gerovę vaikų namuose nesugebėjai, kaip nepasivarginai paaiškinti, ką daryti su bevaikėmis šeimomis (kurios, anot tavo išvedžiojimų, kaip ir neturi teisės vadintis šeimomis) ar nevedusiais ar šiaip bevaikiais asmenimis (kurių toleravimas, anot tavęs – pripažinimas norma, veda į visuomenės pražūtį).
Khan
pradedantis
Posts: 334
Joined: 2006-09-04 15:42

2006-11-28 21:31

Na ash dar prisidesiu:
Pakraupau, kai pamaciau straipsni ir ypac komentarus:
http://www.delfi.lt/archive/article.php?id=7606657
Neonacistai? WTF?
Komentaruose radau ir reklamos:
http://gejams-ne.ten.lt/ bei irodymai, jog homoseksualizmas yra liga ish cia:
http://www.narth.com/docs/evidencefound.html#top

Sakyciau, kadangi tai taip tapo aktualu, gal ir i skeptikas.org koki straipsni homoseksualizmo tema butu galima ideti? Butu kaip atsakas... Nes daba irodymai tai naciu puseje :roll:
User avatar
Nomad
senbuvis
Posts: 5460
Joined: 2004-04-18 09:50
Location: Kaunas
Contact:

2006-11-28 21:35

Nes daba irodymai tai naciu puseje
Kokie dar įrodymai jų pusėje? Tik svaičiojimai ir paistalai yra jų pusėje. O straipsnis pakankamai normalus, nematau ko čia pakraupti.
Post Reply