Judaizmas
Čia galės pasireikšt Moshiah
pradžiai turiu klausimą - ar mintis, kad žmogus iš prigimties yra nuodėmingas, nusidėjėlis ir panašiai, yra naujoviškas krikščionybės išmislas, ar tai jau atėję iš judaizmo?
pradžiai turiu klausimą - ar mintis, kad žmogus iš prigimties yra nuodėmingas, nusidėjėlis ir panašiai, yra naujoviškas krikščionybės išmislas, ar tai jau atėję iš judaizmo?
Puikus klausimas parodantis esmini skirtuma tarp shiu religiju!
Judaizmas zhiuri i gimusi kudiki kaip ir pachia tyriausia esybe.
Tik paskui SAVO darbais zhmogus gali tapti "geresnis" arba "blogesnis".
Bet ir tai nera galutinis tashkas.
Visi zhmones (ne tik zhydai) turi galimybe pasikeisti net 180 laipsniu (i geraja puse ) jei tik panores ir sugebes save iveikti.
Zhmogus NERA atsakingas uzh kito zhmogaus darbus NEBENT pats ji pastumejo arba blogai ishauklejo vaika.
Bet net vaikas tapes suaugusiu jau nebera priklausomas nuo tevu.
Jo sprendimai tampa jo sprendimais ir tik jo.
Aishku lieka moraline "uodega" bet tai neesme.
Zhydu (bet analogishkai manau kad ir kitu zhmoniu) atveju yra posakis kad Dievas "baudzhia vaikus ir ju vaikus iki 3 kartos (jeigu jie KARTOJA tevu klaidas) bet apdovanoja iki 1000 kartu tuos kurie laikosi Jo istatymu".
Kitaip sakant atsakomybe yra tada kai zhmogus pasinaudoja blogu auklejimu o ne bando pasitaisyti i geraja puse.
Kas del Adomo (nuo ko visa mintis ir prasidejo).
Jo nuodemes (beje ne tuo aspektu kaip galvoja katalikai ) vaisius - zhmogus tapo mirtingas (na ir moterys gavo gimdymo problemu).
Bet tai yra VIENINTELE pasekme visai zhmonijai.
Idomu dar tai kad ta nuodeme buvo butent Dievo Isakymo NEKLAUSIMAS.
T.y. nera visishkai svarbu KA jis ten suvalge - svarbu kad jis padare tai kas buvo UZHDRAUSTA.
Beje del "gerio" ir "blogio".
Iki tos nuodemes nebuvo tokiu terminu.
Buvo tik "Dievishka" ir "ne Dievishka".
T.y. viskas kas atitinka Isakymus yra "gerai" o kita "blogai".
Bet nusidejes zhmogus igavo ishkart DVI galimybes:
Galimybe SUKLYSTI ir galimybe ISHTAISYTI KLAIDAS.
Geris ir blogis tapo subjektyviais dalykais - prieshingai negu buvo.
Nuo tada zhmones sprendzhia tuos klausimus pagal save kaip "aukshchiausia instancija".
Ir aishku toli grazhu nevisuomet pasirenka teisingai (arba optimaliai ).
Baigiant - zhmogus nera nusidejelis nuo gimimo bet ir nusidejes jis gali pasikeisti 180 laipsniu ir tai niekada ne velu.
Ir dar - optimizmas ir tikejimas eina greta.
Judaizmas zhiuri i gimusi kudiki kaip ir pachia tyriausia esybe.
Tik paskui SAVO darbais zhmogus gali tapti "geresnis" arba "blogesnis".
Bet ir tai nera galutinis tashkas.
Visi zhmones (ne tik zhydai) turi galimybe pasikeisti net 180 laipsniu (i geraja puse ) jei tik panores ir sugebes save iveikti.
Zhmogus NERA atsakingas uzh kito zhmogaus darbus NEBENT pats ji pastumejo arba blogai ishauklejo vaika.
Bet net vaikas tapes suaugusiu jau nebera priklausomas nuo tevu.
Jo sprendimai tampa jo sprendimais ir tik jo.
Aishku lieka moraline "uodega" bet tai neesme.
Zhydu (bet analogishkai manau kad ir kitu zhmoniu) atveju yra posakis kad Dievas "baudzhia vaikus ir ju vaikus iki 3 kartos (jeigu jie KARTOJA tevu klaidas) bet apdovanoja iki 1000 kartu tuos kurie laikosi Jo istatymu".
Kitaip sakant atsakomybe yra tada kai zhmogus pasinaudoja blogu auklejimu o ne bando pasitaisyti i geraja puse.
Kas del Adomo (nuo ko visa mintis ir prasidejo).
Jo nuodemes (beje ne tuo aspektu kaip galvoja katalikai ) vaisius - zhmogus tapo mirtingas (na ir moterys gavo gimdymo problemu).
Bet tai yra VIENINTELE pasekme visai zhmonijai.
Idomu dar tai kad ta nuodeme buvo butent Dievo Isakymo NEKLAUSIMAS.
T.y. nera visishkai svarbu KA jis ten suvalge - svarbu kad jis padare tai kas buvo UZHDRAUSTA.
Beje del "gerio" ir "blogio".
Iki tos nuodemes nebuvo tokiu terminu.
Buvo tik "Dievishka" ir "ne Dievishka".
T.y. viskas kas atitinka Isakymus yra "gerai" o kita "blogai".
Bet nusidejes zhmogus igavo ishkart DVI galimybes:
Galimybe SUKLYSTI ir galimybe ISHTAISYTI KLAIDAS.
Geris ir blogis tapo subjektyviais dalykais - prieshingai negu buvo.
Nuo tada zhmones sprendzhia tuos klausimus pagal save kaip "aukshchiausia instancija".
Ir aishku toli grazhu nevisuomet pasirenka teisingai (arba optimaliai ).
Baigiant - zhmogus nera nusidejelis nuo gimimo bet ir nusidejes jis gali pasikeisti 180 laipsniu ir tai niekada ne velu.
Ir dar - optimizmas ir tikejimas eina greta.
Na, šiuo aspektu judaizmo teiginiai visai protingi, lyginant su krikščionybe
Ta prasme kad jau ne viename "aprashyme" apie judaizma esu sutikes zhodzhius "... yra zhydu MAGISHKAS ritualas" ir panashiai...
Tai yra LOGINE klaida nes zhydai magija kaip tokia netiki.
Tai yra LOGINE klaida nes zhydai magija kaip tokia netiki.
IR VEL..!!!
Na gal galima butu kaip nors padaryti kad log-in butu automatinis???
Kad ir "svechiai" galetu rashyti bet kad ash ne pasidarychiau kas antra karta "svechiu".....................
Priprates prie lnk.lt tai ten galima tik prisiloginus rashyti.
O chia kas antra karta parashau - o tik paskui pamatau kad neprisiloginau.
Yra gi "automatic login" - tai ko NEVEIKIA?
Na gal galima butu kaip nors padaryti kad log-in butu automatinis???
Kad ir "svechiai" galetu rashyti bet kad ash ne pasidarychiau kas antra karta "svechiu".....................
Priprates prie lnk.lt tai ten galima tik prisiloginus rashyti.
O chia kas antra karta parashau - o tik paskui pamatau kad neprisiloginau.
Yra gi "automatic login" - tai ko NEVEIKIA?
Skirta visiems "ateistams".
Septyni Dievo Isakymai "Nojaus sunums" (gal kur tvarka ir supainiosiu bet visi ieina):
1. Tiketi Dievu.
2. Nekeikti Jo.
3. Nedaryti stabu.
4. Nezhudyti.
5. Nevogti.
6. Sudaryti salygas teisingam teismui - ko praktishkai beveik niekas nedaro...
7. Nekankinti gyvunu - arba kita versija: Nevalgyti gyvo gyvio. (Shtai jums ir austres su sushi..!)
Viskas ishskyrus 1 nereikalauja ish zhmogaus tikejimo bet tiesiog morales arba bent pagarbos.
Tu gali netiketi Dievu bet kam tau tada Ji peikti?
Stabas yra kvailiausias prasimanymas.
Zhudyti ir vogti prieshtarauja zhmoniu normaliai bendruomenei.
Teismas tikrai yra zhmonijos pagrindas.
Zhiaurumas gyvunui sukelia zhiauruma zhmogui...
Septyni Dievo Isakymai "Nojaus sunums" (gal kur tvarka ir supainiosiu bet visi ieina):
1. Tiketi Dievu.
2. Nekeikti Jo.
3. Nedaryti stabu.
4. Nezhudyti.
5. Nevogti.
6. Sudaryti salygas teisingam teismui - ko praktishkai beveik niekas nedaro...
7. Nekankinti gyvunu - arba kita versija: Nevalgyti gyvo gyvio. (Shtai jums ir austres su sushi..!)
Viskas ishskyrus 1 nereikalauja ish zhmogaus tikejimo bet tiesiog morales arba bent pagarbos.
Tu gali netiketi Dievu bet kam tau tada Ji peikti?
Stabas yra kvailiausias prasimanymas.
Zhudyti ir vogti prieshtarauja zhmoniu normaliai bendruomenei.
Teismas tikrai yra zhmonijos pagrindas.
Zhiaurumas gyvunui sukelia zhiauruma zhmogui...
Automatic login veikia tik tuo atveju, jei pas tave įjungtas cookies palaikymas.
vel, krikščionybės viena iš pagrindinių dogmų - visi žmonės iš prigimties nusidėjėliai. Įskaitant ir kūdikius.
vel, krikščionybės viena iš pagrindinių dogmų - visi žmonės iš prigimties nusidėjėliai. Įskaitant ir kūdikius.
www.jezus.lt wrote: Mes tikime, kad visi žmonės yra nusidėjėliai iš prigimties ir savo noru , nuodėmingi ir paklydę, neturintys jokio kito būdo, kuriuo patiems, be Kristaus, būtų įmanoma išsigelbėti.
Man jau ne pirmas sykis tavo minchiu gelme, nekalbant jau apie prasme, lieka nepasiekiamaMoshiah wrote:Skirta visiems "ateistams".
Tiesiog parodzhiau kad zhydu pozhiuriu visi zhmones gali buti "religingi" beveik nieko "religingo" nedarant - tereikia laikytis MORALES normu.
Posakis "nedaryk kitam to ko nenori gauti pats" (kiek perfrazuotas) labai tiksliai nusako bet kokios zhmoniu bendruomenes normalasu gyvavimo salyga.
Posakis "nedaryk kitam to ko nenori gauti pats" (kiek perfrazuotas) labai tiksliai nusako bet kokios zhmoniu bendruomenes normalasu gyvavimo salyga.
nedarant beveik nieko religingo, tik tikint dievu?
Hm, tai isheina, kad net patys didzhiausi ateistai turi shansa patekti i dangu?Moshiah wrote:Tiesiog parodzhiau kad zhydu pozhiuriu visi zhmones gali buti "religingi" beveik nieko "religingo" nedarant - tereikia laikytis MORALES normu.
Keista. Man atrode, kad tu norejai pasakyti, kad DAUGUMOS punktu galima laikytis nepriklausomai nuo tikejimo.Moshiah wrote:O DAR 6 punktai?!?!?!? Gal pasakysi kad JU laikaisi 100%???
Nu anyway pameginsiu ishvardyti:
1. Tiketi Dievu. (-)
2. Nekeikti Jo. (?)
3. Nedaryti stabu. (+)
4. Nezhudyti. (+)
5. Nevogti. (+)
6. Sudaryti salygas teisingam teismui - ko praktishkai beveik niekas nedaro... (+)
7. Nekankinti gyvunu - arba kita versija: Nevalgyti gyvo gyvio. (+)
Kaip mano kalkuliatorius rodo, laikausi mazhiausiai 5 punktu.
Nesutinku.
Bent jau 6 punktas yra labai sudetingas.
Ar tu padedi KIEKVIENAM mazhiui kuri gatveje musha dychkis?
Ir ar kiekviena bobute per gatve pervedineji?
Ash chia ne TAVES kritikuoti susiruoshiau o tiesiog paaishkinti kad teisingumas ir pagalba yra labai susije.
Labdara ir shelpimas tikrai ieina i teisinguma - ar daug kartu kokiam senukui prie parduotuves nors centa davei?
Jei taip - tada SHAUNUOLIS bet drischiau suabejoti.
Ne tuo ar tu geras bet tuo kad to tikriausiai nezhinojai ir vadinasi nebuvo paskatos tai daryti.
O jei rimtai - tai ash apie zhmones apskritai sakiau.
O zhiurint i situacija musu shalyje ir kitur - tikrai ne zhmones o GYVULIAI...
Bent jau 6 punktas yra labai sudetingas.
Ar tu padedi KIEKVIENAM mazhiui kuri gatveje musha dychkis?
Ir ar kiekviena bobute per gatve pervedineji?
Ash chia ne TAVES kritikuoti susiruoshiau o tiesiog paaishkinti kad teisingumas ir pagalba yra labai susije.
Labdara ir shelpimas tikrai ieina i teisinguma - ar daug kartu kokiam senukui prie parduotuves nors centa davei?
Jei taip - tada SHAUNUOLIS bet drischiau suabejoti.
Ne tuo ar tu geras bet tuo kad to tikriausiai nezhinojai ir vadinasi nebuvo paskatos tai daryti.
O jei rimtai - tai ash apie zhmones apskritai sakiau.
O zhiurint i situacija musu shalyje ir kitur - tikrai ne zhmones o GYVULIAI...
Tuo pozhiuriu Izraelio piliechiai irgi nelabai pazhenge, kadangi Izraelis menkai teprisidejo prie Lietuvos nepriklausomybes atkurimoMoshiah wrote: Bent jau 6 punktas yra labai sudetingas. Ar tu padedi KIEKVIENAM mazhiui kuri gatveje musha dychkis?
Pradekim nuo to, kad ash moku pajamu mokeschius, kuriu dali valstybe skiria labdarai. Pajamu neslepiu, nors galechiau . Tuo budu galima sakyti, kad prisidedu prie labdaros. Kalbant konkrechiai apie ishmalda gatveje - negi tiki, kad tie pinigai pasitarnaus kazhkam daugiau, nei shnapsui? Ar pats duotum pinigu narkomanui, strateguojanchiam ant eilines dozes?Labdara ir shelpimas tikrai ieina i teisinguma - ar daug kartu kokiam senukui prie parduotuves nors centa davei?