Post hoc ergo propter hoc?
Forumo pulsas
Atkirtimas nuo SWIFT realiai labai sunkiai tikėtinas. Ant dienų Владимир Милов kaip tik eilinį kartą šia tema kalbėjo. Anot jo SWIFT neturėtų tokio milžiniško efekto Rusijai, kaip dažnai kalbama. Ir SWIFT istoriškai buvo apribotas tik su Šiaurės Korėja ir Iranu dėl rimtesnių problemų su branduolinio ginklo plėtojimu minėtose šalyse. Jo manymu, personalinės sankcijos ženkliam skaičiui konkrečių svarbių Rusijos oligarchų ar su Kremliumi susijusių veikėjų ar įmonių duotų tikslingiausią efektą. Tik gal su personalinių sankcijų sąrašų papildymu irgi nelabai viskas sklandžiai vyksta, nes jų įvedimas Vakaruose konkretiems subjektams irgi turbūt nedaromas be rimtesnio poreikio ir pagrindimo.RB wrote: ↑2021-04-28 09:59Žiūrint, kaip tą „rimtesnę pagalbą“ įsivaizduoti. Žinoma, kad Vakarų valstybės nesiųs savo karinių pajėgų tiesiogiai kovoti su Rusija. Bet nereikia manyti, kad Rusija pajėgi ignoruoti ekonomines priemones – net ir dabartinės sankcijos Rusijos ekonomikai labai jaučiamos, o atkirtimas nuo SWIFT ar griežtos ekonominės sankcijos, uždraudžiant kitų šalių įmonėms bet kokią veiklą Rusijoje ar prekybą su ja labai greitai sugriautų Rusijos ekonomiką. Žinoma, su sąlyga, kad Vakarai norėtų ir ryžtųsi tokias sankcijas įvesti.Svetimas wrote: ↑2021-04-20 20:20Anot jo, Kremliaus (Rusijos) tolimas tikslas yra didelės Ukrainos dalies užgrobimas. Ir, sprendžiant pagal įvairius įvykusius įvykius, požymius, faktus, JAV ir Europa realiai paliko Ukrainą pačią vieną prieš labai tikėtiną karinę Rusijos agresiją Ukrainos atžvilgiu. Ir nesuteiks Ukrainai jokios iš esmės realios bent kiek rimtesnės pagalbos būsimo tiesioginio karinio susidūrimo tarp Rusijos ir Ukrainos atveju ar net nebandys/nesugebės kaip nors rimtai užkirsti tam kelią.
Gal turi daugiau kokios informacijos apie tai? Nes aš kaip tik išgirstu daugiau nuomonių, kad dabartinės sankcijos konkrečiai Kremliui nėra tiek rimtos, kad jis jų paisytų.
Taip. Kiek aš skaičiau įvairių Vakarų analitikų nuomonę, būtent todėl, kad tai labai rimtas žingsnis, po kurio nebelabai būtų kur eiti, išskyrus karinį konfliktą. Todėl Vakarai ir susilaiko nuo tokio sprendimo, norėdami pasilikti sau spektrą ekonominio poveikio priemonių, kuriomis galėtų grasinti Rusijai ir taip galbūt sustabdyti agresyvius jos veiksmus. Atkirtus nuo SWIFT tai reikštų beveik visišką ekonominę blokadą, ir Rusija atsidurtų padėtyje, kur galėtų leisti sau beveik viską, išskyrus tiesioginį karą su NATO, vadovaudamasi principu „blogiau jau vis tiek nebus“.
Kažko labai konkretaus ne, daugiau pavieniai kažkur kažkada skaityti straipsniai ir Rusijos makroekonominių rodiklių grafikai.
Šiek tiek įdomu, ar yra kokie nors geri būdai pamatuoti, kokiu mastu makroekonominiai rodikliai priklauso nuo Vakarų sankcijų, o kiek priklauso nuo pačios Rusijos valdžios vykdomos politikos šalies viduje ir pan.?
Ekonometrijoje yra visokių mandrų statistinių metodų, kurie teoriškai gali nustatyti priežastingumo sąryšius tarp daugelio kintamųjų. Bet tam reikia turėti išsamius ir kokybiškus duomenis.
Aš vis tik manyčiau, kad Rusijos vidaus politika keičiasi palaipsniui, be jokių staigių šuolių, tad ji vargu ar gali paaiškinti gan staigų ekonominių rodiklių smukimą nuo 2014-ųjų. Čia gal labiau reikėtų kalbėti apie tai, kiek įtakos turėjo sankcijos, o kiek – pasaulinės naftos kainos.
Raskevičius nustebęs, kad po dešimt metų LGTB organizacijų varomos bauginimo kampanijos, gėjai jaučiasi įbauginti.
https://www.delfi.lt/news/daily/lithuan ... d=87172933
https://www.delfi.lt/news/daily/lithuan ... d=87172933
LGBT mitinge per Šeimų maršą dalyvavęs Šarūnas žino, kaip išspręsti visų šeimų problemas:
Iš kur tokių ir ištraukia, dresūra 10/10...Manau, kad visų šeimų problemos būtų išspręstos, jei būtų įteisinta Stambulo konvencija.“
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/lithuan ... d=87197001
Savo kanale Владимир Милов gan įdomiai pasidalino savo vizija, pasakojimu apie 90-ųjų ir vėliau oligarchus Rusijoje:
Откуда взялись олигархи в России девяностых? [Другие 90-е]
Откуда взялись олигархи в России девяностых? [Другие 90-е]
Infantiliam Vadui Paliepus™ (allegedly), Pentagonas ir vėl išleido UFO video
https://www.youtube.com/watch?v=aPZM3bgTQ7g
Matoma kažkokia juoda dėmė, skraidanti pirmyn atgal. Nepaprasta įspūdinga ir gniaužia kvapą. Manau, dėmė ekrane gali būti tik arba slaptas orlaivis, arba ateiviai iš kosmoso. /s
Radau Mick West analizę su keliais įdomiais pastebėjimais. Kas šiek tiek vis dar keista, kad dauguma mano matytų žurnalistų praryja šitą š. su kabliuku, ir net nemėgina nors minimaliai kritiškai paanalizuoti to vaizdo įrašo. O juk dauguma naujienų outletų turėtų turėti kompetetingus video editorius?
https://www.youtube.com/watch?v=aPZM3bgTQ7g
Matoma kažkokia juoda dėmė, skraidanti pirmyn atgal. Nepaprasta įspūdinga ir gniaužia kvapą. Manau, dėmė ekrane gali būti tik arba slaptas orlaivis, arba ateiviai iš kosmoso. /s
Radau Mick West analizę su keliais įdomiais pastebėjimais. Kas šiek tiek vis dar keista, kad dauguma mano matytų žurnalistų praryja šitą š. su kabliuku, ir net nemėgina nors minimaliai kritiškai paanalizuoti to vaizdo įrašo. O juk dauguma naujienų outletų turėtų turėti kompetetingus video editorius?
Nežinau, kur dėti šį straipsnį (žiūr. nuorodą žemiau), tai įdedu čia:
https://www.bernardinai.lt/kaip-katalik ... chologija/
Ką manote, gerb. forumiečiai, apie šį straipsnį?
https://www.bernardinai.lt/kaip-katalik ... chologija/
Ką manote, gerb. forumiečiai, apie šį straipsnį?
Labiausiai prajuokino vieta, kur atseit katalikų bažnyčia draudė tėvams susitarti dėl vaikų santuokųAugustas wrote: ↑2021-05-19 17:26Nežinau, kur dėti šį straipsnį (žiūr. nuorodą žemiau), tai įdedu čia:
https://www.bernardinai.lt/kaip-katalik ... chologija/
Ką manote, gerb. forumiečiai, apie šį straipsnį?
O kas čia juokingo? Tai, kad iš tikrųjų nedraudė, ar tai, kad draudė, bet draudimas nebuvo toks veiksmingas, ir tėvai vis tiek vedė derybas dėl savo vaikų santuokų?Seianus wrote: ↑2021-05-19 17:31Labiausiai prajuokino vieta, kur atseit katalikų bažnyčia draudė tėvams susitarti dėl vaikų santuokųAugustas wrote: ↑2021-05-19 17:26Nežinau, kur dėti šį straipsnį (žiūr. nuorodą žemiau), tai įdedu čia:
https://www.bernardinai.lt/kaip-katalik ... chologija/
Ką manote, gerb. forumiečiai, apie šį straipsnį?
Na visi žino, kad anais laikais tėvų susitarimai dėl santuokų buvo praktiškai norma, tai daug pasako apie tokio draudimo efektyvumą, jei jis išvis egzistavo O jei draudimas neturėjo jokios įtakos, tai kam išvis jį ten minėti.
Čikagos merė nuo šiol duos interviu tik juodaodžiams žurnalistams.
https://www.foxnews.com/media/local-rep ... ournalists
https://www.foxnews.com/media/local-rep ... ournalists
Atrodo pritempta ta teorija. Kai kur ir tiesiog neteisinga, pavyzdžiui čia:Augustas wrote: ↑2021-05-19 17:26Nežinau, kur dėti šį straipsnį (žiūr. nuorodą žemiau), tai įdedu čia:
https://www.bernardinai.lt/kaip-katalik ... chologija/
Ką manote, gerb. forumiečiai, apie šį straipsnį?
Iki pat 19 amžiaus pabaigos paprastų žmonių mobilumas buvo praktiškai nulinis, praktiškai visi susilenkę dirbo savo žemės lopą, mažai kas išvykdavo už savo valsčiaus ar parapijos ribos, tuokdavosi su geriausiu atveju gretimo kaimo diedais ir bobomis, gyveno su išplėstine šeima ar blogiausiu atveju bernavo pas kaimyną ir t.t. Tai čia jau biškį panašu į istorijos klastojimą išgalvotais faktais, kad bažnyčia silpnino giminystės ryšius ir dėl to žmonės neva tapo labiau individualistai, nes turbūt gavo galimybę keliauti po platų kraštą ieškodami sau nuotakos Tai nelabai aišku, apie ką toje knygoje kalbama - gal apie kokią nors aukštuomenę? Nes nepanašu, kad butų kalbama apie plačią visuomenę, kuri per visus viduramžius nieko be savo žemės lopo (o kiek vėliau - ir be savo fabriko) nematė.Iš pirmųjų svarbios šios: gentinių ryšių išardymas, susilpnėję ryšiai su išplėstine šeima ir gimtosiomis žemėmis, geografinis ir santykių mobilumas, priklausomybė nuo Bažnyčios, kliovimosi tinklų (angl. safety nets), suteikiančių stabilumą, paramą nelaimės atveju poreikis.
Daugiau kažką iš straipsnio sunku pasakyti neskaičius knygos.
Šiaip jau netiesa, kad paprasti žmonės sėdėjo visiškai namuose ir nieko nematė. Buvo nemaža keliautojų, pvz., buvo tolimesnės ar artimesnės piligriminės kelionės, buvo pirkliai, buvo amatininkai, buvo net žvejai, buvo kariai, judėjimas tarp vienuolynų irgi buvo nemažas. Nors šiaip dėl daugumos valstiečių Tu teisus. Tik besituokiančių amžių truputį klaidingai nurodei.Lionginas wrote: ↑2021-05-20 08:22Atrodo pritempta ta teorija. Kai kur ir tiesiog neteisinga, pavyzdžiui čia:Augustas wrote: ↑2021-05-19 17:26Nežinau, kur dėti šį straipsnį (žiūr. nuorodą žemiau), tai įdedu čia:
https://www.bernardinai.lt/kaip-katalik ... chologija/
Ką manote, gerb. forumiečiai, apie šį straipsnį?Iki pat 19 amžiaus pabaigos paprastų žmonių mobilumas buvo praktiškai nulinis, praktiškai visi susilenkę dirbo savo žemės lopą, mažai kas išvykdavo už savo valsčiaus ar parapijos ribos, tuokdavosi su geriausiu atveju gretimo kaimo diedais ir bobomis, gyveno su išplėstine šeima ar blogiausiu atveju bernavo pas kaimyną ir t.t. Tai čia jau biškį panašu į istorijos klastojimą išgalvotais faktais, kad bažnyčia silpnino giminystės ryšius ir dėl to žmonės neva tapo labiau individualistai, nes turbūt gavo galimybę keliauti po platų kraštą ieškodami sau nuotakos Tai nelabai aišku, apie ką toje knygoje kalbama - gal apie kokią nors aukštuomenę? Nes nepanašu, kad butų kalbama apie plačią visuomenę, kuri per visus viduramžius nieko be savo žemės lopo (o kiek vėliau - ir be savo fabriko) nematė.Iš pirmųjų svarbios šios: gentinių ryšių išardymas, susilpnėję ryšiai su išplėstine šeima ir gimtosiomis žemėmis, geografinis ir santykių mobilumas, priklausomybė nuo Bažnyčios, kliovimosi tinklų (angl. safety nets), suteikiančių stabilumą, paramą nelaimės atveju poreikis.
Šiaip jau bent teoriškai tai buvo reikalaujama laisvo apsisprendimo tuokiantis. Kiek pamenu iš Bažnyčios istorijos studijų, tai netgi buvo įvestas specialus laikotarpis, per kurį buvo galima atsisakyti santuokos, jei ji buvo labai nenorima, t.y., primesta.
O apskritai tai čia geras klausimas apie Bažnyčios mokymo įtaką visuomenės normoms.