Feminizmas - kas tai?

Naujas temas kurkite čia
User avatar
Vilius
emeritas
Posts: 4809
Joined: 2004-04-19 12:28

2019-08-05 14:27

Stormas wrote:
2019-08-05 13:52
Pabandžiau dar syk paskaityti tą tavo straipsnį... cituoju:
There is no evidence that the "best a man can get" ads pushing back against sexism and bullying contributed to the $8 billion figure.
Tai čia taip sako P&G, kurie dabar mažiausiai nori toliau eskaluoti šitą PR failą. Tuo tarpu pats CEO sako, kad reklama buvo vienas iš faktorių (aka "price worth paying"). Kodėl tu taip atkakliai nenori juo patikėti?
User avatar
fizikanas
nenugalimas
Posts: 3828
Joined: 2004-05-27 19:45

2019-08-05 14:36

Vilius wrote:
2019-08-05 14:27
Kodėl tu taip atkakliai nenori juo patikėti?
Cia gal toks mastymas, kur labai nori, kad butu kazkaip ir tada ir galvoja, kad taip yra. Idomu kaip toki mastyma butu galima pavadinti? Hmm... Norine mastysena?
Stormas
skeptikas
Posts: 521
Joined: 2018-07-04 23:51

2019-08-05 20:14

Vilius wrote:
2019-08-05 14:27
Tai čia taip sako P&G, kurie dabar mažiausiai nori toliau eskaluoti šitą PR failą. Tuo tarpu pats CEO sako, kad reklama buvo vienas iš faktorių (aka "price worth paying"). Kodėl tu taip atkakliai nenori juo patikėti?
Taip taip, kurioj vietoj jis čia tiksliai sakė, kad ta reklama buvo vienas iš faktorių nuostolio? Oh wait nesakė.. Ir jau net portalas suprato, kad čia priclickbaitino per daug:
CORRECTION: The Washington Examiner has updated this story to remove the suggestion that Gillette lost $8 billion due to its #MeToo-inspired advertising campaign. We regret that this article did not adhere to the Washington Examiner 's normal standards and procedures.

Kadangi nelabai tikiu "Trumpo dešiniųjų" politika, tai ir faktais kurie nėra faktai nesunku nepatikėti 8)
User avatar
Lionginas
senbuvis
Posts: 3068
Joined: 2011-10-03 09:35

2019-08-05 20:46

Stormas wrote:
2019-08-05 20:14
Taip taip, kurioj vietoj jis čia tiksliai sakė, kad ta reklama buvo vienas iš faktorių nuostolio? Oh wait nesakė.. Ir jau net portalas suprato, kad čia priclickbaitino per daug:
CORRECTION: The Washington Examiner has updated this story to remove the suggestion that Gillette lost $8 billion due to its #MeToo-inspired advertising campaign. We regret that this article did not adhere to the Washington Examiner 's normal standards and procedures.
Nepavyks, žinok, jau suveikė big data ir jokios straipsnio korekcijos nepadės :)
User avatar
Vilius
emeritas
Posts: 4809
Joined: 2004-04-19 12:28

2019-08-06 01:19

Stormas wrote:
2019-08-05 20:14
CORRECTION
Tiesiog pamatė, kiek dešiniesiems džiaugsmo sukėlė ta naujiena, tai dabar bando backtrackinti. Nes, jei naujiena gera dešinei, tai ji negali būti teisinga.. Duh.

Anyway, šitie komunikacijos fuckupai jau pradeda atrodyti beveik taip pat nevykusiai kaip ir pati reklama.. Kažin kiek dar jiems liko tų milijardų? Spėju, greitai praras ir tuos.. Dėl "valiutų svyravimų", žinoma :D
Stormas
skeptikas
Posts: 521
Joined: 2018-07-04 23:51

2019-08-06 01:23

Vilius wrote:
2019-08-06 01:19
Stormas wrote:
2019-08-05 20:14
CORRECTION
Tiesiog pamatė, kiek dešiniesiems džiaugsmo sukėlė ta naujiena, tai dabar bando backtrackinti. Nes, jei naujiena gera dešinei, tai ji negali būti teisinga.. Duh.

Anyway, šitie komunikacijos fuckupai jau pradeda atrodyti beveik taip pat nevykusiai kaip ir pati reklama.. Kažin kiek dar jiems liko tų milijardų? Spėju, greitai praras ir tuos.. Dėl "valiutų svyravimų", žinoma :D
Image
Post Reply