Medicinos eksperimentai su šimpanzėmis
Atsakinėti nebūtina - varna išskrido.
Varnos pasirodymas radijo laidoje:
http://www.ziniur.lt/programa/archyvas? ... &item=6986
http://www.ziniur.lt/programa/archyvas? ... &item=6986
Gamtoje egzistuoja dėsniai, pagal kuriuos ji veikia.
Gyvūnai paklūsta gamtos dėsniams ir yra jos dalis.
Žmogus yra gyvūnas.
----
Žmogus paklūsta gamtos dėsniams.
Viskas, ką daro gyvūnai ir vyksta gamtoje yra natūralu, nes gamta veikia pagal dėsnius.
Žmogus yra gyvūnas ir paklūsta gamtos dėsniams.
----
Žmogaus veikla yra natūrali, iš gamtos.
--------------
Žmogus turi tokią pat teisę elgtis kaip nori su savo grobiu, kaip ir bet kuri gyvūnas. Bet kokia žmogaus veikla yra natūrali ir leistina, nes bet kokia žmogaus veikla vienaip ar kitaip gamtos dalis ar susijusi su jo išgyvenimu, o siekis išgyventi yra bene seniausias instinktas. Žmogus viską daro daug sudėtingiau negu liūtas, bet po visa veikla slypi ne kas kita, kaip paprasčiausias siekis išgyventi.
Argumentus iš įsitikinimų, moralės, religijos galime atmesti iš karto. Jie nėra svarūs šioje situacijoje.
Gyvūnai paklūsta gamtos dėsniams ir yra jos dalis.
Žmogus yra gyvūnas.
----
Žmogus paklūsta gamtos dėsniams.
Viskas, ką daro gyvūnai ir vyksta gamtoje yra natūralu, nes gamta veikia pagal dėsnius.
Žmogus yra gyvūnas ir paklūsta gamtos dėsniams.
----
Žmogaus veikla yra natūrali, iš gamtos.
--------------
Žmogus turi tokią pat teisę elgtis kaip nori su savo grobiu, kaip ir bet kuri gyvūnas. Bet kokia žmogaus veikla yra natūrali ir leistina, nes bet kokia žmogaus veikla vienaip ar kitaip gamtos dalis ar susijusi su jo išgyvenimu, o siekis išgyventi yra bene seniausias instinktas. Žmogus viską daro daug sudėtingiau negu liūtas, bet po visa veikla slypi ne kas kita, kaip paprasčiausias siekis išgyventi.
Argumentus iš įsitikinimų, moralės, religijos galime atmesti iš karto. Jie nėra svarūs šioje situacijoje.
Vau! Mes ne tik kad neturime teisės abejoti D3mono nuovoka, kas yra svaru, bet ir automatiškai atmesti viską, kas jam prieštarauja.Argumentus iš įsitikinimų, moralės, religijos galime atmesti iš karto. Jie nėra svarūs šioje situacijoje.
Nuoseklesnio holokausto pateisinimo istorija dar nematė...
... atsakė D3monas, trindamas chuligano sutrenktą kruviną nosį į artimųjų klausimus, kas atsitiko ir ar viskas gerai.D3monas wrote:Bet kokia žmogaus veikla yra natūrali ir leistina, nes bet kokia žmogaus veikla vienaip ar kitaip gamtos dalis ar susijusi su jo išgyvenimu, o siekis išgyventi yra bene seniausias instinktas.
Dėl moralės, etikos, religijos ir t.t. Taip, atmetam argumentus kylančius iš šitų dalykų. nes logiškai jie neturi pagrindo. moralės yra skirtingos tarp visų, religijos yra skirtingos, įsitikinimai yra skirtingi, jų nėra nei teisingų nei klaidingų, todėl jie nerelevantiški.
Apie veiklos leistinumą. Taip, viskas leistina, bet egzistuoja dėsniai, pagal kuriuos žmonės gyveno ir gyvena visais laikais: nemušk, jei nenori, kad tave muštų, elkis su kitais taip, kaip nori, kad su tavimi elgtųsi. Tai pats primityviausias bendravimas, užtikrinantis išgyvenimą stipriausiųjų, bet nesukeliantis chaoso, patvirtintas istorijos. Ir tai absoliučiai nerašyta taisyklė, nors yra ir krikščionių šventame rašte, bet toli gražu ne iš ten kilusi, tuo vadovaujasi netgi bendruomeniniai gyvūnai. Kadangi žmogus yra bendruomeninis gyvūnas, jam palanku bendradarbiauti, todėl palanku būti "geru", nes po vieną žmonės silpni ir tik grupėmis gali pasiekti rimto tikslo, išgyventi. (Čia galėčiau išsiliet labai daug, bet nemanau, kad reikia. Rašiau ta tema mokslinį darbelį.).
Nustokit laikyti žmogų kažkuo ypatingu. Juk žmogutis yra tas pats gyvūnėlis, tik protingesnis, su didesne priekine smegenų dalimi, tik tiek.
Apie veiklos leistinumą. Taip, viskas leistina, bet egzistuoja dėsniai, pagal kuriuos žmonės gyveno ir gyvena visais laikais: nemušk, jei nenori, kad tave muštų, elkis su kitais taip, kaip nori, kad su tavimi elgtųsi. Tai pats primityviausias bendravimas, užtikrinantis išgyvenimą stipriausiųjų, bet nesukeliantis chaoso, patvirtintas istorijos. Ir tai absoliučiai nerašyta taisyklė, nors yra ir krikščionių šventame rašte, bet toli gražu ne iš ten kilusi, tuo vadovaujasi netgi bendruomeniniai gyvūnai. Kadangi žmogus yra bendruomeninis gyvūnas, jam palanku bendradarbiauti, todėl palanku būti "geru", nes po vieną žmonės silpni ir tik grupėmis gali pasiekti rimto tikslo, išgyventi. (Čia galėčiau išsiliet labai daug, bet nemanau, kad reikia. Rašiau ta tema mokslinį darbelį.).
Nustokit laikyti žmogų kažkuo ypatingu. Juk žmogutis yra tas pats gyvūnėlis, tik protingesnis, su didesne priekine smegenų dalimi, tik tiek.
Aš neskaičiau visos diskusijos, bet visiškai sutinku, kad šis dėsnis tobulai paaiškina, kodėl mes neturėtume atlikinėti eksperimentų su beždžionėm.Taip, viskas leistina, bet egzistuoja dėsniai, pagal kuriuos žmonės gyveno ir gyvena visais laikais: nemušk, jei nenori, kad tave muštų, elkis su kitais taip, kaip nori, kad su tavimi elgtųsi.
- Singuliaras
- senbuvis
- Posts: 1223
- Joined: 2006-09-16 16:03
- Location: Žemė - žmonių planeta
Kada tave yra užpuolusios beždžionės?Šešėlis wrote:Aš neskaičiau visos diskusijos, bet visiškai sutinku, kad šis dėsnis tobulai paaiškina, kodėl mes neturėtume atlikinėti eksperimentų su beždžionėm.Taip, viskas leistina, bet egzistuoja dėsniai, pagal kuriuos žmonės gyveno ir gyvena visais laikais: nemušk, jei nenori, kad tave muštų, elkis su kitais taip, kaip nori, kad su tavimi elgtųsi.
Reiškia, šios taisyklės turėtume laikytis ir santykiuose su liūtais, krokodilais ir kitais pavojingais gyvūnais? Tik mat kokia bėda - šie dailūs gyvūnėliai padėję skersą ant žmonių susikurtų moralinių išvedžiojimų ir niekuomet jų nesilaiko.Taip, viskas leistina, bet egzistuoja dėsniai, pagal kuriuos žmonės gyveno ir gyvena visais laikais: nemušk, jei nenori, kad tave muštų, elkis su kitais taip, kaip nori, kad su tavimi elgtųsi.
Dėsniai egzistuoja tos rūšies viduje, tarp tos rūšies bendruomenių. Liūtai su liūtais nesipeša, nebent nustatymui kuris iš jų bus valdžioje. Žmonės taip pat nesipeša, nebent tam ,kad nustatytų kas bus valdžioje. Tarprūšinės moralės nėra. kalbu apie moralę, kuri padeda išgyventi būtent bendruomeniniams gyvūnams, jų rūšiai.
Manęs tai ne. Bet tuos, kurie aršiai pasisako už eksperimentus su jomis, atrodo, kad beždžionės būtų kokioj koncentracijos stovykloj badu marinusios.Kada tave yra užpuolusios beždžionės?
Siūlau kompromisą: netaikyti šitos taisyklės santykiaujant su pavojingais gyvūnais.Reiškia, šios taisyklės turėtume laikytis ir santykiuose su liūtais, krokodilais ir kitais pavojingais gyvūnais?
Pats sukuri dėsnį ir pats jį paneigi.Žmonės taip pat nesipeša, nebent tam ,kad nustatytų kas bus valdžioje.
http://lt.wikipedia.org/wiki/MutualizmasTarprūšinės moralės nėra.
Aš siūlyčiau pradėti nuo šios taisyklės taikymo uodams, tarakonams ir infekcines ligas sukeliančioms bakterijoms Ech, kiek daug atiduočiau už galimybę pamatyti „tarprūšinės moralės“ apologetą nuogą vakare kokiuose pelkynuose, žinoma, be uodų repelentoVajezus wrote:Reiškia, šios taisyklės turėtume laikytis ir santykiuose su liūtais, krokodilais ir kitais pavojingais gyvūnais? Tik mat kokia bėda - šie dailūs gyvūnėliai padėję skersą ant žmonių susikurtų moralinių išvedžiojimų ir niekuomet jų nesilaiko.
Eksperimentai siaip sau ant durniaus neatliekami. Jie atliekami su tikslu.Šešėlis wrote: Nes tu nenorėtum, kad tuos eksperimentus darytų su tavim
Pvz. su tikslu pazinti smegenis, israsti vaistus nuo smegenu vezio ir pan... Tikriausiai sutiksi, kad zmones sergantys smegenu veziu nepriestarautu bezdzioniu smegenu tyrimams, jei tai suteiks kazkokia vilti vaistu nuo vezio (kitu smegenu ligu) isradimui... Gal tas sekantis smegenu vezi turintis zmogus bus.. tavo vaikas ? Ka tada sakysi ?
Nenoriu as cia labai smarkiai apeliuoti i emocijas. Bet reikalas tas, kad atsidurus kryzkeleje kai reiketu pasirinkti ka gelbeti - zmogu ar bezdzione - as neabejotinai pasirinkciau zmogu. Taip ko gero darytu ir daugelis kitu zmoniu. Naturalu.
- Singuliaras
- senbuvis
- Posts: 1223
- Joined: 2006-09-16 16:03
- Location: Žemė - žmonių planeta
Tai, ką parašei, nėra apeliacija į emocijas. Tai apeliacija į naudą - bandymai su gyvūnais yra naudingi žmonėms.Šešėlis wrote:Nenoriu as cia labai smarkiai apeliuoti i emocijas.
Ir tai tik parodo, kad tai natūralu. Žmonių rūšis elgiasi taip, kad išliktų, darytų tai, kas naudinga žmonėms.Singuliaras wrote:Tai, ką parašei, nėra apeliacija į emocijas. Tai apeliacija į naudą - bandymai su gyvūnais yra naudingi žmonėms.
Ne, tarprūšiniams santykiams tai netaikoma. Liūtai nesuprastų, jei norėčiau su jais elgtis gerai, jie mane tiesiog suėstų. Tokia moralė, kuri paremta abipuse baime būdinga tik rūšies viduje tarp tos rūšies vienos bendruomenės narių ar tarp atskirų bendruomenių. Pvz.: tarkim, amerikiečiai ir rusai nekenčia vieni kitų, bet jie nesimuša, netgi prekiauja, nes žino, kad agresija neatneštų naudos, būtų žalinga rūšies išlikimui. Pvz.: krikščionys ir žydai ne itin mėgsta vieni kitus, bet stengiasi palaikyti draugiškus santykius, nes peštynės nebūtų naudingos nei vienai pusei.Šešėlis wrote:Nes tu nenorėtum, kad tuos eksperimentus darytų su tavim (tavo paties minėtas principas, ar ne?). Antraip tau nereikėtų šimpanzių.
Nebežinau kaip dar primityviau paaiškinti bendruomeninės moralės esmę... Bet tokia moralė neatsiranda tarp rūšių. (taip, taip, gudresni pasakys, kad gyvena tokios žuvytės, kurios prisilipdo prie ryklių, arba paukštukai, kurie lesa iš krokodilo tarpdančių... Tai atskiras daiktas. Simbiotinis ryšys, tai per daug primityvu, kad vadintume morale, bet... bet iš esmės galima.)