Mmmda... prasideda pažodinės razborkės dėl prasmės atspalvių.RERUMSCRIPTOR wrote:Na, kad Eco tekstas ape eo yra labai teisinga nuomonė būsi pats susigalvojęs. Aš nesu rašęs, jog Eco nuomonė apie eo yra labai teisinga, neginčyjama ir pan.
Šiaip tai rašei:
(Paprastai, kai apie kažką pateikiama mokslininko nuomonė, turima omeny, kad tai teisinga ir neprofesionalams nenuginčijama.)RERUMSCRIPTOR wrote: Čia nėra reklama, o mokslininko nuomonė/pamąstymai apie eo.
Beje, aš nerašiau, kad U.E. tekstas apie esperanto yra labai teisingas, aš rašiau apie tai, kaip tu jį pateikei ("mokslininko nuomonė").
Kada suinteresuotas asmuo (siūlantis kitiems kažkokį produktą) garsaus autoriteto nuomonę apie produktą pateikia tiems asmenims, kuriuos įtikinėja produkto gerumu, tai ta nuomonė tampa reklama.RERUMSCRIPTOR wrote:[Be to ar gali paaiškinti, kuo nuomonė skiriasi nuo reklamos?
http://lt.wikipedia.org/wiki/Apeliavima ... itet%C4%85Apeliavimas į autoritetą (lot. argumentum ad verecundiam) yra viena iš dažniausiai pasitaikančių loginių argumentacijos klaidų. Ji daroma tada, kai teiginio X teisingumą bandoma įrodyti remiantis tuo, jog jo teisingumu tikėjo kažkuris įrodinėtojo autoritetas...
...Šio pobūdžio klaidos ypač dažnai sąmoningai išnaudojamos reklamose.