Susidejau su netinkamu vyru,,, Dabar nezinau ka daryt:(
Nors bus ką prisiminti sulaukus pensijos. Akivaizdu, kad skeptikai besidalindami patirtimi bei rekomendacijomis, tarsi pagalvę pargriuvus pakišdami, tokie teisingi ir įstatymiškai nepriekaištingi, norėdami gero - o kas gi jo nenori?- padaro gyvenimą be ugnelės ir intrigos, užtat teisingai nugyventą
o mergaitė iš gero gyvenimo čia tų skeptikų patarimo paprašė? patarimais buvo stengiamasi įspėti, kad laukia daugiau nemalonumų susidėjus su vedusiu vyru. na, nebent ji mazochistė, trokštanti tragiškos meilės (šiuo atveju tik nuo jos priklauso, ar jau užteks tiek skausmo, kiek jo patyrė dėl aplinkybių, ar dar ir pati savo noru kurs "tragiškus santykius") .Shiori wrote:Nors bus ką prisiminti sulaukus pensijos. Akivaizdu, kad skeptikai besidalindami patirtimi bei rekomendacijomis, tarsi pagalvę pargriuvus pakišdami, tokie teisingi ir įstatymiškai nepriekaištingi, norėdami gero - o kas gi jo nenori?- padaro gyvenimą be ugnelės ir intrigos, užtat teisingai nugyventą
o šiaip kiekvienas kaifą gaudo savaip: vienam užtenka be bilietuko autobusu pavažiuot ir jau adrenalinas teka gyslomis, kitas tenkinasi dokumentų klastojimu, trečias pensijos sulaukęs nori prisiminti tobulai suplanuotą ir atliktą žmogžudystę. žmogaus teisė rinktis. tik priminsiu, kad čia yra moralės ir etikos tema ir, ko gero, niekas neprieštaraus, kad kaifo gaudymas suteikiant skausmą aplinkiniams nėra etiškas pasirinkimas.
o ugnelė ir intriga galima ne tik pažeidinėjant įstatymus, apgaudinėjant ar rizikuojant kitų žmonių gerove. tiesiog fantazijos reik. : ne mazochistinės ar sadistinės
Liucipher, mes kalbame apie daugiau mažiau normalius žmones, ne sutrikusios psichikos.Liucipher wrote:Skausmo suteikimas aplinkiniams, gali ir neprieštarauti kieno nors etikai. Nuo etikos priklauso.Morrigan wrote: ir, ko gero, niekas neprieštaraus, kad kaifo gaudymas suteikiant skausmą aplinkiniams nėra etiškas pasirinkimas.
ir apskritai, siūlau skeptikams pasirinkti kokį nors atskaitos tašką ir įdomumo dėlei sukurti moralės kodeksą. būtų gerai - neklounišką.
- Singuliaras
- senbuvis
- Posts: 1223
- Joined: 2006-09-16 16:03
- Location: Žemė - žmonių planeta
Įdomus projektas būtų.Morrigan wrote:ir apskritai, siūlau skeptikams pasirinkti kokį nors atskaitos tašką ir įdomumo dėlei sukurti moralės kodeksą. Smile būtų gerai - neklounišką. Very Happy
Jei ne moralės kodeksą, tai bent gal kokį manifestą pavyktų išspausti. Ar bent 10 Skepticizmo Įsakymų.
Universalioji žmogaus teisių deklaracija, jei jau taip nori. Ar bet koks analogiškas dokumentas (pvz., Europos žmogaus teisių ir pagrindinių laisvių apsaugos konvencija).Morrigan wrote:ir apskritai, siūlau skeptikams pasirinkti kokį nors atskaitos tašką ir įdomumo dėlei sukurti moralės kodeksą. būtų gerai - neklounišką.
sorry, Liucipher, bet iki telepato tau dar toli, o vat išversti pasakytus žodžius išvirkščiai - moki. apgailestauju, jei tikrai nesupranti. ryt pabandysiu tau surasti keletą psichinių ligų pavyzdžių. jei tikrai reikia.Liucipher wrote:Kitaip sekant, tie, kurių etika nesutampa su tavąja yra nenormalūs?Morrigan wrote: Liucipher, mes kalbame apie daugiau mažiau normalius žmones, ne sutrikusios psichikos.
RB, norėjau daugiau nei laisvių ir teisių deklaracijos.
bent jau dalies to entuziazmo, su kuriuo buvo griaunamos įprastos moralinės normos.
Kieno entuziazmą jūs minite....bent jau dalies to entuziazmo, su kuriuo buvo griaunamos įprastos moralinės normos.
Visais laikais buvo griaunamos tos moralinės normos, kaip ir visuomet būdavo ir yra teisių, teisesnių už kitus misionierių, tik skiriasi jų galimybės. Aš nesutinku su siūlymu ieškoti vietos fantazijai pasireikšti kitur, nes patirtis (ne mano asmeninė) rodo, jog tai bergždžias reikalas. Tai nesunkiai galima suvokti kad ir paskaičius XIXa. realistus - Balzaką, Mopasaną, Tolstojų ar Fontane... Jūs vietoj patarimo tiesiog mylėti siūlote laisvių ir teisių deklaracijas, gal gali man kas nors pasakyti, kada forumas šitiek nusivažiavo?
Shiori, šiaip asmeninis klausimas, bet jūs ir savo vyrui, įsimylėjusiam kitą sakytumėt - "mylėk, meilė tai grožis ir gėris, nevaržyk savęs, na eik jau eik pas ją, pasilinksminkit"?:) Moralės normos yra susitarimas, kurio laikantis tu būtum apsaugota nuo kiauliškų aplinkinių poelgių, o aplinkiniai - nuo tavųjų. O laisvių ir žmogaus teisių deklaracijos ir konvencijos būtent tam ir reikalingos, kad žmonės, norintys mylėti galėtų tai padaryt, to nenorintys būtų apsaugoti nuo nepageidaujamos kitų meilės.Shiori wrote:Kieno entuziazmą jūs minite....bent jau dalies to entuziazmo, su kuriuo buvo griaunamos įprastos moralinės normos.
Visais laikais buvo griaunamos tos moralinės normos, kaip ir visuomet būdavo ir yra teisių, teisesnių už kitus misionierių, tik skiriasi jų galimybės. Aš nesutinku su siūlymu ieškoti vietos fantazijai pasireikšti kitur, nes patirtis (ne mano asmeninė) rodo, jog tai bergždžias reikalas. Tai nesunkiai galima suvokti kad ir paskaičius XIXa. realistus - Balzaką, Mopasaną, Tolstojų ar Fontane... Jūs vietoj patarimo tiesiog mylėti siūlote laisvių ir teisių deklaracijas, gal gali man kas nors pasakyti, kada forumas šitiek nusivažiavo?
Shiori, o jeigu žmogus lėktų 140 km/ha greičiu mieste - tu, sėdėdama šalia vairuotojo sakytum "tik nestabdyk, tai toks nuostabus potyris. aj, ką tie žmonės aplink, nieko jiems neatsitiks. nesijaudink, aš nebjau, turėsiu ką senatvėj prisimint..."? dauguma tiesiog primena, kad tai ne tik KET neleistinas greitis mieste, bet ir yra rizikinga jūsų pačių ir kitų žmoniu atžvilgiu.
To Shiori: O jūs kuo remiantis sakote "bus ką pensijoje prisiminti...". Savo dabartine patirtim ar žmonių jau esančių pensijoje?
Nes kiek man teko bendrauti su pagyvenusiais žmonėm gailėjimasis dėl padarytų klaidų smarkiai nusveria prisiminimus apie "ugnelę ir aistrą".
Manau, kad galima gyventi su "ugnele ir aistra" nepadeginėjant šalia tavęs gyvenančių specialiai...
Nes kiek man teko bendrauti su pagyvenusiais žmonėm gailėjimasis dėl padarytų klaidų smarkiai nusveria prisiminimus apie "ugnelę ir aistrą".
Manau, kad galima gyventi su "ugnele ir aistra" nepadeginėjant šalia tavęs gyvenančių specialiai...
Ir būtinai parodyk, kad tos psichinės ligos susijusios su kitokios etinės sistemos egzistavimu.Morrigan wrote:sorry, Liucipher, bet iki telepato tau dar toli, o vat išversti pasakytus žodžius išvirkščiai - moki. apgailestauju, jei tikrai nesupranti. ryt pabandysiu tau surasti keletą psichinių ligų pavyzdžių. jei tikrai reikia.
Aš gi pateiksiu paprastą pavyzdį žinomą makiavelizmo pavadinimu. Makiavelizmas kaip žinia išaukština savus tikslus tiek, kad tokie dalykai kaip svetimam skausmo suteikimas šios doktrinos požiūriu yra visai etiški, jei tarnauja savų tikslų patenkinimui. Ir jokios psichinės ligos ar kokie nors nenormalumai tam visai nereikalingi.
kažin ar šiuo atveju iš viso galima kalbėti apie kokią nors etiką, greičiau apie etikos kaip po tokios nebuvimą iš viso.Morrigan wrote:http://en.wikipedia.org/wiki/Antisocial ... y_disorder
užtenka tik laisvių ir teisių? nemanauRB wrote:O gal daugiau visai nereikia?Morrigan wrote:RB, norėjau daugiau nei laisvių ir teisių deklaracijos.
matai, buvo toks geras paprastas dievo įsakymas "nemeluok" ir "nesvetimoteriauk", sakyčiau puiki gairė moraliam elgesiui. tik aišku, suprantu, kad skamba nemaloniai nes tai jau imperatyvas, o ne laisvė ar teisė.
dar ten buvo kalbama apie meilę artimui...na mylėt gal nebūtina, tačiau padėti į bėda papuolusiam artimui būtų toks visai sakyčiau puikus nuostatas (skęstančiojo gelbėjimas, ne vien jo paties reikalas).
Kaip imperatyvų? Užtenka.Morrigan wrote:užtenka tik laisvių ir teisių? nemanau
Padėti privaloma tvarka? OK, gali nuo šiandien pradėt dalinti savo turtą bomžams ir rūpintis jų gyvenimo sutvarkymu Dar gali pamąstyti apie humanitarinę misiją kur nors Afrikoje ar Palestinoje. Ne? Tai kam siūlyti tai kaip imperatyvą?Morrigan wrote:matai, buvo toks geras paprastas dievo įsakymas "nemeluok" ir "nesvetimoteriauk", sakyčiau puiki gairė moraliam elgesiui. tik aišku, suprantu, kad skamba nemaloniai nes tai jau imperatyvas, o ne laisvė ar teisė.
dar ten buvo kalbama apie meilę artimui...na mylėt gal nebūtina, tačiau padėti į bėda papuolusiam artimui būtų toks visai sakyčiau puikus nuostatas (skęstančiojo gelbėjimas, ne vien jo paties reikalas).
O dėl „nemeluok“ – iki galo įgyvendinus šią nuostatą visuomenė sužlugtų turbūt per kokią savaitę
Dėl „svetimoteriavimo“, taikant jį bibline prasme, irgi visai įdomu būtų
nebūtina perlenkti lazdos. aš nekalbu apie pagalbą rizikuojant savo gyvybe ar turto dalijimą. kalbu apie tai, kad kai kaimyno vaikai basi po sniegą laksto, galima juos sugaudžius paskambinti atitinkamoms instancijoms.o situacijų, kada kokie chuliganai kabinėjasi prie žmonių autobuse, vaikai tyčiojasi ir pagyvenusių žmonių - galybė. kam kalbėti apie misijas, kai užtektų nebūti abejingam kaimynui.Padėti privaloma tvarka? OK, gali nuo šiandien pradėt dalinti savo turtą bomžams ir rūpintis jų gyvenimo sutvarkymu Dar gali pamąstyti apie humanitarinę misiją kur nors Afrikoje ar Palestinoje. Ne? Tai kam siūlyti tai kaip imperatyvą?matai, buvo toks geras paprastas dievo įsakymas "nemeluok" ir "nesvetimoteriauk", sakyčiau puiki gairė moraliam elgesiui. tik aišku, suprantu, kad skamba nemaloniai nes tai jau imperatyvas, o ne laisvė ar teisė.
dar ten buvo kalbama apie meilę artimui...na mylėt gal nebūtina, tačiau padėti į bėda papuolusiam artimui būtų toks visai sakyčiau puikus nuostatas (skęstančiojo gelbėjimas, ne vien jo paties reikalas).
O dėl „nemeluok“ – iki galo įgyvendinus šią nuostatą visuomenė sužlugtų turbūt per kokią savaitę
Dėl „svetimoteriavimo“, taikant jį bibline prasme, irgi visai įdomu būtų
tu tikrai manai, kad atsisakius mandagumo ir kultūringų manierų (tai irgi melas) visuomenė tikrai sužlugtų? bet juk labai puikiai supranti, kad ne apie mandagumą, taktą, geras manieras kalbu.
kam reikia taikyti bibline prasme? gal paprasčiau - būk ištikimas/a savo partneriui?