O kurioj vietoj cia tas "MaxiSkeptikas" dar buvo apsireiskes su savo vizijomis?provincijus wrote:atmarama, tu pereidamas į kitą forumą nors savo banalius pavyzdžius pasikeisk. Nors šiaip jei ne iš mazochistinių paskatų (tipo dvasiškai tobulėju gaudamas įžeidimus, - tavo paties žodžiai ) pagirtina, kad turi drąsos čia užsukti
Ar tu tiki?
- provincijus
- pradedantis
- Posts: 414
- Joined: 2004-07-14 12:28
- Contact:
Apie apuokąSnukis wrote:O kurioj vietoj cia tas "MaxiSkeptikas" dar buvo apsireiskes su savo vizijomis?
http://www.tikslas.lt/inf/Forumai/3/2978/18
A, tai čia jis... Jau buvo pas mus užsiregistravęs: profile.php?mode=viewprofile&u=61provincijus wrote:Apie apuokąSnukis wrote:O kurioj vietoj cia tas "MaxiSkeptikas" dar buvo apsireiskes su savo vizijomis?
http://www.tikslas.lt/inf/Forumai/3/2978/18
Parašė savo reinkarnacijos įrodymą ir kažkur dingo... Man jis visuose forumuose jau vaidenasi. Net jėzuituose kiek pamenu buvo toks labai panašus.
O tą istoriją su apuoku aš šiek tiek pratęsiu
Apuokas yra naktinis paukstis. Diena jos akys yra uzmerktos. Jei jus prieisite diena prie apuoko ir pasakysite jam:
- ei, pasiziurek! Saule danguje!
Jis atsakys:
- kokia Saule? nera jokios Saules! tai tik mitai ir pasakos.
- ne ne, atverk akis, pasiziurek - stai ji!
- ne jus pirma irodykite kad ji yra tada as atversiu akis....
- neimanoma irodyti, apuoke, gali tik pamatyti ja.
- na gerai, pabandysiu... o, tikrai, saule yra. suklydau, kas dabar bus?
- dabar, apuoke, jau per velu. keliausi i pragara.
Apuokas yra naktinis paukstis. Diena jos akys yra uzmerktos. Jei jus prieisite diena prie apuoko ir pasakysite jam:
- ei, pasiziurek! Saule danguje!
Jis atsakys:
- kokia Saule? nera jokios Saules! tai tik mitai ir pasakos.
- ne ne, atverk akis, pasiziurek - stai ji!
- ne jus pirma irodykite kad ji yra tada as atversiu akis....
- neimanoma irodyti, apuoke, gali tik pamatyti ja.
- na gerai, pabandysiu... o, tikrai, saule yra. suklydau, kas dabar bus?
- dabar, apuoke, jau per velu. keliausi i pragara.
Kstati o ptickach!atmarama wrote:Gera pasaka apie apuoka ane? kaip ten bebuve bukit pasveikinti telaimina jus Jezus Kristus.
Provincijau tik nesakyk jiems kad as ne kkrikscionis o tai nepatikes gave palaiminima
O nemanai, kad apsimetineti - apgaules budu bandyti itikinti netikincius savu tikejimu yra nekrikscioniska? Taip sakant - uzsidejai avineli (krikscioni) vilko kaili (apsisaukei skeptiku-ateistu) ir nori su vilkais (skeptikais-ateistai) rietis?
Nepatikejom ir gave ir negave palaiminimo - matesi ir anksciau tavo paziuros bei mastymo sugebejimai
Laikas būtų skirti tikėjimą nuo žinojimo.
Kai žmogus susirenka sau krūvelę argumentų ir "įrodymų" - a'la biblija ar panašiai - tai jau žinojimas.
Manau, kad tikėjimas yra iš pasaulėjautos sferos. Kristus aiškino, kad tikinčiam nėra nieko negalimo... ir rodė konkrečius stebuklus. Apaštalams nelabai pavyko... Na o Bažnyčia tikėjimą išvis pavertė tik žinojimu... Va tau boba ir devintinės.
Kai žmogus susirenka sau krūvelę argumentų ir "įrodymų" - a'la biblija ar panašiai - tai jau žinojimas.
Manau, kad tikėjimas yra iš pasaulėjautos sferos. Kristus aiškino, kad tikinčiam nėra nieko negalimo... ir rodė konkrečius stebuklus. Apaštalams nelabai pavyko... Na o Bažnyčia tikėjimą išvis pavertė tik žinojimu... Va tau boba ir devintinės.
Tu pamiršti kad šios temos autorius nėra krikščionis, ir kas liečia žinojimą ir tikėjimą - esminių skirtumų tarp jo ir mūsų neatrasi, išskyrus vieną: jam pats geriausias ir tvirčiausias įrodymas yra "asmuo X taip pasakė". Jis tai vertina net labiau nei už pojūčiais gautą informaciją. Jis irgi yra skeptikas, tiesiog, skirtingai nei mes, laikosi senoviškos ir jau seniai mirusios racionalistinės filosofijos, kurios atstovai empiricizmą paprastai niekindavo.vovocka wrote:Laikas būtų skirti tikėjimą nuo žinojimo.
Kai žmogus susirenka sau krūvelę argumentų ir "įrodymų" - a'la biblija ar panašiai - tai jau žinojimas.
Nu, kad ne! Kalbant apie Biblija kaip "ziniu" saltini reikia pasakyti, kad tu "ziniu" patikimuma reikia irodyti. Taip sakant tikros zinios negali buti paaremtos spejamais/isgalvotais/nepatikrintais duomenimis. Taip, kad biblijiniai "argumentai" - tikejimo dalykas. Kalbant apie zinojima, galima pasakyti - "zinau" tik tada, kai turiu objektyviai akivaizdu tu zniu pagrindima.vovocka wrote:Laikas būtų skirti tikėjimą nuo žinojimo.
Kai žmogus susirenka sau krūvelę argumentų ir "įrodymų" - a'la biblija ar panašiai - tai jau žinojimas.
Va cia - sutinku!vovocka wrote:Manau, kad tikėjimas yra iš pasaulėjautos sferos.
nu kad Jezaus rodyti stebuklai yra gincytini ne tik skeptiku/mokslininku poziuru, bet ir teologiniu! Niekas konkreciai negali irodyti, kad jis tuos stebuklus dare... Vaiksciojo vandeniu? Nu ir kas mate? patikimi ir objektyvus (nesaliski, ispruse) liudytojai? - Ne!vovocka wrote:Kristus aiškino, kad tikinčiam nėra nieko negalimo... ir rodė konkrečius stebuklus. Apaštalams nelabai pavyko... Na o Bažnyčia tikėjimą išvis pavertė tik žinojimu... Va tau boba ir devintinės.
Pamaitino minia? Kokio dydzio zmoniu grupe tais laikais buvo galima pavadinti minia?.... ir t.t.
Blyn kuom jus taip vadinami skeptikai skiriates nuo fanatiku krikscioniu?Snukis wrote:Kstati o ptickach!atmarama wrote:Gera pasaka apie apuoka ane? kaip ten bebuve bukit pasveikinti telaimina jus Jezus Kristus.
Provincijau tik nesakyk jiems kad as ne kkrikscionis o tai nepatikes gave palaiminima
O nemanai, kad apsimetineti - apgaules budu bandyti itikinti netikincius savu tikejimu yra nekrikscioniska? Taip sakant - uzsidejai avineli (krikscioni) vilko kaili (apsisaukei skeptiku-ateistu) ir nori su vilkais (skeptikais-ateistai) rietis?
Nepatikejom ir gave ir negave palaiminimo - matesi ir anksciau tavo paziuros bei mastymo sugebejimai
Tuom kad neigiate kazka ? jie taip pat neigia!
Niekas cia rietis nesiruosia ! tikiuosiu blaiviu diskusiju, be abejo nieko pries ir pasiparinti esu .
Sekmes
tuo, kad savo nuomone stengiames pagristi objektyviai!Ahovalam wrote:...Blyn kuom jus taip vadinami skeptikai skiriates nuo fanatiku krikscioniu?
Beje - pats skeptiku buvai apsisaukes!
Tai kad ne - mes ne tik neigiam, bet ir teigiam kaip ir tikintieji, tik mes savo teiginius paremiam objektyviomis ziniomis, o ne stabuko dogmomis kaip tai daro tikintieji!Ahovalam wrote:Tuom kad neigiate kazka ? jie taip pat neigia!
Negi tu buvai blaivas kai skeptiku bandei apsimest?Ahovalam wrote:Niekas cia rietis nesiruosia ! tikiuosiu blaiviu diskusiju, be abejo nieko pries ir pasiparinti esu .
Sekmes
Dėl patikimumo nesiginčiju - rašiau kad "susirenka sau krūvelę argumentų ir "įrodymų"" - t.y. nusprendžia, kad tai yra įrodymai. Aš asmeniškai šventuosius raštus vadinu "kelrodėm žvaigždėm" - tarkim, kad kažkas išties "atrado" savyje kažką, dėka ko šnai - ir nužingsniavo vandens paviršiumi. Na kažkas jo istorijėlę ir pamąstymus užrašė - ir žmogeliai turi "informacinį šaltinį", kad ne tik žeme vaikščioti galima. O tam, kad vandeniu prasieiti, dar teks kažkaip kitaip į pasaulį pažiūrėti... Trumpai tariant, tokie raštai "nukreipia" žmogų viena ar kita linkme. Na o kas gaunasi - tai jau čia žmogaus supratimo ir suvokimo problemos...Snukis wrote:Nu, kad ne! Kalbant apie Biblija kaip "ziniu" saltini reikia pasakyti, kad tu "ziniu" patikimuma reikia irodyti. Taip sakant tikros zinios negali buti paaremtos spejamais/isgalvotais/nepatikrintais duomenimis. Taip, kad biblijiniai "argumentai" - tikejimo dalykas. Kalbant apie zinojima, galima pasakyti - "zinau" tik tada, kai turiu objektyviai akivaizdu tu zniu pagrindima.vovocka wrote:Laikas būtų skirti tikėjimą nuo žinojimo.
Kai žmogus susirenka sau krūvelę argumentų ir "įrodymų" - a'la biblija ar panašiai - tai jau žinojimas.
vovocka wrote:Kristus aiškino, kad tikinčiam nėra nieko negalimo... ir rodė konkrečius stebuklus. Apaštalams nelabai pavyko... Na o Bažnyčia tikėjimą išvis pavertė tik žinojimu... Va tau boba ir devintinės.
Na apie stebuklus ne tik evangelija rašo. Yra du variantai - pabandyti ir įsitikinti, arba tiesiog atmesti. Kiekvienas renkasi kas jam arčiau dūšios.Snukis wrote:nu kad Jezaus rodyti stebuklai yra gincytini ne tik skeptiku/mokslininku poziuru, bet ir teologiniu! Niekas konkreciai negali irodyti, kad jis tuos stebuklus dare... Vaiksciojo vandeniu? Nu ir kas mate? patikimi ir objektyvus (nesaliski, ispruse) liudytojai? - Ne!
Pamaitino minia? Kokio dydzio zmoniu grupe tais laikais buvo galima pavadinti minia?.... ir t.t.
Tai manai, kad niekas nebande? Jei butu pavyke - zinotume rezultatus - as netekciau asmeniskai 200 Lt.!vovocka wrote:...Na apie stebuklus ne tik evangelija rašo. Yra du variantai - pabandyti ir įsitikinti, arba tiesiog atmesti. Kiekvienas renkasi kas jam arčiau dūšios.
Che - o kai atvažiuoja kitaicai ir rankomis akmenis skaldo ar ietis lanksto, tai čia ne "stebuklai"? Paprastam mirtingajam tai neįmanoma. Šakės tavo dviem šimtam litukų...Snukis wrote:Tai manai, kad niekas nebande? Jei butu pavyke - zinotume rezultatus - as netekciau asmeniskai 200 Lt.!vovocka wrote:...Na apie stebuklus ne tik evangelija rašo. Yra du variantai - pabandyti ir įsitikinti, arba tiesiog atmesti. Kiekvienas renkasi kas jam arčiau dūšios.
O va as turiu kruta tusini (vienetine gamyba) ir ne kiekvienas mirtingasis toki turi, tai dabar kitaicai atvaziave kiekvienas po 200 Lt. man sumokes? Mhmmm... 1 mlrd. po 200 Lt. ....gaunasis....vovocka wrote:Che - o kai atvažiuoja kitaicai ir rankomis akmenis skaldo ar ietis lanksto, tai čia ne "stebuklai"? Paprastam mirtingajam tai neįmanoma. Šakės tavo dviem šimtam litukų...Snukis wrote:Tai manai, kad niekas nebande? Jei butu pavyke - zinotume rezultatus - as netekciau asmeniskai 200 Lt.!vovocka wrote:...Na apie stebuklus ne tik evangelija rašo. Yra du variantai - pabandyti ir įsitikinti, arba tiesiog atmesti. Kiekvienas renkasi kas jam arčiau dūšios.
Kai žiūrėjau olimpines žaidynes, tai žinok, man ten irgi buvo beveik viskas neįmanoma Tiesiog vieni žmonės gali greičiau bėgti, kiti - ne, vieni daugiau treniruojasi, kiti - mažiau. Niekad nemaniau kad visa tai yra dėka energijų neaiškiais pavadinimaisvovocka wrote:Che - o kai atvažiuoja kitaicai ir rankomis akmenis skaldo ar ietis lanksto, tai čia ne "stebuklai"? Paprastam mirtingajam tai neįmanoma. Šakės tavo dviem šimtam litukų...