Sejanus wrote: ↑2018-10-22 15:38
Tik po to turėjai gyventi celibate, jei nepavykdavo vėl susitaikyti su žmona/vyru.
Neskamba, kaip sekso užsitikrinimas...
Ai, Tamsta apie tai. Dabar supratau. Tai štai, jei sutuoktinis atsisako lytinių santykių, Bažnyčios požiūriu, tai reiškia, jog santuoka negaliojanti nuo pat pradžios.
Na, truputį droviuosi, bet jei Tamsta, Sejanau, labai nori, tai sutinku pacituoti keletą ištraukų iš šios puikios bažnytinių pamokslų knygos. Einu ieškoti ištraukų, bet prieš jas pateikiant norėčiau sužinoti, kokia būtent tematika Tamstą domina.
Jei ne paslaptis, tau tikrai taip prastai su self awareness ir neįsivaizduoji, kaip linksmai atrodai?
Ne, Sejanau. Tai nėra jokia paslaptis. Nes tikrai nežinau, kaip atrodau. Jei iš tikrųjų atrodau linksmai, tai labai gerai, kad taip atrodau.
Kur kas blogiau būtų, jei atrodyčiau rimtai.
Na, kadangi Tamsta, Sejanau, nepasakė, kokia tematika domina, tai eksperimento tvarka pateikiu dvi ištraukėles iš tos knygos (kurios man labai patinka):
1) "Jėzus Kristus ateina pas sutuoktinius ir tada, kai jie švelniai vienas prie kito prisiglaudžia, bučiuojasi, glamonėjasi, užsiima seksu. Ir taip sužadinti kūnai dalyvauja Dievo, slypinčio žmonių kūnuose, meilės paslaptyje. Tada, kai jie apdovanoja vienas kitą malonumu, Dievas yra tarp jų - tai Santuokos sakramento, pašventinančio intymius santykius, galia." (tos puikios knygos 17 psl.)
2) "Sutuoktiniai vienas su kitu ir su Dievu susitinka trijuose lygmenyse, kurių simboliai yra namų koplyčia, stalas ir santuokinė lova.
Katalikų santuoka apsupa santuokinę lovą ypatinga pagarba. Specialiame santuokos akto intymiojo celebravimo kambaryje pastatoma plati lova, kad būtų galima patogiai išgyventi tą nepaprastą valandėlę." (t.p., psl. 19)
Gal dar kas nors konkrečiai domina Tamstą?
Ar tiesiog daryti iš savęs klouną nemalonu, bet tenka, nes dar nemaloniau – pripažinti, kad ten šiaip neapgalvojęs leptelėjai apie tuos tariamai patirtimi paremtus pamokslavimus ir jie iš tiesų labai reti, jei išvis egzistuoja? Be reikalo, nieko čia gėdingo nėra.
Ačiū, Sejanau.
Turėsiu tai minty, kai iš tikrųjų susimausiu.
P.S.
Tiesiog pagalvojai, kad bažnyčiai yra beveik 2000 metų, ir leptelėjai apie patirtį. Nesusimąstęs, kad bažnyčios pamokslavimai retai turi ką nors bendro su patirtimi ir daugiau – su šventais raštais ir filosofavimais.
Tai, Sejanau, visi mitai yra grįsti išskirtinai (jausmine) patirtimi. Tik mitų problema yra ta, kad jie nepatikrinti protu ir todėl dažnai būna neteisingi.