fizikanas wrote: ↑2017-11-30 10:34
Bet jie gali pasirodyti svarbus rinkai.
Panašu, kad nepasirodė, nes beveik visi mašinų gamintojai nuėjo baterijų keliu.
fizikanas wrote: ↑2017-11-30 10:34
Kalbant apie infrastruktura reikia nepamirsti, kad elektromobiliams reikalinga isvedziota elektra, o kaip zinome, elektra keliaudama nuo elektrines iki rozetes, dali savo energijos praranda. Gal sio praradimo kaip tik galime isvengti energija transportuodami balionuose?
Panašu, kad tie nuostoliai
yra gana maži: "Transmission and distribution losses in the USA were estimated at [..] 6.5% in 2007." Vis dar nežinau skaičių vandenilio elektrolizės+suspaudimo+transportavimo atvejui, bet spėju, kad jie didesni.
fizikanas wrote: ↑2017-11-30 10:34
Skamba, kaip tikra ateities masina.
Manau, truputį tolimesnėje ateityje tai yra visai įmanomas variantas. Kuro elementai gi irgi varo elektrinius variklius, todėl gali būti puikiai suderinami su baterijom.
Ale patingėjai paskaityti tą straipsnelį, gerbiamasis, patingėjai... Ten gi aiškiai rašo, kad "[..] electrolysis[..] is more efficient and less expensive if water is first heated to form steam, with the electric current passed through the steam." Jie siūlo tik padidinti elektrolizės efektyvumą prieš tai išgarinant vandenį. Tačiau tam procesui vis tiek būtų naudojama elektros energija. Plius, energija, sunaudojama vandens išgarinimui, irgi galėtų būti panaudota elektrai gaminti.
Tačiau bendrai atominių elektrinių naudojimas vandeniliui gaminti skamba gana logiškai. Pvz., elektrinės galėtų tuo užsiimti ne-piko metu, kad nereikėtų pristabdyti reaktorių.
Jei, žinoma, to vandenilio kam nors reikėtų.