Šiuo metu nėra, bet gal pirmadienį grįš.Debilas wrote:Tai dievas yra ar ne?
god.lt komentarai
jei ziuresi is religiniu sroviu/saku pozicijos tai dievo egzistavimas yra irodinejamas. ir visi tie irodymai labai lengvai lauzomi nes yra tiek logiskai tiek praktiskai niekiniai.martynas wrote:Padekite kas nors.
Yrodymu nebuvimas nera nebuvimo yrodymas. Ar sis teiginys gali buti logiskai klaidingas?
Ir
http://lt.wikipedia.org/wiki/Negatyvus_%C4%AFrodymas
ar esant yrodymu nebuvimui yra logiska teigti, jog ''neimanoma kad Dievas egzistuoja''.
Aciu.
cia kaip ir tamstos pvz kad dievas visus myli ir be is bado mirusiu zydu kudikiu mes nezinotumem kad holokaustas tebuvo mum dievo siustas jo meiles supratimui vystyti..
arba visokios viduramziais kurtos drobules irodancios jezaus egzistavima ir kiti kliedesiai.
jei ziurim is agnosticizmo pozicijos tuomet eleggua ivardintas "nėra jokio pagrindo manyti, kad dievas egzistuoja" yra kone dogma nusakanti kad gal jis yra tik pasislepes kur nors visatos pakrasty nesizino ka daras bet kol kas is to kas aplink mus vyksta mes neturim pagrindo manyti kad jis isvis yra.
beje "dievo iliuzijoj" dawkinsas pakankamai gerai apibrezia savo paties sukurtas visas penkias tikejimo/netikejimo pozicijas kurias tamsta galetumet perzvelgti.
- MaikUniversum
- senbuvis
- Posts: 1207
- Joined: 2008-09-27 21:58
- Location: Vilnius
judas wrote:Tuomet galima gyventi su prielaida, kad dievo nėra. Right? Atsiras įrodymai, atsiras ir dievaimartynas wrote: Yrodymu nebuvimas nera nebuvimo yrodymas.
Paskaliui tatai nepatiktų....
labai vienapusiska ir nepagrysta nuomone.son wrote:jei ziuresi is religiniu sroviu/saku pozicijos tai dievo egzistavimas yra irodinejamas. ir visi tie irodymai labai lengvai lauzomi nes yra tiek logiskai tiek praktiskai niekiniai.
Niekiniai tau, neniekiniai man.
Praktiskai daug kas gyvena ir dziugiasi savo tikejimu ir tai praktiskai naudinga zmogui, tai turetu buti akivaizdu.
Yra netgi atlita studija ir isleista knyga ''who cares'', ten akivaizdus yrodymas, kad tikejimas nera praktiskai niekinis.
sufficient reasoning. Kalbedamas apie skausma ir Dievo galimas priezastis jam mes visada turim suprassti, kad to ''sufficient reasoning'' mes neturime ir galime nedaug ka pasakyti. Tinkamiausi yra sakyti, kad man nepatinka skausmas ir noreciau,kad jo nebutu, bet kad sis skausmas priestarauja tobulai geram Dievui negalime sakyti niekaip.cia kaip ir tamstos pvz kad dievas visus myli ir be is bado mirusiu zydu kudikiu mes nezinotumem kad holokaustas tebuvo mum dievo siustas jo meiles supratimui vystyti..
arba visokios viduramziais kurtos drobules irodancios jezaus egzistavima ir kiti kliedesiai.
Is esmes man nereikia jokiu drobuliu ar panasiu yrodymu sustiprinti tikejimui. As tikiu ne del to, kad maciau, as tikiu nes per tai matau visa kita.
Bet Dievo sioje visatoje ir nera. jo negali buti, jis negaletu buti sioje visatoje, tai kam ziureti ten kur Dievo ir neturetu buti ir galvoti, kad tai pakankama priezastis ji paneigti?jei ziurim is agnosticizmo pozicijos tuomet eleggua ivardintas "nėra jokio pagrindo manyti, kad dievas egzistuoja" yra kone dogma nusakanti kad gal jis yra tik pasislepes kur nors visatos pakrasty nesizino ka daras bet kol kas is to kas aplink mus vyksta mes neturim pagrindo manyti kad jis isvis yra.
Mes turime pakankamai to žinojimo ir nereikia čia skiesti.martynas wrote:sufficient reasoning. Kalbedamas apie skausma ir Dievo galimas priezastis jam mes visada turim suprassti, kad to ''sufficient reasoning'' mes neturime ir galime nedaug ka pasakyti. Tinkamiausi yra sakyti, kad man nepatinka skausmas ir noreciau,kad jo nebutu, bet kad sis skausmas priestarauja tobulai geram Dievui negalime sakyti niekaip.
Tu teisus, martynai. O jei aš išprievartaučiau tavo žmoną, nužudyčiau tavo vaikus, o po to pradėčiau pamažu lupti tau odą, tu negalėtum sakyti, kad elgiuosi netinkamai, esu blogas ar darau nuodėmę. Tinkamiausia būtų sakyti, kad tau tai nepatinka, bet kadangi tu neturi „sufficient reasoning“ ir negali iki galo žinoti mano motyvų, negalima paneigti, kad mano elgesys įkūnija absoliutų gėrį ir meilę.martynas wrote:sufficient reasoning. Kalbedamas apie skausma ir Dievo galimas priezastis jam mes visada turim suprassti, kad to ''sufficient reasoning'' mes neturime ir galime nedaug ka pasakyti. Tinkamiausi yra sakyti, kad man nepatinka skausmas ir noreciau,kad jo nebutu, bet kad sis skausmas priestarauja tobulai geram Dievui negalime sakyti niekaip.
Žodžiu, triukas paprastas: man tereikia apsiskelbti, kad aš esu geras, o po to galiu daryti ką tik noriu, bet kokie mano veiksmai bus „geri“ pagal apibrėžimą.
Noreciau pamatyti tavo logine grandine kurioje skausmas ir kancia priestarauja tobulai moraliam Dievui. Tada galeciau parodyti, kad tavo prielaidos yra padarytos neturin pakankamai informacijos.Lionginas wrote:Mes turime pakankamai to žinojimo ir nereikia čia skiesti.martynas wrote:sufficient reasoning. Kalbedamas apie skausma ir Dievo galimas priezastis jam mes visada turim suprassti, kad to ''sufficient reasoning'' mes neturime ir galime nedaug ka pasakyti. Tinkamiausi yra sakyti, kad man nepatinka skausmas ir noreciau,kad jo nebutu, bet kad sis skausmas priestarauja tobulai geram Dievui negalime sakyti niekaip.
Va jei tavo apibrezimas butu, kaip Dievo tada tikrai negaleciauRB wrote:Tu teisus, martynai. O jei aš išprievartaučiau tavo žmoną, nužudyčiau tavo vaikus, o po to pradėčiau pamažu lupti tau odą, tu negalėtum sakyti, kad elgiuosi netinkamai, esu blogas ar darau nuodėmę. Tinkamiausia būtų sakyti, kad tau tai nepatinka, bet kadangi tu neturi „sufficient reasoning“ ir negali iki galo žinoti mano motyvų, negalima paneigti, kad mano elgesys įkūnija absoliutų gėrį ir meilę.martynas wrote:sufficient reasoning. Kalbedamas apie skausma ir Dievo galimas priezastis jam mes visada turim suprassti, kad to ''sufficient reasoning'' mes neturime ir galime nedaug ka pasakyti. Tinkamiausi yra sakyti, kad man nepatinka skausmas ir noreciau,kad jo nebutu, bet kad sis skausmas priestarauja tobulai geram Dievui negalime sakyti niekaip.
Žodžiu, triukas paprastas: man tereikia apsiskelbti, kad aš esu geras, o po to galiu daryti ką tik noriu, bet kokie mano veiksmai bus „geri“ pagal apibrėžimą.
Tai tu vėl sakysi, kad gyvūnams neskauda iš tikrųjų, arba kad jų skausmas ir kančia nesiskaito, nes jie neturi sąmonės. Man tiktai neįdomu tokių kliedesių klausytis.martynas wrote:Noreciau pamatyti tavo logine grandine kurioje skausmas ir kancia priestarauja tobulai moraliam Dievui. Tada galeciau parodyti, kad tavo prielaidos yra padarytos neturin pakankamai informacijos.
Nuosirdziai pasakyk, kad kai tau buvo 5 menesiai ir kai tau skaudedavo, kai tu verkadavai, kaip tada budavo? Ar tai buvo toks pat skausmas, kaip dabar tu ji isgyveni samoningai?Lionginas wrote:Tai tu vėl sakysi, kad gyvūnams neskauda iš tikrųjų, arba kad jų skausmas ir kančia nesiskaito, nes jie neturi sąmonės. Man tiktai neįdomu tokių kliedesių klausytis.martynas wrote:Noreciau pamatyti tavo logine grandine kurioje skausmas ir kancia priestarauja tobulai moraliam Dievui. Tada galeciau parodyti, kad tavo prielaidos yra padarytos neturin pakankamai informacijos.
Ar vel sakysi, kad cia kliedesiai?
Taip, čia vėl kliedesiai. Skausmų būna visokių - nuo dvasinio iki danties skausmo ar skrandžio dieglių, nuo suaugusio žmogaus skausmo iki kūdikio skaismo. O tu iš esmės sakai, kad vienas skausmas skaitosi, o kitas, kuris tau nepatogus, kad nesiskaito. Tai totalus šūdas, o ne argumentas, ir tu tai žinai.martynas wrote:Nuosirdziai pasakyk, kad kai tau buvo 5 menesiai ir kai tau skaudedavo, kai tu verkadavai, kaip tada budavo? Ar tai buvo toks pat skausmas, kaip dabar tu ji isgyveni samoningai?
Ar vel sakysi, kad cia kliedesiai?
totalus sudas yra, kad tu nesamoninga skausma prilygini samoningam.Lionginas wrote:Taip, čia vėl kliedesiai. Skausmų būna visokių - nuo dvasinio iki danties skausmo ar skrandžio dieglių, nuo suaugusio žmogaus skausmo iki kūdikio skaismo. O tu iš esmės sakai, kad vienas skausmas skaitosi, o kitas, kuris tau nepatogus, kad nesiskaito. Tai totalus šūdas, o ne argumentas, ir tu tai žinai.martynas wrote:Nuosirdziai pasakyk, kad kai tau buvo 5 menesiai ir kai tau skaudedavo, kai tu verkadavai, kaip tada budavo? Ar tai buvo toks pat skausmas, kaip dabar tu ji isgyveni samoningai?
Ar vel sakysi, kad cia kliedesiai?
Taip skausmu yra ivairiu so? Augalui irgi skauda? Gal mum nereiketu per zole vaikscioti?
Musei skauda? Viksrui? Driezui? Stirnai? lydekai? bezdzionei? Kai tu buvai 5 menesiu kaip tau skaudejo? Apibudink prasyciau savo ta skausma tada pamatysim koki cia totalu suda as malu.
man pvz. kai buvau tokio amziausd skausmas neegzistavo. Nors dede Lionginas priejes prie kudikio sakytu:
-ko jis taip verkia? Gal jam pilva ar ka skauda?
Jei as buciau to kudikio vietoje man is tikruju neskaudejo nors kunas ir patyre viska ka turetu patirti esant skausmui. bet kaip man galejo skaudeti jei as net nesupratau, kad egzistuoju?
Na gal cia tik man, gal Lionginas turi kita nuomone?
Augalui neskauda, nes jis neturi centrinės nervų sistemos. Gal kokios aštuntos klasės biologija.martynas wrote:totalus sudas yra, kad tu nesamoninga skausma prilygini samoningam.
Taip skausmu yra ivairiu so? Augalui irgi skauda? Gal mum nereiketu per zole vaikscioti?
Aš į šitą totalų idiotizmą tiesiog neturiu ką atsakyti. Taigi tu nemanai, kad kūdikiams ar gyvūnams skauda. Sėkmės tau gyvenime, Alisa.martynas wrote:Musei skauda? Viksrui? Driezui? Stirnai? lydekai? bezdzionei? Kai tu buvai 5 menesiu kaip tau skaudejo? Apibudink prasyciau savo ta skausma tada pamatysim koki cia totalu suda as malu.
man pvz. kai buvau tokio amziausd skausmas neegzistavo. Nors dede Lionginas priejes prie kudikio sakytu:
-ko jis taip verkia? Gal jam pilva ar ka skauda?
Jei as buciau to kudikio vietoje man is tikruju neskaudejo nors kunas ir patyre viska ka turetu patirti esant skausmui. bet kaip man galejo skaudeti jei as net nesupratau, kad egzistuoju?
Na gal cia tik man, gal Lionginas turi kita nuomone?
Lengviausias budas pabegti neatsakius i klusimus ir apkaltinti kazkuo nebutu.Lionginas wrote:Augalui neskauda, nes jis neturi centrinės nervų sistemos. Gal kokios aštuntos klasės biologija.martynas wrote:totalus sudas yra, kad tu nesamoninga skausma prilygini samoningam.
Taip skausmu yra ivairiu so? Augalui irgi skauda? Gal mum nereiketu per zole vaikscioti?
Aš į šitą totalų idiotizmą tiesiog neturiu ką atsakyti. Taigi tu nemanai, kad kūdikiams ar gyvūnams skauda. Sėkmės tau gyvenime, Alisa.martynas wrote:Musei skauda? Viksrui? Driezui? Stirnai? lydekai? bezdzionei? Kai tu buvai 5 menesiu kaip tau skaudejo? Apibudink prasyciau savo ta skausma tada pamatysim koki cia totalu suda as malu.
man pvz. kai buvau tokio amziausd skausmas neegzistavo. Nors dede Lionginas priejes prie kudikio sakytu:
-ko jis taip verkia? Gal jam pilva ar ka skauda?
Jei as buciau to kudikio vietoje man is tikruju neskaudejo nors kunas ir patyre viska ka turetu patirti esant skausmui. bet kaip man galejo skaudeti jei as net nesupratau, kad egzistuoju?
Na gal cia tik man, gal Lionginas turi kita nuomone?
Tu vis dar neapibudinai savo skausmo kuri patyrei budamas pvz. 5 menesiu.
Jei nesupranti ka reiskia samoningas ir nesamoningas skausmas, tai sekmes tau gyvenime. Gal ir seksis, bet deja ir liksi nesuprates.
jeigu neturi samones, tai nesupranti, kad egzistuoji. tavo Ego neegzistuoja, todel tu ir negali samoningai isgyventi skausmo. O nesamoningas skausmas yra nelygus samoningam skausmui.
Bet ka ciau tau pasakysi, tau juk akivaizdu, kad jiem skauda, man irgi, bet kitaip nei samoningai isgyventi skausma.
Skausmas yra skausmas, ir ar jį patiriantis turi sąmonę ar neturi nič nieko nereiškia. Jis yra jaučiamas, jis yra patiriamas, ir tai yra kančia.martynas wrote:Jei nesupranti ka reiskia samoningas ir nesamoningas skausmas, tai sekmes tau gyvenime. Gal ir seksis, bet deja ir liksi nesuprates.
jeigu neturi samones, tai nesupranti, kad egzistuoji. tavo Ego neegzistuoja, todel tu ir negali samoningai isgyventi skausmo. O nesamoningas skausmas yra nelygus samoningam skausmui.
Kaip tu manai, jei nukankintum šunį, tai jis nekentėtų, nes jis neturi sąmonės, todėl jo skausmas nesiskaito? Atsibusk, nes nukvailiojai visai.
Beje, tu irgi negali pasakyti, ar kai buvai kūdikis, tavo skausmas buvo kažkuo kitoks, nei yra dabar. Nes tiesiog tie dalykai išdyla iš atminties.
<trololo>
Aš manau, kad tikintieji nejaučia skausmo taip kaip normalūs žmonės. Jie pasaulį suvokia iškreiptai taigi ir skausmo normaliai nesuvokia, todėl jiems neskauda... Ta prasme, kad tikinčiųjų skausmas nelygus normalių žmonių skausmui.
</trololo>
Aš manau, kad tikintieji nejaučia skausmo taip kaip normalūs žmonės. Jie pasaulį suvokia iškreiptai taigi ir skausmo normaliai nesuvokia, todėl jiems neskauda... Ta prasme, kad tikinčiųjų skausmas nelygus normalių žmonių skausmui.
</trololo>
nesamoniu nesamone.Lionginas wrote:Skausmas yra skausmas, ir ar jį patiriantis turi sąmonę ar neturi nič nieko nereiškia. Jis yra jaučiamas, jis yra patiriamas, ir tai yra kančia.
Skaitosi, bet daug maziau nei nukankintum samoninga padara.Kaip tu manai, jei nukankintum šunį, tai jis nekentėtų, nes jis neturi sąmonės, todėl jo skausmas nesiskaito? Atsibusk, nes nukvailiojai visai.
Isdylo is atmintiesBeje, tu irgi negali pasakyti, ar kai buvai kūdikis, tavo skausmas buvo kažkuo kitoks, nei yra dabar. Nes tiesiog tie dalykai išdyla iš atminties.
as tada jos dar nelabai turejau
As nesuvokiau saves, kitu. vapsce nieko, tame tarpe ir skausmo,nors galiu paklausti mamao, man tada tikrai skaudejo... Bet kodel as tada to nejauciau? Sakai uzmirsau? o kodel neuzmirsau samoningu patirtu skausmu? Sutapimas ar nesamoningai patirtas skausmas yra kazkiek skirtingas?