Re: Kur mano 3D printeris?
Posted: 2017-11-29 20:57
abejojame nuo 2004-ųjų
https://www.skeptikas.org/forum/
Nu jo.. Bet mano galva, šie privalumai nėra tokie svarbūs. Baterijos darosi vis talpesnės. Ir, kai jų talpa bus pakankama, kad nuvažiuoti ~500km bei bus geriau išplėtota įkrovimo infrastruktūra, tai ir tas pakrovimo laikas nebebus svarbus. Labai retai kada žmonės važiuoja tokius atstumus be sustojimo pavalgyti ar pernakvoti. O tie kurie važiuoja, gali tiesiog nusipirkti hibridinę mašiną (gal ateityje net bus hibridai su baterija ir vandenilio kuro elementu - jie gi vienas kitam netrukdo).
Bet jie gali pasirodyti svarbus rinkai.
Kalbant apie infrastruktura reikia nepamirsti, kad elektromobiliams reikalinga isvedziota elektra, o kaip zinome, elektra keliaudama nuo elektrines iki rozetes, dali savo energijos praranda. Gal sio praradimo kaip tik galime isvengti energija transportuodami balionuose?
Skamba, kaip tikra ateities masina.
Panašu, kad nepasirodė, nes beveik visi mašinų gamintojai nuėjo baterijų keliu.
Panašu, kad tie nuostoliai yra gana maži: "Transmission and distribution losses in the USA were estimated at [..] 6.5% in 2007." Vis dar nežinau skaičių vandenilio elektrolizės+suspaudimo+transportavimo atvejui, bet spėju, kad jie didesni.fizikanas wrote: ↑2017-11-30 10:34Kalbant apie infrastruktura reikia nepamirsti, kad elektromobiliams reikalinga isvedziota elektra, o kaip zinome, elektra keliaudama nuo elektrines iki rozetes, dali savo energijos praranda. Gal sio praradimo kaip tik galime isvengti energija transportuodami balionuose?
Manau, truputį tolimesnėje ateityje tai yra visai įmanomas variantas. Kuro elementai gi irgi varo elektrinius variklius, todėl gali būti puikiai suderinami su baterijom.
Ale patingėjai paskaityti tą straipsnelį, gerbiamasis, patingėjai... Ten gi aiškiai rašo, kad "[..] electrolysis[..] is more efficient and less expensive if water is first heated to form steam, with the electric current passed through the steam." Jie siūlo tik padidinti elektrolizės efektyvumą prieš tai išgarinant vandenį. Tačiau tam procesui vis tiek būtų naudojama elektros energija. Plius, energija, sunaudojama vandens išgarinimui, irgi galėtų būti panaudota elektrai gaminti.fizikanas wrote: ↑2017-11-30 19:43Beje nereikia svaistyti brangios elektros energijos gaminti vandeniliui - atomine elektrine gali gaminti vandenili iskarto: https://www.acs.org/content/acs/en/pres ... onomy.html
Per brangus palaikymas ir per mazas saugumas. Ar jau atnaujinai savo wi-fi adapteri po garsiojo KRACK pazeidziamumo aptikimo? O ka jei atnaujinti reiketu kiekviena elektros lempute namuose?Despòtas wrote: ↑2017-12-20 23:45Ai ir kaip ten reikalai su tuo “daiktų internetu”? Apie tai irgi buvo daug kalbėta.. bet mano apynaujis šaldytuvas vis dar neatsakinėja į pingus
Vienintelis daiktas (apart kompų ir telefonų), kuris yra pajungtas - tai televizorius. Bet čia ne visai tai, ką reklamavo IoT propaguotojai, ar ne?.. Dar viena mirusi naujovė?
Na nevisai - jie siulo tam panaudoti siluma, kuri ir taip isiskiria atominiu jegainiu reaktoriuose ir dabar tiesiog nueina i nuostolius.
Tai kad atominiai reaktoriai tik tą ir išskiria - šilumą.. Kuri paskui naudojama vandeniui išgarinti. O jau tada garas yra naudojamas sukti turbinoms, kurios gamina elektrą.
Bet jei ta darom nakti, kai energijos poreikio nera, o reaktoriu stabdyt neapsimoka, tai praktiskai free energy.
Na bet tada, kad isnaudoti energija maksimaliai efektyviai, visos masinos turetu krautis visa nakti. Taciau tokiu automobiliu, kuriems pilnai pasikrauti reikia visos nakties greiciausiai nieks nepirs, jei gales nusipirkti toki, kuris pasikrauna greiciau, sakykim per 3 valandas. Tuomet energija salyginai efektyviai bus isnaudojama tik pirmas tris nakties valandas, kai visa likusi laika kuras bus ir toliau deginamas veltui. O galetu buti kaupiamas vandenilio pavidalu, kuri paskui galima panaudoti kada reikia, kiek reikia ir greitai.
Tikriausiai visi girdėjo NASA "Pioneer-11" arba "Voyager-1", kurie yra labai toli nuo Saulės ir todėl maitinimui nuo 1969 metų vis dar naudoja apie 500 Watų branduolinę bateriją? Čia jau beveik 70 metų ir be jokio pakrovimo?
Spėju, kad ta priežastis gali būt kažkaip susijusi su radiacija: Radioisotope thermoelectric generator
atomo energijos problema yra pastovus poreikis ausinimui. tad kad ir kokia maza baterija jos nelabai kur panaudosi nebent tai butu itin zemos temperaturos arba gausybe vandens. kitavertus truputi keista kodel laivyboje atomo energija naudojama tik kariniuose objektuose.vvv2 wrote: ↑2017-12-24 16:36.. ką noriu pasakyti? Ogi tai, kad ta "baterija" buvo sukurta dar seniau, kažkur apie 1958 metus, bet absoliučiai neišplatinka. Kodėl? Naftos biznis? saugumas? Bendru atveju ta baterija gerokai saugesnė už sprogstamus ličio akumuliatorius, gerokai pigesnė ir netgi lengvesnė.
Aš net gi pamenu kaip jau tuomet sakiau, kad gausis šnipštasVilius wrote: ↑2018-03-29 19:32Pamenat, prieš kelis metus buvo tiek triukšmo dėl tų Google akinių? Jau tuoj tuoj turėjo prasidėti "augmented reality" era... Ir ką? Šnipštas?
Gal vieną kartą esu matęs žmogų realiame pasaulyje su tuo dalyku. Ir tada tikrai pagalvojau - ačiū, bet ne. Šito aš ant galvos nesidėsiu.