Lionginas wrote:martynas wrote:Krikscioniskuoju, dievui gyvybe ir priklauso, taigi jam nera moraliai neteiinga paiimti kas priklauso.
Tai yra absoliučiai amoralu.
martynas wrote:Antras krikscioniskasis aspektas yra dievo kaip teisejo vaizdavimas. Jei nepaklusti jam busi nuzudytas. Cia primitivokas teismo vaizdavimas. Dievas juk nezude (nors jis asmeniskai nieko nezude) jam istikimu. Netgi duodavo daug sansu pasitaisyti suklydusiems. Kol paskandino egiptiecius raudonojoje juroje izraelio tauta buvo nelaisveje 400 metu(ar panasei neatsimenu).
O kam reikėjo juos skandinti? Kas dievui iš to?
martynas wrote:Tai vaizduoja is vienos puses gailestinga is kitos teisinga dieva. Be to leisk pastebeti, kad fiziskoji mirtis krikscioniskuoju atzvilgiu nera pabaiga, taigi nera tokia ziauri bausme, kaip atrodytu netikinciajam kuriam mirtis siame gyvenime yra galas.
Mano manymu gyvunai ir vaika skausma patiria kitaip nei samone turintis zmones. Kalbu apie jaunus vaikus. Matai jeigu as sirgau ir kentejau budamas 1 metu as to nejauciau. Nors skausma patyriau, bet kitaip. Gyvunai irgi patiria skausma, bet jo nejaucia, taip kaip isivaizduojame mes dabar. Nekalti kudikeliai keliaus is karto pas dieva, keikscioniskuoju atsvilgiu, dievas taip jiems atsilygina. Jeigu patiketum dievu tai suprastum, kad cia pati didziausi dovana kokia galima isivaizduoti.
O negrai skausmą jaučia? O moterys?
Paskutinis mano komentaras tau, nes tavo atakymai ignoruojantis.
Kodel pasiimti kas tau priklauso yra amoralu? Mes vis tiek mirsime, ir tajp dievas pasiims kas jam priklauso, anksciau ar veliau. Tu is esmes teigi, kad mirti 80 metu nuo senatves yra moralu, o mirti 2 metu kudikiui yra amoralu dievo atzvilgiu, nes jis sukure mus.
Be to darydamas visiskai su krikscioniska teologija nesusijusias isvadas tu bandai teisti krikscioniu dieva? Tu ignoruoji, klaidingai iterpretuoji krikscioniskaja doktrina ir sakai, kad del to dievas neegzistuoja? O nepagalvoji, kad vien teigdamas, kad blogis egzistuoja tu patvirtini, kad egzistuoja ir geris. jei egzistuoja geris, egzistuoja ir objektyvi morale, jei egzistuoja objektyvi morale egzistuoja ir jos davejas. Si pripazino netgi tokie stiprus ateistai, kaip Dawkinsas. Materialistiniu poziuriu geris ir blogis neegzistuoja, tai as nesuprantu apie ka tu is vis kalbi.
Kam reikes mum visiem mirti? kas dievui is to? Krikscioniai turi paaiskinima kas is to dievui ir kas is to zmogui, jei tais paaiskinimais netiki tai tavo reikalais, bet is esmes tu tais paaiskinimais netiki pirmiausia del to, kad netiki paciu dievu.
Skirk zodzius patiria skausma ir kencia. Kad gyvunai skausma isgyvena kitaip, yra faktas. Jei jie skausma isgyvena taip pat, tai liute nuzudziusi gazele yra amorali.
Nesakau, kad vaikai nejaucia skausmo, taciau ji patiria kitaip nei suauge. Kadangi samone pilnai nesusiformavusi, tai daro itaka, nezinau kokia, bet teigiu, kad suages ir kudikis patirdami toki pati skausma ji isgyvana nevienodai.