As suprantu, kad ateizmas sunkius laikus isgyvena, su islamo/induizmo plitimu pasaulyje ir sjw veziu edanciu is vidaus, bet gal nelaikas dar is jo daryt parodija?
Kas yra ateizmas?
Negali būt, pirmą kart girdžiu... Ką gi - aukštasis pilotažas/gilus kapstymas. Tik per anksti įšokai į temą - tuo tarpu pas mane tik rutininis žinojimas ir banalus tikėjimas. Kol prieisiu iki "tikimybinio" (tikrai toks yra? - juokauji tur būt) daug vandens nutekės, tuo tarpu pats galėtum dirvą ir išpurent - trinktelk temą "Tikimybinis vs absoliutus žinojimas" į Filosofiją, mygom 100 "lapų" postų atsiras, užlaikins negyvai. O man lengviau - sužinosiu kaip ir su kuo valgomas tas t. ž., nes šneka, kad laikai tai sunkūs...
Na šiaip man nerūpi kokius laikus ateizmas išgyvena, nes jei ateizmu vadini tiesiog netikėjimą dievais tai jis neišgyvena jokių laikų, tiesiog dalis žmonių netiki ir tiek. O jei ateizmu vadini visokius fanklubus ir organizacijas, tai linkiu joms smagiai nudusti geriausia neatidėliotinai
Bet mūsų va šiame forume tai ateistai atrodo gyvena visai gerai. Priešingai, visokie teistai ir agnostikai čia dažniau strykčioja, mosuoja rankutėmis ir kitaip mėgina atkreipti į save dėmesį, kad suaugę su jais diskutuotų ta juokinga dievo egzistavimo tema
- manau pribrendo laikas "skeptikas.org" garbingai ir teisingai pakeisti į "ateistas.org", kadangi skepticizmas nesuderinamas su įkaltais į smegenis tikėjimo/netikėjimo įsitikinimais.
"Lingvistika/semiotika"
Minėta - fizikano klasifikacija patraukli. Be išsakytų mini-pastabų, dar epitetą "patologinis" keisčiau į "aktyvus" - patologija prie gero nepriveda.
Kas "aktyvesnis" - klausimas nei šioks, nei toks, bet forumuose paprastai "atsimušinėja" ateistai, nes panašias temas daugumoje atvejų inicijuoja teistai (atrodo, kad čia, prieš 8m, startuota "atvirkščiai"). Visą disputą skaityti tingiu, bet kaip ten bebūtų, gaunasi 0-inis rezultatas. Todėl ir kyla klausimas - ko taip užsispyrusiai pilstytoma "iš tuščio į kiaurą" visur, kur yra bent menka užuomina "yra/nėra"?
Susidaro įspūdis, kad temas užveda 100% - iai agnostikai (fizikanas -10-90%), t.y., nežinantys (bla, vėl ir vėl tas žinojimas) tikėt ar ne - mat mano, kad gaus atsakymą, kaip yra "iš tikro". O atsakymo tai nėra - vienintelė nauda, kad sužinai kažką naujo. Asmeniškai iš paskutinių "lapų"("Argumentai už Dievo...") sužinoju kažkokio berods B toriją (nesupratau ir nesigilinau) ir daug apie tikimybes, finetiun... kažką, PC, matricas, virtualias tikroves/simuliacijas (žodis chrienovas - vos ne spekuliacijos). Bandymai "moksliškai" įrodyti/paneigti tai, kas mokslui neįmanoma iš principo, sukelia a la siurealistinį jausmą - panašų, kaip išgirdus apie didėjančius "Walking dead" reitingus, šio filmo net nežiūrėjau, pavadinimas užmušė vietoj, napoval. Pasiūlymas (gal jau buvęs, nežinau) - sugalvot būdą, kaip perduoti informaciją iš anapus - negi ten patekę absoliučiai visi tampa besmegeniais? Va tada ... ir t.t. Čia kieti, o ten..., ar ko verti?
Pasirašo : normalus ateistas" - 99,(9)% (atsiverčiau iš "netikinčio agnostiko" - su tais skaičiais dar ne viskas tvarkoje)
P.S. Ateisto prasmė kaip ir seniai "žinoma", ir kažką pakoreguoti praktiškai neįmanoma. O teistas - kas tai per subjektas, kame jo skirtumas nuo at? Lingvistika/logika sako, kad tai pas pat, tik "atvirkščiai" (visa kita - lygu /lygu).
P.P.S. Ateistas-agnostikas-krikščionis - kas čia per tipas nežinau. Ar noriu žinot? - nenoriu. Px.
P.P.P.S. "Biški".
Minėta - fizikano klasifikacija patraukli. Be išsakytų mini-pastabų, dar epitetą "patologinis" keisčiau į "aktyvus" - patologija prie gero nepriveda.
Kas "aktyvesnis" - klausimas nei šioks, nei toks, bet forumuose paprastai "atsimušinėja" ateistai, nes panašias temas daugumoje atvejų inicijuoja teistai (atrodo, kad čia, prieš 8m, startuota "atvirkščiai"). Visą disputą skaityti tingiu, bet kaip ten bebūtų, gaunasi 0-inis rezultatas. Todėl ir kyla klausimas - ko taip užsispyrusiai pilstytoma "iš tuščio į kiaurą" visur, kur yra bent menka užuomina "yra/nėra"?
Susidaro įspūdis, kad temas užveda 100% - iai agnostikai (fizikanas -10-90%), t.y., nežinantys (bla, vėl ir vėl tas žinojimas) tikėt ar ne - mat mano, kad gaus atsakymą, kaip yra "iš tikro". O atsakymo tai nėra - vienintelė nauda, kad sužinai kažką naujo. Asmeniškai iš paskutinių "lapų"("Argumentai už Dievo...") sužinoju kažkokio berods B toriją (nesupratau ir nesigilinau) ir daug apie tikimybes, finetiun... kažką, PC, matricas, virtualias tikroves/simuliacijas (žodis chrienovas - vos ne spekuliacijos). Bandymai "moksliškai" įrodyti/paneigti tai, kas mokslui neįmanoma iš principo, sukelia a la siurealistinį jausmą - panašų, kaip išgirdus apie didėjančius "Walking dead" reitingus, šio filmo net nežiūrėjau, pavadinimas užmušė vietoj, napoval. Pasiūlymas (gal jau buvęs, nežinau) - sugalvot būdą, kaip perduoti informaciją iš anapus - negi ten patekę absoliučiai visi tampa besmegeniais? Va tada ... ir t.t. Čia kieti, o ten..., ar ko verti?
Pasirašo : normalus ateistas" - 99,(9)% (atsiverčiau iš "netikinčio agnostiko" - su tais skaičiais dar ne viskas tvarkoje)
P.S. Ateisto prasmė kaip ir seniai "žinoma", ir kažką pakoreguoti praktiškai neįmanoma. O teistas - kas tai per subjektas, kame jo skirtumas nuo at? Lingvistika/logika sako, kad tai pas pat, tik "atvirkščiai" (visa kita - lygu /lygu).
P.P.S. Ateistas-agnostikas-krikščionis - kas čia per tipas nežinau. Ar noriu žinot? - nenoriu. Px.
P.P.P.S. "Biški".
Spėju, kad visokie „kultūriniai“ krikščionys. Save laiko krikščionimis nes taip priimta, tačiau realiai dievu netiki, o konkrečiom Biblijos pasakom turbūt dar mažiau.P.P.S. Ateistas-agnostikas-krikščionis - kas čia per tipas nežinau. Ar noriu žinot? - nenoriu. Px.
O kaip vadinasi tie, kur save laiko ateistais, nes taip priimta, bet realiai tai svencia velykas, zenyjasi, buna istikimi savo zmonoms/vyrams ir is esmes laikosi visu 10 dievo isakymu?
Ateistai. Tik abejoju, ar rastum nors vieną ateistą, kuris laikosi visų 10 dievo įsakymų. Man neteko tokių sutikti ar apie tokius girdėti.
Šiaip Sejanus yra teisus. Ateistas, kaip toks, pažeidžia pirmąjį, kuris yra esminis ir svarbiausias (apimantis visus kitus Dekalogo įsakymus), Dekalogo įsakymą ir todėl objektyviai nėra tas, kuris laikosi visų Dekalogo įsakymų.Sejanus wrote: ↑2018-04-09 08:50Ateistai. Tik abejoju, ar rastum nors vieną ateistą, kuris laikosi visų 10 dievo įsakymų. Man neteko tokių sutikti ar apie tokius girdėti.
- o tamsta nemanai, kad "visi ir viskas tarnauja Dievui"? Ateistai reikalingi tam, kad išaiškintų "apsimetėlius". Jei tikintysis "myli" vien bijodamas ateisto ar kito "našlaičio" dėl "susitepimo", reiškia tas "tikintysis" purvinesnis už bet kokį bedievį. Tokie Kristaus pareiškimai žiauriai užrūstino "prasmirdusius" šventuosius..
"Kristus" ir "Dievas" irgi gali rašyti kabutėse, tiesiog dėl aiškumovvv2 wrote:- o tamsta nemanai, kad "visi ir viskas tarnauja Dievui"? Ateistai reikalingi tam, kad išaiškintų "apsimetėlius". Jei tikintysis "myli" vien bijodamas ateisto ar kito "našlaičio" dėl "susitepimo", reiškia tas "tikintysis" purvinesnis už bet kokį bedievį. Tokie Kristaus pareiškimai žiauriai užrūstino "prasmirdusius" šventuosius..
Ateistai apskritai nereikalingi visiškai. Jie pagal apibrėžimą neturi tikslo egzistuoti. Kas kita yra tai, kad Dievas netgi tokius žmones gali panaudoti savo tikintiems ugdyti. Bet tai niekaip nesusiję su pačių ateistų egzistavimu, katras yra susijęs su žmogaus laisve rinktis pasaulėžiūrą.vvv2 wrote:- o tamsta nemanai, kad "visi ir viskas tarnauja Dievui"? Ateistai reikalingi tam, kad išaiškintų "apsimetėlius".
Nei Kristaus, nei Dievo nereikia rašyti kabutėse. Aiškumas yra prieštaraujantis motyvas tam, kad reikėtų šiuos žodžius rašyti kabutėse.Lionginas wrote: ↑2018-04-09 13:48"Kristus" ir "Dievas" irgi gali rašyti kabutėse, tiesiog dėl aiškumovvv2 wrote:- o tamsta nemanai, kad "visi ir viskas tarnauja Dievui"? Ateistai reikalingi tam, kad išaiškintų "apsimetėlius". Jei tikintysis "myli" vien bijodamas ateisto ar kito "našlaičio" dėl "susitepimo", reiškia tas "tikintysis" purvinesnis už bet kokį bedievį. Tokie Kristaus pareiškimai žiauriai užrūstino "prasmirdusius" šventuosius..
Ateistai reikalingi, kad kas nors pasakytų, kad karalius nuogas.
Ačiū, kad taip išsamiai visiems paaiškinai, kame buvo mano ironija.
Šitai sako ir patys tikintieji. Taigi, mūsų mielieji ateistai nereikalingi net ir šitam reikalui.
Džiaugiuosi, kad visiems pasidarė aiškiau, kame buvo mūsų Liongino ironija.