Jei dievas nori, kad jo isakymai butu vykdomi, tai jie turi buti aiskus ir tikslus, jei dievo nera - paistyti galima beleka, tai tas ir gavosi - biblija.Srovė wrote:...
O kodėl tie tekstai turi būti populiarus aiškinimas? Tam yra tikybos pirmamokslis - katekizmas.
BRT nera privalus dalykas, o tik vieno tipo sumastymai, beje - gincytini, nors populiariu reliatyvumo teorijos teiginiu aiskinimo - pilna.Srovė wrote: Lygiai taip pat galima prisikabinti ir prie BRT , kad ji nichreną neaiškina populiariai. Juk ją net ne visi fizikos profesoriai gali įkąsti.
Pavardink tuos profesorius kurie neikerta BRT... Tie kurie priestarauja BRT ne neikerta, bet gerai ikerta bei randa netikslumu, neteisingo aiskinimo ir pn.
Temos pagristumo as neneigiu, tik - antgamtiniu asabu buvima. Be to - as nesu vienas toksSrovė wrote: Gerai, kad atsirado toks vienas snukis, kuris gali sau leisti samprotauti ta tema... Gaila, kad ir tas tegali neigti jos pagristumą.
Yra pateikiami aiskinimai ir irodymai, ko biblija nepateikia isvis. Tu tiesiog neskaitai to kas tau nepatinka ir teigi, kad niekas pagristai nesugeba priestarauti tavo megiamam dalykui - apgaudineji save.Srovė wrote: Bet gi neigimas dar nepateikimas alternatyvaus tų pačių reiškinių tikslesnio aprašymo, kuris net nepasišventėliui būtų aiškus kaip jo penki kairės rankos pirštai...
[/quote]Srovė wrote:Srovė wrote: Ne tai ir svarbiausia. Šv. raštas parašytas žmonių, žmonėms, ir apie žmones, - kaip dera gyventi bendrai. Kanonizuoti tekstai, kurių dvasia atitinka tam tikrus standartus. Tokius standartus atitinkanti dvasia ir pavadinta Dievo vardu, - ji kuria ir tik ji yra gyvybės pagrindas.Visus uztempti ant vieno kurpalio - "kas ne sumumis, tas - pries mus" ir vardan tos dvasios skersti kitaip manancius. Tokie tie tavo standartai.
Iš tavo tono labiaiu panašu, kad ne aš atstovauju skerdikus...
Rasto tonacijas skiri? Be to is tono tik vaizdas susidaro, o realybeje atstovauji skerdikus tu
O kas tau neleidzia isiklausyti i kito nuomone? Kodel tavo nuomone butinai yra besalygiskai teisinga? Juk nenumirtum jei pripazintum, kad yra kurkas stipresni argumentai ne tavo naudai.Srovė wrote:Tas tavo pyktis tau ir neleidžia įsiklausyti į kito nuomonę. Baisiai jau tau "reikia", kad besąlygiškai būtum teisus tu. Nu nenumirtum, jei ir sutiktum su oponento nuomone ten, kur jis teisus. Dabar gi kabinėjies prie atskirų žodžių.., taip užmiršdamas pasistengti aprėpti plačiau: kas tuose teiginiuose esmė, kur krenta akcentai.
Kabinejuosi ne prie atskiru zodziu, bet - prie teiginiu ir ne atskiru, o - tu teiginiu tarpusavio sasaju, rysiu ir prasmes.
Su logika pas tave prastai - ne plytoje gyvenama, o - plytu apribotoje erdveje, todel nereikalinga plytoje tureti "tuscia erdve".Srovė wrote: (Iš konteksto tai labai paprasta nustatyti...)Tai kodėl (pagal tokią pat "logiką") nešauki: "Nesąmonė, kad plytos savyje neturi tuščios erdvės, - kaip gi jos sukrautos į "kruvą" galėtų sukurti erdvę žmogui gyventi..."
Zr. auksciau - plyta nera namas. Tavo "sumastymai" - juokingi.Srovė wrote: Matai, kiekybė bei tam tikras dalių sąntykis gali reikšti visiškai kitką, nevien tik tai, kas yra dalyse. O tu nori išrengti, kiekvieną atskirai.
Jeigu tu funkciju argumentu reiksmes grieztai apribotos viename intervale - funkcija konverguoja - taip, bet jei tos kelios funkcijos konverguoja skirtinguose intervaluose, tai tu funkciju bendra funkcija nekonverguos. Is cia kiekviena funkcija arba teiginys - dievo ar dar ko nors, turi koreliuoti su kitais to paties dievo teiginiais. Jei nekoreliuoja - bardakas=biblija.Srovė wrote:Juk ir atskirai neapibrėžtų kelių funkcijų - argumento reikšmei, artėjant prie tam tikros reikšmės - tam tikras santykis gali buti realus baigtinis skaičius. O gal prieštarausi ir čia?
Kur as taip tvirtinau? Tai, ka tu suvokei (sugebejai suvokti) is mano pasakyto nera mano tvirtinimas.Srovė wrote:Tai, ką tu suvoki yra daug. Bet kokią prasmę turi tavo tvirtinimas, kad nieko daugiau ir nebėra, ką galėtų suvokti kiti?
Srovė wrote: Arba - viskas ko nesupranti tu (neįžvelgi, kame to prasmė) - yra klaidinga? Aš gi nepradedu tvirtinti, kad tai, ką tu teigi ( bet man dar ne visiškai aišku, ką tu tuom nori pasakyti) - iš tiesų yra tavo labai pavojingas, sąmoningas sąmokslas prieš visus...
Nu reikes paprasyti, kad man ranga pakeistu i - "Samokslininkas" Beje, kaip cia as susimokiau su savimi (samokslavausi) ir del ko konkreciai?
Kai nesuprantu - tyliu, suprantu ir pritariu - tyliu, suprantu ir nepritariu - kisuosi - priestarauju.
Eik tu peklon su savo - "skaldyk ir valdyk" - neisdegs. Per daug kvailas esi, jei manai kad uzkibsiu ant sito vaikisko kabliuko. Beje - neizeidinek kolegu!Srovė wrote:Atvirkčiai, aš nebijau pripažinti, kad pats esi šioje velniukų kompanijoj pats protingiausias...
...ir ji ne tikinciuju pusej!Srovė wrote: Bet tai nereiškia, kad aš aklai sutiksiu su viskuo, ką pats teiksies pasakyti. Tai nereiškia ir to, kad aš patvirtinu viską, ką esi šiuose forumuose parašęs - yra vien tik tiesa...
Oooo! Pasirodo skaitei ir diskusija apie apibrezimus... Nu tai kokia dar prasme zinai zodziams "dievas isake" (galima ir atskirai kiekvienam)?Srovė wrote:Pats suabsoliutini formalų reikalavimą tekstams, kad tas pats terminas visame tekste turi būti naudojamas ta pačia prasme. Atkreip dėmesį, kad toks reikalavimas nekeliamas visiems žodžiams, nors jie visi (tam tikra prasme) yra terminai..
Taip - as vertinu kaip kapituliacija prisipazinima neteisumu, bet kapituliacija jokiu budu nereiskia pralaimejusiojo oponento teiginiu pripazinima! Atvirksciai - kapituliacija reiskia nugalejusiojo teiginu teisinguma.Srovė wrote:Srovė wrote: Tai dvasia orientuota į visaapimantį suvokimą ir (subjektyvius kiekvieno) veiksmus neprieštaraujančius objektyviems (visuomeniniams) dėsniams.Tai, kad jau spejai prisipazinti nesuvokias supancio pasaulio, negalintis priimti ziniu.
Neberimtai iš tavo pusės jau gaunasi. Juk prisipažinimas kažkur klydus, - nera koks smerktinas veiksmas. Dabar tu parodai, kad prisipažinimą vertini, kaip kapituliaciją...O tai galėtų reikšti paskelbimą, kad priimta oponento versija.
Kuriuos zodzius?Srovė wrote: Bet tai tik tarp kitko, gal tau ir pravers tai... Tuo tarpu tu neteisingai supratai mano žodžius. Grižk ir pasižiūrėk dar kartą...
Taip - matau - zmonijos vystymasi atsikratant dievu. Kuo daugiau atsikratoma - tuo spartesnis vystymasis.Srovė wrote:Srovė wrote:Šv. raštas - tai tam tikra forma aprašytas visuomeninis procesas su metodika, kaip skatinti žmogaus ir visuomenės vystymąsi.Tai turbut sventas rastas skatino israsti kompus?
O be kompo tu dar ką nors matai šiame gyvenime?..
...ir viskas be dievo pagalbos!Srovė wrote:- Vot ir kompus ir tai, kas ir be jų yra sukurta, išrasta...
Jei tik girdziu kates kniaukima, tai - tik vienas faktoriu, leidzianciu manyti, kad kate yra. Bet tas faktorius nieko nepasako apie kates spalva.Srovė wrote:Srovė wrote: Tame procese mes dalyvaujame, jaučiame bei suvokiame kiekvienas atskirai.Matai, būtum teisus, jei tame tamsiame kambaryje tikrai juoda katė būtų... Tu girdi kniaukimą, ir iškarto imi tvirtinti, kad tame tamsiame kambaryje tikrai yra juoda katė. Tai darai tiek automatiškai, kad net nespėji prisiminti, kad kačių būna ir kitokios spalvos.Nei tu dalyvauji zmonijos pazangoje, nei ka, nei panasus i tave.
Su logika pas tave prastai - nesistenk - nejuokink, o tai dar perkels i humoro skyriu
..nesusieta tarpusavyje, todel - nerisliai, neissamiai ir neisbaigta.Srovė wrote:Srovė wrote: Nesitikintiems Šv, raštuose rasti kažką išbaigto ir išsamaus, - tie tekstai atrodo keistos, net paikos pasakos.Na tu, kaip tikintis, parodyk tas vietas kur biblijoj parasyta kas nors issamaus ir isbaigto.
Viskas ten turi tam tikrą reikšmę...
Sakiau - parodyk ta vieta biblijoj kuri nepriestarautu kitiems biblijos teiginiams ir/arba tikrovei.
Cia tai biblijoj raso?Srovė wrote:Vot tavo kompas veikia. Žinoma galima rasti tokių detalių, be kurių jis veiktų ir toliau. Bet visas funkcijas jis atlieka tik neiškomplektuotas.
Kompas net ir sukomplektuotas neveiks, jei jis atitinkamai nebus suderintas. Suderinti galima ir atskiras jo dalis, bet kazkokios tai funkcijos neveiks.
Nenukrypkim nuo temos - tu kompuose nesi zinovas, tai ir nelisk i nezinomas tau "dziungles"
Tipo - pripazinti, kad buvo klaidinga biblija, bet neismesti senosios vien del to, kad ir naujoj bus klaidos, kurios isaiskes kiek veliau? Gumos tempimas vengiant pripazinti neisvengiama savo isitikinimu klaidinguma?Srovė wrote: Naujasnės modifikacijos - veiktų dar geriau. Bet kol nenusipirkai to naujasnio, ar išmesi senąjį? Ir ar jau taip naujasis ir bus visiška priešingybė senajam? Taip ir su Šv. raštu. Daug ką ten, seniai laikas, pakuoreguoti, papildyti. Bet nevalia ištrinti jo iš atminties.
Kurioj vietoj pasakei kas tas yr dievas? "Fenomenas"? "Mistika"? Su pastaruoju dievo apibudinimu as sutikciau.Srovė wrote:Srovė wrote: Šis fenomenas pavadintas mistika. Tai lyg vieša paslaptis. Mažai kas supranta Šv. raštą pilnumoje. Dėl to apstu netinkamų traktavimų, net gi priešingų pačiai Šv. Dvasiai.Aš ką tik paaiškinau, kas yra tas Dievas, o ponulis vis dar piktinies tuo, kurį pats per klaidą įtikėjęs.Nu tai nafig tas dievas tiek prisapaliojo, kad dabar niekas nezino ka jis sapaliojo?
Tu man siulai speti - kaip jaucia tie kurie neva jaucia nepriekaistinguma?Srovė wrote:Srovė wrote: Daugelis jausdami Šv. tekstų nepriekaištingumą, tiesiog pasikliaują Dievu (Šv. Dvasia). Tai silpnųjų tikėjimas.Liaukis maivesis. Tuo labiau, kad nesi visiškas neišmanėlis...Kaip cia jie jaucia nepriekaistinguma? Viduriuoja? Sroves, ciurksles po savimi leidzia?
Mano spejimas - viduriuoja.
[/quote]Srovė wrote:Srovė wrote: Kiti aiškiai suvokia esmę ir tvirtai jos laikosi. Tai brandą pasiekusios dvasios žmonės. Žymi žmonių dalis tik fofmaliai tiki - tiek, kad neprieštarauja...Tau juk geriau matyti...Suvokia, kad suvokti tu blevyzgu neimanoma todel ir formaliai tiki?
As paklausiau, bet jei sakai, kad klausimu ir atspejau, tai...
Cia neva - "samojis"?Srovė wrote:Srovė wrote:Yra kategorija žmonių, kurie suvokia visuomeninį reiškinį, bet sąmoningai kovoja su bažnyčia (-iom). Tai piktųjų dvasių šeimininkai (įprasta sakyti piktųjų dvasių apsėsti). Kova vyksta dėl didžiausios masės - formaliai tikinčiųjų patraukimo savo įtakai.Nu nebūk vieno argumento funkcija.Taip ir sakyk - vyksta agitacija, salininku pritraukimas, partijos/baznycios izdo didinimo tikslais.
Srovė wrote: Yra ir kiti motyvai. Kol religijų įtakoje visuomenė laikosi tam tikrų normų, bepigu papudravus nuogą užpakaliuką skeryčiotis gatvėje, neva, laisvės neužtenka...
Kas tau sake, kad visuomene laikosi tik religiju itakoje nustatytu normu?
Tau jau baisu? O man - neSrovė wrote:O kas bus, kai laimėsite, kai bus pasiekta kritinė masė tokios "laisvės" "norinčių"...
Karoce - uzpildei raidem eilutes sudarydamas ivaizdi, kad kazka protingo atsakineji.Srovė wrote:Srovė wrote:Čia ir galime atrasti aksčiau buvusio pilnesnio suvokimo (tada besirėmusio į tukstantmetę praktiką) už dabartinio suvokimo pasiskaičius keletą abejotinos vertės straipsnelių internetę... priežastis.Ačiū. Tikrai ne visai vykusi išsireiškimo forma ir nevienareikšmiškai vertintinas turinys. Iš konteksto, vis gi galima suprasti, kiek ir kas teigiama. Daugiau aš ir nenorėjau nieko pasakyti.Pradzioj papasakok - ka tu siuo sakiniu norejai pasakyti?
Jei pirmiau tikslas, o tik paskiau priemones, tai nekeicia teiginio - "svarbu yra tikslas neatsizvelgiant i priemones" esmes. Apie priemones butina kalbeti pries uzsibreziant tiksla - tai ir yra morales pagrindas - ka tu sau gali leisti siekiant savo tikslu, bet nepazeidziant kitu interesu.Srovė wrote:Srovė wrote:Viską lemia tikslas.Priemones - nesvarbu! Girdeta. Ar tatai yra tas tavo visuomenes vystymasis?
Ne, ne tai. Kas nepasakyta, nebūtinai reiškia, kad tai ir visai nesvarbu. Pirmiau tikslas, - po to priemonės. Negalima kalbėti apie priemones neapibrėžus tikslo. Netinkamos priemonės tegali sukurti tik tikslo pasiekimo iliuziją. Štai kad ir inkvizicija - naudojo netinkamas priemones, tai ne tik kad tikslo nepasiekė, bet tuo ir save pasmerkė išnykimui.
Netinkamos priemones kaip tik ir atsiranda, kai pirmiau siekiamas tikslas, o tik po to apsigraiboma - kokiomis priemonemis.