Gal kokius kursus perėjai, kaip krikščioniškai įžeidinėti?Augustas wrote:Tamsta, D3mone, siūlo grįžti prie diskusijos apie tai, kokia žema yra Tamstos, D3mone, savigarba ir koks žemas yra Tamstos pasitikėjimas savimi, ir kaip Tamsta tą žemą savigarbos ir pasitikėjimo savimi lygį kompensuoja seksualinėmis fantazijomis ir masturbacija? Ir tikriausiai norėtų šį bei tą papasakoti apie Tamstos Tėtį ir Tamstos santykius su Tamstos Tėčiu? Tokiu atveju verčiau persikelkime į "Priklausomybių" temą, ir ten galėsime diskutuoti, kiek tik Tamsta, D3mone, panorės. O šią geriau palikim mūsų Fizikano savigyrai.D3monas wrote:Ak, kam man tiek garbės. Grįžkime prie diskusijos apie tai, koks represuotas individas esi tu, ir kaip tu naudoji religinius paistalus savo a priori nuostatai, jog masturbacija yra blogai, pagrįsti.Augustas wrote:Greičiau jau D3mono seksualinių pomėgių nagrinėjimas.
Tikriausiai čia ta vieta, kada turėtum mums papasakoti apie savo mamą.
ACTA?
Sorry, D3mone, jei tai Tamstai pasirodė kaip įžeidimas. Tiktai norėjau perkelti mūsų diskusiją į tinkamesnę "Priklausomybių" temą.D3monas wrote:Augustas wrote: Tamsta, D3mone, siūlo grįžti prie diskusijos apie tai, kokia žema yra Tamstos, D3mone, savigarba ir koks žemas yra Tamstos pasitikėjimas savimi, ir kaip Tamsta tą žemą savigarbos ir pasitikėjimo savimi lygį kompensuoja seksualinėmis fantazijomis ir masturbacija? Ir tikriausiai norėtų šį bei tą papasakoti apie Tamstos Tėtį ir Tamstos santykius su Tamstos Tėčiu? Tokiu atveju verčiau persikelkime į "Priklausomybių" temą, ir ten galėsime diskutuoti, kiek tik Tamsta, D3mone, panorės. O šią geriau palikim mūsų Fizikano savigyrai.
Gal kokius kursus perėjai, kaip krikščioniškai įžeidinėti?
P.S. O krikščioniškus kursus, kuriuos organizuoja LKMA, tikrai lankau. Geri ten kursai. Tiktai ateistams tuose kursuose tikriausiai bus labai nuobodu. Tad rekomenduoti tų kursų Tamstai, D3mone, nesiryžtu. Nebent Tamstą kamuotų nemiga.
Masturbacija yra tiek pat priklausomybė, kaip valgymas. Todėl tavo prašymas yra neadekvatus. Bet gali mėginti kurti dedikuotą temą.Augustas wrote: Tiktai norėjau perkelti mūsų diskusiją į tinkamesnę "Priklausomybių" temą.
TOPKEK. 10/10, would "krikščioniški kursai" again.Augustas wrote:O krikščioniškus kursus, kuriuos organizuoja LKMA, tikrai lankau
O tai priklausomybė nuo valgymo neįmanoma? O kodėl tada atsiranda žmonių su viršsvoriu? Analogiškai yra ir su seksu - masturbacijai atsirasti yra reikalingas perteklinis sekso poreikis, kurio vien tik su žmona/vyru patenkinti nepavyksta. Todėl kai kurie žmonės griebiasi masturbacijos, kad galėtų patenkinti tą perteklinį sekso poreikį, kurio jiems nepavyksta patenkinti vien tik su savo žmona/vyru. Tad manyčiau, masturbacijos vieta yra būtent "Priklausomybių" temoje. Tai persikeliame ten, D3mone?D3monas wrote:Masturbacija yra tiek pat priklausomybė, kaip valgymas. Todėl tavo prašymas yra neadekvatus. Bet gali mėginti kurti dedikuotą temą.Augustas wrote: Tiktai norėjau perkelti mūsų diskusiją į tinkamesnę "Priklausomybių" temą.
Įmanoma, tačiau valgymas, kaip ir masturbacija, yra normali veikla, kuri gali būti traktuojama kaip priklausomybė tik tada, kai tai pradeda kelti problemų šia veikla užsiimančiam asmeniui. Ar tu dar pasakysi, kad ir nevalgai jau penkis metus? Arba, tarkime, valgai tik baltymų kokteilius ir vitaminus, nes visa kita (t.y. skanus maistas, kuris teikia malonumą) - nesugebėjimo patenkinti normalaus alkio išraiška, todėl - nekrikščioniška ir amoralu? Tu puikiai supranti, jog tavo pozicija šiuo klausimu yra suformuota ne objektyvių tikrovės faktų, bet tavo religijos. Tai ir pripažink tai. Niekas už tai į galvą neduos, o tavo poziciją suprasti taps lengviau. Nes, dievaži, tavo atkaklumas pagirtinas, bet po truputį pradeda erzinti. Taigi, pripažinimas - pirmas žingsnis link pasveikimo.Augustas wrote:O tai priklausomybė nuo valgymo neįmanoma?
D3mone, sorry. Aš juk neneigiu sekso metu patiriamo malonumo. Aš neneigiu to, kad ir masturbacijos metu galima sėkmingai patirti tam tikrą malonumą, kuris yra labai panašus į sekso metu patiriamą malonumą. Aš tik teigiu, kad masturbacija yra perteklinis noras patirti tą malonumą, kurį kiti išgyvena sekso su žmona/vyru metu (panašiai, kaip ir persivalgymas yra perteklinis noras patirti valgymo malonumą). T.y., kažkam to sekso su žmona/vyru metu patiriamo malonumo kažkodėl yra per mažai, todėl tas kažkas ir bando tą malonumo trūkumą užpildyti masturbacija (ir, žinoma, kyla klausimas, ar masturbacija užpildo tą malonumo poreikį, bet čia jau kitas klausimas, nelabai susijęs su mūsų svarstomu klausimu). Kaip Tamsta matote, su krikščionybe tai beveik neturi nieko bendro.D3monas wrote:Įmanoma, tačiau valgymas, kaip ir masturbacija, yra normali veikla, kuri gali būti traktuojama kaip priklausomybė tik tada, kai tai pradeda kelti problemų šia veikla užsiimančiam asmeniui. Ar tu dar pasakysi, kad ir nevalgai jau penkis metus? Arba, tarkime, valgai tik baltymų kokteilius ir vitaminus, nes visa kita (t.y. skanus maistas, kuris teikia malonumą) - nesugebėjimo patenkinti normalaus alkio išraiška, todėl - nekrikščioniška ir amoralu? Tu puikiai supranti, jog tavo pozicija šiuo klausimu yra suformuota ne objektyvių tikrovės faktų, bet tavo religijos. Tai ir pripažink tai. Niekas už tai į galvą neduos, o tavo poziciją suprasti taps lengviau. Nes, dievaži, tavo atkaklumas pagirtinas, bet po truputį pradeda erzinti. Taigi, pripažinimas - pirmas žingsnis link pasveikimo.Augustas wrote:O tai priklausomybė nuo valgymo neįmanoma?
- melodetektorius
- pradedantis
- Posts: 248
- Joined: 2013-10-14 13:54
- Contact:
Augustai, mano nuomone, tu visiškai kalbi į lankas.Augustas wrote:T.y., kažkam to sekso su žmona/vyru metu patiriamo malonumo kažkodėl yra per mažai, todėl tas kažkas ir bando tą malonumo trūkumą užpildyti masturbacija ..
Su "sekso" malonumais 99.99% paauglių susipažįsta per masturbaciją.
Ar tu pirmą karta mylėjaisi su žmona/drauge prieš tai, paauglystėje, nei karto nepatyręs malonumo per masturbaciją?
Paprasčiausiai įkišai ir neturėjai supratimo kas nutiks po to.
Nebent, prieš tai, tu lankei paskaitas bažnyčioje.
Manau, kad labai mažas % individų, turinčiu partnerį, užsiima masturbacija. Masturbacija pagrinde užsiima paaugliai ir suaugę individai, kurie yra vieniši ir neturi partnerio(ės).
Masturbacija yra sekso pakaitalas. Augustai, ar tu užsiimi seksu su žmona/drauge tik tais atvejais, kai bandai pradėti vaiką ar kartais ir dėl malonumo? Jei tu kartais tai darai(išsikrauni) ir dėl malonumo, tai ką daryti tiems, kurie yra vieniši?
O kaip Tamstai atrodo, apie ką mes su D3monu čia diskutavome?melodetektorius wrote:Augustai, mano nuomone, tu visiškai kalbi į lankas.Augustas wrote:T.y., kažkam to sekso su žmona/vyru metu patiriamo malonumo kažkodėl yra per mažai, todėl tas kažkas ir bando tą malonumo trūkumą užpildyti masturbacija ..
Deja, taip.Su "sekso" malonumais 99.99% paauglių susipažįsta per masturbaciją.
Aš esu persivertėlis - į RKB atėjau todėl, kad supratau, jog seksas (ir jo pakaitalai) laimės neatneš. O iki tol buvau sekuliaristinio humanizmo šalininkas.Ar tu pirmą karta mylėjaisi su žmona/drauge prieš tai, paauglystėje, nei karto nepatyręs malonumo per masturbaciją?
Paprasčiausiai įkišai ir neturėjai supratimo kas nutiks po to.
Nebent, prieš tai, tu lankei paskaitas bažnyčioje.
Deja, čia Tamsta klysta. Nemažai vedusių vyrų eina net ir pas prostitutes, kai žmona (pvz., dėl menstruacijų) negali užsiimti seksu, tam tikra jų dalis masturbuojasi, kiti šalia žmonos susiranda meilužę. O apie nevedusius geriau nekalbėkim. Ten iš viso yra "laisvi" vėjai - vien tik masturbacija užsiima tik labai drovūs žmogeliai, kurių yra vienetai. Visi kiti (net ir dauguma tų, kurie save laiko krikščionimis, netgi kai kurie krikščionių dvasininkai) varo į lankas laisvai. Jų priemonių seksualiniam pasitenkinimui pasiekti arsenalas yra labai įvairus - nuo masturbacijos ir lėlių iki gyvų merginų ir moterų, įskaitant prostitucija užsiimančias merginas.Manau, kad labai mažas % individų, turinčiu partnerį, užsiima masturbacija. Masturbacija pagrinde užsiima paaugliai ir suaugę individai, kurie yra vieniši ir neturi partnerio(ės).
Žinoma, kad masturbacija yra sekso pakaitalas. Bet tai nereiškia, kad žmonės (tegu jie būna vieniši) turėtų užsiimti tuo sekso pakaitalu, nes net ir tada, kai jiems labai norisi seksualinio malonumo, yra keletas gerų išeičių (pvz., sportas, fizinis darbas sode ir pan.), kurios leidžia patirti seksualinės įtampos iškrovą be žalos sau ir kitiems žmonėms.Masturbacija yra sekso pakaitalas. Augustai, ar tu užsiimi seksu su žmona/drauge tik tais atvejais, kai bandai pradėti vaiką ar kartais ir dėl malonumo? Jei tu kartais tai darai(išsikrauni) ir dėl malonumo, tai ką daryti tiems, kurie yra vieniši?
Atsiprašau tų, kurie protestavo dėl temos teršimo, nu bet negaliu. Be to, aš šiaip ar taip kapituliavau, tai geriau užversiu temą storu intelektualinio komposto sluoksniu, idant ainiai nepastebėtų, koks aš anuomet buvau kvailas. Anyway. Grįžkim prie de facto tikrosios temos - Augusto seksualinės patologijos.
Visgi pakalbėkim apie jūsų domėjimąsi tuo, ką kiti vyrai daro su savo pimpalais būdami vieni. Kaip manote, iš kur jums kyla tos mintys?
Gal visgi nepasivarginkite paminėti, kokia gi yra ta baisi žala, kurią (to nežinodami) patiria.. emmm.. praktiškai visi sveiki ir normalūs vyrai. Tačiau esmė net ne tame..Augustas wrote:Žinoma, kad masturbacija yra sekso pakaitalas. Bet tai nereiškia, kad žmonės (tegu jie būna vieniši) turėtų užsiimti tuo sekso pakaitalu, nes net ir tada, kai jiems labai norisi seksualinio malonumo, yra keletas gerų išeičių (pvz., sportas, fizinis darbas sode ir pan.), kurios leidžia patirti seksualinės įtampos iškrovą be žalos sau ir kitiems žmonėms.
Visgi pakalbėkim apie jūsų domėjimąsi tuo, ką kiti vyrai daro su savo pimpalais būdami vieni. Kaip manote, iš kur jums kyla tos mintys?
Šiaip jau tikroji tema yra ne Augusto seksualinė patologija, bet mūsų D3mono seksualinė priklausomybė nuo masturbacijos. O priklausomybę reikia nagrinėti "Priklausomybių" temoje.Vilius wrote:Atsiprašau tų, kurie protestavo dėl temos teršimo, nu bet negaliu. Be to, aš šiaip ar taip kapituliavau, tai geriau užversiu temą storu intelektualinio komposto sluoksniu, idant ainiai nepastebėtų, koks aš anuomet buvau kvailas. Anyway. Grįžkim prie de facto tikrosios temos - Augusto seksualinės patologijos.
Hm, visų pirma, tie vyrai nėra tokie sveiki, kokie galėtų būti, jei neužsiiminėtų masturbacija ir kitais sekso su savo žmonomis pakaitalais. O to dalyko žala sveikatai, deja, irgi egzistuoja. Pirmiausia, tai-psichinė žala. Taip pat vystosi priklausomybė.Gal visgi nepasivarginkite paminėti, kokia gi yra ta baisi žala, kurią (to nežinodami) patiria.. emmm.. praktiškai visi sveiki ir normalūs vyrai. Tačiau esmė net ne tame..Augustas wrote:Žinoma, kad masturbacija yra sekso pakaitalas. Bet tai nereiškia, kad žmonės (tegu jie būna vieniši) turėtų užsiimti tuo sekso pakaitalu, nes net ir tada, kai jiems labai norisi seksualinio malonumo, yra keletas gerų išeičių (pvz., sportas, fizinis darbas sode ir pan.), kurios leidžia patirti seksualinės įtampos iškrovą be žalos sau ir kitiems žmonėms.
Šiaip jau man nerūpėtų, ką tie kiti vyrai veikia su žmonomis ar be žmonų. Bet, Viliau, norėčiau Jums priminti, kad varyti agitpropą už sveiką gyvenimo būdą bei raginti palaikyti sveikatą taip pat ir seksualinėje srityje, yra šventa kiekvieno žmogaus, įskaitant ir Jus, pareiga. Tad ką daryčiau, jei sužinočiau, kad čia yra rūkančių, dažnai persivalgančių ar dar kaip nors kitaip savo sveikatą žalojančių žmonių? Irgi varyčiau agitpropą, kad tie žmonės mestų rūkyti, nustotų persivalgyti ir pradėtų valgyti sveikai...,žodžiu, nustotų žalotis savo sveikatą ir pradėtų gyventi sveiką gyvenimo būdą. Turbūt tą patį darytumėt ir Jūs. Tad kuo seksualinė sritis yra išimtis, kad joje nereikia varyti agitpropo už sveiką gyvenimo būdą?Visgi pakalbėkim apie jūsų domėjimąsi tuo, ką kiti vyrai daro su savo pimpalais būdami vieni. Kaip manote, iš kur jums kyla tos mintys?
Ar man pavyko atsakyti į Jūsų klausimą?
Šaltinį į sceną, arba laikysime, kad tai išsigalvojate.Augustas wrote:Pirmiausia, tai-psichinė žala.
Visų pirma - ne, rūpintis kitų žmonių lovos reikalais nėra jūsų pareiga. Visgi įdomu, kas jus verčia taip aktyviai tuo domėtis? Spėju, dėdulė Froidas čia turėtų ką pasakyti. Be kita ko, ten rašoma štai kas:Augustas wrote:Bet, Viliau, norėčiau Jums priminti, kad varyti agitpropą už sveiką gyvenimo būdą bei raginti palaikyti sveikatą taip pat ir seksualinėje srityje, yra šventa kiekvieno žmogaus, įskaitant ir Jus, pareiga.
Nieko neprimena?[h]igh ideals of virtue and goodness may be reaction formations against primitive object cathexes rather than realistic values that are capable of being lived up to. Romantic notions of chastity and purity may mask crude sexual desires, altruism may hide selfishness, and piety may conceal sinfulness.
Prašom:Vilius wrote:Šaltinį į sceną, arba laikysime, kad tai išsigalvojate.Augustas wrote:Pirmiausia, tai-psichinė žala.
Citata paimta:Tarkime, priešingai negu dabar PSO ir “Bundeszentrale” skelbiamiems jau mažamečių vaikų seksualinio “išsiskleidimo” idealams, tose pačiose “Trijose esė apie seksualumo teoriją” Freudas rašė, kad nors masturbacija yra vaikų praktikuojama, ja užsiima dažniausiai “nervingi” vaikai.
Pernelyg didelė fiksacija ties infantiliniu seksualiniu malonumu (pvz. dažna masturbacija vaikystėje) neleidžia asmenybei pasiekti psichologinės brandos. Psichoseksualinė branda, pasak Freudo, reiškia ne mokėjimą masturbuotis, tačiau gebėjimą seksualinę aistrą sujungti su meile kitam žmogui.
Dėl “savęs lietimo”: suprantama, vaiko negalima bausti – ir čia Freudas, pasisakydamas prieš jo laikams būdingą griežtą vaikų lytiškumo slopinimą kaip vieną iš psichinės patologijos priežasčių, buvo teisus. Tačiau masturbacijos, ... skatinimas PSO programose tikrai sveikatos neatneš.
http://www.15min.lt/naujiena/ziniosgyva ... g.facebook
Nesutinku. Sveikatos reikalai yra mūsų visų pinigų reikalai. Todėl reikia užsiimti ligų profilaktika ir pačiam, ir tą paraginti daryti ir kitus žmones, t.y. užsiimti agitpropu už sveiką gyvenimo būdą.Visų pirma - ne, rūpintis kitų žmonių lovos reikalais nėra jūsų pareiga.Augustas wrote:Bet, Viliau, norėčiau Jums priminti, kad varyti agitpropą už sveiką gyvenimo būdą bei raginti palaikyti sveikatą taip pat ir seksualinėje srityje, yra šventa kiekvieno žmogaus, įskaitant ir Jus, pareiga.
Deja, Viliau, mano atveju tas netinka. Tarp kitko, iš ko Jūs sprendžiate, kad aš aktyviai tuo domiuosi? Tiesiog D3monas užkabino tą temą, o aš turėjau ką pasakyti ta tema, tai ir pasakiau, ką norėjau pasakyti. Žinoma, domiuosi ir tuo, nes mane domina žmogus, kaip visuma, su visais savo poreikiais, įskaitant ir tuos poreikius. Bet kad kažkaip išskirčiau būtent šituos (seksualinius) poreikius iš kitų žmogaus poreikių ir jais domėčiausi labiau negu kitais žmonių poreikiais, tai to nepasakyčiau.Visgi įdomu, kas jus verčia taip aktyviai tuo domėtis? Spėju, dėdulė Froidas čia turėtų ką pasakyti. Be kita ko, ten rašoma štai kas:Nieko neprimena?[h]igh ideals of virtue and goodness may be reaction formations against primitive object cathexes rather than realistic values that are capable of being lived up to. Romantic notions of chastity and purity may mask crude sexual desires, altruism may hide selfishness, and piety may conceal sinfulness.
P.s. Gal Jūs koks nors puritonas, jei Jums vos keletas post'ų ta tema atrodo vos ne pasaulio pabaiga?
Visų pirma džiaugiuosi, kad paminėjote Pasaulio Sveikatos Organizacijos poziciją, kad masturbacija nėra sutrikimas. Miela iš jūsų pusės. Antra, niekas nekalbėjo apie per daug masturbacijos. Per daug bet ko yra blogai. Net vandens galima padauginti, jei labai pasistengsi. Trečia, niekas net nekalbėjo apie vaikus. Priminsiu, jūsų pointas yra, kad masturbacija žalinga net ir saikingai ją vartojant suaugusiems žmonėms. Jūsų cituojamas šaltinis nieko apie tai nesako.Augustas wrote:Tarkime, priešingai negu dabar PSO ir “Bundeszentrale” skelbiamiems jau mažamečių vaikų seksualinio “išsiskleidimo” idealams, tose pačiose “Trijose esė apie seksualumo teoriją” Freudas rašė, kad nors masturbacija yra vaikų praktikuojama, ja užsiima dažniausiai “nervingi” vaikai. Pernelyg didelė fiksacija ties infantiliniu seksualiniu malonumu (pvz. dažna masturbacija vaikystėje) neleidžia asmenybei pasiekti psichologinės brandos. Psichoseksualinė branda, pasak Freudo, reiškia ne mokėjimą masturbuotis, tačiau gebėjimą seksualinę aistrą sujungti su meile kitam žmogui.
Nes jūs, be abejo, tai žinote geriau. Ir tokie niekai kaip argumentų stoka ar ekspertų nuomonė jums niekaip nesutrukdys žinoti.Augustas wrote:Tačiau masturbacijos, ... skatinimas PSO programose tikrai sveikatos neatneš.
Iš to, kad jūs taip noriai gyrėtės pasiekimais skaistybės srityje. Pavyzdžiui, aš jau kokius 10 metų nežaidžiau stalo teniso. Kadangi man tas žaidimas visiškai nerūpi, aš nevaikštau, ir nesigiriu kaip man pavyko 10 metų atsilaikyti prieš pagundą žaisti. Jūs tuo tarpu ne tik nežaidžiate, jūs jaučiate norą agituoti prieš tą žaidimą. Ir darote tai neturėdamas aiškių argumentų, kodėl tas žaidimas yra blogas. Dėl ko peršasi mintis, kad jūs dėl vienų ar kitų priežasčių nesate toks abejingas, kaip bandote apsimesti. Ir įtikinamiausias paaiškinimas, kodėl jūs tai darote man atrodo jau minėtas "reaction formation" psichologinės gynybos mechanizmas. Jūs taip stipriai bandote nuslopinti kažkokius poreikius, kad perlenkiate į kitą pusę - bandote apsimesti uoliu šventeiva, ir taip psichologiškai dar labiau atitolinti save nuo tų norų, kuriuos dėl kažkokių priežasčių laikote nederamais. Aš aišku nežinau kokie yra tie norai - gal jie iš tiesų yra nederami. Visgi perlenkdamas į dorovės pusę jūs savo problemų neišspręsite.Augustas wrote:Tarp kitko, iš ko Jūs sprendžiate, kad aš aktyviai tuo domiuosi?
Be to, mes jau matėme kaip gerai Katalikų kunigams sekėsi tas visas skaistybės reikalas. Negi nesutiksite, kad visuomenei (ir be kita ko - jūsų bažnyčios reputacijai) būtų buvę žymiai geriau, jei tie kunigai būtų patenkinę savo seksualinius poreikius patys, o ne pasinaudodami vaikais?
Pažodžiui - ne, tačiau nurašyti visą Froido indėlį į šiukšliadėžę taip pat nebūtų labai protinga. Kai kurios jo idėjos - sakykim, tas ledkalnio reikalas ir gynybos mechanizmai - man atrodo visai solidžiai net ir 21-ame amžiuje. Tačiau aš aišku ne specialistas.VYTS wrote:Ar tikrai adekvatu 21-me amžiuje vis dar remtis Froidu? Tiek to, pats ir atsakysiu - ne, tikrai ne.
Aišku, kad jeigu yra vėlesni tyrimai rodantys, kad Froidas dėl kažko buvo teisus, tai jais remtis galima. Turiu galvoje kad jo nuomonė nėra argumentas savaime.Vilius wrote:Pažodžiui - ne, tačiau nurašyti visą Froido indėlį į šiukšliadėžę taip pat nebūtų labai protinga. Kai kurios jo idėjos - sakykim, tas ledkalnio reikalas ir gynybos mechanizmai - man atrodo visai solidžiai net ir 21-ame amžiuje. Tačiau aš aišku ne specialistas.VYTS wrote:Ar tikrai adekvatu 21-me amžiuje vis dar remtis Froidu? Tiek to, pats ir atsakysiu - ne, tikrai ne.