Elon Musk
"Tesla just announced that it lost another $408 million this fiscal quarter.
That’s an improvement over its $702 million loss last quarter,"
https://futurism.com/the-byte/tesla-lost-billion-year
That’s an improvement over its $702 million loss last quarter,"
https://futurism.com/the-byte/tesla-lost-billion-year
Primine viena epizoda is South Park ---> https://youtu.be/jRRs0BrBDx0
Ir jis yra teisus.
Tesla ir uberis - ne isimtys kazkokios. Salia yra tokie vardai kaip Spotify, ir net paties Amazono pelnas yra beveik snipstas lyginant su kokiu apple. Ir investuotojai tame dideles tragedijos nemato. Gaunasi kazkokios nepelno siekiancios organizacijos, kaip space x, apie kuria muskas taip ir yra sakes, kad jam pelnas nesvarbu, svarbiau nuskristi I marsa (viena is priezasciu, kodel nera public).
https://www.google.com/amp/s/www.cnbc.c ... anies.html
Grahamas pasakytų, kad tokie jie ir "investuotojai".. Dalis jų yra paprasčiausi "spekuliantai" - nes tikisi, kad sekantis durnelis tas akcijas iš jų nupirks už dar didesnę kainą, nei sumokėjo jie patys. O likę yra tiesiog "sponsoriai" - nu kaip tas bičas, kur sumoka už visų drinkus bare, ir paskui jaučiasi labai reikšmingas
Taip buvo visais laikais, strictly speaking. Tiesiog reikia rasti, iš ko gyventi, kol verslas kūrena pinigus. Sponsorius, kaip sakai Bet mano supratimu, verslas turėtų turėti planą ir siekį kažkaip galiausiai tapti pelningu, nes jei visai visai nenori, tai jau pagal apibrėžimą turbūt ten nelabai net verslas. Labiau kokia NVO, ar scammas, ar pan.
Tai yra tas planas, visada buvo. Pirma roadsteris, iš kurio finansuojamas model S, iš kurio finansuojamas model 3, su kuriuo pradedama masinė gamyba ir galiausiai uždirbamas pelnas. Gamyba dar tik įsivažiuoja, baiginėjama Šanchajaus gigafactory, palaukime ir pamatysime.
Tai, kad sake Muskas, kad nelabai tas planas eina, nes zmones nesupranta, kokie geri yra nauji S modeliai, todel ju neperka. Juk nesiteisintu, jei viskas eitu pagal plana, ar ne? Ar nebus, kad fanatai uz pati Muska optimistiskesni?Lionginas wrote: ↑2019-07-29 08:54Tai yra tas planas, visada buvo. Pirma roadsteris, iš kurio finansuojamas model S, iš kurio finansuojamas model 3, su kuriuo pradedama masinė gamyba ir galiausiai uždirbamas pelnas. Gamyba dar tik įsivažiuoja, baiginėjama Šanchajaus gigafactory, palaukime ir pamatysime.
Apie kokius naujus S modelius čia kalbi? Be smulkių faceliftų ten niekas nebuvo keista nuo debiuto, o joks atnaujinimas neplanuojamas, nes Teslai dzin tas modelis S, viskas orientuota į model 3 pardavimus.
Kas dėl problemų, tai oh well, jų visada bus, ypač kai verslas plečiamas tokiu tempu. Gamybos apimtys kasmet paauga kelis kartus, tam reikalingi nauji fabrikai, procesų atidirbimas - žiauriai sudėtingi reikalai, problemų išvengti sunku. Bet Muskas yra atidirbęs, kaip pasiekti užsibrėžtų tikslų.
Taigi paskaityk linka, kur Vapula numete:
Ar cia tas atvejis, kur tu geriau zinai uz Muska, kaip ten Teslos situacija?Musk, who it bears repeating is the CEO of a real automotive company, went on to argue that potential customers weren’t buying his cars because they don’t realize that automakers improve their vehicles with each new model year. He seemed to believe that people weren’t buying Teslas because the original version of the Model S came out in 2012.
“The Model S and X today are radically better than the ones that when we first started production, especially the S,” Musk told the analysts. “Like, a 2013 or 2012 Model S, compared to today’s Model S — it’s night and day.”
Aš neseku modelio S pasikeitimų, ir gal tikrai jo pardavimai krito dėl tų priežasčių. O gal dėl kitokių. Bet kas tau iš to? Tas modelis niekada nebuvo skelbiamas kaip atnešiantis Teslai pelnus. O pardavimai krito ne tik Teslos, BMW irgi pardavė mažiau tos pačios klasės automobilių, Audi irgi, tai bėk paskubėk skelbti kad visi dalyvauja scame.
Nu nejaugi tau sunku atsiverst ir perskaityt ta viena straipsneli? Pats Muskas tai pateike, kaip paaiskinima, kodel Tesla per siuos metus prarado jau 1Gigaeura. Bet tu juk geriau zinai uz ji ar ne?
Nesuprantu ką tu čia bandai išlaužti. Tame pačiame straipsnyje jis sako iš esmės tą patį, ką ir aš:
S modelio paradavimai jau dabar yra niekai palyginti su model 3 pardavimais. Greičiausiai tas pats modelis 3 kanibalizavo modelio S pardavimus.“There’s probably a bit too much focus on [Models] S and X,” Musk said on the call, per The Verge. “But the story for Tesla in the future is, fundamentally, the Model 3 and Model Y.”
Tai koks būtent tavo pointas?
As jau prates, kad Musko fanatai, visus jo ateities pazadus uzskaito, kaip laimejima, taciau, jei paziuresi i priezasti, kodel siandien Tesla generuoja 1Gigaeuro minusa per pusmeti, tai krite Model S pardavimai. Taip sako pats Elonas, jei vis dar neperskaitei straipsnio iki galo.Lionginas wrote: ↑2019-07-29 13:18S modelio paradavimai jau dabar yra niekai palyginti su model 3 pardavimais. Greičiausiai tas pats modelis 3 kanibalizavo modelio S pardavimus.“There’s probably a bit too much focus on [Models] S and X,” Musk said on the call, per The Verge. “But the story for Tesla in the future is, fundamentally, the Model 3 and Model Y.”
Tai koks būtent tavo pointas?
Gal tiesiog palaukime metus du, kol gamyba pilnai įsivažiuos, tuomet bus matyti, yra pelnas ar nėra. Kas ten žino, galbūt pelnas pradės eiti greičiau, nei kur nors bus galima atsiskaityti bitcoinais. O gal ir ne. Tiesiog palaukime ir matysime.fizikanas wrote: ↑2019-07-29 15:14As jau prates, kad Musko fanatai, visus jo ateities pazadus uzskaito, kaip laimejima, taciau, jei paziuresi i priezasti, kodel siandien Tesla generuoja 1Gigaeuro minusa per pusmeti, tai krite Model S pardavimai. Taip sako pats Elonas, jei vis dar neperskaitei straipsnio iki galo.
Tai nėra labai daug. Turint omeny, kad čia naujos technologijos, kad tipišką automobilį paleisti į rinką trunka 2-4 metus, 16 metų nuo nulio iki rinkos lyderio savoje klasėje yra geriau nei normalu.Vilius wrote:Tai jo.. jau 16 metų kaip yra planas