Savaime suprantama. Plius visokiu kitokiu optimizaciju yra daroma. As ir neteigiau, kad evaluation function yra vienintelis skirtumas.Liucipher wrote: Tačiau Evaluation function nėra vienintelis skirtumas. Gali skirtis paieškos strategijos
Liuks. Tai ir buvo mano pagrindine ideja, kuria gyniau. Chessmaster man nesvarbu, t.y. ar sia ideja galima implementuoti chessmaster`yje ar kokioj kitokioj sachmatu programoje.Liucipher wrote:Visiškai sutinku.senis wrote:Beje vis tiek neatsisakau idejos, kad JEI zaidejas labiau vertina figuru mobiluma, nei centro kontrole,- tai ta ir galima uzprogramuoti lentos ivercio funkcijoje.
O ar sita dalyka vadinsime stiliaus / zaidimo strategijos / protelio perkelimu i programos algoritma - visiskai dzin.
Tai nepaneigia idejos, kad lentos ivercio funkcija galima uzprogramuoti taip, kad ji atspindetu konkretaus zaidejo norimus prioritetus.
Viska as supratau. Del chessmaster "personazu" realumo as irgi niekada nesigincijau ir neteigiau, kad jie bus identiski realiems.Liucipher wrote: Aš manau tu nelabai supratai, kame aš prieštarauju Chessmaster. Be abejo, kažkokią savybę galima užprogramuoti, ar netgi kelias savybes ir netgi suteikti kuriai nors savybei prioritetą. Dėl to aš niekada ir nesiginčijau. Mano prieštaravimas yra tame, kad tos užprogramoutos savybės neatitiks realaus grosmeisterio, nes realus grosmeisteris A) per daug įvairus, kad būtų galima išreikšti keliomis savybėmis, B) kartais elgiasi priešingai nei jam būdinga. Tai yra tam tikrais atvejais gynybinio plano grosmeisteris gali imtis atakos kombinacijų, vadinasi tam tikros būdingos tendencijos anksčiau išskirtos jo žaidime, gali ir nepasireikšti.
As tiesiog galvojau apie grosmeisterio "kai kuriu tendenciju" pamegdziojima ir tiek. Todel drysciau teigti, kad gal kiek ir tu mane blogai supratai.
Reziume:
Siulau fleima baigti idant sudeliojome taskus ant "i". O ateiciai palinkeciau visiems, kad nesusipratimu butu kuo maziau -
tam reikalui reikia stengtis issiaiskinti oponento ginamas tezes,- o tik po to jas kritikuoti.