Elon Musk
Elon Musk (g. 1971 m. birželio 28 d.) – PAR, Kanados ir JAV verslininkas, filantropas, išradėjas, inžinierius.
Elon Musk yra SpaceX vadovas, Tesla Motors vadovas ir produktų kūrėjas, SolarCity ir OpenAI tarybos pirmininkas. 2016 m. lapkritį jo turto vertė siekė 11,1 milijardų JAV dolerių ir jis buvo 94 turtingiausių pasaulio žmonių sąrašo vietoje.
Elon Musk teigia, kad jo įkurtų įmonių SolarCity, Tesla Motors ir SpaceX tikslas yra keisti pasaulį ir žmoniją. Vieni iš jo tikslų yra kova su visuotiniu atšilimu per atsinaujinačios energijos gamybą ir vartojimą, taip pat žmonijos išnykimo galimybių mažinimas per tarpplanetinę ir Marso kolonizaciją.
Be pirminių jo verslo veiklų, E. Musk yra išradęs itin greitos viešojo transporto sistemos Hyperloop projektą (teoriškai galinčią pasiekti 1 200 km/val greitį), taip pat pasiūlęs reaktyvinio viršgarsinio elektrinio vertikalaus kilimo ir tūpimo tipo lėktuvo idėją, vadinamą „Musk electric jet“.
2013 m. žurnalas „Fortune“ išrinko E. Musk metų verslininku.
2016 m. žurnalas „The Drive“, „Time“ padalinys, E. Musk įvardijo kaip patį įtakingiausią asmenį automobilių pramonėje ir antrą įtakingiausią automobilių technologijų pramonėje.
Geras podcast'as.
https://www.youtube.com/watch?v=ycPr5-27vSI&t=1s
Elon Musk yra SpaceX vadovas, Tesla Motors vadovas ir produktų kūrėjas, SolarCity ir OpenAI tarybos pirmininkas. 2016 m. lapkritį jo turto vertė siekė 11,1 milijardų JAV dolerių ir jis buvo 94 turtingiausių pasaulio žmonių sąrašo vietoje.
Elon Musk teigia, kad jo įkurtų įmonių SolarCity, Tesla Motors ir SpaceX tikslas yra keisti pasaulį ir žmoniją. Vieni iš jo tikslų yra kova su visuotiniu atšilimu per atsinaujinačios energijos gamybą ir vartojimą, taip pat žmonijos išnykimo galimybių mažinimas per tarpplanetinę ir Marso kolonizaciją.
Be pirminių jo verslo veiklų, E. Musk yra išradęs itin greitos viešojo transporto sistemos Hyperloop projektą (teoriškai galinčią pasiekti 1 200 km/val greitį), taip pat pasiūlęs reaktyvinio viršgarsinio elektrinio vertikalaus kilimo ir tūpimo tipo lėktuvo idėją, vadinamą „Musk electric jet“.
2013 m. žurnalas „Fortune“ išrinko E. Musk metų verslininku.
2016 m. žurnalas „The Drive“, „Time“ padalinys, E. Musk įvardijo kaip patį įtakingiausią asmenį automobilių pramonėje ir antrą įtakingiausią automobilių technologijų pramonėje.
Geras podcast'as.
https://www.youtube.com/watch?v=ycPr5-27vSI&t=1s
Pastaruoju metu šios temos herojus išgyvena ne pačius ramiausius laikus.
Iš pradžių kažkas (jis pats?) buvo paskleidęs gandus, kad Muskas ruošiasi supirkti Teslos akcijas, ir padaryti ją "private company". Vėliau jis tuos gandus paneigė.
Paskui buvo įsivėlęs į kelis bjaurokus pokalbius socialiniuose tinkluose.
Plius, jį paliko nemažai aukšto rango pavaldinių.
Ir galiausiai, prieš porą dienų atvirai rūkė žolę per kažkokį interviu.
Matyt, užsitęsęs elektromobilių bumo pradžios laukimas jau truputį pradėjo eiti jam per nervus Jei atlaikys, Muskas visai nesunkiai gali tapti sekančiu Steve Jobsu ar Bilu Geitsu. Gal net turtingiausiu žmogumi ever. Bet dar liko palaukti mažiausiai porą metų.. Jei tas bumas iš viso ateis, ir bus toks masinis, kaip tikimasi.
Iš pradžių kažkas (jis pats?) buvo paskleidęs gandus, kad Muskas ruošiasi supirkti Teslos akcijas, ir padaryti ją "private company". Vėliau jis tuos gandus paneigė.
Paskui buvo įsivėlęs į kelis bjaurokus pokalbius socialiniuose tinkluose.
Plius, jį paliko nemažai aukšto rango pavaldinių.
Ir galiausiai, prieš porą dienų atvirai rūkė žolę per kažkokį interviu.
Matyt, užsitęsęs elektromobilių bumo pradžios laukimas jau truputį pradėjo eiti jam per nervus Jei atlaikys, Muskas visai nesunkiai gali tapti sekančiu Steve Jobsu ar Bilu Geitsu. Gal net turtingiausiu žmogumi ever. Bet dar liko palaukti mažiausiai porą metų.. Jei tas bumas iš viso ateis, ir bus toks masinis, kaip tikimasi.
Taip pat trankė galvą į automobilį http://www.technologijos.lt/n/technolog ... mo-pozymisVilius wrote: ↑2018-09-09 11:35Pastaruoju metu šios temos herojus išgyvena ne pačius ramiausius laikus.
Iš pradžių kažkas (jis pats?) buvo paskleidęs gandus, kad Muskas ruošiasi supirkti Teslos akcijas, ir padaryti ją "private company". Vėliau jis tuos gandus paneigė.
Paskui buvo įsivėlęs į kelis bjaurokus pokalbius socialiniuose tinkluose.
Plius, jį paliko nemažai aukšto rango pavaldinių.
Ir galiausiai, prieš porą dienų atvirai rūkė žolę per kažkokį interviu.
Va va. Sakau, kad biškį siautėja dėdė Muskas. Kita vertus, mažai kas iš viso išgyventų tiek streso, kiek jis dabar patiria.. tai gal reikėtų truputį atlaidžiau ir į jį žiūrėtiStarman wrote: ↑2018-09-09 12:19Taip pat trankė galvą į automobilį http://www.technologijos.lt/n/technolog ... mo-pozymis
Teisingai, jis gi žmogus, o ne robotas. Be to nepanašu, kad būtų koks psichopatas ar sociopatas, neturintis empatijos ar jausmų. Skaičiau rašei, kad 'Tesla' įmonę paliko aukštos kvalifikacijos darbuotojai ar žinai priežastį ?
Kokie dveji metai kaip žiūriu Joe Rogan podcastus, kartas nuo karto svečiai su juo užsirūko kanapę. Kalifornijoje tai legalu, be to esu tikras jam tai nebuvo pirmas kartas. Nemanau, jog tai tiesiogiai susiję su patiriamu stresu. Prieš mėnesį ar du, kada Jore Rogan paskelbė, kad pas jį studijuoje ketina aspilankyti Elon Musk, apsilankymo data priklausys nuo 'Tesla' gamybos tikslų. Matomai susitvarkė, dabar į savaitę pagaminmai 5-6 tūkstančiai automobilių.Ir galiausiai, prieš porą dienų atvirai rūkė žolę per kažkokį interviu.
Nežinau. Žmonės retai kada viešai nurodo konkrečias priežastis, kai išeina iš tokio rango postų. Bet spėju, kad chaotiškas boso elgesys ir nežmoniškas stresas tikrai buvo tarp tų priežasčių.
Tas skaičius nėra toks didelis, kaip tau atrodo. Tradiciniai auto-gamintojai štampuoja dešimtis tūkstančių mašinų per savaitę. Ir jie vis daugiau pradeda štampuoti elektrines mašinas bei hibridus. Ar Teslai pavyks atsiplėšti didelį gabalą beužgimstančios elektrinių mašinų rinkos - greičiausiai taip. Bet klausimas yra, ar tas gabalas bus pakankamai didelis, kad Tesla galėtų dominuoti ir diktuoti savo taisykles (nu pvz., kaip Apple dominuoja smartfonų rinkoje šiais laikais). Nes ta kompanija yra sukurta būtent su tokia vizija, ir su tokiomis ambicijomis. Bijau, kad prie tokių lūkesčių "dalinės sėkmės" scenarijus vis tiek atrodytų kaip failas.
Apple rinkos dalis nesiekia nei penktadalio ir dažnai atsilieka nuo Samsungo (lyginant pagal metų ketvirčių duomenis). Nekalbu jau apie ios vs android rinkos dalį. Dominuoja my ass.(nu pvz., kaip Apple dominuoja smartfonų rinkoje šiais laikais)
Bet lyginant Tesla automobilių kiekį su visu automobilių kiekiu, tai patekti kur dabar yra Apple tiems fantastams neabejotinai būtų didžiulis pasiekimas
Na tai skirtingos rinkos. Be to apple, juk nėra neabejotina lyderė ? Spėju nebent USA...Vilius wrote: ↑2018-09-09 13:05]Tas skaičius nėra toks didelis, kaip tau atrodo. Tradiciniai auto-gamintojai štampuoja dešimtis tūkstančių mašinų per savaitę. Ir jie vis daugiau pradeda štampuoti elektrines mašinas bei hibridus. Ar Teslai pavyks atsiplėšti didelį gabalą beužgimstančios elektrinių mašinų rinkos - greičiausiai taip. Bet klausimas yra, ar tas gabalas bus pakankamai didelis, kad Tesla galėtų dominuoti ir diktuoti savo taisykles (nu pvz., kaip Apple dominuoja smartfonų rinkoje šiais laikais). Nes ta kompanija yra sukurta būtent su tokia vizija, ir su tokiomis ambicijomis. Bijau, kad prie tokių lūkesčių "dalinės sėkmės" scenarijus vis tiek atrodytų kaip failas.
Automobilių pramonė turi daugiau žinomų vardų. Kas liečia elektromobilius, pirmas žodis kuris šauna į galva paminėjus žodį 'elektromobilių inovacijos' - 'Tesla'. KPrognozuoju, jog laikui bėganti jie tik užsitvirtins savo pozicijas, nors ir turės konkurentų, tačiau visi likę didieji automobilių gamintojai suinteresuoti ir toliau parduoti benzininius ar dyzelinius variklius...kas smarkiai palengvina marketingą, jei turi vizijas kaip - ekologija, ekonokiškumas ir eksplotacija. Šiuo metu nematau kas be jo įmonės tiek daug dėmesio skirtų išvardintiems dalykams, ar klystu ?
Truksta tik dar kad kokia panele butu is pasimatyma pakvietes ir galesim visai nurasyt zmogu.Vilius wrote: ↑2018-09-09 11:35Pastaruoju metu šios temos herojus išgyvena ne pačius ramiausius laikus.
Iš pradžių kažkas (jis pats?) buvo paskleidęs gandus, kad Muskas ruošiasi supirkti Teslos akcijas, ir padaryti ją "private company". Vėliau jis tuos gandus paneigė.
Paskui buvo įsivėlęs į kelis bjaurokus pokalbius socialiniuose tinkluose.
Plius, jį paliko nemažai aukšto rango pavaldinių.
Ir galiausiai, prieš porą dienų atvirai rūkė žolę per kažkokį interviu.
Ne vien fizikanas bando užtarinėt Muską: Neil DeGrasse Tyson on Elon Musk: 'Let the man be an individual'
Kita vertus, lengva jums kalbėt, kai nesate(?) nei Teslos akcininkai, nei klientai (pvz. sumokėję užstatą, ir dabar belaukiantys ilgoje eilėje, kol bus pagaminta mašina). Jei būtumėt vieni iš jų, tai turbūt tikėtumėtės solidesnio elgesio iš tokios didelės kompanijos vadovo, ar ne?
Kita vertus, lengva jums kalbėt, kai nesate(?) nei Teslos akcininkai, nei klientai (pvz. sumokėję užstatą, ir dabar belaukiantys ilgoje eilėje, kol bus pagaminta mašina). Jei būtumėt vieni iš jų, tai turbūt tikėtumėtės solidesnio elgesio iš tokios didelės kompanijos vadovo, ar ne?
Jei tikiesi tų dalykų, tai turi investuoti kažkur kitur ar pirkti kitokį automobilį. Dabar gi situacija panašį į tą, kai mergina išteka už plevėsos o tuomet skundžiasi, kad jis yra plevėsa.Vilius wrote: ↑2018-09-13 07:31Kita vertus, lengva jums kalbėt, kai nesate(?) nei Teslos akcininkai, nei klientai (pvz. sumokėję užstatą, ir dabar belaukiantys ilgoje eilėje, kol bus pagaminta mašina). Jei būtumėt vieni iš jų, tai turbūt tikėtumėtės solidesnio elgesio iš tokios didelės kompanijos vadovo, ar ne?