Re: Elon Musk
Posted: 2019-07-30 07:15
gal galėtum papasakot kodėl toks nusistatymas prieš Tesla? Ar čia tas nusistatymas prieš kompanijas kurios nieko bent jau kol kas neuždirba?
Ne prieš Teslą, o prieš nuostolingas įmones bendrai. Ir ypač prieš šių laikų nuostolingus peraugusius startupus.
Scameriu Muską vadino Fizikanas, tai tegul jis ir aiškinasi.. Aš tik manau, kad Muskas yra prastas verslininkas, į kurio kompaniją neinvestuočiau nei cento.
Gal ir bando, bet jam gana prastai sekasi tai daryti. Apart kitų priežasčių, matyt todėl, kad jis labai blaškosi nuo elektrinių mašinų iki raketų, nuo vakuuminių tunelių iki ten dar kažkokių liepsnosvaidžių, ir panašiai. Jei būtų sukaupęs visą dėmesį į Teslą, gal jau būtų radęs kaip išeiti į pliusą.. Nes kai Amazon buvo tokio amžiaus kaip dabar yra Tesla (~16 metų), tai Bezos jau kalė labai gražias kapeikas tiek sau tiek investuotojams. O Muskas šiuo metu dar tik svajoja apie pelnus.. Ir besvajodamas vis degina daugiau ir daugiau investuotojų pinigų.
Pls, pasakyk, kad čia sarkazmas.. Ir pls, nustok tai daryti.. Mes čia jau turim vieną sąmojo virtuozą, dar vieno tikrai nereikia.
Nope, tai nėra sarkazmas
Tesla nepanaši nei į vieną iš tavo įmonių, nes ji visai neuždirba pelno, tai jai net teoriškai nėra nei ko išmokėti dividendais, nei ko reinvestuoti. Priešingai - jai reikia vis daugiau ir daugiau investuotojų pinigų, vien tam kad galėtų išsilaikyti ir plėsti gamybos apimtis. Ir, ar tie sudeginti pinigai kada nors atsipirks, yra labai didelis klausimas.
Čia tokia labai nekonkreti kritika, neva, "mažai stengiasi", jei "pasistengų labiau, būtų geriau". Kaip ten bebūtų, Musko produktyvumas didelis - SpaceX yra daugiausiai komercinių skrydžių vykdanti bendrovė, visiškai išstūmusi iš rinkos Roskosmosą. Tesla automobiliai absoliučiai valdo elektromobilių rinką, iki šios niekas nesugeba nei pagaminti tokių efektyvių ir pigių baterijų ar automobilio, kuris nebūtų panašus į roboto ekskrementus.Vilius wrote: ↑2019-08-02 18:30Gal ir bando, bet jam gana prastai sekasi tai daryti. Apart kitų priežasčių, matyt todėl, kad jis labai blaškosi nuo elektrinių mašinų iki raketų, nuo vakuuminių tunelių iki ten dar kažkokių liepsnosvaidžių, ir panašiai. Jei būtų sukaupęs visą dėmesį į Teslą, gal jau būtų radęs kaip išeiti į pliusą..
El. komercija ir autonominis EV - "biškį" nesąžiningas palyginimas. Vien paprasto automobilio su vidaus degimo variklu sukūrimas ir paleidimas į rinką trunka 2-4 metus, o Teslos atveju dar daugiau, nes diegiama kur kas daugiau inovacijų. El. komercija su tokiais timelainas tiesiog nesusiduria.
Tai gali priimti sprendimą pats - parduoti pusę kompanijos B akcijų, ko pasekoje turėtum 1 mln valiutos, ir 1 mln vertės akcijų kompanijos, kas yra iš esmės identiška kompanijai A. Pelną juk gali pasidaryti ne tik gaudamas dividendus, bet ir paprasčiausiai parduodamas dalį akcijų.Vilius wrote: ↑2019-08-05 09:03Nors šiaip, aš ir į tavo B kompaniją žiūrėčiau gana skeptiškai. A kompanijos atveju investuotojas gauna dividendus, ir (sumokėjęs mokesčius) pats sprendžia, ką su tais pinigais toliau daryti - jei nori gali reinvestuoti atgal į tą pačią kompaniją, o jei nenori, gali investuoti kitur. Tuo tarpu B kompanijos investuotojas iš esmės patiki šį sprendimą batų kompanijos vadovui.. Tai koks jis atsiprašant investuotojas, jei negali/nenori šio sprendimo priimti pats?
Aišku, yra atvejų, kai reinvestuoti pelną įmonės viduje yra geresnis sprendimas, nei išmokėti jį dividendais (pvz., kad ir dėl tų pačių mokesčių, arba jei kompanija tikrai turi labai geras augimo perspektyvas).. Tačiau bendru atveju, investuotojas turėtų siekti gauti ir valdyti kiek įmanoma didesnę pelno dalį pats.. Nes tai ir yra jo pagrindinė funkcija finansų sistemoje.
Tesla yra labiau paminėtas C kompanijos variantas...Tesla nepanaši nei į vieną iš tavo įmonių, nes ji visai neuždirba pelno, tai jai net teoriškai nėra nei ko išmokėti dividendais, nei ko reinvestuoti. Priešingai - jai reikia vis daugiau ir daugiau investuotojų pinigų, vien tam kad galėtų išsilaikyti ir plėsti gamybos apimtis. Ir, ar tie sudeginti pinigai kada nors atsipirks, yra labai didelis klausimas.
Gali parduoti su pelnu tik tada, kai rinkos kaina yra aukščiau, nei ta kaina, už kurią tu pirkai akcijas. Priešingu atveju, pardavinėdamas tik užfiksuosi nuostolį. Tuo tarpu dividendus vis dar gali gauti ir iš atpigusios kompanijos. Be to, jei esi didelis dėdė, ir tau svarbu išlaikyti reikšmingą akcijų dalį (pvz, kad turėtum daugiau balsų), tada irgi pelno užfiksavimas per pardavinėjimą yra problematiškas. Žodžiu, sukis kaip nori, bet dividendai yra fainas dalykas, ir konservatyviems investuotojams jie visada turėtų labai rūpėti..Stormas wrote: ↑2019-08-05 13:49Tai gali priimti sprendimą pats - parduoti pusę kompanijos B akcijų, ko pasekoje turėtum 1 mln valiutos, ir 1 mln vertės akcijų kompanijos, kas yra iš esmės identiška kompanijai A. Pelną juk gali pasidaryti ne tik gaudamas dividendus, bet ir paprasčiausiai parduodamas dalį akcijų.
Tai yra ir daugiau overhipintų startupų, iš kurių per tą laiką būtum ir daugiau išpūtęs savo portfelį.. Jei mėgsti gyventi ant finansinio peilio ašmenų, tai visada rasi ir spekuliacinių žaisliukų, kurie leis uždirbti milžiniškus popierinius pelnus. Bet tik iki sekančios rinkos krizės.. O tada - pufff, ir pinigėlių nebėraStormas wrote: ↑2019-08-05 13:49Žiūrint grynai iš investuotojo perspektyvos, tai 2013 metais investavęs į Teslą 1 mln, dabar turėtum 7 mln turto. Kas šiaip jau yra visai neblogai. Ir kadangi tuos 7 mln gali bet kada paversti valiuta ir investuoti kažkur kitur jei yra noras, tai kaip jau buvau sakęs - px tas pelnas
Nežinau, kaip dar vieno abejotino pelningumo projekto paminėjimas turėtų padėti Muskui.. Jei čia būtų kalba apie tai, ar jis yra talentingas fundraiseris, tai tada sutikčiau - tikrai reikia neeilinės asmenybės, kad pritrauktum tiek daug pinigų, į tokius abejotinus verslus.. Bet kaip verslininkas jis bus kažko vertas (bent jau mano sakyse), kai apatinė jo PL reportų eilutė bus su pliuso ženklu.
Žinok, nereikia ypatingo talento, kad nuostolingai pardavinėtum kažkokius daiktus. Nelabai čia yra kuo didžiuotis.
Pasiteisinimai, pasiteisinimai..Lionginas wrote: ↑2019-08-05 09:53El. komercija ir autonominis EV - "biškį" nesąžiningas palyginimas. Vien paprasto automobilio su vidaus degimo variklu sukūrimas ir paleidimas į rinką trunka 2-4 metus, o Teslos atveju dar daugiau, nes diegiama kur kas daugiau inovacijų. El. komercija su tokiais timelainas tiesiog nesusiduria.
SpaceX Muskas įsteigė ne investuotojų pelnui (akcijos nėra parduodamos), o Marsui. Lyginti reikėtų, well, su NASA galbūt? Skirtumas tik toks, kad privati ir save išlaikanti.Vilius wrote: ↑2019-08-05 14:58Nežinau, kaip dar vieno abejotino pelningumo projekto paminėjimas turėtų padėti Muskui.. Jei čia būtų kalba apie tai, ar jis yra talentingas fundraiseris, tai tada sutikčiau - tikrai reikia neeilinės asmenybės, kad pritrauktum tiek daug pinigų, į tokius abejotinus verslus.. Bet kaip verslininkas jis bus kažko vertas (bent jau mano sakyse), kai apatinė jo PL reportų eilutė bus su pliuso ženklu.
Visas toks pasipūtęs, bet realiai tai į mano pastabą dėl neteisingo lyginimo niekaip neatsakei, tik bla bla pelnas bla netalentingas Muskas bla
Kaip nepelninga kompanija gali būt "save išlaikanti"?
Visi verslai skirtingi, ir visus juos sunku pradėti, niekuo čia Tesla ne išskirtinė. Tiesiog vieni verslininkai randa būdų išsikovoti vietą po saule, ir galiausiai - išeiti į pliusą, o kiti.. randa pasiteisinimų, kodėl būtent jiems rinkos dėsniai neturėtų galioti, nes jie tokie faini ir unikalūs.. Well. Not in my book.