Tai paaiškinama tuo, kad visuomet labiau piktina tie nusikaltimai, kurie yra padaryti prieš negalinčius apsiginti - gyvūnus, vaikus ir panašiai. Tai šiuo atžvilgiu už tuos pačius nusikaltimus kunigai sulaukia lygiai tiek pat pasmerkimo, kiek ir pasauliečiai.Augustas wrote: ↑2022-02-07 19:54Šitų blogų poelgių (išskyrus šunų kankinimo atvejų) pasmerkimo irgi pasigendu. Šunų kankintojai yra smerkiami gan plačiai, o štai vagišiai, plėšikai, įvairiausi lytiniai nusikaltėliai, išskyrus nusikaltusius krikščionių dvasininkus, tokio pasmerkimo negauna. Bent jau man to pasmerkimo nepakanka.
O kokio išskirtinio, pavyzdžiui, vagišių pasmerkimo tu norėtum? Kad laikraščiuose spausdintų jų nuotraukas ir visaip ten išpeiktų? Ko konkrečiai trūksta iki laimės?

Arba viskas prasidėjo nuo RKB ir iš ten persimetė į psichoterapijąAugustas wrote: ↑2022-02-07 19:54Taip, RKB vyskupų tokia tolerantiška pozicija nusikaltusių kunigų atžvilgiu irgi prisidėjo prie RKB viduje išbujojusio blogio.Tame nieko nuostabaus nėra. Čia toks dėsningumas yra, jei toleruosi blogį, blogis išbujos. Lytinių nusikaltimų toleravimas RKB viduje yra puikus to dėsningumo įrodymas.
O va iš kur kilo tokia tolerantiška pozicija pačioje RKB? Taigi iš ten pat, tai yra iš esmės ta pati pozicija, kuri taikoma psichologiniame konsultavime ir psichoterapijoje.

Ta prasme, tavo teorija niekuo neparenta. Lygiai tais pačiais argumentais galima įrodinėti, kad tolerastijos bangą sukėlė RKB.