Tu rimtai tiki, kad Dievui labai rūpi, ar tu džočini, ar ne? Wtf?D3monas wrote:Bent jau aš to nedarau jau 5 metus.
ACTA?
Hm, viena iš krikščionybės dogmų yra tokia: Dievui rūpi, kad kiekvienas žmogus būtų laimingas. Kadangi žmogus siekia laimės įvairiais būdais, tai Dievui negali nerūpėti ir tie būdai, kuriais žmogus siekia savo laimės, nes ne visi tie būdai padeda tą laimę pasiekti. Taigi, anot krikščionybės, tarp kitų Dievui rūpimų dalykų yra ir tai, ar žmogus džočinasi, ar ne, nes žmogus tą džočinimąsį klaidingai laiko keliu į laimę.Panzer wrote:Tu rimtai tiki, kad Dievui labai rūpi, ar tu džočini, ar ne? Wtf?D3monas wrote:Bent jau aš to nedarau jau 5 metus.
Deja, pasaulyje matau per daug (ne žmogaus sukurto) blogio ir kančios, kad patikėčiau tavo žodžiais. Ir tai yra akivaizdu. Gal Dievas yra tiesiog blogas, gal jis abejingas žmonėms, arba yra tiesiog bejėgis, kad galėtų jiems padėti? O gal jo išvis nėra? - Tokia yra realybė, ir ją mato kiekvienas, netgi tu, kad ir kaip bandysi tai neigti. Aišku, galbūt tikėjimas šiame žiauriame pasaulyje ir duoda kažkokios vilties, kažkokio pozityvo, kažkokio pažado, kad bus geriau, bet tai vis tik nėra realybė, kaip kad sapnai nėra tikrovė, nors jie kartais būna labai ryškūs ir vaizdingi.Augustas wrote:Hm, viena iš krikščionybės dogmų yra tokia: Dievui rūpi, kad kiekvienas žmogus būtų laimingas.
Jeigu kažkam atrodo, kad kelias į laimę yra smaukymu grįstas, tai tokiam žmogui reikia tučtuojau specialistų pagalbos. Bet kad tą suprastumei nereikia būti Dievu.Kadangi žmogus siekia laimės įvairiais būdais, tai Dievui negali nerūpėti ir tie būdai, kuriais žmogus siekia savo laimės, nes ne visi tie būdai padeda tą laimę pasiekti. Taigi, anot krikščionybės, tarp kitų Dievui rūpimų dalykų yra ir tai, ar žmogus džočinasi, ar ne, nes žmogus tą džočinimąsį klaidingai laiko keliu į laimę.
Žinoma, net neketinu neigti blogybių, kurios yra pasaulyje, ir kurios ištinka konkretų žmogų ne dėl kitų žmonių kaltės.Panzer wrote:Deja, pasaulyje matau per daug (ne žmogaus sukurto) blogio ir kančios, kad patikėčiau tavo žodžiais. Ir tai yra akivaizdu. Gal Dievas yra tiesiog blogas, gal jis abejingas žmonėms, arba yra tiesiog bejėgis, kad galėtų jiems padėti? O gal jo išvis nėra? - Tokia yra realybė, ir ją mato kiekvienas, netgi tu, kad ir kaip bandysi tai neigti.Augustas wrote:Hm, viena iš krikščionybės dogmų yra tokia: Dievui rūpi, kad kiekvienas žmogus būtų laimingas.
Tikėjimas neduoda nieko.Aišku, galbūt tikėjimas šiame žiauriame pasaulyje ir duoda kažkokios vilties, kažkokio pozityvo, kažkokio pažado, kad bus geriau, bet tai vis tik nėra realybė, kaip kad sapnai nėra tikrovė, nors jie kartais būna labai ryškūs ir vaizdingi.
P.S.
Ar perskaitėt, didžiai gerbiami ponai, šią ištarmę? Tad jei dar kam nors iš jūsų atrodo, jog kelias į jūsų asmeninę laimę grįstas smaukymu, marš visi pas D3moną gydytis.Jeigu kažkam atrodo, kad kelias į laimę yra smaukymu grįstas, tai tokiam žmogui reikia tučtuojau specialistų pagalbos. Bet kad tą suprastumei nereikia būti Dievu.
Nesutinku. Nuo religijos gydyti nuobodu, nes visą laiką tenka klausytis vis tų pačių istorijų pagal tą patį šabloną. O vat masturbacijos gydymo atveju tiek įvairių seksualinių fantazijų Tamstai papasakotų... Tad esu linkęs manyti, kad įdomiau gydyti nuo masturbacijos kenčiančiuosius, o ne religingus nuo jų religijos.D3monas wrote:Man būtų įdomiau tave nuo religijos gydyti, nei bet ką kitą nuo masturbacijos. Nes masturbacija man neatrodo sutrikimu, bet tikėjimas pasakomis - atrodo.Augustas wrote:marš visi pas D3moną gydytis.
Ir kaip tu suderini tokią realybę su tuo, ką sakei anksčiau, jog "Dievui rūpi, kad kiekvienas žmogus būtų laimingas". Man atrodo, kad šis pasaulis nėra sukurtas gero ir visagalio Dievo. Mažų mažiausiai, Dievui nerūpi, "kad kiekvienas žmogus būtų laimingas". O kaip tau atrodo?Augustas wrote:Žinoma, net neketinu neigti blogybių, kurios yra pasaulyje, ir kurios ištinka konkretų žmogų ne dėl kitų žmonių kaltės.
Jeigu nieko neduotų, tai nebūtų ir tikinčiųjų.Augustas wrote:Tikėjimas neduoda nieko.
Ir kokį gydymą išrašytumei?D3monas wrote:Man būtų įdomiau tave nuo religijos gydyti, nei bet ką kitą nuo masturbacijos. Nes masturbacija man neatrodo sutrikimu, bet tikėjimas pasakomis - atrodo.
Meh, kas kam įdomiau.Augustas wrote:Nuo religijos gydyti nuobodu, nes visą laiką tenka klausytis vis tų pačių istorijų pagal tą patį šabloną. O vat masturbacijos gydymo atveju tiek įvairių seksualinių fantazijų Tamstai papasakotų...
Profesinė paslaptis. Dykai neatskleisiu.Panzer wrote:Ir kokį gydymą išrašytumei?
Suderinu nesunkiai - per ribotumo gerumą, t.y., per tai, kad būti ribotam visgi yra gerai.Panzer wrote:Ir kaip tu suderini tokią realybę su tuo, ką sakei anksčiau, jog "Dievui rūpi, kad kiekvienas žmogus būtų laimingas". Man atrodo, kad šis pasaulis nėra sukurtas gero ir visagalio Dievo. Mažų mažiausiai, Dievui nerūpi, "kad kiekvienas žmogus būtų laimingas". O kaip tau atrodo?Augustas wrote:Žinoma, net neketinu neigti blogybių, kurios yra pasaulyje, ir kurios ištinka konkretų žmogų ne dėl kitų žmonių kaltės.
Na, tam tikra prasme duoda laisvę, pvz., nuo įvairių priklausomybių, pvz., priklausomybių nuo pinigų, nuo dauginimosi instinkto, nuo politinių utopijų, nuo politinės valdžios ir pan. Bet apskritai paėmus, tai neduoda nieko, o tik reikalauja: nedaryk to, nedaryk ano, duok tai Dievui (čia apie pinigus, politinius postus, moteris bei kitus malonumus) ir pan.Jeigu nieko neduotų, tai nebūtų ir tikinčiųjų.Augustas wrote:Tikėjimas neduoda nieko.
Ir kuo jau ta religijos liga tokia įdomi Tamstai atrodo?D3monas wrote:Meh, kas kam įdomiau.Augustas wrote:Nuo religijos gydyti nuobodu, nes visą laiką tenka klausytis vis tų pačių istorijų pagal tą patį šabloną. O vat masturbacijos gydymo atveju tiek įvairių seksualinių fantazijų Tamstai papasakotų...
O Tamstai, D3mone, daug žmonių pavyko išgelbėti ir išgydyti iš religinių ligų? Čia jau net man įdomu pasidarė.Profesinė paslaptis. Dykai neatskleisiu.Panzer wrote:Ir kokį gydymą išrašytumei?
Sveikinu ir linkiu pagydyti dar daugiau religinėm ligom sergančiųjų.D3monas wrote:Jo, daug.Augustas wrote:daug žmonių pavyko išgelbėti ir išgydyti iš religinių ligų?
P.S. Tai Tamsta taip ir neparašė, kuo Tamstai, D3mone, įdomios religinės ligos.
Visgi nesutinku, kad religija yra "sutrikimas". Elgesys laikomas sutrikimu, kai tenkina tris kriterijus: deviance, distress, dysfunction. Religingumas dauguma atvejų netenkina nei vieno iš jų. Nei religingi žmonės elgiasi neįprastai (lyginant su ta kultūra), nei jiems dėl to kyla blogų pojūčių (dažnai netgi priešingai), nei jie kaip taisyklė turi problemų adaptuodamiesi.D3monas wrote:Kad ne nuo "religinių ligų", bet nuo religijos gydau.
Religija vis vien lieka kvailyste, aš su tuo nesiginčiju, tačiau toli gražu ne visos kvailystės yra psichikos sutrikimai.
Tiesa, viskas priklauso nuo konteksto. Vadinasi, kriterijai nėra objektyvūs. Meh.Vilius wrote:Religingumas dauguma atvejų netenkina nei vieno iš jų. Nei religingi žmonės elgiasi neįprastai (lyginant su ta kultūra), nei jiems dėl to kyla blogų pojūčių (dažnai netgi priešingai), nei jie kaip taisyklė turi problemų adaptuodamiesi.