Pavasaris.

Pokalbiai prie alaus. Gali kalbėti ir abstinentai, tačiau praras pusę malonumo :)
User avatar
Shiori
pradedantis
Posts: 496
Joined: 2004-04-18 09:07

2006-01-20 22:23

Orams vis labiau panėšėjant į vasariškus, prabundant gamtai su šniokščiančiais upokšniais ir cyrulių meilės trelėmis, nutariau ir aš pasieškoti sau poros, su atvira širdimi ir besitikėdamas rimtų atsiliepimų ir draugiško supratimo.
Kadangi tai pirmas mano skelbimas internete ir apskritai pirmoji tema šiame nuostabiame tolerantiškų ir supratingų žmonių forume, tikiu, atleisite man, kad dreba rankos ir balsas bei spaudimas viršijęs bet kokio sveiko proto ribas.
Taigi, ieškau draugės, protingos ir rimtos, grožis ne pirmoje vietoje. Būtų gerai, jei turėtų šunį.
Labai tikuiosi atsiliepiant...

ai, ir dar amžius nuo 25...
Meduolis
emeritas
Posts: 3707
Joined: 2004-04-17 18:14
Location: Sheule

2006-01-20 22:37

Niu, aš gal tikčiau :love:

O ką tu moki? :roll:
User avatar
Shiori
pradedantis
Posts: 496
Joined: 2004-04-18 09:07

2006-01-20 22:43

Sveika, Ateone :blush:
Moterims būdinga iškart aiškintis ar darbštus, ar gabus, cveką į sieną tipo įkalt moka.
Aš moku moterį padaryt laimingą :)
O ko konkrečiai tamsta tikiesi?
Meduolis
emeritas
Posts: 3707
Joined: 2004-04-17 18:14
Location: Sheule

2006-01-20 22:52

Gražiai kalbi. Matomai, tamsta veiksmo žmogus būsi, iš karto prie reikalo :roll:

O ar jau daug moterėlių esi laimingomis padaręs? :baloon:
User avatar
Shiori
pradedantis
Posts: 496
Joined: 2004-04-18 09:07

2006-01-20 22:59

Aš ne mergininkas, tu nepagalvok... Po šiai dienai vienišas, nes ieškau tos vienintelės, galinčios mano pilką vienatvę nuskaidrinti savo buvimu šalia, visapusišku palaikymu ir parama.
Deja, nūdienos merginos perdėm materialistės siauru interesų ratu stiliaus žurnalo rėmuose... viliuosi, kad tu ne tokia.
Papasakok, kaip tau atrodo šiandienos merginos įvaizdis, kuo domiesi?
Meduolis
emeritas
Posts: 3707
Joined: 2004-04-17 18:14
Location: Sheule

2006-01-20 23:25

Toks gražus, padorus vyriškis, ir vis dar vieniškas? Tai gal labai išrankus būsi? :oops:

Nebūsiu nei siaurų materialistinių interesų, nei iš stiliaus žurnalų rėmų nužengusi. Esu paprasta, nuoširdi, bei, kuomet reikia - šiek tiek paslaptinga mergina. Kuo domiuosi? Ak, tik nesijuok... Renku įvairių tautų pasakas, tapau :oops:

O ką pats mėgsti veiki? Atrodo, būsi rimtas, užsiėmęs žmogus?
User avatar
Shiori
pradedantis
Posts: 496
Joined: 2004-04-18 09:07

2006-01-20 23:42

Jo, šiaip užsiėmęs - varau mašinas iš vokiečių. Laisvalaikiais su svarke virinu kaminus, bet patinka poezija, kulinarija ir kiti menai.

Ryt tikiuosi vel tave pamatyti :)
Meduolis
emeritas
Posts: 3707
Joined: 2004-04-17 18:14
Location: Sheule

2006-01-20 23:46

Ooo, su tokia gausybe užsiėmimų, ar pavyks išskirti nors kiek laiko merginai? :oops:


Rytoj būsiu čia :wink:
User avatar
Shiori
pradedantis
Posts: 496
Joined: 2004-04-18 09:07

2006-01-20 23:58

Skiriu Ateonei -

Bijau aš apie meilę prasitarti,
Nors vis labiau kasdien ilgiuos tavęs.
Tasai gėdingai smukdo meilės vertę,
Kas ją lyg prekę neša į gatves.

Aš daug sukūriau tau dainų visokių
Tikėdamas šia meile mums nauja:
Lakštingala, nakties dievaitė suokia
Tik vasaros džiaugsmingos pradžioje.

Ji žino, kad žmogus priprastų greitai
Prie žavesio jos muzikos liūdnos
Todėl jinai nutildo gyvą fleitą,
Aidėjusią iš medžių tankumos.

Taip lygiai aš pritildau savo dainą,
Nujausdamas jog meilė jau ateina...


Labanakt :roll:
User avatar
Shiori
pradedantis
Posts: 496
Joined: 2004-04-18 09:07

2006-01-21 11:13

Labas rytas visiems :)

Ištrauka iš pamokos vienuoliktokams :) , ačiū Gedui, leidusiam vėl jį skaityti.

Kas tai yra - filosofija?

Jau pats šis klausimas yra filosofija, visa iš karto filosofija.

Klausimas yra graikiškas, nors užrašytas lietuviškai. Galėtų būti užrašytas vengriškai, arabiškai, suomiškai - vis tiek būtų graikiškas. Galėtų būti klausiama važiuojant kur nors traukiniu, prisėdus pailsėti oazėje dykumoje ar paskaitoje apie filosofiją - vis tiek jis yra neišvengiamai jau iškart visa filosofija.
O kas tai yra - žmogus? Kas yra žmogaus esmė? Kas žmogų daro žmogumi?
Kas tai yra - mąstymas? Kas yra mąstymo esmė?
Kas tai yra - mokslas? Kas yra mokslo esmė?
Kas tai yra - pasaulis? Kas yra pasaulio esmė?
Kas tai yra - būtis (tai, kas yra)?.. Kas yra to, kas yra (būties), esmė? Ar tai, kas yra (būtis, buvimas) turi esmę?

Visi šie klausimai yra graikiški. Mes, tiesą sakant, mokame paklausti tik taip, kaip kažkadaise pradėjo klausinėti graikai. Visai atvirai kalbant, mes ir mąstyti kitaip nemokame, kaip tik graikiškai, tik tokiais klausimais, tokiais vaizdiniais, tokiom formom, tokiom mintim. Pagaliau, pasaulį suvokiame tik taip, kaip skamba šitie klausimai.


So, Ateonei-
tai pavyzdys, iliustruojantis mąstymo būdą, kurio dugiau nebeišras niekas, lygiai kaip ir religija per savo tikinčiuosius sukūrė, "išrado" moralės normas, tai, ką mes šiandieną vadiname krikščioniška morale.
Ir nemanau, kad tai yra blogai
ir pasaulio pabaiga,
nes-
senovės graikams visai nerūpi, kad pasivogėme jų išradimą.
Reika
skeptikas
Posts: 745
Joined: 2005-07-30 13:36
Contact:

2006-01-21 12:34

na jus cia ir graziai bendraujate.. :oops: net pavydas apeme...me irgi nori meiles ir pyrago(Ateonė) :wink:
Meduolis
emeritas
Posts: 3707
Joined: 2004-04-17 18:14
Location: Sheule

2006-01-21 21:17

Shiori :oops:

Žinoma, mąstom mes dažniausiai graikiškai, ir klausimus dažniausiai užduodame graikiškus. Retkarčiais, tiesa, visgi susimąstome, ar geri tie klausimai, ar apsimoka juos kelti, bet iš esmės esi teisus - mes vis dar juos keliame :)

Bet nereikia pamiršti ir kito graikų nuopelno - gyvos galybės etinių sistemų, kurias jie buvo sukūrę. Nereta iš jų buvo gerokai sudėtingesnė ir prašmatnesnė už taip vadinamąją "krikščioniškąją moralę". Pastaroji yra labai skurdi, palyginti su graikiškosiomis. Didieji krikščionybės apologetai ir teologai tikrai galėjo daugiau visko nukopijuoti iš graikų, galėjo daug ko pasimokyti. Bet jie to nepadarė.

O ta krikščioniškoji moralė... Na, o ką gi ji... Ji nuolat keitėsi, kaip keitėsi ir žmonių gyvenimas, jų socialinės ir ekonominės sąlygos, bei visa kita. Tiesa, ji visuomet keisdavosi paskutinė - pirma turėdavo pasikeisti visa kita - įskaitant ir pačių žmonių elgesį su kitais žmonėmis. Ir kuomet žmonės pamatydavo tos krikščioniškos moralės absurdiškumą, nelankstumą, jie galiausiai puslavo ją keisti, tobulinti, šlifuoti, papildyti naujomis dogmomis ir doktrinomis. Koks bereikalingas, beprasmiškas darbas... Ir bjauriausia, kad ta niekam nereikalinga krikščioniška moralė mums nepadėkoja už visą šį triūsą - ji negali mums padėkoti. Bet, matyt, toks jau yra tas žmogus, kad negali taip visko ramybėje palikti. Kažkas juk turi kažkam padėkoti. Todėl jis padėkoja tai moralei. Tik nesuprantu už ką :oops:


O eilėraštis tikrai gražus, ačiū :blush: Mažu pats parašei? :roll:
User avatar
Shiori
pradedantis
Posts: 496
Joined: 2004-04-18 09:07

2006-01-21 22:13

Gal galėtum pateikti bent porą iš galybės "sudėtingesnių ir prashmatnesnių", kad galėchiau palyginti, ar jinai taip jau ir nesikeite kaip ir krikshchionishkoji. Beje, nuo kada kitimas, tobulinimas kazhko pasidare bereikalingu ir beprasmishku darbu :)

Eilėraštis ne mano, man tik patinka :)

3 norai:
Ar nevargina ir neįkyri faktai?
Ar ne geriau turėti tris norus
su sąlyga, kad visiems jie bus išpildyti?
Aš noriu gyvenimo be ilgų pertraukų,
kol sienose ieškoma sprogmenų,
gyvenimo, kurio netikrintų sąskaitininkai.
Aš noriu rašyti laiškus ir būti visas juose,
savęs neprarasdamas ir toli nukeliavęs.
Aš noriu temos apie nieką, kurios pradžioje
visi galėtų įeiti ir jos pabaigoj išeiti :)

Ir nenorėčiau pamiršti, kad gražiau yra
mylėti ką nors, negu visai nemylėti.

/nikolas bornas/
Meduolis
emeritas
Posts: 3707
Joined: 2004-04-17 18:14
Location: Sheule

2006-01-23 18:23

Shiori wrote:Gal galėtum pateikti bent porą iš galybės "sudėtingesnių ir prashmatnesnių", kad galėchiau palyginti, ar jinai taip jau ir nesikeite kaip ir krikshchionishkoji.
Shiori :oops: Pabandysiu aš jas tiesiog palyginti. Aristotelis kartą yra pasakęs: žmogaus polinkis kažką daryti visų pirma priklauso nuo jo charakterio, o ne nuo jo žinių gausumo apie tai, kas yra blogai, ir kas -gerai. Taigi graikai, kurdami savo etines sistemas, visų pirma orientavosi į žmogų: jo charakterį, poreikius, motyvus, ir taip toliau. Graikų filosofai nesistengė sudaryti konkretaus sąrašo, kurie poelgiai yra blogi, ir kurie - geri. Jie nebandydavo kaip nors metafiziškai paaiškinti, kodėl anas - gerai, o anas - blogai. Jie keldavo tokius klausmus, kaip kad "o ką doras žmogus turėtų daryti štai tokioje situacijoje?". Todėl graikų etika buvo labai lanksti - situacinė. Jie pripažino, kad egzistuoja tam tikri skirtumai tarp žmonių, pripažino, kad egzistuoja gyva galybė pačių įvairiausių situacijų, kuriose, norint priimti sprendimą, gali tekti nemažai pasukti galvą, kaip reikėtų pasielgti teisingai. O štai Aristotelis kuo puikiausiai suprato, kad etika tėra priemonė kažko siekti. Pavyzdžiui, laimės, kuri, tikriausiai neprieštarausi, priklauso ir nuo žmonių tarpussavio bendravimo ypatybių. Nesakau, kad graikiškoji etika buvo be jokių minusų, bet palyginkime ją su krikščioniškaja etika... Pastarojoje į žmogų visiškai neatsižvelgiama. Joje tik pateikiamas sąrašėlis, ką uždrausta daryti, ir ką privalu. Geras yra tas, kuris vykdo sąrašėlio nurodymus, blogas - kuris nevykdo. Žinoma, dar yra ir atpildas bei bausmė. Skurdoka. O blogiausia, matyt, čia yra tai, kad tas sąrašėlis tikrai nėra pakankamas, kad juo galėtume sėkmingai pasinaudoti kiekvienoje įmanomoje situacijoje. Pavyzdžiui, pasakyta - nežudyk. O, kad viskas būtų taip paprasta... Betgi nėra - patys krikčionys yra priversti kurti visokias papildomas taisykles. Mat ši netinka visose įmanomose situacijose - kad ir, pavyzdžiui, savigynos. Arba kitas pavyzdys - abortų klausimas. Per tuos du tūkstantmečius pačių krikščionių nuomonė ne kartą keitėsi šiuo klausimu - buvo ir už, ir prieš. Nes to krikščioniškosios moralės sąrašėlio tiesiog nepakanka - juokingai trumpas jis. Taigi visi daro taip, kaip graikai anksčiau darydavo. Tik neaišku, už ką tai gerbia tą senobinę dieviškosios komandos teoriją :)


Ačiū už eilėraštį, šitas irgi labai gražus :)
User avatar
Shiori
pradedantis
Posts: 496
Joined: 2004-04-18 09:07

2006-02-05 16:07

Nesakau, kad graikiškoji etika buvo be jokių minusų, bet palyginkime ją su krikščioniškąja etika...

Palyginkime... Graikiškoji etika, arba apskritai bet kuri filosofinė sistema yra tik atskiras pavienių žmonių sukauptos patirties rezultatas, išraiška. Vieningos „bešališkos“ filosofijos apskritai nėra, nes kiekvienos iš jų autorius savaip žvelgia į tuos pačius reiškinius, problemas, todėl gaunasi skirtingų pažiūrų, vertinimų kratinys. Kurį pasirinkti? Juk jau vien iki naujųjų amžių, Europos filosofijos istorijoje būta virš šimto teorijų ir doktrinų. Apskritai moralės taisyklės pačios iš savęs nėra sau pakankamos ir reikalauja pagrindimo, suteikiančio joms svorio. Gi krikščioniškos etikos atveju atkrenta įrodinėjimo būtinybė.
Ir negana to, nėra ir vienos „teisingos“ filosofijos - čia tiktų A. Maceinos apibūdinimas, jog „Filosofijos abejotinumas yra visapusis: mes nežinome kas filosofija yra savyje, ką ji ilgoje savo trukmėje yra veikusi, ko siekusi ir ko pasiekusi. <...> Jokia filosofija nėra nuolatinė, ir joks filosofinis atsakymas nėra patvarus“.O štai jei kalbėsime apie krikščioniškąją etiką, tai ko jau ko, bet patvarumo, pastovumo jai nestinga. Bet
Pastarojoje į žmogų visiškai neatsižvelgiama.
Jeigu tau nepatinka, jog apribojama tavo laisvė, tada reikėtų kelti ir spręsti pasirinkimo problemą. Kada tu nusprendei, jog asmeninė laisvė yra visų siekiamybė? Daugybė žmonių visai nepageidauja "laisvės" pasirinkdami rizikuoti ir priiminėti savo sprendimus, o visai patenkinti nustatytomis normomis. Jeigu jos nepakankamos laikmečiui, tai gal yra keistinos, o ne atsisakytinos.
O blogiausia, matyt, čia yra tai, kad tas sąrašėlis tikrai nėra pakankamas, kad juo galėtume sėkmingai pasinaudoti kiekvienoje įmanomoje situacijoje.
Taigi visi daro taip, kaip graikai anksčiau darydavo.
O ką tokio gero jie darydavo. Net ir tavo minėtas Aristotelis savo laimės paieškose nuėjo netoli - tik iki karų ir vergijos pateisinimo.
Visu tuo aš norėjau pasakyti, jog kritikuoti nėra taip sunku, kaip pateikti alternatyvą problemos sprendimui. Tos filosofinės kryptys savo ideologija per silpnos pakeisti net tą brokuotą "sąrašėlį".

Tai tiek liko keiksmažodžius ištrynus :oops:

Bet eilėraštis vistiek priklauso :)

Vasara

Tįsau lankoje.
Nėr nieko aplink:
tik aš ir saulė.
Tyvuliuojančia tyla
atplaukia mintis:
-Šienu kvepia.
Vėjas bastosi po pievą
ir šlama žolėj,
o aukštybėj mano broliai
baltieji debesys
į rytmetį keliauja.

Ar ne per daug man,
kad a š e s u ?


/K. Wierzynski/
Meduolis
emeritas
Posts: 3707
Joined: 2004-04-17 18:14
Location: Sheule

2006-02-05 18:35

Shiori wrote:Palyginkime... Graikiškoji etika, arba apskritai bet kuri filosofinė sistema yra tik atskiras pavienių žmonių sukauptos patirties rezultatas, išraiška. Vieningos „bešališkos“ filosofijos apskritai nėra, nes kiekvienos iš jų autorius savaip žvelgia į tuos pačius reiškinius, problemas, todėl gaunasi skirtingų pažiūrų, vertinimų kratinys. Kurį pasirinkti? Juk jau vien iki naujųjų amžių, Europos filosofijos istorijoje būta virš šimto teorijų ir doktrinų. Apskritai moralės taisyklės pačios iš savęs nėra sau pakankamos ir reikalauja pagrindimo, suteikiančio joms svorio. Gi krikščioniškos etikos atveju atkrenta įrodinėjimo būtinybė.
Štai su tuo aš niekaip negaliu sutikti. Visų pirma turiu pasakyti, kad nemanau, jog moralinės ir etinės normos gali būti įrodytos, ar kad privalo būti įrodinėjamos tikrąja to žodžio prasme. Bet kokia argumentacija šioje srityje visuomet susives į tam tikras "nykščio taisykles" - moralinius tvirtinimus, kurių dauguma nekvestionuoja. Ir jei dėl šių bazinių taisyklių nesutariama, bet kokie įrodinėjimai tampa beprasmiai. Jei, pavyzdžiui, aš nemanau, kad mano ar kieno nors kito gyvybė yra verta bent sudilusio skatiko, tai tau niekaip nepavyks man įrodyti, kad neturėčiau žudyti. Mat mes vadovaujamės visiškai skirtingomis "nykščio taisyklėmis". Tai viena.

Antra - krikščioniškoji etika tikrai nėra išsprendusi visų savo filosofinių problemų. Štai viena iš jų: kodėl žudyti yra blogai? Ar todėl, kad Dievas liepė nežudyti? O kas būtų, jei Dievas lieptų žudyti? Tai automatiškai taptų gėriu? Nei šis, nei tas... O galbūt žudyti yra blogai apskritai, nepriklausomai nuo to, ką liepia Dievas - gal jis mums tiesiog perduoda šią informaciją? Bet tai reikštų, kad egzistuoja kažkokios moralinės taisyklės, kurių negali keisti net ir pats ponas Dievas - jis, kaip ir visi mes, yra joms pavaldus. Vėlgi - teologinė problema.

Na, ir galiausiai, apie kokį "svorį" galima kalbėti krikščioniškosios etikos atveju? Manau, kad tik apie kumščio svorį - katras galingesnis, tas ir doresnis. O pats doriausias yra Dievas, nes jis - galingiausias. Taigi ir jo padiktuotos taisyklės - doros viršūnė. Tik kažin, ar tokia "kumščio argumentacija" turi ką nors bendro su logine argumentacija.
Shiori wrote:Ir negana to, nėra ir vienos „teisingos“ filosofijos - čia tiktų A. Maceinos apibūdinimas, jog „Filosofijos abejotinumas yra visapusis: mes nežinome kas filosofija yra savyje, ką ji ilgoje savo trukmėje yra veikusi, ko siekusi ir ko pasiekusi. <...> Jokia filosofija nėra nuolatinė, ir joks filosofinis atsakymas nėra patvarus“.O štai jei kalbėsime apie krikščioniškąją etiką, tai ko jau ko, bet patvarumo, pastovumo jai nestinga.
Bet gyvenimas keičiasi. Atsiranda vis naujų galimybių, patenkame į vis naujas situacijas - tokias, kokių anksčiau nebūdavo. Tenka rinktis, tenka apsispręsti. Tuomet tas krikščioniškosios etikos patvarumas ir pastovumas tampa stabdžiu, neleidžiančiu spręsti šių naujų problemų. Čia reikia nuolatinio kitimo, bei gebėjimo prisitaikyti prie vis kintančio ir vis sudėtingėjančio gyvenimo, o ne pastovumo.
Shiori wrote:Bet
Pastarojoje į žmogų visiškai neatsižvelgiama.
Jeigu tau nepatinka, jog apribojama tavo laisvė, tada reikėtų kelti ir spręsti pasirinkimo problemą. Kada tu nusprendei, jog asmeninė laisvė yra visų siekiamybė? Daugybė žmonių visai nepageidauja "laisvės" pasirinkdami rizikuoti ir priiminėti savo sprendimus, o visai patenkinti nustatytomis normomis. Jeigu jos nepakankamos laikmečiui, tai gal yra keistinos, o ne atsisakytinos.
Aš ne tiek apie laisvę, kiek apskritai apie tai, kam ta etika skirta... Kaip manai - ar ji yra kažkas, kam visi turėtų tarnauti, ar tik priemonė? Aš manau, kad tik priemonė - ji yra skirta tarnauti mums. Mes ją ir kuriame. Jei mums laisvė yra vertybė - susikursime tokią etinę sistemą, kuri leis mūsų laisvei išbujoti. Jei mums laisvė nėra svarbi - kursime kitokią sistemą. Pasakysiu labai kategoriškai - patys svarbiausi šioje situacijoje esame mes, ir pasaulis sukasi apie mus. Todėl etika yra skirta tarnauti mums, o ne mes jai. Štai todėl ji ir turi būti kuriama atsižvelgiant į tuos, kurie ją kuria - į jų poreikius, jausmus ir visa kita. Į mus. Krikščioniškoji etika čia prašauna pro šalį.


Ir aš eilėraštį turiu. Specialiai tokį verksmingą parinkau - girdėjau patinka :)

Man liūdna šiandien... O, tegu
Tavoji arfa vėl prabyla!
Lai tyras balsas jos stygų
Greičiau išsklaido niaurią tylą.
Gal man širdy atbus viltis,
Jei jos šaltinis neišsekęs,
Ir žemėn ašara nukris,
Jei turi ašarų dar akys.

Garsų audringų trokštu aš,
Nereikia, dainiau, man paguodos:
Užsimiršimą man atneš
tiktai rauda ir skausmas juodas.
Versmė nematomų kančių
Nuodais krūtinę mano girdė.
Tad skambink! Verkti aš geidžiu -
Arba gėla man pervers širdį.
User avatar
Kita
pradedantis
Posts: 263
Joined: 2006-03-14 14:53
Location: Klaipėda

2012-04-22 12:58

Ieškau vaikino :lol:

Apie mane:
Protinga
Graži
Smalsi
Egocentriška
Ciniška
Užsispyrusi
Reikli sau ir aplinkiniams
Žingeidi
Kūrybinga
Mąstanti
Rami
Kai kas nors išerzina – pasiutusi ir isteriška
Visada teisi
Realistė
Ateistė
Skeptikė
Agnostikė
Tyrinėtoja
Visiškai nevartoju alkoholio
Nemėgstu nieko planuoti

Mėgstu:
Skaityti knygas
Kurti, rašyti
Diskutuoti
Važinėti dviračiu
Patirti pakitusias sąmonės būsenas
Sapnuoti, ypač sąmoningai
Domėtis psichologija
Domėtis ezoterika
Domėtis žmogumi ir visata
Domėtis ekologija ir sveikata
Castanedos knygas
Konkretumą

Reikalavimai vaikinui:
IQ > 130 (arba iš Raveno testo 60/60)
Racionalumas
Protingumas
Žingeidumas
Smalsumas
Spontaniškumas
Atkaklumas
Pomėgis diskutuoti
Visiškas alkoholio nevartojimas
Kanapės ir/arba psichodelikų vartojimas
Nepriklausymas jokiai religijai, nebent šamanizmui
Besąlygiškas domėjimasis manimi
Tvarkingumas
Gera išvaizda
Domėjimasis psichologija
Domėjimasis filosofiniais gyvenimo klausimais
Domėjimasis psichodelikais
Ekologiškas gyvenimo būdas
Važinėjimas dviračiu
Knygų skaitymas
Pomėgis būti [mano] tyrinėjimų subjektu
Aukštasis universitetinis išsilavinimas (gali būti kol kas nebaigtas) normalioje srityje
Mokėjimas nusileisti man, bet nenusileisti niekam kitam
Castanedos knygų (per)skaitymas būtų privalumas

:lol: Ok, iš tikro neieškau. :oops: Stogas važiuoja, nėra ką veikti. Ieškau bendraminčių ;)
Bet jei vis tik toks kaip aprašiau atsirastų, tai :thumbsup: Parašyk!
User avatar
Ąžuolas
naujokas
Posts: 37
Joined: 2012-03-12 16:22
Location: Kaunas

2012-04-22 19:15

Skeptikė, kuri domisi ezoterika? :?
Post Reply