Induizmo testas
keista pretenzija.. Cia tas pats kas sakyti, jog klausimas ar velnias (angelas) geras/blogas yra beprasmis kai akivaizdu, kad angelai ikunija geri, o velniai- blogi.RB wrote:Beprasmis klausimas. O dar atsižvelgiant į tai, kad be konteksto interpretuoti šį Kali atvaizdą gan sunku, ypač induizmu nesidomėjusiems.
Nereali analogija. Taip, krikščioniškoje mitologijoje angelai įkūnija gėri, o velniai – blogį. O ką tai bendro turi su Kali, kuri induizmo mitologijoje yra gan nevienareikšmė deivė? Ir tuo labiau – ką tai turi bendro su prašymu įvertinti ją remiantis vieninteliu paveikslėliu (kaip jau minėjau, ištrauktu iš konteksto.)Legionas wrote:keista pretenzija.. Cia tas pats kas sakyti, jog klausimas ar velnias (angelas) geras/blogas yra beprasmis kai akivaizdu, kad angelai ikunija geri, o velniai- blogi.
Papasakok, kokiame kontekste velnias krikščionybėje gali būt vertinamas kaip gėrio jėga?Legionas wrote:Deives Kali vertinimas tiek pat priklauso nuo konteksto, kiek ir velnio krikscionybeje.
O čia aš kalbu net ne apie Kali vertinimą viename ar kitame kontekste, o būtent apie šio paveiksliuko vertinimą žinant kontekstą ir jo nežinant.
T. y., anot tavęs, induistų ji laikoma visišku ir neginčytinu blogiu?Legionas wrote:Taigi.. Tiek pat yra dviprasmybes ir deives Kali vertinime induizmo kontekste.
Aš net nesivarginsiu su citatomis ir nuorodomis, bet paklausiu – ar kas nors įsivaizduoja krikščionišką miestą, pavadintą, tarkime, Satanviliu, Djavolgradu ar Šėtoniškėmis Ypač, pvz., ketvirtą didžiausią šalies miestą
Kitaip tariant, siūlai remiantis iš konteksto ištrauktu piešiniu pasirinkti vieną iš dviejų neteisingų atsakymų į nekorektiškai suformuluotą ir iki begalybės supaprastintą klausimąLegionas wrote:Tame ir yra testo esme. As palieku publikai atspeti ar Kali induizme laikoma gerio ar blogio deive.
Aš jau sakiau, kad palyginimas absoliučiai neteisingas. Ir paveikslai jokio konteksto nesuteikia.Legionas wrote:Trauk angela arba velnia is konteksto kiek nori, bet atsakymas bus vienareiksmiskas.
Tiesa, apklausos paskirties ir prasmės aš vis vien visiškai nesuprantu, bet tebūnie – vėliavą į rankas mūsų pradedančiajam religijotyrininkui