Šešėlis wrote:
Net jeigu mirdamas iš bado aš suvalgyčiau kitą žmogų dar nereiškia, kad aš mizantropas.
Uztat tai reikstu, kad tau savo gyvybes issaugojimas yra svarbiau uz kai kuriuos moralinius principus.
Šešėlis wrote:
O galiu kitokią dilemą? Pvz., jei tavo kaimyno kelių vaikų gyvybės priklausytų nuo žiauraus eksperimentų su tavo vienu iš vaikų, ar sutiktum?
Galima ir kita
Aisku, kad nesutikciau, nes savo vaikus as linkes saugoti labiau nei svetimus. Jei neklystu tas pats principas yra ir pas gyvunus (aka. tevystes instinktas). Visgi nematau rysio su bezdzioniu naudojimu ekperimentams zmoniu reikmems.
Tipo,- jos irgi *nenoretu*, kad su ju vaikais butu eksperimentuojama ? Na ir kas ?
Isivaizduoju,- pribega vilkas prie kiskio ir mandagiai paklausia:
-Pone kiski ar galeciau as jus suvartoti pietums ?
-Jokiu budu, as dabar einu pas pana. O paskui bus matyt - (gal galesi kada suvalgyti kai apims depresija)
Vilkas baisiai nusimines eina i misko giluma ir pasikaria, palikes atsisveikinimo rasteli "kiskis verte mane tapti vegetaru".
Na nors cia tokia humoristine pasakele suskeliau, bet esme tokia, kad tie patys naudos principai galioja ir gyvunu pasaulyje.
Mes -zmones- esame tik labiau issivysciusi gyvunu rusis, todel musu yra labiau didesni tie poreikiai, va ir viskas...
Šešėlis wrote:
Įdomu, keliais tu naudojiesi džiaugsmais, kurie buvo išgauti kankinant žmones, ir nesuki dėl to sau galvos.
Tai kai kita karta eisi taisytis dantu - neleisk stomatologui naudoti anestetikus remontuojant dancio kanalus (kur nervukai tavo guli).
Galesi raitytis is skausmo ir dziaugtis, kad nepritari anestetiku testavimui ant gyvuneliu. O as tuo tarpu dziaugsiuosi anestetiku teikiamomis galimybemis.