Ar gintumet religingus zmones nuo ateistinio persekiojimo?

Kokia moralės kilmė? Kaip turėtumėme elgtis? Aptarkime visa tai šiame forume.
RB
senbuvis
Posts: 5793
Joined: 2004-05-18 13:16

2010-08-13 15:42

son wrote:1. negaudamas informacijos apie produkta klientas kreipiasi kur ta informacija lengviau pasirenkama ir renkasi kita produkta
Neteisingai supranti, kas ta informacinė asimetrija. Pvz., kai perki medicinos paslaugas, jų pardavėjas (medikas) visuomet turi daugiau žinių šioje srityje negu tu. Taigi, tu negali objektyviai vertinti tau parduodamų paslaugų kokybės ir turi tiesiog pasitikėti jo žodžiu. Lygiai taip pat pirkamas maistą ar gėrimus tu neturi realių galimybių atlikti kiekvienos prekės ekspertizės ir patikrinti kad ir nitratų kiekį, ir pan. Eidamas pas kitą mediką ar į kitą maisto parduotuvę tu nieko nelaimėsi, nes informacinė asimetrija išliks.
Būtent dėl šitos asimetrijos yra reikalinga valstybinė kontrolė, higienos normos ir t. t. JAV iki XIX a. pabaigos geriamasis vanduo buvo siaubingai užterštas. Padėtis pasikeitė tik įvedus higienos normas, laisvoji rinka to nesureguliavo.
User avatar
son
senbuvis
Posts: 2630
Joined: 2005-04-05 08:31
Location: Kaunas/London

2010-08-14 19:21

RB wrote:Neteisingai supranti, kas ta informacinė asimetrija. Pvz., kai perki medicinos paslaugas, jų pardavėjas (medikas) visuomet turi daugiau žinių šioje srityje negu tu. Taigi, tu negali objektyviai vertinti tau parduodamų paslaugų kokybės ir turi tiesiog pasitikėti jo žodžiu. Lygiai taip pat pirkamas maistą ar gėrimus tu neturi realių galimybių atlikti kiekvienos prekės ekspertizės ir patikrinti kad ir nitratų kiekį, ir pan. Eidamas pas kitą mediką ar į kitą maisto parduotuvę tu nieko nelaimėsi, nes informacinė asimetrija išliks.
Būtent dėl šitos asimetrijos yra reikalinga valstybinė kontrolė, higienos normos ir t. t. JAV iki XIX a. pabaigos geriamasis vanduo buvo siaubingai užterštas. Padėtis pasikeitė tik įvedus higienos normas, laisvoji rinka to nesureguliavo.
na ne taip ir nuklydau i lankas:
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Market ... on_markets
The article draws some conclusions about the cost of dishonesty in markets in general:
The cost of dishonesty, therefore, lies not only in the amount by which the purchaser is cheated; the cost also must include the loss incurred from driving legitimate business out of existence.

tad informacine asimetrija islieka kaip rasot taciau ilgaainiui konkurencija taip pat daro savo islaikyti produkta rinkoj. zinoma produkto reguliavimo taisykles rinkoje yra butinos nes visuomene nera utopiskai protinga ir sazininga.
User avatar
Vajezus
emeritas
Posts: 3808
Joined: 2004-04-19 11:19
Location: Vilnius
Contact:

2010-08-24 12:39

Panelės Keeton byla pasibaigė pralaimėjimu: http://www.pinknews.co.uk/2010/08/23/an ... al-appeal/
Post Reply