Sveiki,
kadangi šioje skiltyje renkasi "skeptiškiausi" forumo dalyviai, todėl bandysiu pateikti savąją dilemą. Taigi nusprendžiau šiais mokslo metais pakeisti dorinio ugdymo gaires ir pakramsnoti Etikos mokslo šaknų. Tikėjausi aktualios informacijos pateikimo ir jos pritaikymo saviems poreikiams. Ir ką mano naivus protas sau galvojo?
Tiesa sakant, buvau nustebęs: eskaluojamos temos, kurios, ne itin siejasi su mano susidarytu Etikos mokslo pirmavaizdžiu. Kalbama apie meditacijas, bioenergetinius laukus ir kt. dalykus (pvz. mokytoja žadėjo į pamoką pakviesti dieduką, kuris užsiiminėja a la aurų "veizėjimu", čakrų atvėrimu ir dar visokiais paraloginiais reikalais. Beje, ji įsitikinusi, kad aurų "matymas" yra normalus fizikinis reiškinys ir pažadėjo išmokinti ir mus "matyti" auras ). Naūralu, kad man iškilo bent du tradiciniai klausimai:
1)Kas kaltas? (ar šis atvejis tėra normalus reiškinys, kuris tiesiog papildo Etikos mokslo idėją ir iškreipia mano nusistovėjusį požiūrį į tai?)
2)Ką daryti? (rimtai, ar man susitaikyti nepateikti jokių kontrargumentų mokytojos atžvilgiu, ar užsiimti, ko gero, man nelabai naudinga diskusine veikla?)
Tikuosi supratote mane.
Tačiau tarkim ir tokia situacija: "mokomės" regėti auras. Man nepavyksta. Vadinasi, "suprasti" Etiką ne man?
Etikos mokymo specifika
-
- skeptikas
- Posts: 576
- Joined: 2006-10-07 15:13
- Location: Vilnius
Pažaisk ir bėk iš ten, nes sukvailiesi nuo tokių nesamonių dėstymo. Na gal tau įdomi galimybė išmokti auras matyti... Tai ne etika, tai budizmo mokykla
Jei turi izulumo pasikaustyk irodymais ir argumentais bei suvartyk ta mokytoja su tom jos chakromis. Ps jei pritruks kvapo, pabandyk pakviesti i sita foruma Etikoje turi mokyt etika ir negali mokyti sharlatanizmo...
Jei nepades (o taip greiciausiai ir bus), rinkis ka nors kita:/
B* kas per mokymo sistema
Jei nepades (o taip greiciausiai ir bus), rinkis ka nors kita:/
B* kas per mokymo sistema
-
- skeptikas
- Posts: 576
- Joined: 2006-10-07 15:13
- Location: Vilnius
Lietuviška mokymo sistema. Juk labai svarbu kad vaikas mokėtu matyti auras, medituoti, atidaryti chakras. Žmonės turėtu gilintis į savo dvasę. Čia aš juokauju jai ką Na Khan tykrai gerą patarimą davė, tegul į skepforumą ateina ta "etikos" mokytoja.Khan wrote:B* kas per mokymo sistema
Natūralu, paprastai etiką dėsto tos mokytojos, kurios daugiau niekam tikusios.Tiesa sakant, buvau nustebęs: eskaluojamos temos, kurios, ne itin siejasi su mano susidarytu Etikos mokslo pirmavaizdžiu. Kalbama apie meditacijas, bioenergetinius laukus ir kt. dalykus (pvz. mokytoja žadėjo į pamoką pakviesti dieduką, kuris užsiiminėja a la aurų "veizėjimu", čakrų atvėrimu ir dar visokiais paraloginiais reikalais. Beje, ji įsitikinusi, kad aurų "matymas" yra normalus fizikinis reiškinys ir pažadėjo išmokinti ir mus "matyti" auras
...arba tikybos mokytojos tik pervadintos kitaip. Anyway tai nekeicia situacijos.
Iš praktikos.Is kur tokios zinios?
Ne, kodėl?O tie kurie studijuoja etika irgi niekam tike?
Kuriuo tiksliau klausimu reikėtų kažką daryti?Be to ne cia esme. Dabar svarbu ka konkreciai daryti?
-
- skeptikas
- Posts: 576
- Joined: 2006-10-07 15:13
- Location: Vilnius
Slapta nufilmuoti reikia tas nesamones ir skustis direktoriui arba švietimo ministerijai dėl "šarlataniškos etikos dėstymo", rašykite į spaudą, televiziją. Patys pabandykite padiskutuoti, bet nemanau kad tai padės. Sėkmės keliant skandalą!
Falco,
manau, geriausias sprendimas būtų padaryti porą gerų įrašų iš etikos pamokų ir viešai paplatinti internete arba nusiųsti su trumpu prierašu bet kurio laikraščio redakcijai.
Jei neturi diktofono, galime paskolinti
manau, geriausias sprendimas būtų padaryti porą gerų įrašų iš etikos pamokų ir viešai paplatinti internete arba nusiųsti su trumpu prierašu bet kurio laikraščio redakcijai.
Jei neturi diktofono, galime paskolinti
Manau, kad priemonės per daug drąstiškos. Greičiausiai ta naivi mokytoja tiesiog pati nuoširdžiai tiki nesąmonėmis ir linki moksleiviams tik gero. Todėl būtų gražu pakalbėti su ja, paprašyti pasidomėti daugiau šiuo klausimu, o kol kas tiesiog nedėstyti šarlatanizmų.
Man įdomus moralės statusas apsimetinėjimo metu.Pszczolarz wrote:Na gal tau įdomi galimybė išmokti auras matyti..
Nereikia čia to įžūlumo - bet ir skeptišką diskusiją sunkiai regiu. Beje įrankis prieš mane dažniausiai būna ad hominem arba argumentas iš didelio noro.Khan wrote:Jei turi izulumo pasikaustyk irodymais ir argumentais bei suvartyk ta mokytoja su tom jos chakromis.
Manau, kad buvo pūdu druskos per daug ...Khan wrote:Etikoje turi mokyt etika ir negali mokyti sharlatanizmo...
1)Ne prie visų temų galime lipinti grifą "transcendentinis" - yra ir klasikinės Etikos pavyzdžių. Tiesiog temų pasiskirstymo pagal pobūdį santykis manęs netenkina.
2)Negaliu daryti drąsių pareiškimų, bet ir vadovėlyje pateikta informacija "aršų" skeptiką, ko gero, prajuokintų. Tai gal visgi toks atvejis negali įgyti "precedento" statuso, nes pateikiama mokomoji medžiaga daugmaž vienoda visiems. Matyt šioje situacijoje lemiamas veiksnys yra mokytojos požiūris.
Arba Etika joms yra tik dar viena specializacijos sritis.Nomad wrote:Natūralu, paprastai etiką dėsto tos mokytojos, kurios daugiau niekam tikusios.
Oi, ne. Pradžiai susilaikysiu nuo tokių kardinalių priemonių. Viešumas nepadėtų nei man - tuo labiau jai. O kur dar užsitraukti gandonešio "Vakaro žinios" nemalonę. (Susidariau nuomonę, kad misticizmas šiam popiergaliui nesvetimas.)Vajezus wrote:Falco, manau, geriausias sprendimas būtų padaryti porą gerų įrašų iš etikos pamokų ir viešai paplatinti internete arba nusiųsti su trumpu prierašu bet kurio laikraščio redakcijai.
Na taip.Nomad wrote:Greičiausiai ta naivi mokytoja tiesiog pati nuoširdžiai tiki nesąmonėmis ir linki moksleiviams tik gero.