Code: Select all
Vilius: Tai va, o dabar tu savęs paklausk, kodėl teismas atsižvelgė į vieno kunigo nuomonę paskelbtą Facebooke, bet neatsižvelgė į dešimčių ateistų virkavimus tame pačiame Facebooke.
O ar teismas šioje byloje tūrėtų atsižvelgti į kunigo ar kažkokių ateistų virkavimus paskelbtus Facebooke?
Šio klausimo reikėtų paklausti teismo atstovų, taip pat, kokiai religijai jie simpatizuoja, o gal net išpažįsta, ir kas jiems svarbiau - Lietuvos konstitucija ar asmeniški įsitikinimai.
Jeigu valstybė, kurioje pagal konstituciją nėra valstybinės religijos, teisia žmogų pasiremdama a)
psichiškai nesveiko arba b)
melagio, manipuliatoriaus (čia gali būti tik vienas variantas ir mano nuomone tai yra b)) vertinimu, tai manau toks dalykas turėtų būti kritikuojamas (ar pastebėjote, kad patys tikintys savų religijų beveik nekritikuoja). Tai kas liečia religijų nuodėmes, daugiausia, o kartais vienintelės kritikos jos susilaukia nuo ateistų. Nesvarbu, kad 85% visuomenės į tokią kritiką užmerkia akis ar labai vangiai reaguoja, bet mano nuomone, kritika būtinai turi išlikti.
Ateizmo judėjimas yra opozicija religijoms, kuris kažkiek tai palaiko balansą. Jei ateistai užčiauptų burnas ir užmerktų akis, ar tikrai būtų visiems geriau? Kiekvienos demokratinės valstybės parlamentas turi ne tik valdančiąją partiją, bet ir jos darbus prižiūrinčią opoziciją. Juk patys suprantate, kas būna, kai valstybę valdo vienpartinė sistema.
Išsakiau savo nuomonę, išklausiau jūsų (dėkoju)
ir šioje temoje išjungiu savo mikrofoną. Viso gero. Iki.
Palieku jus su neatsakytu klausimu: ar šis kunigo egzorcisto vertinimas neturėtų būti įtrauktas į Lietuvos valstybės teisininkų dogmatiškas programas aukštosiose mokyklose? Juk čia auksinė išmintis;
„Savęs pašventimas šėtonui, be jokios abejonės, turės akivaizdžias pasekmes tiems, kurie dainavo kartu sąmoningai ar nesąmoningai. Žmonės gal nesupranta, ką daro, tačiau tai jau malda piktajai dvasiai.“
„Jeigu žiūrėtume iš dvasinės pusės, nuolat vyksta dvasinė kova ir kiekvienam vis iš naujo reikia nuspręsti, už ką jis“.
„Pasaulyje vyksta mistinis judėjimas ir kyla esminis klausimas, ko ta daina siekiama?“
„Reikės nebe 7 egzorcistų ant Lietuvos, o mažiausiai 77 ir čia nejuokauju“
„Tai ne tik garbinimas, bet ir prašymas naikinti. Žiūrint teologiškai, vaikai – švariausia žmonijos dalis, neturinti apsaugos. Ir jei prašai šėtono galios naikinti tuos, kurie negali apsiginti, iš tiesų prašai galios būti visišku naikintoju, kitaip – susivienijimo su piktąja dvasia, tapimo jos įrankiu. Todėl šiuo atveju drąsiai būtų galima kalbėti ir apie nacizmo, NKVD metodų propagavimą“.
“Demonas bando įvairius būdus, kaip egzorcistą įbauginti, o kartais besimeldžiant jį juokina. Nelabasis esąs klastingas ir gudrus, tačiau pagrindinis egzorcisto ginklas – malda.”
Pastaba. ( kunigėlis pasakė, kad: pagrindinis egzorcisto ginklas – malda, ir demonas bando įvairius būdus, kaip egzorcistą įbauginti, o kartais besimeldžiant jį juokina.
Įsivaizduoju jį darbe: meldžiasi, aplink kaimiečiai spokso, kunigėliui kartais pačiam juokas suima nuo tokių nesąmonių, tačiau negražu juoktis - dar suabejos kaimiečiai juo nuoširdumu ir gebėjimais. Visada yra išeitis - kaltę suversti Šėtonui - tai nelabasis juokina, tai jis kaltas.
)
Teisėja turėtų į tai atsižvelgti.