Žolytė. Mada ar malonumas?
Aš juk nesiūliau visus rastamanus už grotų sukišt, ir vien todėl, kad jie yra rastamanai. Kiekvienas žmogus, ar jis būtų rastamanas ar ne, už narkotikų siūlymą kitiems turėtų būti įkištas kaip minimum dešimčiai metų į zoną. O priklausymas kokiai nors subkultūrai neturėtų būti lengvinanti aplinkybė.
Ramzajau, diskutavom, diskutavom moralinio reliatyvizmo klausimu, lyg ir buvom priėję išvados, kad moralumas/amoralumas yra sąlyginis dalykas tik abstrakčiai kalbant, o konkrečioje situacijoje yra vienareikšmiškai apspręstas tos situacijos, todėl yra objektyvus - kiekvienas turi galimybę matyti, kaip atliekamas veiksmas įtakoja situaciją. Pasirodo, nepagavai esmės. Todėl dabar ir bijai, kad kitas žmogus (mūsų atveju Ateonas) pasmerkęs vieno veiksmo atlikėją vienoje konkrečioje situacijoje (kada tas veiksmas ištikrųjų prie gero neveda), gali tokio pat veiksmo kitus atlikėjus pasmerkti ir bet kokioje situacijoje, kai jis ne tik, kad nieko blogo nereiškia, bet ir būtinas.Ramzajus wrote:Tau, Ateonai, baisu būtų kada ką ir pasiūlyt - policiją dar iškviestum ar pats ką negero padarytum.
Argi veiksmai ir teiginiai yra moralūs/amoralūs. Argi ne pats žmogus renkasi, garbingai ar savanaudiškai pasielgti?
Žinoma, net ir norėdamas teisingai pasielgti žmogus kartais, dėl ne visų momentų tinkamo įvertinimo - gali padaryti klaidingą veiksmą privedantį prie liūdnų pasekmių. Kaip taisyklė, toks žmogus ištikus tokiai nesėkmei pirmiausia pergyvena dėl savo kaltės; sukčius tokiu atveju - džiaugiasi pasiekęs norimą rezultatą ir pasiteisinimui iškelia "ne nuo jo priklausančias" aplinkybes.
Aš manau, tu supratęs situaciją, pasielgsi tinkamai, kaip ir nekartą jau esi pasielgęs.
O tu, Mobyyy, visada būni stiprus, viska sugebi pragmatiškai apgalvoti ir įvertinti, bei sugebi atsispirti pagundoms ir t.t.?Mobyyy wrote:na o jai ta asmenybė yra ant tiek silpnavalė, jog sugeba vadovautis tik bandos instinktu, tada čia to žmogaus,o ne žolytės mėgėjų problemos