Štai liūdna istorija, kaip viena porelė mėgino susituokti.
http://www.delfi.lt/news/daily/voxpopul ... id=6642607
Mokesčiai
Aha.
- provincijus
- pradedantis
- Posts: 414
- Joined: 2004-07-14 12:28
- Contact:
Tikinčiųjų sąmoningumas tai tikrai tragiškame lygyje, 20 litų susimokėti per metus ir daro iš to problemą. Medžiotojai savų būrelių išlaikymui kasmet metasi po kelis šimtus ir neburba, o nekuriems katalikams motinos bažnyčios išlaikymui tai jau gaila. Gėdos jie turėtų tokius rašinėlius rašinėti. Reikėtų jiems priminti pirmųjų krikščionių pavyzdį, kai bažnyčiai būdavo atiduodama viskas iki paskutinio grašio, įskaitant ir nekilnojamą turtą, o jau bažnyčia po to padalindavo kiekvienam tiek kiek reikia.
idomus tas stereotipinis lietuvis.. vis dar nesiliauju zavetis. tiki i dieva ir save vadina krikscioniu (kataliku) nors biblijos nera skaites. daznas ir neskiria kad katalikas yra krikscionis jiem atrodo kad cia dvi skirtingos religijos.. i baznycia sumasto eiti tik per vestuves ir laidotuves.. kuriu galu jiem ten? visi eina tai ir jie.. gi bandos jausmas kokios vestuves ar laidotuves be baznycios.. kuria kriskcioniskas politines partijas o kai per rinkimus ju paklausia desimt dievo isakymu nesugeba suvapset net triju (konkreciai vagnorius su ozelyte)..
o kas del baznycios.. tai ji pakankamai lesu gauna is valstybes biudzeto kur jai nori nenori sumoka visi lietuvos mokesciu moketojai.. tad dar ivedineti savo mokescius kazkaip viduramziska atrodo.. be to uz vestuves gi papildomai ima nemaza mokesti tad prie to mokescio nieko nesakes kunigas galejo ir prideti tuos 120lt bet gobsumui ribu nera. kaip kazkas delfi komentaruose rase reikia kunigam ir satelitu ir masinu ir rumu su grazia seimininke.. tik va kad ju religija skurdiesiem rojaus laime pranasauja o istvirkeliam bausmes tai pamirsta.. galetu nors neveidmainiaut..
o kas del baznycios.. tai ji pakankamai lesu gauna is valstybes biudzeto kur jai nori nenori sumoka visi lietuvos mokesciu moketojai.. tad dar ivedineti savo mokescius kazkaip viduramziska atrodo.. be to uz vestuves gi papildomai ima nemaza mokesti tad prie to mokescio nieko nesakes kunigas galejo ir prideti tuos 120lt bet gobsumui ribu nera. kaip kazkas delfi komentaruose rase reikia kunigam ir satelitu ir masinu ir rumu su grazia seimininke.. tik va kad ju religija skurdiesiem rojaus laime pranasauja o istvirkeliam bausmes tai pamirsta.. galetu nors neveidmainiaut..
Tu turbut neatidzhiai skaitei straipsni:provincijus wrote:Tikinčiųjų sąmoningumas tai tikrai tragiškame lygyje, 20 litų susimokėti per metus ir daro iš to problemą. (...) Gėdos jie turėtų tokius rašinėlius rašinėti.
Negana to, pati bazhnychia oficialiai neigia imanti mokeschius, ir kol ji sakys viena o darys kita, paprasti tikintieji gales i valias rashyti tokius rashinius, bo veidmainiavimui reikia padaryti gala.O Jūsų tėvai nesumokėję mokesčių Bažnyčiai
- provincijus
- pradedantis
- Posts: 414
- Joined: 2004-07-14 12:28
- Contact:
Na jei oficialiai, tai turėtų būti kažkoks bažnytinis dokumentas, aš tokio nežinau. Kokio nors hierarcho populistinis pasiteisinimas juk nesiskaito oficialus pareiškimas. Priešingai kiek teko girdėti oficialiai ir po šiai dienai neatšaukta indulgencijų praktika (mirusiųjų atžvilgiu), tik šiomis dienomis indulgencijų valiuta skaitoma ne piniginis vienetas, o bendra malda. Nors, kad tą maldą kunigas pravestų reikia užpirkti mišias. Ir tai visai oficialu.Vajezus wrote:pati bazhnychia oficialiai neigia imanti mokeschius
Hm, štai ką pavyko rasti:
Sakychiau, labai dviprasmishkai viskas surashyta, bet anyway nematau jokio pagrindo reikalauti, kad tikintieji moketu mokeschius uzh savo tevus.
http://katekizmas.lcn.lt/kbk1996p2003/N16060.html#out49RKB Katekizmas wrote:2121 Simonija49 yra dvasiškų dalykų pirkimas arba pardavimas. Žyniautojui Simonui, norėjusiam nupirkti dvasinę galią, kurią jis matė veikiančią apaštaluose, Petras atsakė: „Kad tu pražūtum su savo pinigais, jei sumanei už pinigus nusipirkti Dievo dovaną!“ (Apd 8, 20). Taip jis laikėsi Jėzaus žodžių: „Dovanai gavote, dovanai ir duokite!“ (Mt 10, 8).50 Neįmanoma pasisavinti dvasinių gėrybių ir elgtis su jomis tarsi būtum jų savininkas ar šeimininkas, nes jų šaltinis yra Dievas. Jas galima iš Jo gauti tik dovanai.
2122 „Sakramentų teikėjas, už savo patarnavimą gavęs kompetentingos valdžios nustatytą auką, nieko daugiau neturi reikalauti; jis visada privalo paisyti, kad nepasiturintieji, nepaisant jų neturto, būtų aprūpinami sakramentais.“51 Kompetentinga valdžia nustato tas „aukas“, vadovaudamasi principu, jog krikščionių bendruomenė privalo išlaikyti Bažnyčios tarnus. „Darbininkas vertas savo valgio“ (Mt 10, 10).52
Sakychiau, labai dviprasmishkai viskas surashyta, bet anyway nematau jokio pagrindo reikalauti, kad tikintieji moketu mokeschius uzh savo tevus.
- provincijus
- pradedantis
- Posts: 414
- Joined: 2004-07-14 12:28
- Contact:
Tik nepagalvok, kad aš čia bandau pateisinti tą konkretų Kėdainių atvejį
Aplamai vertinant tikinčiųjų bendruomenės tarpusavio santykių vingius nereikėtų pamiršti, kad katalikų bažnyčia antroje vietoje po dievo žodžio vadovaujasi tradicija. Imti pinigus už tėvus aišku nesąmonė, bet mokesčių mokėjimas reguliariai bažnyčią lankantiems parapijiečiams yra savaime suprantamas dalykas, analogiškas kaip, kad mums nusipirkti alaus.
Aplamai vertinant tikinčiųjų bendruomenės tarpusavio santykių vingius nereikėtų pamiršti, kad katalikų bažnyčia antroje vietoje po dievo žodžio vadovaujasi tradicija. Imti pinigus už tėvus aišku nesąmonė, bet mokesčių mokėjimas reguliariai bažnyčią lankantiems parapijiečiams yra savaime suprantamas dalykas, analogiškas kaip, kad mums nusipirkti alaus.
O man labai smagu, kad juos ten pasiuntė Gal ateis į protą ir susimąstys, kuriam galui tuoktis bažnyčioje.
O idomu... pabandyti ivesti mada tuoktis meceteje , arba cirkeNomad wrote:O man labai smagu, kad juos ten pasiuntė Gal ateis į protą ir susimąstys, kuriam galui tuoktis bažnyčioje.
Matai, koks dalykas. Niekas nezhino, kiek vienas ar kitas zhmogus yra anonimishkai paaukojes pagal visuotinai priimta paproti. Neimanoma, pasakyti, koks jo indelis bazhnychios pajamose. Reishkia, reikia atsisakyti iprastinio aukojimo ir pakeisti ji griezhtai apskaitomais mokeschiais. Tada tenka truputi pakoreguoti katekizma, nes tokios pinigines iplaukos visishkai nepanashios i aukas.provincijus wrote: Imti pinigus už tėvus aišku nesąmonė, bet mokesčių mokėjimas reguliariai bažnyčią lankantiems parapijiečiams yra savaime suprantamas dalykas, analogiškas kaip, kad mums nusipirkti alaus.