Jei tikiesi tų dalykų, tai turi investuoti kažkur kitur ar pirkti kitokį automobilį. Dabar gi situacija panašį į tą, kai mergina išteka už plevėsos o tuomet skundžiasi, kad jis yra plevėsa.Vilius wrote: ↑2018-09-13 07:31Kita vertus, lengva jums kalbėt, kai nesate(?) nei Teslos akcininkai, nei klientai (pvz. sumokėję užstatą, ir dabar belaukiantys ilgoje eilėje, kol bus pagaminta mašina). Jei būtumėt vieni iš jų, tai turbūt tikėtumėtės solidesnio elgesio iš tokios didelės kompanijos vadovo, ar ne?
Elon Musk
Nu jis ten prisišnekėko nesąmonių dėl Teslos akcijų supirkimo iš smulkių akcininkų. Ir už tai JAV vertybinių popierių komisija (SEC) jam skyrė 20mln. baudą, ir liepė atsistatydint iš chairmano pareigų. Bet jis toliau lieka CEO pareigose, taigi toliau vadovaus kompanijai - tik nebebus tuo pat metu ir jos akcininkų atstovas.
Šiaip jis čia gana pigiai prasisuko. Pvz., lyginant su tuo, kokias gigantiškas baudas EU mėgsta dalinti technologijų kompanijoms.
Naujas Elono Musko uzmojis, prijungti smegenis prie kompiuterio ir susilieti su AI:
https://www.ft.com/content/eec3bfb2-aa0 ... df3174eb89
Ar jau galima oficialiai skelbti, kad Elon Muskas yra scameris, ar palaukiam dar vieno sci-fi projekto, kuris jau tuoj tuoj pakeis pasauli?
https://www.ft.com/content/eec3bfb2-aa0 ... df3174eb89
Ar jau galima oficialiai skelbti, kad Elon Muskas yra scameris, ar palaukiam dar vieno sci-fi projekto, kuris jau tuoj tuoj pakeis pasauli?
Viskas ten gerai su Musku, sci-fi pas jį mažai, atvirkščiai - daug kas pas jį yra science-driven. Yra kur kas kvailesnių būdų iššvaistyti savo milijardus, pavyzdžiui, nusipirkti futbolo klubą arba palikti savo tinginiams vaikams, kurie prisipirks futbolo klubų.
Iki Musko rocket science buvo beveik numires. Neapsiverstu liezuvis man jo avantiuras vadinti scamu.
O kas tau konkreciai nepatinka?
Teslos gatvese nevazineja, Hyperloopu nera, i Marsa niekas nenuskrido. Aisku, galima sakyti, kad nenorek taip greitai, bet gal reiktu, nors viena savo pradeta projekta uzbaigti iki galo, o ne pradeti kasdiena vis nauja, vis revoliucingesni? Primena kartu ir Zuoka, su utopiniais projektais, ir Simasiu, su nieko nepadarymu.
Tai pas tave kaime gal ir nevažinėja, aš tai jau daug jų matęs gatvėse.
Jis tik 2022 metais su BFR ketina skraidinti kokį konteinerį į Marsą!!! Bet džiugu, kad keli Muskui aukštesnius reikalavimus, nei jis pats svajoja.
O šiaip jau kaip privatininkas jis yra padaręs net labai daug: iki Musko rocket science buvo beveik miręs, jokio progreso nuo Apollo laikų raketų.
Ir jau yra pasiekęs kai kurių savo užsibrėžtų tikslų, ir net labai didelių: A major goal of SpaceX has been to develop a rapidly reusable launch system. Tas jau padaryta daugiau mažiau. Kitas konkretus targetas - Musk has stated that one of his goals is to decrease the cost and improve the reliability of access to space, ultimately by a factor of ten. CEO Elon Musk said: "I believe $500 per pound ($1,100/kg) or less is very achievable." Nežinau, kiek toli jau nueita dėl šito, bet vien jau raketų daugkartinis panaudojimas skrydžius į kosmosą ne tik kad atpigina, bet padaro racionalesnius: nu kaip kad nereikia išmesti lėktuvo perskridus Atlantą. Ir šioje vietoje matau didžiausią Musko nuopelną: verslo ir kosmoso tyrimų sintezę, jis čia yra pionierius. Ir kai tavo anūkai skris atostogų į Marsą, greičiausiai jie leisis Musko vardu pavadintame kosmodrome.
SpaceX šiuo metu daro daugiausiai (>60%) komercinių skrydžių į kosmosą, praktiškai išstūmė Roskosmosą iš šio verslo:
Tesla pardavimais savo klasėje JAV lenkia bet kurį kitą gamintoją. Likusiam pasauliui tiesiog nespėja gaminti automobilių. Ir tai turbūt vienintelis gamintojas, kurio pardavimai šiuo metu reikšmingai auga. Pvz praėjusių metų JAV duomenys, Model 3:
Tesla pardavimais savo klasėje JAV lenkia bet kurį kitą gamintoją. Likusiam pasauliui tiesiog nespėja gaminti automobilių. Ir tai turbūt vienintelis gamintojas, kurio pardavimai šiuo metu reikšmingai auga. Pvz praėjusių metų JAV duomenys, Model 3:
Netikiu.vapula wrote: jokio progreso nuo Apollo laikų raketų.
Jei švaisto savo milijardus, tai pushinti mokslą ant fantastikos ribos mano nuomone yra vienas šauniausių būdų.
Bet ar jis švaisto tik savo, ar ir investitorių? Kita vertus, jei investitoriams neseka pasakų ir jie tiksliai žino į ką investuoja, tai irgi viskas OK.
Beje kaip ten su tuo vakuuminiu tuneliu traukiniams, ne Musko fantastinis projektas buvo? Edit: jo jo, hyperloopas
Čia manau investuotojų atsakomybė. Musko atsakomybe yra nemeluoti apie finansinius ir kitus rodiklius. Ir čia jis sulaukia kažkiek kritikos, bet jei investuotojai į tai nei kiek neatsižvelgia, tai sakyčiau patys kalti.
Taip, Musko projektas. Bet nu ką - jis užsiima rizikingais projektais ir visi tai žino. Labai tikėtina, kad iš visų jo vystomų projektų kažkas nepavyks. Bet, Musko pliusas yra tas, kad jei kas nors nepavyksta, jis tiesiog meta projektą ir eina prie kito. Palyginkime su NASA - ten sukišti milijardai į Space Launch System projektą, ir bus sukiška dar daugiau milijardų, viskas kainuos kur kas brangiau už SpaceX BFR (ar kaip jis šiuo metu besivadintų), net jei SpaceX nepavyks įgyvendinti reusability, ir vis tiek NASA užsibrėžusi kišti pinigus į beviltišką ir finansiškai nenaudingą projektą, nes nu yra politinis sprendimas ir viskas, reikia žūtbūt įgyvendinti.
Kas dėl Hyperloop, tai ne kažką į šitą idėją Muskas investavo. Yra bandomoji sumažinto mąstelio kelių km ilgio trasa, o visos idėjos opensourcintos, ir jas toliau vysto keliolika kitų nepriklausomų kompanijų ir universitetų.
Nespjauk i sulini, ateis brexitas ir teks grizt i kaima pas mama.
Dziaugiuosi, kad jis yra pasiekes neblogu dalyku kosmoso srity, bet ar nemanai, kad cia tokia sritis, kur vienas zmogus ir visa gyvenima jai paskyres, geriausiu atveju padarys nedideli, kad ir reiksminga indeli? O jis va kazkiek padirbejo, ir jau eina prie kitu projektu. Ar nesijauti del to kazkiek nuskriaustas? Jei nori, kad tavo anukai skraidytu i Marsa, ar nemanai, kad, kaip minimum Elonas Muskas turetu apsiriboti vien sita sritim ir padaryti joje viska ka gali, o ne sokineti nuo vieno ambicingo projekto prie kito?vapula wrote: ↑2019-07-23 04:12O šiaip jau kaip privatininkas jis yra padaręs net labai daug: iki Musko rocket science buvo beveik miręs, jokio progreso nuo Apollo laikų raketų.
Ir jau yra pasiekęs kai kurių savo užsibrėžtų tikslų, ir net labai didelių: A major goal of SpaceX has been to develop a rapidly reusable launch system. Tas jau padaryta daugiau mažiau. Kitas konkretus targetas - Musk has stated that one of his goals is to decrease the cost and improve the reliability of access to space, ultimately by a factor of ten. CEO Elon Musk said: "I believe $500 per pound ($1,100/kg) or less is very achievable." Nežinau, kiek toli jau nueita dėl šito, bet vien jau raketų daugkartinis panaudojimas skrydžius į kosmosą ne tik kad atpigina, bet padaro racionalesnius: nu kaip kad nereikia išmesti lėktuvo perskridus Atlantą. Ir šioje vietoje matau didžiausią Musko nuopelną: verslo ir kosmoso tyrimų sintezę, jis čia yra pionierius. Ir kai tavo anūkai skris atostogų į Marsą, greičiausiai jie leisis Musko vardu pavadintame kosmodrome.
As turejau omenyje, kad elektriniai automobiliai apskritai vis dar nera mainstream transporto priemone, ir tai toli grazu nesisviecia ateityje. Visi tie elektriniai modeliai po kelis pardavimus ivairiu gamintoju yra skirti apeiti visokia tarsos reguliavimu biurokratija, o ne tai is ko gamintojai uzdirba pelna.
Aha, aš irgi tikėjausi daugiau veiksmo elektrinių mašinų rinkoje.. Pamenu, prieš porą metų buvo madinga kalbėti apie 2019-20 kaip apie lūžio metus.. Bet kol kas visai nepanašu į tai.fizikanas wrote: ↑2019-07-23 09:41As turejau omenyje, kad elektriniai automobiliai apskritai vis dar nera mainstream transporto priemone, ir tai toli grazu nesisviecia ateityje. Visi tie elektriniai modeliai po kelis pardavimus ivairiu gamintoju yra skirti apeiti visokia tarsos reguliavimu biurokratija, o ne tai is ko gamintojai uzdirba pelna.
Musko tikslas nėra visus pasaulio automobilius paversti elektromobiliais. Jis yra verslininkas, ir jo tikslas yra pagaminti ir parduoti tiek elektromobilių, kiek žmonės norėtų nusipirkti. Kol kas nespėja tenkinti paklausos.fizikanas wrote: ↑2019-07-23 09:41As turejau omenyje, kad elektriniai automobiliai apskritai vis dar nera mainstream transporto priemone, ir tai toli grazu nesisviecia ateityje. Visi tie elektriniai modeliai po kelis pardavimus ivairiu gamintoju yra skirti apeiti visokia tarsos reguliavimu biurokratija, o ne tai is ko gamintojai uzdirba pelna.